Hoe iemand natrekken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roxx

Re: Hoe iemand natrekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:07

Ik heb hier helemaal geen goed gevoel bij!

Zeg hem eens dat je het toch aan je ouders verteld hebt en dat je ouders het alleen goed vinden dat je de eerste keer met hem afspreekt als je vader er bij is. Als hij dat niet wil klopt het niet...........

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:10

Dat is wel een goeie, ben wel benieuwd naar zijn reactie. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:27

Je hebt waarschijnlijk alle problemen met hem besproken de afgelopen jaren, dus hij weet je zwakke plekken. Dit is geen gezonde situatie in ieder geval, hij weet dat je bij je ouders niet terecht kan. Je bent voor hem feitelijk gezien een makkelijk slachtoffer. Als ik jou was zou ik hem gewoon niet ontmoeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:28

Hij is voor mij het prototype van een loverboy. Maar dat zal TS wel betwisten, valt ook niet mee om wat aan te nemen van ouderen als je 14 jaar bent. Heb je vaak het idee dat je wereldwijs bent en overal een oplossing voor hebt....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:30

Roxx schreef:
Ik heb hier helemaal geen goed gevoel bij!

Zeg hem eens dat je het toch aan je ouders verteld hebt en dat je ouders het alleen goed vinden dat je de eerste keer met hem afspreekt als je vader er bij is. Als hij dat niet wil klopt het niet...........

Dat is idd een hele goede!!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:38

Ziet ontmoeting al helemaal voor zich:

Meisje in slonsige kleren die de hele tijd paranoïa kijkt naar haar drankje en rare telefoongesprekken voert met een vriendin die om de haverklap belt...

Gezellig Haha!

Neen serieus. TS: waarom zijn jullie gesprekken zo boeiend? Zeggen jullie wel eens dingen die persoonlijker zijn qua omgang? Maakt het je nieuwsgierig? Lijkt hij zo vertrouwd? Spreken jullie elkaar dagelijks op msn? Hoe begroeten jullie elkaar en hoe neem je afscheid? Is hij degene die dingen over je weet die anderen niet weten?

Hoef je hier niet te beantwoorden maar even voor jezelf... en trek je conclusiues Knipoog Bedenk: wat achter die pc zit hoeft in niks te lijken op het beeld dat jij nu hebt.

En ik blijf erbij dat dit geen geintjes zijn om achter de rug van je ouders uit te halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:41

Hahaha poes idd! Zie nu ook zoiets als in een film voor me. Jongen zit aan tafeltje. Meisje komt aanlopen, kijkt, kijkt nog eens, en nog eens.. jongen kijkt afwachtend en zo van ja, ik ben het!.. meisje draait om en loopt snel weg. Haha!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:43

xKatleentjex schreef:
O ja nog iets wat me te binnen schiet. Klinkt misschien heel banaal maar kan toch belangrijk zijn.
Zorg ervoor dat je je drinken geen moment uit het oog verliest. Is vlug genoeg iets in gegooid dat je een beetje gewilliger maakt.

Ochja zéker..........

Zo vanzelfsprekend als dit is voor mensen die regelmatig deelnemen aan het uitgaansleven, zo makkelijk vergeet je het ook weer iemand anders te adviseren Knipoog

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 17:44

russel schreef:
Miss_Malfoy schreef:
Met verkeerde dingen? Nogmaals, ik was niets van plan hoor.

Nee, jij niet, maar hij misschien wel..., gaat je vriendin dan ook mee als hij voorstelt ergens anders heen te gaan? Gaat zij dan met de tram?? en jij in zijn auto???

Je hebt hier geeneens een tram. Clown

Die van dat drankje is ook een goede, maar hoop niet dat het word zoals poes zegt. Huilen van het lachen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:45

Huilen van het lachen Je kunt me oprapen.

Hoewel ik er bij blijf dat de werkelijke situatie gewoon NIET grappig is.

TS: je vindt het spijtig dat we zo reageren omdat je een puber bent.
Wel. Inderdaad. Was jij 20 geweest zou ik zeggen: gewoon terrasje doen in de stad en dan zie je wel, veel plezier!

