Lingerieliefhebbers?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Schafstall

Re: Lingerieliefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:52

katiavl schreef:
Boya schreef:
Volgens mij komt de zwaartekracht met de jaren Haha! en krijgen we dat allemaal, ongeacht welk merk lingerie dan ook Haha! Clown

Ik had erge zwaartekracht op mijn 17de, en geloof me er is verschil hoor. Maar dan zit je aan de bomma exemplaren van 130 per stuk

Met de jaren......volgens mij (heb even in je profiel gespiekt en gelezen dat je nog student bent) ben je nog een 20-er. Ik bedoel dan vanaf je 30e. Spreek je dan nog wel Clown

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:54

Nee hoor ben 22, en had op mijn 17 een E F die door zwaartekracht op de knietjes hing. Geloof me ik weet wat hangen is Huilen van het lachen

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 23:12

Kana schreef:
Ik voel wat jaloezie van mensen die vast zitten aan een H&M/Honkemoller BHtje ipv eentje van marlies dekkers bv. Knipoog

Pfoe, er wordt hier gesuggereerd dat je lingerie niet leuk vindt als je naar een cheapass Hunkemoller gaat, en dat die BH's niet goed/lekker zitten.
Met een grote cupmaat kan ik het me goed voorstellen, maar met een B cup heeft de H&M (waar in bijna alle bh's wat vulling zit) ook zo zijn voordelen. En ze hebben daar ook best leuke dingen, zeker als je snel bent uitgekeken op wat je hebt en iedere keer wat anders wilt. Ik houd wel van felle kleurtjes en patroontjes en dat kan ook niet onder al je kleding.
Ik heb ook best 'duurdere bh's gehad (60€) maar ik merk echt het verschil niet. Marie Jo vindt ik vaak wat truttig voor iemand van in de 20, Marlies Dekkers vind ik gewoon niet zo mooi. Ik heb één keer een leuke bikini gezien van Marlies Dekkers (aan een goede bikini geef ik vaak wel wat meer uit) en die zat voor geen meter. La Perla vind ik wel erg mooi, alleen dat betaal je weer meteen dik 200€ voor een setje, dan kan ik ook 15 hunkemoller setjes voor kopen, en dan kan ik lekker veel afwisselen.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:01

Siegje schreef:
Lucy_1 schreef:
Heb gewoon lekker en sportBH van Bon A'Parte.... Zit heerlijk met paardrijden Vork
En verder slips van John Cabot of zoiets.... Lekker met korting bij de Albert Hein.... Zitten super... Ook lekker met paardrijden Cool

Lingerie doet mij niet zoveel... Mijn vent ziet het liefst helemaal niks Haha!

Denk je niet dat je vent het eens super vindt als je hem eens verrast in zoiets? Knipoog Je vult nu al voor hem in dat hij het niks vindt.. Elke man vindt zoiets prachtig.

AfbeeldingAfbeelding

Ik dit dragen voor mijn man???? ROFL ROFL ROFL Dan ken je toch echt mijn vent niet hoor Haha! En mij ook niet, want zo'n super lijf heb ik na 3 kids dus echt niet meer Clown

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:07

Kom kom Lucy_1, nu doe je jezelf tekort Haha! , je kan 't best hebben, maar of het thuis gewaardeerd wordt

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:09

Kan best Lies!

Maar dit is toch totaal niet praktisch voor dagelijks gebruik? Kopen jullie dit dan alleen om man- of vriendlief te behagen? Die zou het nog beschadigen als hij trek krijgt Tong uitsteken

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:10

Mwah... misschien na een jaar Sonja Bakkeren Duivel Haha!

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:11

Lucy_1 schreef:
Mwah... misschien na een jaar Sonja Bakkeren Duivel Haha!

Daar is trouwens ook nog een leuk topic over Haha! Clown

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 03:02

Boya schreef:
(Helaas) zul je met een grotere cupmaat sneller naar merkenlingerie uit moeten wijken omdat bijv. Hema, Hunkemuller, livera enz. maar tot D gaan

juist maar dan tog heb ik liever marlies dekkers lingerie en bikinie heb er veel van Haha!

