Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nymphadora schreef:Paulientje, hopelijk valt het mee morgen!
Hoelaat moet je morgen??
Quir: Oeh, spannend! Duurt nog wel erg lang ja!
Heb je iig even om je voor te bereiden
MoonWencke schreef:Rij je ook af in Mierlo en omgeving, Quir?
Ik moest 27 maart op, dus had gelukkig nog net het oude examen. Was helemaal niet zenuwachtig en toen ik klaar was met m'n examen dacht ik echt; is dat nou hetgeen waar iedereen zo zenuwachtig voor isHeb gewoon gereden zoals ik dat ook altijd tijdens de les doe en gewoon de aanwijzingen opgevolgd die ik kreeg. Misschien heb ik dan wel gewoon geluk gehad met m'n instructeur, want het examen ging op ongeveer dezelfde manier als dat mijn lessen gingen
MoonWencke schreef:Ik heb ook een aantal keer lessen gehad in het nieuwe examen, maar toen duidelijk werd dat ik nog net 3 dagen voordat je persé het nieuwe examen moest gaan doen, hebben we besloten het bij het oude examen te houden en er verder geen aandacht meer aan besteed.
Uhm.. ik heb gelesd bij Rijschool Swiers (is op dit moment opgeheven, wegens verhuizing naar België) en als examinatrice had ik.. kan niet op de naam komen, maar die vond ik op zich wel fijnHeeft ook gewoon met mijn instructeur zitten kletsen, terwijl ik aan het rijden was.
Bojangles schreef:Ja valt me op dat veel mensen de regels niet kennen![]()
Niet weten dat ze voorrang hebben, etc etc.