Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
BarbaLala schreef:Naja dat bedoelde ik dus, een goed persoon.
Ik kan dat echt niet vinden van iemand die je 1,5 jaar zo hard voorliegt.
Ik persoonlijk zou om die reden nooit iemand uit zo'n land uitkiezen nee.
En daarnaast ook niet om de cultuurverschillen.
Je hoort zo vaak dat het misgaat, net als nu.
Maargoed, ieder zijn smaak![]()
Je ging bij een vriendin slapen toch?
En daarna?
Moet je nu weer terug naar nederland of wil je daar blijven?

BarbaLala schreef:Met respect behandeld heeft? Iemand 1,5 jar lang voorliegen noem ik niet respectvol hoor.
Ik las idd dat je een rot relatie hebt gehad, en nu dus weer iets wat niet leuk is, snap dat dat er in hakt.
Als je maar wel in je achterhoofd houd dat er ècht wel mannen zijn die ook nog eerlijk en leuk zijn![]()
Een afsluitend gesprek zou ik ook zeker voor gaan ja, ik hoop dat hij instemd dat geeft wat meer rust.
iloveyah87 schreef:Anyel dank je wel (rijmt ook nog eens) we spreken elkaar op msn ...
KiWiKo ik moet wel zeggen dat je me even met de feiten op de neus drukt...
Maar ik neem hem zeker ook niet terug nooit niet. Ook al zou hij morgen ECHT gaan scheiden... Ik zal hem NOOIT , maar dan ook echt NOOIT meer vertrouwen
het valt ook niet mee, de droom was zo mooi, en hij kon het zo mooi vertellen..........

de verloving..........

Toch denk ik dat een gesprek me daarbij zal helpen..
(eigenwijs he? )
een gesprek kan opluchten, als je maar in je achterhoofd houd....... dat er best wel wat gebakken lucht bij zou kunnen zitten
KiWiKo schreef:Grote meid![]()
![]()
het valt ook niet mee, de droom was zo mooi, en hij kon het zo mooi vertellen..........
Weet je wat het grootste leed van een scheiding is........
het achterlaten van het toekomstbeeld wat jij met hem had, de droom die je had met hem.......
Het doet pijn om de droom weg te stoppen, vaak niet eens de persoon, maar de droom!
Sterkte meis!

sterkte enneh KiWiKo je hebt het goed geformuleerd!