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 03:26

Kana schreef:
Ik voel wat jaloezie van mensen die vast zitten aan een H&M/Honkemoller BHtje ipv eentje van marlies dekkers bv. Knipoog

Bij mij kan je geen jaloersie vinden
Geef mij maar een leuke bh van de H&M voor een 10tje, dan een hele super deluxe van 1 of andere merk waarbij bij wijze van spreken 10 bij de H&M kan halen!
Ik loop al járen met BH's van H&M, heb er harstikke schik mee. Zitten goed, zitten hele leuke bij. En voel mij eigen dan trots dat ik een leuke BH kan kopen voor een 10tje Lachen Moet er niet aandenken om voor een heel setje hetzelfde geld neer te moeten leggen wat ik bij ons betaal voor 1 maand stalling van 1 paard. Zonde van het geld!! Kan er heel wat nuttigers mee kopen/doen!

Dus nee bij mij zie je geen jaloersie, alleen beetje trotsheid.
En nee ik heb niet bv een A cupje dat ik alleen bij de H&M koop.

Dus kijk beetje uit met zulke opmerkingen. De 1 wilt graag met geld strooien omdat zo'n merkBH luxer of mooier is in haar ogen. En de ander geeft weinig geld uit aan (in haar ogen, in dit geval mijn oogjes) een mooie BH die ook nog eens goed en fijn zit Lachen
Ik heb geen 1 BH in mijn lade's liggen die niet mooi zijn. Vind ze stuk voor stuk schitterend! En heb ook nog nooit mijn ex horen klagen, in tegendeel heb altijd complimentjes gehad. En trust me, mijn ex is een merkensl*tje Knipoog

Voor de mensen met een grotere cup maat (F bv) snap ik waarom ze dus niet bij de H&M of de HM kopen, want ja zoals er al gezegd is: Het gaat maar tot de D.
En trouwens, bij de HM kan je ook een bepaalde BH bestellen in grotere maten, dat doet mijn tante (zij heeft F)

Maar kortom, geef mij maar een echte H&M BH heerlijke dingen! Lachen

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 13:07

ik heb aleen beginpost gelezen.
Ik reageer wel, maar ik ben een cheapass, dus hoor hier eig niet thuis. Ik heb prachtige corsetten, lingerie, vanuit allerlei winkeltjes, en uhm.. geen dure bekende merken.. En zal ik eens wat vertellen? alleen me vriend ziet het, en die kijkt niet naar het merkje^^

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 15:18

Als ik het geld had zou ik het kopen.. Haha! Haha! Vooral La Perla vind ik mooi. Heb nu eigenlijk vooral Hunkemöller. H&M had ik eerst ook en daar ben ik wel mee gestopt want na een paar keer wassen ziet het eruit als een vodje. Nagelbijten / Gniffelen Maar zulke dure onderbroeken en strings vind ik wel een een beetje onzinm, dan heb ik liever 3 voor €10 bij de Hunkemöller. Heb trouwens ook echt jaren terug (4 jaar ofzo al) een keer onderbroeken gekocht bij de Zeeman, zijn nog steeds helemaal goed. Die krengen gaan nooit stuk.. Clown Met Hunkemöller bh's heb ik trouwens wel altijd dat m'n tepel tiet er boven uit steekt. Bloos
Ga wel een keer bij de Bijenkorf kijken. Vork

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 15:39

De voorbeelden die Siegje liet zien vind ik helemaal niks voor mij en ik zou ze ook nooit aantrekken (hoe trek je dat uberhaupt aan?) maar zoiets als onderstaand kan ik dan wel weer waarderen. Haha!

Axami Magnetic V631
Axami Sensual V831
http://www.chiquelingerie.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=&product_id=827&category_id=114&option=com_virtuemart&Itemid=1

Het kan niet tippen aan de prijzen die ik in dit topic voorbij heb zien komen, maar dat is volgensmij juist wat ik er zo leuk aan vind. Clown

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 16:48

Wat ik trouwens ook wel eens doe is een dure bh kopen en vervolgens ga ik naar de hema of de hunkemoller om er een aantal slipjes bij te zoeken. Op die manier heb je alsnog een redelijke set voor een goede prijs. Natuurlijk is het mooier als het beide van dezelfde collectie is.. Maar bij een bh wil ik toch graag een paar onderbroekjes. En om nou een paar onderbroekjes van 50 euro per stuk te kopen.. Clown

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 17:55

Dat vind ik dan weer ik wil wel maar ik kan niet... Als je het dan doet, moet je het ook goed doen.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 17:58

Siets schreef:
Dat vind ik dan weer ik wil wel maar ik kan niet... Als je het dan doet, moet je het ook goed doen.

whahaha lol
ja cheap ass he Tong uitsteken

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:22

Ik vind mijn Hunkemoller bh's prachig! daar is helemaal niks mee..
Ik zie hier dat iemand zegt dat haar vriend het prachig vind als ze zo'n luxe duur setje aanheeft, jaa natuurlijk.
Maar denk je neit dat je viend het leuker vind als je hem regelmatig kunt verassen met een leuk setje dan een keer in de zóveel tijd met zo'n duur setje, daar is ook snel de lol vanaf als hij die zo vaak ziet..

