Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Up_to_Date schreef:Je bedoeld dat ze het dan op eigen kracht moet zien te redden?
Spannend zeg....

XChrisjeX schreef:Up_to_Date schreef:Je bedoeld dat ze het dan op eigen kracht moet zien te redden?
Spannend zeg....
Nee, morgen komt ze waarschijnlijk te overlijden, haar hart is voor de helft niet meer operationeel....het hartinfarct was in die mate zo zwaar dat het hart al voor de helft overleden is.
XChrisjeX schreef:Up_to_Date schreef:Je bedoeld dat ze het dan op eigen kracht moet zien te redden?
Spannend zeg....
Nee, morgen komt ze waarschijnlijk te overlijden, haar hart is voor de helft niet meer operationeel....het hartinfarct was in die mate zo zwaar dat het hart al voor de helft overleden is.

XChrisjeX schreef:Ik heb vandaag gewoon gewerkt en ben gister nog als hoge uitzondering bij mijn collega geweest. Dit meer om het vervelende beeld uit ons hoofd weg te krijgen van het blauw aangelopen. Ze lag rustig op bed en reageerde op aanraking, helaas was de ECG vanochtend niet goed en is besloten om morgen de apparaten af te koppelen. Ik denk dat het dan nog een kwestie van uren is, het zal morgen wederom een zware dag worden.