Wanneer heb je voor het laatst vreselijk gelachen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fake

Re: Wanneer heb je voor het laatst vreselijk gelachen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 20:15

Daarnet nog, onder het avondeten.
Mijn broertje ging een blikje cola uit de kelder halen en ik riep dat 'ie mij ook eentje mee moest nemen.
Komt 'ie boven en levert mij mijn blikje, maak ik hem open, spuit de cola alle kanten op, mijn hele broek, de muur, de tafel, het bord, alles zat onder *LOL*
Blijkbaar had 'ie het blikje op de grond laten vallen.
Ik heb het uitgeproest van het lachen maar mijn moeder was er wat minder blij mee Clown

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 20:19

Net heerlijk gelachen om mijn zusje haha.
Mijn moeder krijgt een smsje van dr: Ik moet nog even een stier ophalen, ben later thuis. DUs mijn moeder voor de grap terug sturen achterop de fiets? Ik zeg tegen mijn moeder dat snapt ze niet! En wat krijgt mams voor smsje. WAT? Hahahahah echt dom maar wij lachen in een scheur Nagelbijten / Gniffelen

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 20:23

Ik gister: Ik was op buitenrit met een aantal meiden op stal. Lopen we over de hei, zie ik ineens een inieminie slangetje (een baby slangetje) voor de voeten van een andere pony kruipen. Dus ik gil keihard: EEN SLANG!! Dus iedereen helemaal in paniek, vragen ze hoe groot tie was. Ik rolde bijna van mijn paard van het lachen omdat zij dachten dat het echt zo''n mega beest was. was tie maar 20 cm! En iets verderop, ging dezelfde pony achteruit door de struiken lopen. Ooit een paard achteruit door de struikjes zien lopen? Het zag er echt hilarisch uit. En toen zei iemand nog: Ja hij is op slangen jacht. Ik moest gewoon ff stilstaan om weer bij te komen van het lachen.
En dat was nog niet alles. We waren op een pad gekomen wat geen ruiterpad was. En je raad het al: De boswachter kwam eraan. Hij maakt ff een praatje en toen ging net op dat moment mijn pony de struikjes lopen mollen. En ik kreeg hem er niet uit. Dus ik lag weer helemaal dubbel, want ja, welk paard gaat er nou de struikjes mollen met een BOSWACHTER in de buurt??

edit: Typfout

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 22:02

Zaterdagavond. Haha!
Toen gingen we naar een schietvereniging met ons personeelsfeest.
Een collega van mij schrikt altijd heel snel dus toen de eerste schoten werden afgevuurd gilde ze alles bij elkaar.
En ze sprong ook 2 meter opzij. Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb in tijden niet zo gelachen. Huilen van het lachen
En het staat op de film dus ik kan snel de youtube link plaatsen. Schijnheilig

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 23:38

ook afgelopen zaterdagavond/nacht

toen werd ik door een collega uit het groen, ineens bekogelt met bierviltjes hahaha heel stom.

hoezo plagen Knipoog

ozzieozzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 07:35

gisteren avond heb ik voor het laatst nog erg hard gelachen, twee keer eigenlijk.
Wij zijn momenteel weer in nederland voor een vakantie en gisteren heel de dag met een vriendin van mij door gebracht.
Mijn ouders zijn verhuist en voor hun huis hebben ze een speeltuintje en mijn man en ik gingen even op de wip.
Mijn man is veel zwaarder als ik en ik vloog natuurliijk de lucht in als hij naar beneden ging. We hebben ontzettend hard moeten lachen.

Na het avond eten gingen we met zijn drieen monopolie spelen. Toen werd er iets gezegt en de tranen rolden over onze wangen, niemand van ons kon nog stoppen met lachen.

Gisteren was echt een geweldige dag!

Mariiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 16:00

Ahum,, Vanmiddag.. Toen een vriendin van mij schoenen met maat 48 ging passen.. Clown

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 16:02

Daarnet nog Bloos
in de school hangt zoiets van leg de lat hoog voor talen
en een meisje (niet bepaald een vriendin) van vroeger op school liep langs en ze is heel klein en dan hadden we het erover dat ze er nooit zou aankunnen Bloos
klinkt niet grappig maar het meisje in kwestie kwam vanmorgen langsgelopen en we hebben echt nog een halfuur staan lachen Bloos

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 18:15

Toen ik vanmiddag aan het werk was, en er een stel van die alcoholisten bij de collega tegenover mij gingen afrekenen...ze waren vreselijk luidruchting en toen schreeuwde de ene opeens: alleen maar goede vrouwen hier! Collega kreeg een knalrooie kop en ik een lachstuip Huilen van het lachen

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 22:57

te lang geleden

JoliekeDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 02:53

De allerlaatste keer was een minuut of 5 geleden, om al die grappige dingetjes van jullie Haha! .
Ik kwam niet meer bij !

