Ik weet gewoon dat ik het kan zoals het hoort, maar door de spanning dat niet laat zien

Was met mijn auto rijbewijs precies zo
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

DenK4ever schreef:Ben enorm telleurgesteld, maar vooral echt boos op mezelf!
Ik weet gewoon dat ik het kan zoals het hoort, maar door de spanning dat niet laat zien
Was met mijn auto rijbewijs precies zo

dan duimen we allemaal nog ff wat harder voor jullie 
poekel schreef:hey allemaal!
ook voor mij gezakt als een baksteen!!![]()
lekker dan!!
weet niet wie er nog gaan afrijden maar doe het niet met pfiffer.
alles ging goed tot de laatste 2 bochten... ik hield hem niet meer, was zo moe. en tja toen ging toch echt mijn rechter voetje aan de vloer omdat ik anders om ging...
de examinator zei toen ik afstapte, dit doet mij echt zeer maar kan het niet goedkeuren. de rest ging zo super...
tja daar sta je dan.... fijn pfiffer, dank u wel!
BBreedveld schreef:Als 't jullie een troost is: bij mij ging het zó ontzettend belabberd met lessen dat ze mijn examen maar hebben afgezegd....dus het kan erger
) Mas schreef:poekel schreef:hey allemaal!
ook voor mij gezakt als een baksteen!!![]()
lekker dan!!
weet niet wie er nog gaan afrijden maar doe het niet met pfiffer.
alles ging goed tot de laatste 2 bochten... ik hield hem niet meer, was zo moe. en tja toen ging toch echt mijn rechter voetje aan de vloer omdat ik anders om ging...
de examinator zei toen ik afstapte, dit doet mij echt zeer maar kan het niet goedkeuren. de rest ging zo super...
tja daar sta je dan.... fijn pfiffer, dank u wel!
Het is natuurlijk heel erg k*t dat je bent gezakt, maar aan de ene kant vind ik het wél een goede zaak
dat het CBR hier op let. Jij hebt nu Pfeiffer en dit gaat over en ik weet zeker, als je beter bent, dan slaag
je gewoon! Maar stel dat ze iemand laten slagen die uit vermoeidheid een voet aan de grond moet zetten
en die later in het verkeer een groot ongeluk veroorzaakt omdat blijkt dat hij een ernstige ziekte heeft
waardoor hij de motor niet kan beheersen...
Meis het is kl*te dat je net nu je je motorrijbewijs wilt halen Pfeiffer hebt, maar ik weet zeker: zodra je
helemaal de oude bent ga jij gewoon slagen!

Mas schreef:Heel verstandig dat je niet rijdt met Pfeiffer poekel
Was iedereen maar zo, dan was de weg een stuk veiliger
Volgende keer slaag je gewoon netjes hoor!
Citaat:en bbreedveld: je komt er echt wel. het is mij toch ook gelukt?!
nooit gedacht dat ik ooit op zo'n ding zou stappen. maar het is wel erg leuk!
) zegt: je hebt last van boze geesten oftewel: er zit iets tussen mijn oren dat zorgt dat ik het verknal als het niet 'menens' is. Er is ook iets ontzettend onzinnigs aan het doen van al die potentieel riskante truukjes als er alleen pilonnen staan
ik heb ook een nieuwe datum 

En nog moeilijk is om me mond te houden haha dat ik ook over een paar maanden mee kan rijden
darwin schreef:Moeten beginnende bestuurders tegenwoordig altijd op een 25 KW motor beginnen, of ligt dat aan je leeftijd ?
Zal zo even een foto plaatsen van mijn nieuwe liefde