Om het Lielle wat makkelijker te maken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Desiree schreef:En dan durven ze hier op bokt tegen mij te klagen dat ik niet van kinderen zou houden.
suzanne schreef:Het drukt best zwaar op mij dat ik momenteel het leven van mijn kinderen moet vormen....straks doe ik het verkeerd en zet ik ik weet niet wat voor mensen in de maatschappij straks.

. Wordt dus ook niet geconfronteerd met gezeur en gevraag en de basis opmerking: 'wacht maar tot de hormonen gaan spelen'.
. Ik moet haar ook steeds in de gaten houden omdat ze zelf absoluut niet uitkijkt en rare dingen uithaalt (bv in de kerstvakantie bijna mijn huis in de fik omdat mevrouw middn in de nacht uit bed komt en een kussem tegen de gaskachel aanlegt !!).Ik wil graag aan mezelf toekomen en wat leuks doen maar het komt er niet van en veel steun uit mijn omgeving krijg ik niet - het is en blijft moeilijk, dat opvoeden
Ik heb ook altijd gezegt toen ik jonger was dat ik geen kinderen wilde. Uiteindelijk heb ik er toch eentje. Ik heb ook een vriendin die nooit kinderen wilde en daar is ze bij gebleven. Ieder moet zelf weten wat men doet! Er zijn altijd voordelen en nadelen voor de beiden partijen!
)
Percy schreef:Dat herken is wel Suzanne. Af en toe las ik de Libelle van mijn moeder maar ik kreeg er alleen maar de kriebels van. Mooi gedekte tafels met keurige aangeklede kindertjes.
"Niet-moeders hebben zo'n zelf-ingenomen rotkop", gewéldig!