Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pel schreef:de bezoekers zouden toch You`ll never walk alone zingen..heb ze het niet horen doen..zat er echt op de wachten joh.
IndianLady schreef:Vrouwen praten er graag over terwijl mannen het ergens anders zoeken (het uiten van verdriet, machteloosheid)
Blue_Eyes schreef:Broccoli schreef:Maarre, dat weet jij toch ook niet?![]()
Niemand weet wat er werkelijk in die man omgaat nu.
Misschien vindt hij het juist wel prettig dat mensen weten wat er aan de hand is, waarom hij ineens door de politie werd opgehaald. Zo komen er ook geen vreemde roddels in het leven. Maar nogmaals: dat weten we natuurlijk helemaal niet
Nee, dat weet ik niet. Maar daarom is het ook niet slim om te zeggen dat het 'niet eerlijk is' omdat hij WEL al die aandacht krijgt en een ander niet. Je weet helemaal niet of hij wel op al die aandacht zit te wachten.
IndianLady schreef:Dat is natuurlijk ook niet altijd zo... Ook dat is erg persoonlijk, en dat heeft niks met je geslacht te maken.
Ik kan me overigens niet voorstellen dat Boulahrouz heeft gedacht "nou okee, dit kindje was niet in orde en 't is goed zo". Ik heb begrepen dat zijn dochtertje al 24 weken was, en dat is heel wat anders dan een miskraam van een kindje van een week of 12 dat nog nauwelijks op een mensje lijkt. Een kindje van 24 is al helemaal af, en is ook al bijna levensvatbaar. Een weekje later geboren, en ze had in een couveuse een kans gehad.
Wel kan ik me voorstellen dat hij zich voor nu heeft afgeschermd van dat verdriet, zijn focus heeft verlegd en zich op de wedstrijd heeft geconcentreerd. Of het verstandig is weet niemand, hoe zijn vrouw erover dacht weet zijn vrouw, en hij weet het waarschijnlijk, en de mensen met wie ze het erover gehad hebben, maar verder niemand, en daar hoeft dan denk ik ook niet over gespeculeerd te worden.
Het team was aangeslagen, en wie weet heeft het eraan bijgedragen dat de concentratie niet op zijn hoogst was. Maar dat doet er eigenlijk niet toe... Het heeft zo moeten zijn denk ik dan maar, en de wereld is weer eens wakker geschud wat er nu werkelijk belangrijk is.
Rock schreef:Dank jedat schreef ik namelijk