Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

Re: Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 18:15

Mijn beslissing staat al vast.. Het is over en ik zou hem nooit meer kunnen vetrouwen in een relatie. Als iemand mij kan bedriegen anderhalf jaar lang?? NO WAY!!!

Een gesprek onder 4 ogen vindt ik zelf fijner dan aan de telefoon. En om het echt aftesluiten zal het mij helpen om de antwoorden op mijn vragen te hebben.. Hoe hij die beantwoord zie ik dan wel. Maar erom heen draaien kan hij niet meer. Daarbij heeft hij het ook al toeggeven aan de telefoon vandaag met zijn gesorry...

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:17

Ow meis wat een gedoe.

Dit alleen is dus al de reden dat ik noooit met iemand zou gaan die buitenlands is of in het buitenland woont.
Je kent de taal niet en weet niet wat er gezegd word dus!

Pak je biezen, krijg je geld en ga..

En eerlijk als persoon? Een goed mens als persoon?
Nou sorry, maar dat vind ik absoluut niet.
Als iemand ECHT van je houd KAN hij niet eens 1,5 jaar tegen je liegen!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 18:36

barbaLala Ik spreek de taal wel aardig alleen niet toen ik hier kwam.. En waar kan ik heen? Het is zo in zo over tussen hem. Ik ga proberen een andere woonruimte te vinden zo snel mogelijk...
Ik heb nooit gezegt dat het een eerlijk persoon is. Wel dat het een goed persoon is in zijn hart..
Ik denk dat hij bang was om mij of zijn dochtertje te verliezen.. Daarom ga ik donderdag ook met hem praten.. Maar het is zo in zo over en uit

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:46

Vind de reden, omdat je de taal niet spreekt een erg laffe reden om niet met een buitenlander te gaan. Dan zou je dus je gevoelens af moeten sluiten omdat je de taal niet van elkaar spreekt?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 18:53

En in het begin kom je met ee tolk en handen en voeten ook erg ver ben ik achter gekomen Knipoog

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:54

Naja dat bedoelde ik dus, een goed persoon.
Ik kan dat echt niet vinden van iemand die je 1,5 jaar zo hard voorliegt.

Ik persoonlijk zou om die reden nooit iemand uit zo'n land uitkiezen nee.
En daarnaast ook niet om de cultuurverschillen.
Je hoort zo vaak dat het misgaat, net als nu.
Maargoed, ieder zijn smaak Lachen

Je ging bij een vriendin slapen toch?
En daarna?
Moet je nu weer terug naar nederland of wil je daar blijven?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:55

Iloveyah87...........

als je nou met hem gaat praten blijf je dan vooral heel, heel bewust van je gevoel van vandeweek.........

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 19:03

BarbaLala schreef:
Naja dat bedoelde ik dus, een goed persoon.
Ik kan dat echt niet vinden van iemand die je 1,5 jaar zo hard voorliegt.

Ik persoonlijk zou om die reden nooit iemand uit zo'n land uitkiezen nee.
En daarnaast ook niet om de cultuurverschillen.
Je hoort zo vaak dat het misgaat, net als nu.
Maargoed, ieder zijn smaak Lachen

Je ging bij een vriendin slapen toch?
En daarna?
Moet je nu weer terug naar nederland of wil je daar blijven?

Wat ik met goed persoon wil zeggen is dat hij nooit slecht voor mij is geweest en me altijd met respect behandeld heeft. Hij heeft altijd voor me klaar gestaan in moeilijke en slechte tijden. Ook staat hij altijd voor anderen klaar..
Wat cultuurverschillen en problemen was in mijn relatie niet aan de oorde. Natuurlijk moesten we aan het begin even wennen. Maar met geven en nemen en wennen en respect van beide partijen kom je al heel ver.. Wij hebben dus verder gen cultuur verschil problemen gehad.
Daarbij heb ik 2 jaar met een nederlandse jongen gehad en ik kan je vertellen dat het een hel was. Dan heb ik liever dit als dat... (natuurlijk beiden liever niet, maar je begrijpt wel wat ik bedoel Knipoog

En KiWiKo. Ja dat doe ik zeker weten. Ik zou hem nooit meer kunnen vertrouwen wat voor beloftes hij ook zal maken. EHt is echt over en uit. Ik wil eigenlijk alleen nog wel een soort afsluit gesprek..

