BN'er tegenkomen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Demone

Re: BN'er tegenkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 12:58

Heb Jim of Jamai ooit op een terras gezien (weet niet meer welke Bloos ) en Mr Bean ben ik tegen gekomen in Londen... Verder niks... Tong uitsteken

Oh, een vriend van mij woonde vroeger bij Katja Schuurman in de straat en speelde daar altijd mee, en was vriendjes met Fedde le Grand, 2x bellen en ik heb zijn nummer. Vingers aflikken

AylaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 20:04

Ik woon in blaricum(in het gooi, kennen jullie vast wel)
en ik rij iedere dag door blaricum/laren naar school
Dus ik kom best vaak bners tegen bijvoorbeeld laatst Linda de mol, die dag ervoor Jan der bouvrie(als jullie dat een bner vinden) uhmm die week ervoor Marco borsato& de kinderen:P
Nja de laatste tijd zie ik ze steeds vaker haha..

Volgens mij herkent iedereen die in het gooi woont dat wel.. dat je ze in laren en blaricum nogal vaak tegen het lijf loopt, bijvoorbeeld bij de red sun maar goed, wát is er zo bijzonder aan? het zijn ook maar mensen..

xx

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 20:05

Hihi ik kwam Yolanthe & Jan tegen toen ik aan het shoppen was, niet zo lang geleden was ook grappig Haha!

& Irene Moors en veel GTST + ONM acteurs & actrices, woon vlakbij de studio's in aalsmeer Lachen

AylaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 20:10

AylaLuna schreef:
Ik woon in blaricum(in het gooi, kennen jullie vast wel)
en ik rij iedere dag door blaricum/laren naar school
Dus ik kom best vaak bners tegen bijvoorbeeld laatst Linda de mol, die dag ervoor Jan der bouvrie(als jullie dat een bner vinden) uhmm die week ervoor Marco borsato& de kinderen:P
Nja de laatste tijd zie ik ze steeds vaker haha..

Volgens mij herkent iedereen die in het gooi woont dat wel.. dat je ze in laren en blaricum nogal vaak tegen het lijf loopt, bijvoorbeeld bij de red sun maar goed, wát is er zo bijzonder aan? het zijn ook maar mensen..

xx

ohja ik kwam zondag Ananda tegen in de ZARA, dat was wel grappig..
& ik ben een keer bijna aangereden door gordon.. lekker aso hij reed gewoon door maar goed:P
Eigenlijk verbaast me nix meer hier.. zoals ik maar zei het zijn maar mensen:p

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 20:14

Ik kom tijdens mijn werk vrij regelmatig BN-ers tegen. Ik herken ze nooit. Laatst kwam Caroline Tensen langs, ik herkende haar niet eens. Kwamen en daarna twee kerels langs, helemaal enthousiast: "was dat nou Caroline Tensen?" En toen ging bij mij pas een belletje rinkelen...

Ach, BN-ers interesseren me ook niet echt, het zijn ook gewoon maar mensen, alleen komen zij in de media. Doet me eigenlijk niet zoveel.

duikpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 20:15

Ik stapte een keer de achterdeur uit, zie op het parkeerpleintje een luxe wagen staan met iemand erbij en dacht die ken ik ergens van maar ik kon er op dat moment niet opkomen.
Rijden we langs het hotel in ons dorp, hangt er een groot aanplakding : vanavond concert van Cor Bakker...
Waarschijnlijk nog even langs bij een oude bekende hier op het pleintje.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 20:16

Marco borsato, in Utrecht bij Bijenkorf, hallo gezegd en pas laer beseft dat het m echt was! *LOL* Huilen van het lachen

Liep ik de bijenkorf in, hoorde je iedereen: "ooh,, marco borsato was er net en aah" Clown

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 20:25

Hier in het dorp lopen er ook best veel vrij rond. De personen die ik wel eens tegenkom:Marijke Helwegen, Joop van den Ende, Mariska Hulscher, Annette Barlo (Oppassen!) en Peter Lusse (Vrienden voor het leven)

Verder vroeger veel BN'ers gezien toe ik nog in A'dam woonde. Het leukste was toch wel een avondje lol met een stel vriendinnen in een kroeg op het Rembrandtsplein. We werden de hele avond muzikaal vermaakt door Jeroen van den Boom die toen nog helemaal niet beroemd was.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 20:28

Heb een keer de keeper van FC utrecht aan de kassa gehad.
Ik heb helemaal geen verstand van voetbal... maar het werd later tegen me gezegd.
Bart spring in 't veld (van big brother) is ook heel vaak bij ons in de winkel geweest met z'n vriendin.
Hij was weliswaar zwaar bebaard en met een pet op maar goed.

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 20:30

Bekende vlaming ook goed?

Gert van Gert en Samson, met een deel van K3.(die is lang!!!)

Was gewoon in een tankstation. Ik stond achter ze in de rij en heb ze nog verteld dat ik vroeger grote fan was, waarop hij beteuterd keek en vroeg of dat nu niet meer het geval was Tong uitsteken

Ik heb de broertjes Wellens ook wel eens bescholden Bloos , zonder dat ik ze herkent had, toen ze mijn paard nogal onhandig inhaalden. Ik denk niet dat ze het gehoord hebben, maar mijn broer ging door de grond.

Voor de rest ben ik erg langzaam met herkennen van bekende mensen.

Kimitie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 20:35

moonsparkle schreef:
Ik zat is in de snackbar zag ik pino (van fcutrecht) daar zitten. Ik deed eigenlijk helemaal niks, anders zou hij ook wel denken..ken ik jou ofzo? Verder heb ik alleen bners in auto's gezien bv: kim holland en Jan Smit.

