rare kinderacties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: rare kinderacties

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 00:34

Dapy schreef:
Mijn broertje (6)

Vorige week zat ik rustig op de computer te bokken en kwam mijn broertje de kamer binnen. (22:30)
Ik : Nick ga eens in je bed
Nick : mmm
Ik : Nick, Nick wat doe je nou
(was aan het slaapwandelen en hij plastte in de speelgoedbak, zo'n houten bak als je hem dichtdoet is het een bank.)
Nick : *piese*
Ik : Nick, nee niet doen nee. Ow ja je mocht slaapwandelaars toch niet wakker maken Huilen van het lachen ROFL

Of mijn zusje (4) wou make-up op maar mocht niet van mama, kwam ze beneden heel stiekum.
Faith : mama ?
Mama : Ja
Faith : ik heb iets stouts gedaan
Ze zag er ongeveer zo uit Clown

Ik kan zoveel opnoemen.

Ik heb paardje gereden op de hond (Samojeet) Ik was toen 5 ofzo, hij hield het hij hield het echt. *schaam schaam*

Ik wou parfum op, maar dat mocht niet. Ik dacht vroeger trouwens dat je parfum op je voorhoofd moest spuiten. Bloos
Ik naar de badkamer, ik zie parfum, ik pak de parfum, ik spuit de parfum op mijn voorhoofd, o dat waren mijn ogen. Verdrietig
Ik stilletjes naar beneden achter het muurtje staan, kwartier wachten ik was bang dat mama boos zou zijn. En pijn dat het deed PIJN.
Toen heeft mama mij getroost.

Ik ben geopereerd aan mijn neus want had iets bla bla niet noodzakelijk.
Ging verstoppertje spelen in de buurt, bleef hangen met een draadje Ach gut

Mag ik je zusje hebben? Echt cuuute

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 00:37

MarcoBorsato schreef:
Dapy schreef:
Mijn broertje (6)

Vorige week zat ik rustig op de computer te bokken en kwam mijn broertje de kamer binnen. (22:30)
(was aan het slaapwandelen en hij plastte in de speelgoedbak, zo'n houten bak als je hem dichtdoet is het een bank.)
Ik : Nick, nee niet doen nee. Ow ja je mocht slaapwandelaars toch niet wakker maken Huilen van het lachen ROFL

Of mijn zusje (4) wou make-up op maar mocht niet van mama, kwam ze beneden heel stiekum.

Ik kan zoveel opnoemen.

Ik heb paardje gereden op de hond (Samojeet) Ik was toen 5 ofzo, hij hield het hij hield het echt. *schaam schaam*

Ik wou parfum op, maar dat mocht niet. Ik dacht vroeger trouwens dat je parfum op je voorhoofd moest spuiten. Bloos
Ik naar de badkamer, ik zie parfum, ik pak de parfum, ik spuit de parfum op mijn voorhoofd, o dat waren mijn ogen. Verdrietig
Ik stilletjes naar beneden achter het muurtje staan, kwartier wachten ik was bang dat mama boos zou zijn. En pijn dat het deed PIJN.

Nee ze is van mij Je mag haar wel lenen hoor Knipoog

En ik niet met mijn parfum Cool

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 00:44

1 ding kan ik me echt goed Herrineren is eigenlijk helemaal niet grappig. Ik was aan het fietsen (op mijn nieuwe paars witte driewieler) op het pad achter de achtertuin komt er een man naar me toe van ik leen je fietsje even, ik helemaal verbaasd en janked naar mijn moeder toe van iemand heeft mijn fietjes meegenomen, en mijn moeder me niet geloven die dacht dat een ander kindje uit de buurt op mijn fiets aan het fietsen was, wat natuurlijk niet waar was. Later vroeg ze van waar is je fietsje en zij buiten zoeken, en nooit meer gevonden boos dat ik was op haar ik heb een week geen woord tegen haar gezegt Nagelbijten / Gniffelen

Miijn jongere broertje peste mij altijd en op een gegeven moment zei mijn moeder als hij nu wat doet mag je wat terug doen...
Gevolg mijn moeder naar het ziekenhuis met mijn broertje omdat hij 3 hechtingen in zijn lip had, ik had hem toch een hengst gegeven Clown Nagelbijten / Gniffelen