Toen ik 14 was, en jonger zelfs , chatte ik ook erg vaak, wij waren van de eersten met internet en msn en jonge knullen op internet bestonden niet Clown En ik vond ze ook allemaal zo wijs.

Jaja... een bende oenen zonder leven denk ik nu Knipoog Maar als ze willen afspreken, dan is het echt mis. Die gast weet zelf ook wel dat daar een geurtje aanzit: als 22 jarige via internet afspreken met zo'n jong beestje... Dus als die oprecht goede bedoelingen had, zou hij eerder voorstellen bij je thuis te komen als je ouders er bij zijn volgens mij.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:47

Miss_Malfoy schreef:
Je hebt hier geeneens een tram. Clown

Nouja, je snapt hopelijk wel hoe ze het bedoelt Knipoog
Stel inderdaad dat je met hem in de auto weggaat 'ergens anders naar toe', dan kan je vriendin in de buurt zich natuurlijk hoogstwaarschijnlijk niet zo makkelijk verplaatsen als hij bijv. met de auto de snelweg kiest of toch een heel stuk met de auto gaat rijden.... Knipoog

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:50

Ben het trouwens voor de volle 100% met bokker poes eens.
Kan me voorstellen TS, dat het zo 'kinderlijk en bemoederlijk' overkomt, omdat we steeds over jouw leeftijd en het grote leeftijdsverschil zitten te hameren.

Aan de andere kant...
Bekijk het eens vanuit ons oogpunt...
Wij weten zelf ook dondersgoed hoe wij op die leeftijd 'waren', dan ben je toch een stuk naiever, al denk je inderdaad zelf al heel veel te weten.
Tuurlijk zal je je wel bewust wezen van de risico's. Maar het ís gewoon zelfs een bewezen feit volgens mij dat je op die leeftijd ook zoiets hebt van 'achja ik zie het allemaal wel, zoiets overkomt mij toch niet'. 'en hij is zo aardig/lief/medelevend en klinkt heel betrouwbaar'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:53

Ik heb zelf trouwens ook eens afgesproken met iemand die ik nauwelijks kende hoor. Hij was begeleider op ponykamp en ik was daar op ponykamp. Had z'n MSN en 3(?) jaar later hebben we een keer afgesproken in Amsterdam. Ik was 17 toen en hij 20, hij had ook geen verkeerde bedoelingen alsin verkrachting ofzo hoor. We vonden elkaar leuk over MSN, het is alleen nooit wat geworden verder daarna. Nou is 17 en 20 een minder leeftijdsverschil, maar toch, we zaten wel in een soort van andere levensfase en ik kende hem amper irl.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-06-08 17:54, in het totaal 2 keer bewerkt

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:53

Ze vindt vast niet dat hij betrouwbaar klinkt maar betrouwbaar IS?

Ik snap gewoon de meerwaarde van elkaar ontmoeten en het geheim houden voor de ouders niet... TS: als je je er echt lekker bij voelt is het toch niet moeilijk om je ouders op de hoogte te brengen?

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 17:56

Nouja, als het echt niks word, dan is het gewoon een leer voor de volgende keer. Ik doe in elk geval al alles om de risico's te vermijden.

Oja, ik heb ook wel gechat hoor, met jongens, en dat na een poosje de lol er wel vanaf is, maar deze blijft dus interessant.

Pfff mijn ouders kenden mijn meeste vriendjes niet eens... Ze zijn heel lief, maar ook heel ouderwets... Er is gewoon een gigantiche generatiekloof.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:58

Ik had mijn ouders er toen ook niks van verteld trouwens bedenk ik me net. M'n ouders zouden het toch niet goed vinden dat ik met iemand van wel 3 jaar ouder en die ik amper kenden afsprak. Rolleyes Daarna wel met mams over gehad en toen vond ze het niet zo heel erg.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 18:04

Juul schreef:
Ik had mijn ouders er toen ook niks van verteld trouwens bedenk ik me net. M'n ouders zouden het toch niet goed vinden dat ik met iemand van wel 3 jaar ouder en die ik amper kenden afsprak. Rolleyes Daarna wel met mams over gehad en toen vond ze het niet zo heel erg.

