Heb dit topic wel gevolgd, maar niet gereageerd, maar ook ik wil nog even zeggen dat het echt een topprestatie is en dat je het super hebt gedaan! Je ziet er echt goed en vooral ook zelfverzekerd uit
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jolentinus schreef:September schreef:Tsjeeeses Patries,
ik was een tijd terug op kleinhberg en ik zag jou toen rijden op Zidane en had echt zoiets van
Ik heb echt bewondering voor jou en vind het echt leuk voor je dat het gelukt is!
Geniet er van!!!
hahah. ik denk dat ik haar nooit herkend had hih

) Ben trots op je!Robynn schreef:Ik heb het net even doorgelezen, maar echt super gedaan!
Ik (en ik spreek voor meerdere denk ik) Ben trots op je!
Ps. volgens mij hebben wij nog samen paard gereden bij de Marcroix?

wow wat een verschil zeg, echt superknap dat dit je gelukt is! je bent nu ook zeker een voorbeeld voor de andere sonja bakker-gangers!!

tienus63 schreef:Vanmiddag een vriendin jouw artikel laten zien, niemand in de kamer wilde het in eerste instantie geloven dat jij het was en bent gebleven.
Na uitgebreide bestudering van de foto's waren de complimenten niet van de lucht.
En het manvolk, inclusief mijn eigen, vonden je een heel lekker ding.
eeeehm dank u 
Carolinef schreef:petje af hoor, Sonja mag wel uitkijken dat jij niet het nieuwe boegbeeld voor haar methode wordt, je bent veel fotogenieker dan zij zelf, én leuker om te zien
Patriesja schreef:eeeehm dank u
Hihihi heel veel mensen willen het niet geloven nee...
Ik krijg vandaag als het goed is de tijdschriften en foto's binnen