Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Toen mijn vader net overleden was zat ik midden in mijn examens. Daar is dus niet veel van gekomen en een deel moet ik nog inhalen. Nadien had ik stage. Zolang ik stage had ging het prima. Op school daarentegen gaat het over een patiënt en dan denk ik heel vaak aan mijn vader, ga ik vaak vergelijken. Dat maakt het enorm zwaar en ik studeer dan ook veel liever thuis. (Lessen zijn niet verlicht.) En dan krijg ik te horen dat ik te lui ben om naar de les te gaan. 
) met de tekst dat ze hoopte dat het iig een heel klein stukje leegte kan opvullen, was best ontroerd van.
. (Ik herinner mij de dagen nadat mijn vader is overleden en begraven heel goed en het was niet gemakkelijk)
Maar Duitsland is dan niet echt naast deur...maar ik ben er wel aan gewend maar het zou zoveel makkelijker zijn als hij gewoon op fietsafstand woonde... Citaat:quote]Is jullie vader of moeder die overgebleven is met iemand anders verder gegaan op een gegeven moment? En wat vinden jullie van die nieuwe partner?
)
Ik was nog heel jong, en vond alles maar prima aangezien ik nu opeens 4 pony's 'had'. Beetje bij beetje werd duidelijk dat ze echt samen verder zouden gaan, en ik vond het toen wel moeilijk, aangezien de vriend van mijn moeder toch de vaderrol op zich zou nemen; ik nam hem in dat opzicht niet echt serieus. We trokken bij hem in en ik kreeg een zadel en dekjes voor de pony's cadeau; vanaf dat moment waren het eigelijk meer mijn paardjes dan de zijne. Later is mijn moeder met hem getrouwd. Bellatrix schreef:Dat dacht ik ook....maar toch kwam het na plus minus 8 jaar...

haike schreef:Bellatrix schreef:Dat dacht ik ook....maar toch kwam het na plus minus 8 jaar...
Hoe oud was je vader toen?
Mijn vader is nu 58 (was 10 jaar ouder als mijn moeder)