En nog iets Huilen van het lachen toen mijn broertje net geboren was en thuiskwam mocht ik kijken bij hem dus ik op het trappetje naast de wieg staan, heb ik hem aan 1 been omhoog getrokken en de kraamhulp gaf toen toch een gil Clown ik was 4 trouwens

en toen ik klein was stond ik boven aan de trap en riep mama vang me ik sprong zo naar benee gevolg moeders met een gebroken arm ik vol schrammen.

ik was een erg voorbeeldig kind Schijnheilig

*duimd dat mijn eigen kinderen niet op mij gaan lijken Clown*

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 00:46

*duimd dat mijn eigen kinderen niet op mij gaan lijken Clown*[/quote]

Ik duim met je mee.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 00:47

Dapy schreef:

Ik duim met je mee.[/quote]

och maar als ik denk hoe maf en lomp mijn moeder was vroeger ben ik bang dat het erfelijk is Clown

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 00:49

Dapy schreef:
Dapy schreef:
Mijn broertje (6)

Ik kan zoveel opnoemen.

Nee ze is van mij Je mag haar wel lenen hoor Knipoog

En ik niet met mijn parfum Cool[/quote]

Jawel maar jij bent niet klein meer! Lenen is prima... Haha!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 00:51

kirri schreef:
Dapy schreef:

Ik duim met je mee.

och maar als ik denk hoe maf en lomp mijn moeder was vroeger ben ik bang dat het erfelijk is Clown[/quote]

Arme kindertjes, je moet als je later meerdere kinderen hebt maar de baby's vastbinden in de wieg. Onderaan de trap zachte matten neerleggen en gelijk kijkken als je kind komt om te zeggen dat de fietst weg is.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 00:52

Ok even in mijn agenda kijkken voor de komende 2 weken is ze volgeboekt maar, o ik zie hier een gaatje voor morgenmiddag 14:50 tot 18:20, is dit goed ? Haha!

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 15:39

De hamster van mijn vriendin was overleden. We hebben hem toen begraven in een sigarendoosje in de tuin. Z’n rustplaats moest natuurlijk wel mooi versierd worden dus hebben we uit alle tuinen uit de buurt mooie bloemen geplukt en die op het grafje gelegd.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 15:42

Dapy schreef:
Ok even in mijn agenda kijkken voor de komende 2 weken is ze volgeboekt maar, o ik zie hier een gaatje voor morgenmiddag 14:50 tot 18:20, is dit goed ? Haha!

Is goed, ik zie je over 6 minuten Haha!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 18:00

Ik had de gewoonte om mijn behang te beschilderen met de inhoud van mijn luier Clown

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 23:01

haha, ik lig echt dubbel om sommige verhalen.

In groep 7 kreeg ik wandelende takken (we hadden er twee op school, en die hadde njonkies gekregen). Deze had ik in een jampotje gedaan en buiten neer gezet, want dan kregen ze frisse lucht. De volgende dag waren ze verdronken, hele potje stond vol met water Clown

En we gingen ooit politie en boefje doen, iedereen helemaal verkleed en i kwas boos want een ander meisje was al de prinses en toen mocht ik geen prinses meer zijn. Maar uiteindelijk mocht ik politie zijn en gingen we de buurjongens (van 16....) arresteren Vork . Heb het nog op video, het ziet er echt zoooo comisch uit. Hele groep kinderen van tussen de 6 en de 10, met daar tussenin een lange vent van 16 Ach gut

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 15:03

MarcoBorsato schreef:
Dapy schreef:

Is goed, ik zie je over 6 minuten Haha!

Sorry ik zag niet dat je het goed vond, nou nieuwe afspraak ? Clown

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 15:58

Als klein ukje, ik kon net kruipen, ben ik met een buurjongetje de trap opgekropen, helemaal naar boven. Twee moeders helemaal in paniek toen ze ons op de bovenste (gladde) tree zagen zitten ... Haha!

Op de basisschool speelde ik vaak samen met twee meisjes, 1 meisje was mijn vriendin, de andere vonden we niet aardig. We speelden op het schoolplein altijd manege, dan gingen m'n vriendin en ik 'de paarden africhten', en het andere meisje moest 'de stallen uitmesten'. Als ze erover klaagde, zeiden we dat ze de volgende dag echt mee mocht doen, maar alleen als ze een bepaalde kleur trui aanhad. De volgende dag deden we alsof we die afspraak vergeten waren, en moest ze wéér uitmesten (eigenlijk heel erg gemeen).

