Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superXmacho schreef:nouw het spijbel verhaal :
ik moest van half 9 tot 4 uur op school zitten .
en de laaste 2 uren hadden we teken .
En die leraar controleert nooit of je er wel of niet bent .
dus ik dacht : ga lekker naar huis toen ben ik met een meisje en een paar jonges naar huis gegaan .
weetje wat ik thuis deed : tostie maken
Ps. voor de mensen die zegen dat ik anorexia heb :
ben te dik
dus ik dacht : ga lekker naar huis toen ben ik met een meisje en een paar jonges naar huis gegaan .
ben te dik
Wildgirl schreef:dames dames dames, het gaat om de vraag van de Ts, laten we kylalovers persoonlijke verhaal hier buiten laten.
Mistic schreef:@renske, ik zou even controleren voordat je een naam hier neer zet. Degene die jij noemt is het in ieder geval niet.
ben te dik
Renske_ schreef:Mistic schreef:@renske, ik zou even controleren voordat je een naam hier neer zet. Degene die jij noemt is het in ieder geval niet.
Breitling woont op het kamp en gaat samenwonen met haar vriend, en had een topic over schoenen uit in huis
iets wat haar vriend niet kent en zij zelf wel(is gebruikelijk op t kamp)
dus weet niet over wie er nog meer een topic was maar iig had breitling er ook een topic over.
Maar was gewoon een normaal topic geen rel topic oid
hittepit_12 schreef:Dame je wordt steeds minder macho!!
KylaLover schreef:als TS het verzonnen heeft zou ik ook boos worden. maar er is voor mij niets wat er op duid dat ze het verzonnen heeft. Ik wordt eerder boos op jullie vanwege jullie banketstaaf opmerkingen en getreiter.
Jetske schreef:Trouwens een moeder zal je dan altijd blijven steunen en niet wegvluchten.
Renske_ schreef:Kylalover, als dat jou allemaal overkomen is vind ik je onderschrift vrij apart, en snap ik ook niet dat je het voor de TS opneemt die duidelijk aandacht zoekt door dingen te verzinnen die jou echt zijn overkomen..
KylaLover schreef:Renske_ schreef:Kylalover, als dat jou allemaal overkomen is vind ik je onderschrift vrij apart, en snap ik ook niet dat je het voor de TS opneemt die duidelijk aandacht zoekt door dingen te verzinnen die jou echt zijn overkomen..
wil ej mij dan even uitleggenw at er zo vreemd aan is? Bedoel met mijn onderschrift alleen maar duidelijk te makend at er een jongen is die ik heel erg leuk vind, waar ik ondertussen ook al 8 maanden iets mee heb.
Jolliegirl schreef:een tostie, weetje hoe vettig dat is!
Dat is écht niet goed voor je
word je duim nog dikker.
Mistic schreef:Breitling heeft samen met haar moeder een zonnestudio. Zoals ik eerder zei, controleren voordat je een naam hier neerzet.
superXmacho schreef:hittepit_12 schreef:Dame je wordt steeds minder macho!!
ben zelf geen Macho
ik heb me naam SuperXmacho van mij paard
die heet op papier : Super Max Macho maar we noemen haar j.j ( snel achter elkaar uit spreken )
Joonsel schreef:Jolliegirl schreef:een tostie, weetje hoe vettig dat is!
Dat is écht niet goed voor je
word je duim nog dikker.
Kan ze er meer verhalen uitzuigen!