Pasgeboren dochter Boulahrouz overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Re: Pasgeboren dochter Boulahrouz overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 20:31

Ukkie spreek je jezelf nu niet tegen? Eerst ga je tegen Blue_Eyes in terwijl pbmarena ongeveer hetzelfde zegt. Iedereen beslist voor zichzelf hoe ze zoiets verwerken. Vrouwen praten er graag over terwijl mannen het ergens anders zoeken (het uiten van verdriet, machteloosheid) En dat Boulahrouz een BN-er is maakt hem niks anders dan andere vaders.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 20:34

Ik weet heus wel dat iedereen het op zijn eigen manier verwerkt en ik zei alleen dat pbmarena het mooi had gezegd, maar dat betekent nog niet dat ik het eens ben met dat wat Blue_Eyes zegt. Ook al gaat iedereen er anders mee om, ik denk echt niet dat je zoiets zwaars uit je gedachten kunt krijgen door een potje voetbal. Dat wil overigens niet zeggen dat ik het niet heel knap van hem vind dat hij heeft gespeeld, maar persoonlijk had ik anders gekozen.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 20:37

Daar ben jij Ukkie voor en Boulahrouz Boulahrouz. Je kan moielijk jouw zin doordrijven omdat jij denkt dat hij daar beter bij gebaat is. Moet hij dan maar thuis gaan zitten kniezen, dat helpt ook niet.
Ik weet niet hoe ik zou reageren, heb nog nooit voor zoiets gestaan.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 20:45

Waar komt nou weer dat zin doordrijven vandaan? Ik zeg ook niet dat hij thuis moet gaan zitten kniezen, de keus is aan hem, maar zoals ik net ook al zei had ik persoonlijk anders gekozen. Maar hij moet toch doen wat hij zelf het prettigst vind. Ik zou het zelf denk ik niet prettig vinden.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 20:45

Jij persoonlijk had anders gekozen. Hij persoonlijk heeft hiervoor gekozen.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 20:46

Dat zeg ik..?!

Weet iemand trouwens hoe het nou zit met het begraven van zijn kindje? Dat moest binnen 24 uur ofzo?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 20:49

Dat zal wel te maken hebben met zijn afkomst - van moslim-komaf (denk ik). Ik weet niet of het kindje al begraven is of hoe en wat. Dat maakt me ook niet uit, is zijn prive.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 20:50

Ja, dat moest dan binnen 24 uur gebeuren met een heel ritueel er omheen. Maar dat kon niet had ik ergens gehoord, er waren nogal wat problemen met het regelen en dat kon dan niet binnen 24 uur. Ik vroeg het, omdat ik hoop dat het toch nog goed is gegaan.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 20:51

Dat zal te maken hebben met dat ze het kindje niet in Lausanne wilden begraven, dus dan krijg je vanalles met de uitvoer van een overleden kindje enzo. Daar was ik al bang voor.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:37

Pel schreef:
de bezoekers zouden toch You`ll never walk alone zingen..heb ze het niet horen doen..zat er echt op de wachten joh.

Ik heb het ook nog even gehoord tijdens het begin van de wedstrijd, maar het was niet heel erg hard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 08:32

IndianLady schreef:
Vrouwen praten er graag over terwijl mannen het ergens anders zoeken (het uiten van verdriet, machteloosheid)

Dat is natuurlijk ook niet altijd zo... Ook dat is erg persoonlijk, en dat heeft niks met je geslacht te maken.

Ik kan me overigens niet voorstellen dat Boulahrouz heeft gedacht "nou okee, dit kindje was niet in orde en 't is goed zo". Ik heb begrepen dat zijn dochtertje al 24 weken was, en dat is heel wat anders dan een miskraam van een kindje van een week of 12 dat nog nauwelijks op een mensje lijkt. Een kindje van 24 is al helemaal af, en is ook al bijna levensvatbaar. Een weekje later geboren, en ze had in een couveuse een kans gehad.

Wel kan ik me voorstellen dat hij zich voor nu heeft afgeschermd van dat verdriet, zijn focus heeft verlegd en zich op de wedstrijd heeft geconcentreerd. Of het verstandig is weet niemand, hoe zijn vrouw erover dacht weet zijn vrouw, en hij weet het waarschijnlijk, en de mensen met wie ze het erover gehad hebben, maar verder niemand, en daar hoeft dan denk ik ook niet over gespeculeerd te worden.

Het team was aangeslagen, en wie weet heeft het eraan bijgedragen dat de concentratie niet op zijn hoogst was. Maar dat doet er eigenlijk niet toe... Het heeft zo moeten zijn denk ik dan maar, en de wereld is weer eens wakker geschud wat er nu werkelijk belangrijk is.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 09:26

Blue_Eyes schreef:
Broccoli schreef:
Maarre, dat weet jij toch ook niet? Bloos
Niemand weet wat er werkelijk in die man omgaat nu.
Misschien vindt hij het juist wel prettig dat mensen weten wat er aan de hand is, waarom hij ineens door de politie werd opgehaald. Zo komen er ook geen vreemde roddels in het leven. Maar nogmaals: dat weten we natuurlijk helemaal niet Lachen

Nee, dat weet ik niet. Maar daarom is het ook niet slim om te zeggen dat het 'niet eerlijk is' omdat hij WEL al die aandacht krijgt en een ander niet. Je weet helemaal niet of hij wel op al die aandacht zit te wachten.

Oh, zo bedoelde je het. Mee eens dan Lachen

Famke_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 15:37

IndianLady schreef:
Dat is natuurlijk ook niet altijd zo... Ook dat is erg persoonlijk, en dat heeft niks met je geslacht te maken.

Ik kan me overigens niet voorstellen dat Boulahrouz heeft gedacht "nou okee, dit kindje was niet in orde en 't is goed zo". Ik heb begrepen dat zijn dochtertje al 24 weken was, en dat is heel wat anders dan een miskraam van een kindje van een week of 12 dat nog nauwelijks op een mensje lijkt. Een kindje van 24 is al helemaal af, en is ook al bijna levensvatbaar. Een weekje later geboren, en ze had in een couveuse een kans gehad.

Wel kan ik me voorstellen dat hij zich voor nu heeft afgeschermd van dat verdriet, zijn focus heeft verlegd en zich op de wedstrijd heeft geconcentreerd. Of het verstandig is weet niemand, hoe zijn vrouw erover dacht weet zijn vrouw, en hij weet het waarschijnlijk, en de mensen met wie ze het erover gehad hebben, maar verder niemand, en daar hoeft dan denk ik ook niet over gespeculeerd te worden.

Het team was aangeslagen, en wie weet heeft het eraan bijgedragen dat de concentratie niet op zijn hoogst was. Maar dat doet er eigenlijk niet toe... Het heeft zo moeten zijn denk ik dan maar, en de wereld is weer eens wakker geschud wat er nu werkelijk belangrijk is.

Amen (mooi gesproken, naar deze woorden zocht ik al heel de tijd)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 15:38

Dank je Knipoog dat schreef ik namelijk Tong uitsteken

Famke_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 15:39

Rock schreef:
Dank je Knipoog dat schreef ik namelijk Tong uitsteken

Oh sorry, heb ik het verkeerde weg gehaald Bloos

Onali