Toen ik een jaar of zes was wilde ik met een vriendinnetje parfum opdoen. We konden de parfum van m'n moeder niet vinden, dus toen gebruikten we wc-verfrisser ... We hadden de hele fles in ons haar gespoten, stonk echt een uur in de wind Nagelbijten / Gniffelen

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 17:04

Toen mama en ik vroegah nog op de flat woonde
heb ik ooit mijn hoofd tussen de balkon spijlen door
gestoken. Mama krijg me er alleen niet meer uit..

Verder vond ik het erg vreemd dat onze maltezer
mij niet op een sleetje kon trekken.

Verder heb ik zandbak-zand geprobeert te verkopen
aan andere kids..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 17:07

In bomen klimmen en er dan niet meer uit durven...

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 17:18

Wat ik allemaal wel niet uitgehaald heb...

* Mijn oma opgesloten in de inloopdiepvries van het hotel
* Bij de Albert Heijn een pak yoghurt op de grond gesmeten met de woorden "is niet de goeie josje"
* De donkerbruine leren bank volledig ingesmeerd met nivea
* De schaar in de (naar mijn mening) lelijke gordijnen gezet
* Diezelfde schaar ook voor het haar van mijn broertje gebruikt
* Mijn broertje wijsgemaakt dat als je geld in de grond stopt, er dan een geldboompje groeit. Vervolgens heb ik het geld weer opgegraven
* De autodeur dichtgegooid op het moment dat mijn broertje er de vingers nog tussen had (tja, wist ik veel Schijnheilig )
* Op vakantie een jongetje in het diepe zwembad gegooid dat nog niet kon zwemmen (wederom, wist ik veel Vork )
* Oude pony losgelaten toen ik de kop verkeerd had staan. Ze was uiteraard veel eerder thuis dan ik Clown
* Mijn broertje van zijn bed (hoogte 40 cm) afgeduwd. Tja, ik kon ook niet voorzien dat hem dat 3 breuken in zijn arm op zou leveren
* Als 4 jarige ben ik ook nog via de brandtrap (zo'n steile, recht aan de muur) het dak opgeklommen)
* Heb weleens expres het hek van een wei open laten staan (met 5 shetlanders erin) omdat ik ze graag wilde zien rennen Haha!

Dat zijn zo de eerste dingen die me te binnen schieten (en ja, dat vind ik er eigenlijk zelf best wel veel Bloos! )

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:37

Ik heb de schaar ook in de gordijnen gezet van mama Haha! Ik wou testen hoe scherp de schaar was Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb als kind ook proberen te kunstschaatsen op onze vloer... wou niet echt. Vloer zat vol deuken van die punten!

Mijn neefje en nichtje gingen hun overleden vis weer heropgraven, puur om te kijken hoe die er nu uit zag Clown

kynshiri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 19:33

whaahaa er schiet me ineens weer erg veel te binnen van dit te lezen...

arme oma en opa...
-heb ooit mijn opa op die op het terras zat buitengesloten... echt erg eigenlijk... vraagt ie nog zo supervriendelijk 'hebben jullie (ik en mn nichtjes) de deur per ongeluk op slot gedaan?' vraagt mn oudste nicht aan mij 'zal ik de rolluik ook laten zakken' Clown -
-mijn opa vroeg hing toen we klein waren onze tekeningen altijd in de eetkamer omhoog tegen de kast. Toen we al iets ouder waren en dus geen zin meer hadden in tekenen vroeg hij toch nog steeds elke keer of we geen mooie nieuwe tekening wilden maken om omhoog te hangen... Met kerst hadden wij ons dus even in de eetkamer gezet en hebben we op een hele stapel papieren telkens in het midden groot 'tekening' geschreven en heel de eetkamer er van onder tot boven mee volgehangen...
- een jaar later met kerst hebben we alles omgedraaid in eetkamer... echt alles ontersteboven! kalendertje omgekeerd, alle boeken die daar op de kast stonden, de broodmachine, fotootjes op de vensterbank, planten, noem maar op... en toen ik een week later daar weer op bezoek was hing de landkaart dus nog steeds ondersteboven aan de muur, die hadden ze over het hoofd gezien bij het omdraaien...
-tekeningetjes maken op de badkamerspiegel met tandpasta

en elke keer vroegen onze moeders of we braaf geweest waren en elke keer zeiden ze dus 'ja'...