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:06

Met respect behandeld heeft? Iemand 1,5 jar lang voorliegen noem ik niet respectvol hoor.

Ik las idd dat je een rot relatie hebt gehad, en nu dus weer iets wat niet leuk is, snap dat dat er in hakt.
Als je maar wel in je achterhoofd houd dat er ècht wel mannen zijn die ook nog eerlijk en leuk zijn Lachen

Een afsluitend gesprek zou ik ook zeker voor gaan ja, ik hoop dat hij instemd dat geeft wat meer rust.

Samcha_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:08

Allereerst heel veel sterkte met deze situatie. Je zal een moeilijke periode krijgen maar weet zeker dat je je er doorheen slaat. Je weet het he! Je kan altijd pmen.

Wil toch nog even reageren op het berichtje van BarbaLala. Je scheert nu wel iedereen over een kam.
Wat jou mening is is jou mening maar vind het ongepast om dit zo hier neer te zetten.

Toevallig woon ik in Turkije en ben al 6 en een half jaar samen met mijn verloofde (een Turk). We zijn samen heel gelukkig en ik heb het hier prima naar me zin. İk spreek de Turkse taal en mijn verloofde en ik communiceerde hiervoor gewoon in het Engels. De cultuurverschillen zijn echt niet zoals jij denkt. Maarja je ziet het, het kan dus ook goed gaan!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 19:12

BarbaLala schreef:
Met respect behandeld heeft? Iemand 1,5 jar lang voorliegen noem ik niet respectvol hoor.

Ik las idd dat je een rot relatie hebt gehad, en nu dus weer iets wat niet leuk is, snap dat dat er in hakt.
Als je maar wel in je achterhoofd houd dat er ècht wel mannen zijn die ook nog eerlijk en leuk zijn Lachen

Een afsluitend gesprek zou ik ook zeker voor gaan ja, ik hoop dat hij instemd dat geeft wat meer rust.

Als ik het bedriegen even weglaat in onze relatie, dan kan ik inderdaad zeggen dat hij me met respect verder behandeld heeft!
Hij heeft er mee ingestemt. Ik zei tegen dat ik eigenlijk nog wel een gesprek wil, omdat ik met veel vragen en gedachtes zit, en toen begin hij zelf al over donderdag...

serenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:19

Jeetje zeg Nicky, heb het net allemaal op msn van je gehoord wat een enorme ***, je gaat nu zeker weten een moeilijke tijd tegemoed. Als je me nodig hebt, weet je me te vinden he!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:19

iemand die 1,5 jaar tegen je liegt (en dat is een constante factor geweest in jullie relatie) heeft echt, echt geen respect.........

hou je wel voor ogen dat jullie HELE relatie gebaseerd is op leugens............

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 19:24

Anyel dank je wel (rijmt ook nog eens) we spreken elkaar op msn ...

KiWiKo ik moet wel zeggen dat je me even met de feiten op de neus drukt...
Maar ik neem hem zeker ook niet terug nooit niet. Ook al zou hij morgen ECHT gaan scheiden... Ik zal hem NOOIT , maar dan ook echt NOOIT meer vertrouwen

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:24

wat een @#$#@$!@#$ sorry hoor

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:27

iloveyah87 schreef:
Anyel dank je wel (rijmt ook nog eens) we spreken elkaar op msn ...

