heb bijv in bij zijn van andere nog nooit een glas met drinken ingeschonken zonder ernaast te morsen, wordt altijd keihard uitgelachen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dacht zelf dat het een klein scheurtje was, dus heb wel gewoon mn les gereden, alleen niet lichtgereden
Toen ik afstapte keek ik even in de spiegel... Was het kruis helemaal van voor naar achteren doorgescheurd
Later gingen we nog wat drinken op een terrasje. Paar flessen rose besteld, op een gegeven moment bijschenken. Op het moment dat ik de leukste jongen van de groep
bijschonk dacht ik al: je zal zien dat ik net nu ga morsen... En ja hoor, flinke scheut rose in zn kruis van zn witte broek
Kon wel door de grond gaan
Hahha lig echt dubbel van sommige verhalen. Zoooo herkenbaar 
), vliegt die satésaus in de rondte! Over mijn t-shirt (we gingen nog stappen later die avond!), en op zijn broek.
Thank god
) .. En ik vond het al onlogisch, maar het kwam bij mij echt over alsof het zo bedoeld was..
Everest schreef:Ik kreeg met het carnaval afgelopen week ook weer wat voor elkaar hoor..
Iemand keek me nogal strak aan..(dacht ik) en deed haar glas zo in de lucht.. (als om te proosten zeg maar..) .. En ik vond het al onlogisch, maar het kwam bij mij echt over alsof het zo bedoeld was..
Dus ik steek mijn glas ook in de lucht zo tegen dat van haar..
Blijkt ze dat glas in de lucht te houden, zodat haar vriendin die achter mij stond, het kon op komen halen...
Ik heb me kapot geschaamd...![]()
dan was ik ook met een rooie kop weer verder gelopen
hihi
Big smile opzetten en weglopen

Maar knieschijf uit de kom gebeurt me dan weer wel

snowdon schreef:Urielle schreef:jij blij dat je niet in je string was Snowdon
Ik als jongen-zijnde draag gelukkig nooit een string
.
. Carmenn_ schreef:Ik meld me ook!
Irritant is dat. Als mn broertje een scheinbeweging maakt, dat ie me zegmaar niet slaat, probeer ik het terug te doen maarja, ik sla hem dan recht in zn gezicht.
Och, ik ben niet echt handig. Maarja, ik kan er mee leven.
Anieke89 schreef:Ik had vandaag weer een blunder
Ik wilde in de trein stappen, dus ik druk op dat knopje dat die deuren open moeten, maar er gebeurde niks. Dus ik gigantisch gefrustreerd nog een paar keer op dat knopje drukken. Keek ik omhoog, was er een sticker op de deur geplakt met defect
Ben maar snel doorgelopen in de hoop dat niemand het heeft gezien

Ik wilde in de trein stappen, dus ik druk op dat knopje dat die deuren open moeten, maar er gebeurde niks. Dus ik gigantisch gefrustreerd nog een paar keer op dat knopje drukken. Keek ik omhoog, was er een sticker op de deur geplakt met defect
Zoiets heb ik ook wel eens. Ook een keer in de trein; ik wil er bij het station graag uit dus druk ik netjes op het knopje. Er gebeurt niets...nog maar eens dan; weer niets. Ik, heel slim moment, toch maar eens kijken of er niet idd ergens een sticker met doettnie hangt, maar nee hoor.
Heb zelfs wel meegemaakt dat mensen op het perron stonden te vloeken en tieren, en op het raam begonnen te bonken, ja zelfs de deuren probeerden open te wrikken
Pas als iemand ze erop wijst dat de deur defect is, lopen ze verder, en gaan dan luid klagen over de NS, die zijn spullen nooit op orde heeft enzo, om hun eigen blunder te verzachten...
pluizebolpum!
nog leuker is het als er niemand thuis is en je je telefoon ook nog is bent vergeten 

vandaag was ik de H&M. dus ik denk ik doe die idiote bril die mij niet staat is even op, ik klap de pootjes open, krak 
best banketstaaf eigelijk 
Chrisssss schreef:Ik kan de trap opvallen met de nadruk op OP.
Nieuwe eieren kopen op het aanrecht neerleggen om vervolgens eieren te willen gebruiken en dan de nieuwe eieren weg te gooien en de oude uit de koelkast te trekken....
Ook een wijs besluit: eieren worden apart in de hand mee naar huis genomen. Zo heb ik namelijk de neiging om mijn tas lekker over de vloer te keilen als ik binnen komen (voel je 'm al?).