Ja achteraf zou ik mischien wel kunnen, maar mijn vader zeker niet. Die durfde ik niet eens van m'n eerste vriendje te vertellen. Bloos

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 18:05

Sorry dat ik zo doorzaag, maar je moet niet zo makkelijk denken, TS.
Hetgeen wat ik heb meegemaakt, bijna nu een jaar geleden, heeft mijn leven compleet verwoest, nu is er bij mij PTSS geconstateerd, heb ik een jaar lang zélf achter allerlei hulp aangemoeten (met bijbehorende instanties die dus zeggen dat ze je gaan helpen maar je behandelen als een stuk stront zogezegd) en nu dan eindelijk binnenkort mijn eerste echte behandeltherapie.

Jazeker ik heb vanalles bijgeleerd. Maar mijn hele sociale leven is wel mooi naar de kl*te, studie loopt daardoor dus ook voor geen ene meter.
Soms kunnen dingen een grotere impact op je hebben dan je eigenlijk zou denken. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 18:07

Miss_Malfoy schreef:
[naam] schreef:

Ja achteraf zou ik mischien wel kunnen, maar mijn vader zeker niet. Die durfde ik niet eens van m'n eerste vriendje te vertellen. Bloos

En dat is dus de fout van veel ouders.. zoveel voor kinderen verbieden dat ze bang worden om iets te zeggen.. Nagelbijten / Gniffelen

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 18:08

Juul schreef:
En dat is dus de fout van veel ouders.. zoveel voor kinderen verbieden dat ze bang worden om iets te zeggen.. Nagelbijten / Gniffelen

tja, en voor hun eigen gemoedsrust....

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 18:11

Ik vind iemand van 22 die zodanig interresse toont in een meisje van 14 al niet gezond.

Hm ik heb er geen goed gevoel over.

(Maar als 14 jarige had ik ook schijt aan alles en iedereen en deed ik toch wel wat ik zelf wilde) Haha!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 18:12

Suzanne F. schreef:
(Maar als 14 jarige had ik ook schijt aan alles en iedereen en deed ik toch wel wat ik zelf wilde) Haha!

Dat is zo waar Haha! Vroeger haatte ik mensen die preekten dat ik maar nooit moest beginnen roken... En nu doe ik het zelf ook als ik koters met sigaretten zie.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 18:14

poes schreef:
Suzanne F. schreef:

Dat is zo waar Haha! Vroeger haatte ik mensen die preekten dat ik maar nooit moest beginnen roken... En nu doe ik het zelf ook als ik koters met sigaretten zie.

Hahahahaha....
Ik ben wóest geweest op mijn toenmalige (vanaf groep 1 basisschool en nu nog steeds) beste vriendin, dat ik zag/hoorde dat zij rookte, ze had het me niet verteld omdat ze wíst dat ik heel erg anti-rook was.

Aantal jaar later begon ik er zelf mee, rook nu nog steeds heel veel, en dan kids van die leeftijd vertellen dat ze niet moeten gaan roken Clown Vork

Sjaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 18:53

Ik vind het ongezond dat iemand van 22 zoveel interesse toont in een meisje ( sorry, want dat ben je nog ) van 14 ! Jullie levens zijn dusdanig verschillend dat dat nooit goed kan gaan. Ik vind t vrij verdacht.

En als je van die leuke gesprekken met m hebt, hou dat dan ook gewoon lekker op msn zo. Weet je ook zeker dat het geen teleurstelling, of iets ergers wordt.

Maar goed, zoals je zelf al zegt, je gaat. Laat je vriendinnen weten waar je zit, laat ze je bellen, en wat je ook doet, stap NIET bij m in de auto, ook niet om een ijsje te gaan halen oid.

Succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 18:59

Laat ons meegenieten, waarom is deze interessant? Ik heb wel een idee hoor, maar vertel eens??