Vanochtend op mijn werk (AH).
Eentje voor in de boeken:
Een collega van mij krijgt een Duitse klant aan haar kassa. Hij legt een pakje melk en een rol inpakfolie op de band. Collega gaat de rol folie scannen. Barcode onbekend. Ojee lastig...zij gaat vervolgens bellen met de infobalie. Streepjescode wordt doorgegeven en ingevoerd. Vervolgens geeft het systeem een melding dat het artikel onbekend is. Beide collega's snappen er niks van.
Terwijl ze aan het bellen waren, had ik niks te doen. Ik kijk ondertussen naar de rol inpakfolie, zie daarop de letters BL staan... Ik vraag aan mijn collega: waarom staan die letters erop? Maar ze hoort me niet.
De Duitse klant vindt het allemaal wel lang duren, en besluit om naar mijn kassa te verhuizen. Ik scan zijn pak melk, kijk nog eens naar de rol inpakfolie. Ik snap het, hij ziet dat ik het snap. Ik schreeuw uit: OH MAAR HET IS VAN DE BLOKKER! En een hysterische lachbui is het logische gevolg xD (Ik heb 5 minuten nodig gehad om bij te komen)
Klant in kwestie had het natuurlijk al lang en breed door, maar hij vermaakte zich prima met het gezwoeg van mijn collega. En mijn collega? Die schaamde zich kapot.
Drie uur later kon ik er nog steeds om lachen