heb bijv in bij zijn van andere nog nooit een glas met drinken ingeschonken zonder ernaast te morsen, wordt altijd keihard uitgelachen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Everest schreef:Ik kreeg met het carnaval afgelopen week ook weer wat voor elkaar hoor..
Iemand keek me nogal strak aan..(dacht ik) en deed haar glas zo in de lucht.. (als om te proosten zeg maar..) .. En ik vond het al onlogisch, maar het kwam bij mij echt over alsof het zo bedoeld was..
Dus ik steek mijn glas ook in de lucht zo tegen dat van haar..
Blijkt ze dat glas in de lucht te houden, zodat haar vriendin die achter mij stond, het kon op komen halen...
Ik heb me kapot geschaamd...![]()
snowdon schreef:Urielle schreef:jij blij dat je niet in je string was Snowdon
Ik als jongen-zijnde draag gelukkig nooit een string
Carmenn_ schreef:Ik meld me ook!
Irritant is dat. Als mn broertje een scheinbeweging maakt, dat ie me zegmaar niet slaat, probeer ik het terug te doen maarja, ik sla hem dan recht in zn gezicht.
Och, ik ben niet echt handig. Maarja, ik kan er mee leven.
Anieke89 schreef:Ik had vandaag weer een blunder
Ik wilde in de trein stappen, dus ik druk op dat knopje dat die deuren open moeten, maar er gebeurde niks. Dus ik gigantisch gefrustreerd nog een paar keer op dat knopje drukken. Keek ik omhoog, was er een sticker op de deur geplakt met defect
Ben maar snel doorgelopen in de hoop dat niemand het heeft gezien
Ik wilde in de trein stappen, dus ik druk op dat knopje dat die deuren open moeten, maar er gebeurde niks. Dus ik gigantisch gefrustreerd nog een paar keer op dat knopje drukken. Keek ik omhoog, was er een sticker op de deur geplakt met defect
Chrisssss schreef:Ik kan de trap opvallen met de nadruk op OP.
Nieuwe eieren kopen op het aanrecht neerleggen om vervolgens eieren te willen gebruiken en dan de nieuwe eieren weg te gooien en de oude uit de koelkast te trekken....