) en Mr Bean ben ik tegen gekomen in Londen... Verder niks... 
Oh, een vriend van mij woonde vroeger bij Katja Schuurman in de straat en speelde daar altijd mee, en was vriendjes met Fedde le Grand, 2x bellen en ik heb zijn nummer.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) en Mr Bean ben ik tegen gekomen in Londen... Verder niks... 

AylaLuna schreef:Ik woon in blaricum(in het gooi, kennen jullie vast wel)
en ik rij iedere dag door blaricum/laren naar school
Dus ik kom best vaak bners tegen bijvoorbeeld laatst Linda de mol, die dag ervoor Jan der bouvrie(als jullie dat een bner vinden) uhmm die week ervoor Marco borsato& de kinderen:P
Nja de laatste tijd zie ik ze steeds vaker haha..
Volgens mij herkent iedereen die in het gooi woont dat wel.. dat je ze in laren en blaricum nogal vaak tegen het lijf loopt, bijvoorbeeld bij de red sun maar goed, wát is er zo bijzonder aan? het zijn ook maar mensen..
xx

, zonder dat ik ze herkent had, toen ze mijn paard nogal onhandig inhaalden. Ik denk niet dat ze het gehoord hebben, maar mijn broer ging door de grond.moonsparkle schreef:Ik zat is in de snackbar zag ik pino (van fcutrecht) daar zitten. Ik deed eigenlijk helemaal niks, anders zou hij ook wel denken..ken ik jou ofzo? Verder heb ik alleen bners in auto's gezien bv: kim holland en Jan Smit.
IvysToeter schreef:Heb een keer de keeper van FC utrecht aan de kassa gehad.
Ik heb helemaal geen verstand van voetbal... maar het werd later tegen me gezegd.
Bart spring in 't veld (van big brother) is ook heel vaak bij ons in de winkel geweest met z'n vriendin.
Hij was weliswaar zwaar bebaard en met een pet op maar goed.
. Pap heeft ook ooit meegedaan in het programma VET! van Sipke-Jan Bousema, scheen echt een hele leuke kerel te zijn

kjoetie schreef:Er zijn wel sterren waar ik ademnood van krijg, maar die zitten meestal aan de overkant van de grote plas

Lous schreef:Leontine van Moorsel-Zijlaart komt ook regelmatig langs gefietst als we op de wei zijn. is echt garppig om te zien. Je weet meteen dat zij het is want er is geen vrouw die zo snel fietst.
Ze woont hier nog geen 5 minuten vandaan
Unwritten schreef:Lous schreef:Leontine van Moorsel-Zijlaart komt ook regelmatig langs gefietst als we op de wei zijn. is echt garppig om te zien. Je weet meteen dat zij het is want er is geen vrouw die zo snel fietst.
Ik heb dr een keer bijna aangereden toen ik op de fiets zat en zij aan het lopen wasZe woont hier nog geen 5 minuten vandaan
Wildgirl schreef:vavaond gegeten naast die stomme jaques d'ancona die knetterende ruzie had met zijn vriend die 40 jaar jonger is; schandalig
morgen ff de privé bellen hihi
Lous schreef:Unwritten schreef:
Ik heb dr een keer bijna aangereden toen ik op de fiets zat en zij aan het lopen wasZe woont hier nog geen 5 minuten vandaan
Ja Nieuwerkerk a/d ijssel he?! I know
Ze woont bij goede vrienden van ons aan de overkant, en natuurlijk maken we er dan flauwe grapjes over zoals dat de man van die vrienden van ons gluurt, en het dak verhuurt aan fotografen
Lous schreef:Wildgirl schreef:vavaond gegeten naast die stomme jaques d'ancona die knetterende ruzie had met zijn vriend die 40 jaar jonger is; schandalig
Doen joh, wie weet kun je er nog iets mee verdienen!!!

Lous schreef:Wildgirl schreef:vavaond gegeten naast die stomme jaques d'ancona die knetterende ruzie had met zijn vriend die 40 jaar jonger is; schandalig
Doen joh, wie weet kun je er nog iets mee verdienen!!!
Olympia schreef:Ik heb John Williams vaak aan de kassa staan, die woont schijnbaar hier in de buurt, moet altijd wel lachen