De keer daarvoor was vanmiddag, toen mijn zusje uit school kwam, he-le-maal beledigd. BTW, ze is 13, heeft ADHD en zit op een zwaar christelijke school Knipoog.
Ik vragen wat er was, en ze vertelde het:
'We hadden natuurkunde, van Meneer X, en het ging over krachten, veerkrachten. Een meisje uit me klas snapte het niet, en toen ging hij het duidelijker uitleggen: "Als 2 mensen tegen elkaar aanstaan, en de ene duwt wel en de andere niet, over wat voor soort krachten hebben we het dan" En toen riep ik :"VERkrachten"! '

Nou, ik had het niet meer, zeker omdat ik Meneer X ken, en hij het zeker niet zo'n leuke opmerking heeft gevonden ! Bloos
Maarjah, ze mag voorlopig de les niet meer in bij hem Clown

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:57

Vanochtend op mijn werk (AH).

Eentje voor in de boeken:

Een collega van mij krijgt een Duitse klant aan haar kassa. Hij legt een pakje melk en een rol inpakfolie op de band. Collega gaat de rol folie scannen. Barcode onbekend. Ojee lastig...zij gaat vervolgens bellen met de infobalie. Streepjescode wordt doorgegeven en ingevoerd. Vervolgens geeft het systeem een melding dat het artikel onbekend is. Beide collega's snappen er niks van.

Terwijl ze aan het bellen waren, had ik niks te doen. Ik kijk ondertussen naar de rol inpakfolie, zie daarop de letters BL staan... Ik vraag aan mijn collega: waarom staan die letters erop? Maar ze hoort me niet.

De Duitse klant vindt het allemaal wel lang duren, en besluit om naar mijn kassa te verhuizen. Ik scan zijn pak melk, kijk nog eens naar de rol inpakfolie. Ik snap het, hij ziet dat ik het snap. Ik schreeuw uit: OH MAAR HET IS VAN DE BLOKKER! En een hysterische lachbui is het logische gevolg xD (Ik heb 5 minuten nodig gehad om bij te komen)

Klant in kwestie had het natuurlijk al lang en breed door, maar hij vermaakte zich prima met het gezwoeg van mijn collega. En mijn collega? Die schaamde zich kapot.

Drie uur later kon ik er nog steeds om lachen *LOL*

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:06

Ik eergisteren nog op mijn werk.

Ik werk op het postkantoor (althans, ik ben postbode) en in mijn team zitten een aantal gezellige mensen. onder andere S. en C.
S. is een man. C. een vrouw. Ik was mijn bakken met post aan het ophalen en opeens hoor ik een collega uit een ander team zeggen. ja.. die homo.. Dus C. en ik zeggen tegelijk. Wie S.? .. hahaha we kwamen niet mee bij.. dus dat was erg grappig..

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:10

Donderdag nog, bij de voorstelling van Klaas vd Eerden Tong uitsteken

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:18

ik zou het niet meer weten eigenlijk al tijdje terug geweestt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 15:47

Paar minuten geleden nog *LOL*

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 16:06

Vrijdag bij het met zn 3en proberen het 'koprol van paard af kunstje' te doen ... (bijna niet nodig te vermelden dat dit níet lukte Schijnheilig )

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 16:16

Gisteren, toen een vriendin hier was. *LOL*

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 16:21

Hihi, net toen ik moest schrijven bij de jury.
Er was een paard dat er een rodeo van maakte, en dus niet 'op het goede spoor liep'. Maar die jury zei dus 'paard spoort niet'. Dat kwam er wel heel grappig uit. *LOL*

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 17:39

Vandaag met een vriendin toen we afgelopen nacht gingen evalueren.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 14:39

Daarnet, ik had cursus op mijn werk en er waren 3 klanten en 2 collega's volgden de cursus ook en wij kwamen er echt niet uit, die klanten zullen wel gedacht hebben en die doen onze salarissen?! Clown Maar ik lag daar dus echt dubbel, we hadden onderhand het dubbele van wat het antwoord moest zijn Bloos

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 06:48

Gister vandaag net... Haha!
Zoveel belachelijke dingen gehoord waar ik zoo vreselijk om moet en blijft lachen!!!

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 07:43

zondag op een verjaardag Haha!

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 07:54

Ik kan altijd zo lachen om mijn uber domme vriendin Clown Bloos

'Huh, Australië, dat ligt toch in Taiwan?'
Denkt ook eens slim te zijn Tong uitsteken

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 08:25

Gisteren toen Robin de lama's t dansje ging nadoen ROFL ROFL

k had he techt niet meer Clown