Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roxx schreef:Ik heb hier helemaal geen goed gevoel bij!
Zeg hem eens dat je het toch aan je ouders verteld hebt en dat je ouders het alleen goed vinden dat je de eerste keer met hem afspreekt als je vader er bij is. Als hij dat niet wil klopt het niet...........

Bedenk: wat achter die pc zit hoeft in niks te lijken op het beeld dat jij nu hebt.
xKatleentjex schreef:O ja nog iets wat me te binnen schiet. Klinkt misschien heel banaal maar kan toch belangrijk zijn.
Zorg ervoor dat je je drinken geen moment uit het oog verliest. Is vlug genoeg iets in gegooid dat je een beetje gewilliger maakt.
russel schreef:Miss_Malfoy schreef:Met verkeerde dingen? Nogmaals, ik was niets van plan hoor.
Nee, jij niet, maar hij misschien wel..., gaat je vriendin dan ook mee als hij voorstelt ergens anders heen te gaan? Gaat zij dan met de tram?? en jij in zijn auto???

Je kunt me oprapen.
En ik vond ze ook allemaal zo wijs.
Maar als ze willen afspreken, dan is het echt mis. Die gast weet zelf ook wel dat daar een geurtje aanzit: als 22 jarige via internet afspreken met zo'n jong beestje... Dus als die oprecht goede bedoelingen had, zou hij eerder voorstellen bij je thuis te komen als je ouders er bij zijn volgens mij. Miss_Malfoy schreef:Je hebt hier geeneens een tram.

Daarna wel met mams over gehad en toen vond ze het niet zo heel erg. Juul schreef:Ik had mijn ouders er toen ook niks van verteld trouwens bedenk ik me net. M'n ouders zouden het toch niet goed vinden dat ik met iemand van wel 3 jaar ouder en die ik amper kenden afsprak.Daarna wel met mams over gehad en toen vond ze het niet zo heel erg.
Miss_Malfoy schreef:[naam] schreef:Ik had mijn ouders er toen ook niks van verteld trouwens bedenk ik me net. M'n ouders zouden het toch niet goed vinden dat ik met iemand van wel 3 jaar ouder en die ik amper kenden afsprak.Daarna wel met mams over gehad en toen vond ze het niet zo heel erg.
Ja achteraf zou ik mischien wel kunnen, maar mijn vader zeker niet. Die durfde ik niet eens van m'n eerste vriendje te vertellen.
Juul schreef:En dat is dus de fout van veel ouders.. zoveel voor kinderen verbieden dat ze bang worden om iets te zeggen..
Suzanne F. schreef:(Maar als 14 jarige had ik ook schijt aan alles en iedereen en deed ik toch wel wat ik zelf wilde)
Vroeger haatte ik mensen die preekten dat ik maar nooit moest beginnen roken... En nu doe ik het zelf ook als ik koters met sigaretten zie. poes schreef:Suzanne F. schreef:(Maar als 14 jarige had ik ook schijt aan alles en iedereen en deed ik toch wel wat ik zelf wilde)
Dat is zo waarVroeger haatte ik mensen die preekten dat ik maar nooit moest beginnen roken... En nu doe ik het zelf ook als ik koters met sigaretten zie.