'Blunderaar' zoekt lotgenoten :+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Horsea_nl

Re: 'Blunderaar' zoekt lotgenoten :+

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 22:16

ik kan opzich ook wel een kluns zijn Haha!

heb bijv in bij zijn van andere nog nooit een glas met drinken ingeschonken zonder ernaast te morsen, wordt altijd keihard uitgelachen!

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 22:19

Ben er ook 1. Gooi altijd wel een glas om, stoot per ongeluk iemands glas uit de handen en zo kan je wel even heel lang doorgaan.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 22:28

Ow ik heb nog wel 2 aardige blunders Haha!

een paar jaar terug scheurde mijn rijbroek tijdens het opstappen... Je hoorde het zo hard dat iedereen keek Bloos Dacht zelf dat het een klein scheurtje was, dus heb wel gewoon mn les gereden, alleen niet lichtgereden Clown Toen ik afstapte keek ik even in de spiegel... Was het kruis helemaal van voor naar achteren doorgescheurd Bloos

2 jaar terug ben ik meegeweest met een singlesreis. Een maandje daarvor hadden we een meeting met de groep, best spannend natuurlijk. We gingen eerst met een tapasboot, en wie gaat er op haar muil bij het instappen... Moi Knipoog Later gingen we nog wat drinken op een terrasje. Paar flessen rose besteld, op een gegeven moment bijschenken. Op het moment dat ik de leukste jongen van de groep Bloos bijschonk dacht ik al: je zal zien dat ik net nu ga morsen... En ja hoor, flinke scheut rose in zn kruis van zn witte broek Bloos Bloos Bloos Kon wel door de grond gaan Knipoog

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 22:35

Heb er ook 1:
Ik wilde de stekker van mij laptop uit mij laptop halen, maar het ging niet. Ik trekken, schiet ie opeens los. Was alleen even vergeten dat er nog een mok naast stond. oeps.

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 22:49

ROFL Hahha lig echt dubbel van sommige verhalen. Zoooo herkenbaar Haha!

Zo ging ik op een eerste date uit eten. Heel romantisch aan het strand in een strandtent, ondergaande zon etc.

Ik had een gerecht met saté. Maar ik kreeg het vleesje niet soepeltjes van het spiesje af, dus probeerde het met wat meer geweld (ondertussen wel heel charmant proberen te kijken natuurlijk Haha! ), vliegt die satésaus in de rondte! Over mijn t-shirt (we gingen nog stappen later die avond!), en op zijn broek.

Schaamde me dood! Gelukkig kon hij er wel om lachen (ik báálde van mezelf natuurlijk).

Tis nu m'n vriend en hij vindt mijn klunzigheid (af en toe) wel schattig Haha! Thank god

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 19:10

Ik kreeg met het carnaval afgelopen week ook weer wat voor elkaar hoor..

Iemand keek me nogal strak aan..(dacht ik) en deed haar glas zo in de lucht.. (als om te proosten zeg maar.. Tong uitsteken ) .. En ik vond het al onlogisch, maar het kwam bij mij echt over alsof het zo bedoeld was..
Dus ik steek mijn glas ook in de lucht zo tegen dat van haar..
Blijkt ze dat glas in de lucht te houden, zodat haar vriendin die achter mij stond, het kon op komen halen...

Ik heb me kapot geschaamd... Bloos Bloos

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 19:22

Everest schreef:
Ik kreeg met het carnaval afgelopen week ook weer wat voor elkaar hoor..

Iemand keek me nogal strak aan..(dacht ik) en deed haar glas zo in de lucht.. (als om te proosten zeg maar.. Tong uitsteken ) .. En ik vond het al onlogisch, maar het kwam bij mij echt over alsof het zo bedoeld was..
Dus ik steek mijn glas ook in de lucht zo tegen dat van haar..
Blijkt ze dat glas in de lucht te houden, zodat haar vriendin die achter mij stond, het kon op komen halen...

Ik heb me kapot geschaamd... Bloos Bloos

Zo Tong uitsteken dan was ik ook met een rooie kop weer verder gelopen Tong uitsteken hihi

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 19:34

Hahahahah dat kon alleen helaas niet.. want we waren met een hele groep op kroegentocht.. en daar hoorde zij ook bij.. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 19:35

zoiets heb ik ook gehad, ik dacht een vriend te herkennen, geef die jongen een duw, hij kijkt opzij, oeps.. toch iemand anders die ik niet ken ROFL

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 19:35

Haha dat van Everest zou ook wel wat voor mij zijn Huilen van het lachen Big smile opzetten en weglopen Knipoog
Laatst bijgewerkt door snowdon op 06-02-08 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 19:38

Ben ook een behoorlijke kluns Ja
hoewel het niet altijd aan mij ligt, maar ik ben altijd de gene die drinken over zich heen krijgt, in de vogelpoep grijpt of iets in die richting Vork
En ziek word ik niet Maar knieschijf uit de kom gebeurt me dan weer wel Ja

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 19:44

Hahahahah ik ben blij om te horen dat ik niet de enige ben die zoiets voor elkaar krijgt.. Clown

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 21:30

Ik had vandaag weer een blunder Nagelbijten / Gniffelen
Ik wilde in de trein stappen, dus ik druk op dat knopje dat die deuren open moeten, maar er gebeurde niks. Dus ik gigantisch gefrustreerd nog een paar keer op dat knopje drukken. Keek ik omhoog, was er een sticker op de deur geplakt met defect Scheve mond
Ben maar snel doorgelopen in de hoop dat niemand het heeft gezien Clown

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 21:35

snowdon schreef:
Urielle schreef:
jij blij dat je niet in je string was Snowdon Haha!