Haha, ik zag even zo'n blauwe vogel in de snackbar zitten.

Ik heb Chris Tates weleens gespot. En Nada van Nie.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 20:41

IvysToeter schreef:
Heb een keer de keeper van FC utrecht aan de kassa gehad.
Ik heb helemaal geen verstand van voetbal... maar het werd later tegen me gezegd.
Bart spring in 't veld (van big brother) is ook heel vaak bij ons in de winkel geweest met z'n vriendin.
Hij was weliswaar zwaar bebaard en met een pet op maar goed.

Bart Spring in 't Veld is zelfs nog familie (ver) van mij schijnbaar. Zoon van een neef van ons opa, zoverweg zegmaar. Mijn vader heeft 'm een keer IRL ontmoet voor opnames van een of ander programma voor Omroep Brabant, schijnt nogal een arrogante l*l te zijn aldus pap (zegtie nie snel Vork. Pap heeft ook ooit meegedaan in het programma VET! van Sipke-Jan Bousema, scheen echt een hele leuke kerel te zijn Lachen

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 20:45

Ik heb John Williams vaak aan de kassa staan, die woont schijnbaar hier in de buurt, moet altijd wel lachen *LOL*

Veel mensen staan dan : ohhh kijk is wie dat is *LOL* Clown

En we hebben (hoe heet die man van de smaakpolitie? ) ook al een paar x in de winkel gezien.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:48

Heel veel!

Pas nog kwam een vrouw naar mij toe of ik 50 cent had voor een karretje bij de Ah in Doorn bleek het de moeder te zijn van Esmee in ONM weet even haar naam niet Tong uitsteken

Van Ajax een hele hoop ook sylvie meis maar daar heb ik een slechte ervaring mee Bloos Tong uitsteken

Jef van GTST woont hier vlakbij.

Katja schuurmans en haar man een tijdje geleden in Utrecht

Jim bakkum in Utrecht en Do ook.

Ik weet het niet meer te veel Tong uitsteken

Ooh ja brainpower die is echt zo aardig!!!

Mijn vriend kwam een tijdje geleden nog bij 538 enrique tegen maar die komt ze allemaal tegen Tong uitsteken

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:50

kjoetie schreef:
Er zijn wel sterren waar ik ademnood van krijg, maar die zitten meestal aan de overkant van de grote plas Haha!

er is er 1 waar ik ademnood van krijg, tijl beckand, als ik die tegenkom ga ik denk ik echt tegen de grond haha, daarom blijf ik veilig in utrecht haha.

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:51

heb al best veel bn-ers gezien.
op weg naar mijn school (amsterdam bijlmer) zit de muziekstudio van eric (van idols), daar komen dus ook geregeld bn-ers, zo heb ik eric al een keer gezien, en ben laatst nog bijna tegen lange frans aangebotst, ik zo: heej jou ken ik Haha! Nagelbijten / Gniffelen
ben daarna snel verdergelopen Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:58

Lous schreef:
Leontine van Moorsel-Zijlaart komt ook regelmatig langs gefietst als we op de wei zijn. is echt garppig om te zien. Je weet meteen dat zij het is want er is geen vrouw die zo snel fietst. Haha!

Ik heb dr een keer bijna aangereden toen ik op de fiets zat en zij aan het lopen was Clown Ze woont hier nog geen 5 minuten vandaan Lachen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:02

Unwritten schreef:
Lous schreef:
Leontine van Moorsel-Zijlaart komt ook regelmatig langs gefietst als we op de wei zijn. is echt garppig om te zien. Je weet meteen dat zij het is want er is geen vrouw die zo snel fietst. Haha!

Ik heb dr een keer bijna aangereden toen ik op de fiets zat en zij aan het lopen was Clown Ze woont hier nog geen 5 minuten vandaan Lachen

Ja Nieuwerkerk a/d ijssel he?! I know Knipoog

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:03

vavaond gegeten naast die stomme jaques d'ancona die knetterende ruzie had met zijn vriend die 40 jaar jonger is; schandalig
morgen ff de privé bellen hihi

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:04

ohh jaa jim..

Die zat ooit in het voorprogramma van westlife...
Wij gingen altijd backstage wachten tot de bus met westlife kwam.
zitten we daar tegen de parkeergarage aan (en nog een hele groep meiden die we niet kenden)
hoor je ineens die meiden allemaal gillen: JIM!!!!
Ik echt zo: mm ohh is dat jim? goh wat leuk

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:04

Wildgirl schreef:
vavaond gegeten naast die stomme jaques d'ancona die knetterende ruzie had met zijn vriend die 40 jaar jonger is; schandalig

Doen joh, wie weet kun je er nog iets mee verdienen!!! Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:05

Lous schreef:
Unwritten schreef:

Ja Nieuwerkerk a/d ijssel he?! I know Knipoog

Uhuh Clown Ze woont bij goede vrienden van ons aan de overkant, en natuurlijk maken we er dan flauwe grapjes over zoals dat de man van die vrienden van ons gluurt, en het dak verhuurt aan fotografen Huilen van het lachen

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:07

Lous schreef:
Wildgirl schreef:

de teller staat inmiddels op 500 van prive en 350 van de story Haha!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:07

Lous schreef:
Wildgirl schreef:

haha jah dat zou tof zijn hahaha

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 23:05

Olympia schreef:
Ik heb John Williams vaak aan de kassa staan, die woont schijnbaar hier in de buurt, moet altijd wel lachen *LOL*

Oh en nu ben ik echt heel jaloers! Wil je hem de volgende keer vertellen dat ik verliefd op hem ben? Bloos Haha!