Ik vind het heerlijk om ze te kopen, de hunkemoller bh's, ze zitten heerlijk dan koop ik liever 5 hunkemoller bh's (ala €20,-) dan 1 super mooie geweldige luxe dure bh (ala €100,-)

Ik vraag me dan af hè, als het omgedraait zou zijn, hunkemoller was 100 euro en die Marlies Dekkers was 20 euro, dan had denk ik hier zeker de helft van de marlies 'aanhang' voor de hunkemoller zijn gegaan..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:25

_lucy_ schreef:
Ik vraag me dan af hè, als het omgedraait zou zijn, hunkemoller was 100 euro en die Marlies Dekkers was 20 euro, dan had denk ik hier zeker de helft van de marlies 'aanhang' voor de hunkemoller zijn gegaan..

Kijk, dat bedoelen ze dus.
Deze vooroordelen komen vaak van mensen die uitsluitend hunkemoller dragen. Je koopt iets voor de kwaliteit, 1 procent koopt het voor het merk Lachen

Jij koopt wat je leuk vind, andere kopen duurdere merken omdat ze het leuk vinden

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 20:40

katiavl schreef:
_lucy_ schreef:

Kijk, dat bedoelen ze dus.
Deze vooroordelen komen vaak van mensen die uitsluitend hunkemoller dragen. Je koopt iets voor de kwaliteit, 1 procent koopt het voor het merk Lachen

Jij koopt wat je leuk vind, andere kopen duurdere merken omdat ze het leuk vinden

Nee ze bedoelt dat er mensen van marlies naar hunkemöller gaan omdat de kwaliteit van hunkemöller beter zal zijn. Doordat de prijs meer is en hij dus meer van kwaliteit moet zijn. Knipoog

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 20:42

Ik geef dus helemaal niets om (dure) lingerie. Ik geef liever geld uit aan duurdere bovenkleding.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 20:48

Redrumfox schreef:
De voorbeelden die Siegje liet zien vind ik helemaal niks voor mij en ik zou ze ook nooit aantrekken (hoe trek je dat uberhaupt aan?) maar zoiets als onderstaand kan ik dan wel weer waarderen. Haha!

Axami Magnetic V631
Axami Sensual V831
http://www.chiquelingerie.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=&product_id=827&category_id=114&option=com_virtuemart&Itemid=1

Het kan niet tippen aan de prijzen die ik in dit topic voorbij heb zien komen, maar dat is volgensmij juist wat ik er zo leuk aan vind. Clown

is leuk!!

beetje PABO stijl Haha!

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 23:07

Voor de "echte" lingerie fans: morgen een speciale bijlage in de Telegraaf over Marlies D. Tong uitsteken Is dat even toevallig!!!!!!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 23:14

Aubade! Lovers

Hier nog een moeilijke cupmaat dame; ook E/F 75/80.

En ik voel echt wel het verschil met dure en goedkope bh's!
Is het niet als ik ze aanheb, dan is het wel met wassen Ja

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 23:16

Vasthi schreef:
Voor de "echte" lingerie fans: morgen een speciale bijlage in de Telegraaf over Marlies D. Tong uitsteken Is dat even toevallig!!!!!!

En gisteren of eergisteren was er een docu over nederland word echt veroverd Lachen

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 10:49

Hmm, als ik de centjes had zou ik wel duurdere lingerie kopen, maar ik hou van simpel zonder kant en tierelantijnen. Ik vind jarretelles etc helemaal niet mooi, al die rare dingen aan je lijf. Mijn vriend houdt er trouwens ook niet van. Die vindt simpele katoenen boxertjes veel mooier voor een meisje. Dat iedere man van dat soort lingerie houdt gaat dus zeker niet op.

Toch geloof ik best dat duurder mooier afgewerkt is en beter zit. Maar eigenlijk maak je me net zo blij met h&m.