Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Dioxide schreef:
LiNdA1986 schreef:Dat volwassen mensen zo ontzettend kinderachtig kunnen zijn had ik nooit verwacht...en dat noemen zich dierenliefhebbers, haha, laat me niet lachen. Zo onrespectloos!
Misschien als jullie zelf in de schuur zaten dat je dan wel anders praat, maar goed, dan valt er niet veel meer te pratenDan hadden we lekker krokant mensenvlees, misschien wel lekker, nooit geprobeerd.
Bij deze nodig ik jullie uit in mijn schuur voor een lekkere bbq
![]()
Haha, dit vind ik een leuke grap dus val me niet aan, ik gebruik het alleen om het te verwerken![]()
Lizzle schreef:Jij kan beter gaan Bakkeren.
Lizzle schreef:Jij kan beter gaan Bakkeren.
Nanne schreef:LiNdA1986 schreef:Dat volwassen mensen zo ontzettend kinderachtig kunnen zijn had ik nooit verwacht...en dat noemen zich dierenliefhebbers, haha, laat me niet lachen. Zo onrespectloos!
Misschien als jullie zelf in de schuur zaten dat je dan wel anders praat, maar goed, dan valt er niet veel meer te pratenDan hadden we lekker krokant mensenvlees, misschien wel lekker, nooit geprobeerd.
![]()
Haha, dit vind ik een leuke grap dus val me niet aan, ik gebruik het alleen om het te verwerken![]()
Nou ik sta overal voor open hoor!
En het schijnt naar kip te smaken!
Ben blij dat jij ook een manier heb gevonden om het te verwerken! Echt waar!
Ik ben zeker wel een dierenliefhebber, ik braad ze pas als ze dood zijn!
Nanne schreef:Lizzle schreef:Jij kan beter gaan Bakkeren.
Waarom moet ik Bakkeren?
Dit is een serieuse vraag..
LiNdA1986 schreef:Dat volwassen mensen zo ontzettend kinderachtig kunnen zijn had ik nooit verwacht...en dat noemen zich dierenliefhebbers, haha, laat me niet lachen. Zo onrespectloos!
![]()
Nanne schreef:Ach meid je weet niet wat je mist!!
Neuh.. Ik sla een maaltijd over.. Moet toch gaan Bakkeren!
Wie weet is het over 20 jaar wel normaal..
Liek_ schreef:Zielig voor de boer hmm, jammer voor hem, maar ik vind kippenhouderij echt dieronvriendelijk, kan dan ook gewoon geen medelijden met hem hebben. Nieuwste systemen of niet, feit blijft dat die beesten van een paar gram naar een paar kilo afgemest worden in een aantal weken..Niet normaal dus.
Hoop voor de kipjes (en ga er vanuit) dat ze al gestikt waren voor het vuur ze bereikte.
De grapjes vind ik wel erg leuk
CD28 schreef:Liek_ schreef:Zielig voor de boer hmm, jammer voor hem, maar ik vind kippenhouderij echt dieronvriendelijk, kan dan ook gewoon geen medelijden met hem hebben. Nieuwste systemen of niet, feit blijft dat die beesten van een paar gram naar een paar kilo afgemest worden in een aantal weken..Niet normaal dus.
Hoop voor de kipjes (en ga er vanuit) dat ze al gestikt waren voor het vuur ze bereikte.
De grapjes vind ik wel erg leuk
Deze dieren waren niet voor het vlees. Je hebt er dus duidelijk geen verstand van.
Het is dat je een ander zoiets niet toe mag wensen maar ik zou nu toch bijna hopen dat jouw paardenstal in de fik vliegt met je dier erin. Ben benieuwd of je dan ook zo praat.