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 19:53

t enige wat ik me nog kan herinneren is dat ik ooit als klein meisje samen met mn 3 jaar jongere broertje ( die kon net lopen volgens mij) bedacht dat koeien altijd de hele dag stonden te grazen en dat daar toch een reden voor moest zijn..
conclusie : gras moest wel lekker zijn.
toen zijn mn broertje en ik in de tuin van mn opa en oma gaan zitten op handen en knieen en hebben een kwartier lang gras zitten eten..
totdat mn opa er achter kwam en ons van t gras afhaalde want hij had net van die mest korrels gestrooid.. Clown

ik heb ook een keer in een idiote periode ( toen ik al iets ouder was) me in mn hoofd gehaald dat takken heel lekker moesten zijn, want waarom zouden honden ze anders zo leuk vinden ?
dus terwijl we op een warme zomer avond met zn alle in de tuin zaten met een glaasje wijn ( limo voor mij Tong uitsteken) en wat chips, heb ik de hele avond op een tak zitten knagen..

verder heb ik geloof ik alles geproefd wat ik om me heen zag en waarvan ik dacht dat het lekker kon zijn omdat dieren het ook eten..
( bix, hondenvoer, kattenvoer, blaadjes, takken, boomschors, gras, enz)
ik heb zelfs verschillende soorten paardensnoepjes gegeten omdat ik wilde weten welke het lekkerst was zodat ik niet de vieze smaken aan de paardjes zou geven..
helaas vond ik ze allemaal vies Clown

de hondenkoekjes die we nu hebben zijn trouwens wel lekker..
die heb ik ook al geproefd:P mn broertje eet ze ook gewoon.. ( vanille hondenkoekjes, smaken naar gewone koekjes:P)

mijn broertje had de gewoonte om de zandtaartjes die wij in de zandbak maakten, ook echt op te eten.. ook weigerde hij altijd om te lopen, hij kon t wel, maar deed het gewoon niet. hij schoof altijd overal heen terwijl ie op zn kont zat...en hij was nog snel ook! t zag er alleen echt belachelijk uit Clown
mijn andere broertje was er heilig van overtuigd dat de duplo blokken in de video recorder moesten , en niet de video's zelf..
dus zodra er niemand keek probeerde hij zn hele duplo verzameling in de video recorder te proppen Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 20:05

ik ging s'nachts altijd naar de koelkast en beet in de kaas

ook ging ik touwtje springen en dan het touw over de sloot gooien en erin springen

op kamp gooide in dedgene boven mij uit het bed

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 20:48

kynshiri schreef:
het verbaast me dat de hond longeren of de hond een karretje laten trekken nog niet voorbij gekomen is Clown
bij gebrek aan pony deed ik dat wel eens Huilen van het lachen
op skeelers kon ze me makkelijk trekken, maar dat karretje was niet zo'n succes...

edi: en in de winter de slee trekken natuurlijk Lachen

Haha.. wij hadden de honden altijd voor zo'm trekkertje Huilen van het lachen
En we gingen altijd parcoursje met ze springen, een plank over de stoelen bijv.. De hond was echter wel slimmer en ging er vaak onderdoor als hij de kans kreeg Tong uitsteken

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:03

Wij deden dat altijd met onze geiten. ROFL

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:10

MarcoBorsato schreef:
Ik ben 2 keer weggeraakt: 1 keer op een franse kermis, toen zat ik bovenin een enorme draaimolen (die bestond uit allemaal lagen) op *hoe kan het ook anders* het draaimolenpaard, en 1 keer in de zomer, toen was ik over het strand van Bergen naar Egmond gewandeld.

Wow dat is best een eind Huilen van het lachen ..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:31

Moirsa schreef:
MarcoBorsato schreef:
Ik ben 2 keer weggeraakt: 1 keer op een franse kermis, toen zat ik bovenin een enorme draaimolen (die bestond uit allemaal lagen) op *hoe kan het ook anders* het draaimolenpaard, en 1 keer in de zomer, toen was ik over het strand van Bergen naar Egmond gewandeld.

Wow dat is best een eind Huilen van het lachen ..

Ja ik was schelpjes zoeken...Dan gaat 't snel ineens...