KiWiKo ik moet wel zeggen dat je me even met de feiten op de neus drukt...
Maar ik neem hem zeker ook niet terug nooit niet. Ook al zou hij morgen ECHT gaan scheiden... Ik zal hem NOOIT , maar dan ook echt NOOIT meer vertrouwen

Grote meid Haha! Haha! Ach gut het valt ook niet mee, de droom was zo mooi, en hij kon het zo mooi vertellen..........

Weet je wat het grootste leed van een scheiding is........

het achterlaten van het toekomstbeeld wat jij met hem had, de droom die je had met hem.......

Het doet pijn om de droom weg te stoppen, vaak niet eens de persoon, maar de droom!

Sterkte meis!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:34

Dat bedoelde ik dus ook Kiwiko, alleen ik kon ht niet zo goed formuleren. Lachen

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:36

Autsj kiwiko, daar heb je even een mooi pijnpunt te pakken! wil er nog aan toevoegen dat het verleden ook ineens heel lelijk is geworden, naast dat de toekomst droom weg is....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:38

heb jij net toegevoegd LittleAnn Lachen

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 19:39

KiWiKo HAhaha
Daar heb je denk ik wel gelijk in. Maar opzich is het ook wel hij als persoon. Toen ik hier kwam had en kon ik niemand.. Hij heeft mede mij zeg maar in het Cyprische leven gebracht. En dingen laten zien enz.. Ook was hij er voor me in moeilijke tijden. Ik heb hier bijvoorbeeld een hond gehad.. Zij was doodgeschoten. Normaal gesproken ben ik een vrij hard persoon, maar daar was ik opzich ook aardig stuk van...
Wat me vooral heel veel pijn doet, is dat hij een hele tijd geleden aan me vroeg of ik wilde verloven met hem, maar hij wilde dat ik het er eerst met mijn ouders over ging hebben...

Ik ga nu maar weer dromen over het vrijgezelle leven op Cyprus denk ik Clown
Dank je wel !

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:43

Precies............. de droom Lachen de verloving..........

komt allemaal wel goed schat, maar niet met hem Lachen

laat hem lekker het probleem van zijn vrouw zijn, en niet die van jou Lachen

Je hebt nog zo een leuk leven voor je Lachen

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 19:53

KiWiKo Misschien heel stom maar ik krijg wel een lach op me gezicht van je reacties:D . En eerlijk waar je hebt helemaal gelijk!
Mijn probleem zal het verder ook niet meer worden. Ik moet me alleen weer even naar boven slepen en dan komt het met mij weer goed Haha! Toch denk ik dat een gesprek me daarbij zal helpen.. Clown (eigenwijs he? )
Voorderest mag hij zijn eigen hagje klaren zonder mij!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:55

You Go Girl Haha! Haha! een gesprek kan opluchten, als je maar in je achterhoofd houd....... dat er best wel wat gebakken lucht bij zou kunnen zitten Lachen

en jij komt er wel, kom nou.......... Jonge dame, aan de andere kant van europa die daar gewoon heerlijk haar boontjes dopt! nee hoor, gaat je absoluut lukken Lachen

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:58

KiWiKo schreef:
Grote meid Haha! Haha! Ach gut het valt ook niet mee, de droom was zo mooi, en hij kon het zo mooi vertellen..........

Weet je wat het grootste leed van een scheiding is........

het achterlaten van het toekomstbeeld wat jij met hem had, de droom die je had met hem.......

Het doet pijn om de droom weg te stoppen, vaak niet eens de persoon, maar de droom!

Sterkte meis!

ik lees net je topic heb het ook even helemaal door gelezen maar wat kan het leven raar lopen...

en mannen Boos!

jij heel veel sterkte met dit af te sluiten en de worden hier boven van kiwiko slaan de spijker op zijn kop vaak denk ik

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:00

zoo da's niet niks joj ben erg benieuwt na het gesprek wat donderdag gaat plaats nemen
Ach gut sterkte enneh KiWiKo je hebt het goed geformuleerd!