Ik als jongen-zijnde draag gelukkig nooit een string Tong uitsteken

*raapt zichzelf weer van de grond.

Die was wel héél grappig. Huilen van het lachen

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 21:39

Ik meld me ook!

Irritant is dat. Als mn broertje een scheinbeweging maakt, dat ie me zegmaar niet slaat, probeer ik het terug te doen maarja, ik sla hem dan recht in zn gezicht Nagelbijten / Gniffelen .

Och, ik ben niet echt handig. Maarja, ik kan er mee leven Clown.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 22:10

Carmenn_ schreef:
Ik meld me ook!

Irritant is dat. Als mn broertje een scheinbeweging maakt, dat ie me zegmaar niet slaat, probeer ik het terug te doen maarja, ik sla hem dan recht in zn gezicht Nagelbijten / Gniffelen .

Och, ik ben niet echt handig. Maarja, ik kan er mee leven Clown.

als mijn broer schijnbewegingen maakt, dan trap ik er elke keer weer in No Cheer

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 00:09

Anieke89 schreef:
Ik wilde in de trein stappen, dus ik druk op dat knopje dat die deuren open moeten, maar er gebeurde niks. Dus ik gigantisch gefrustreerd nog een paar keer op dat knopje drukken. Keek ik omhoog, was er een sticker op de deur geplakt met defect Scheve mond

Hahahahahahaaha ROFL *LOL*
ja dat is ook wel iets voor mij Huilen van het lachen

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 09:44

Anieke89 schreef:

Haha!
Die knopjes ook... Zoiets heb ik ook wel eens. Ook een keer in de trein; ik wil er bij het station graag uit dus druk ik netjes op het knopje. Er gebeurt niets...nog maar eens dan; weer niets. Ik, heel slim moment, toch maar eens kijken of er niet idd ergens een sticker met doettnie hangt, maar nee hoor.
Ondertussen stonden er al mensen achter me. Druk ik nog een keer; weer niks. Uiteindelijk heeft de man achter me maar op het goeie knopje gedrukt; die van openen. Knopje waar ik aan zat deed het namelijk heel goed: sluiten... Frusty
Wat het ook altijd goed doet in het OV is vergeten dat het zondag is en dat dan sommige bussen weleens om het uur ipv half uur rijden. Daar sta je dan in de kou te mopperen over die bussen die maar nooit op tijd komen...
Ook leuk: vergeten dat 's maandagsochtends de winkels dicht zijn en dan nog niet snappen waarom ze niet open zijn. Echt lachen wordt het dan als je er ook nog achter komt dat je je huissleutels vergeten bent. Huilen van het lachen

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 09:54

Anieke89 schreef:

Haha, daarin ben je niet de enige, dat doet half treinreizend nederland Knipoog Heb zelfs wel meegemaakt dat mensen op het perron stonden te vloeken en tieren, en op het raam begonnen te bonken, ja zelfs de deuren probeerden open te wrikken Huilen van het lachen Pas als iemand ze erop wijst dat de deur defect is, lopen ze verder, en gaan dan luid klagen over de NS, die zijn spullen nooit op orde heeft enzo, om hun eigen blunder te verzachten...

magic12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 10:00

ja ik herken mezelf ook.. ik ben ook zo'n blunderaar er gaat geen dag voorbij zonder dat er iets fout gaat. ik loop ook overal tegenaan enz.

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 11:24

*LOL* pluizebolpum!

Ja sleutels vergeten benik erg goed in Ja nog leuker is het als er niemand thuis is en je je telefoon ook nog is bent vergeten Vork
Vooral als je dan je scooter certificaat examen gaat afnemen en je code om mee te doen inje telefoon staat..

godzijdank hebben vriendinnen ook telefoons *LOL*
Ja de blijdschap dat ik geslaagd was was snel weg toen ik voor de deur stond en NIKS kon... Huilen van het lachen

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 02:20

Huilen van het lachen vandaag was ik de H&M. dus ik denk ik doe die idiote bril die mij niet staat is even op, ik klap de pootjes open, krak Nagelbijten / Gniffelen
Oooooh echt iets voor mij, ik wist niet wat ik moest dus mijn vriendin zei leg m gewoon ergens neer, we zijn maar snel de winkel uit gerend Vork *LOL* best banketstaaf eigelijk

Chrisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 02:50

Tja af en toe ben ik ook echt een doos...

Om 8.30 uur wakker schrikken hevig in paniek omdat ik denk dat de kinderen naar school moeten en ik naar mijn werk. Mijn vriend aanstoot en roep WE zijn TE laat we zijn te laat..... Frank met zijn duffe hoofd ook uit bed sprint. Daarna val ik de kamer van de kids binnen om te ontdekken dat ze rustig achter de playstation zitten en mij heel vragend aankijken, heyyy mamma ik wilde je lekker uit laten slapen... dus ik zeg jongens beetje meewerken mamma heeft zich verslapen jullie moeten naar school!!! Waarop de kinderen antwoorden ehmmmmm het is zaterdag Bloos Cool No Cheer

Ik struikel vaak over oneffenheden in de weg, dan ga ik niet echt vet op mijn b*k mijn vriend zegt altijd het gaat in slowmotion en ik vlei neer, maar gaan doe ik....

Ik kan de trap opvallen met de nadruk op OP.

Nieuwe eieren kopen op het aanrecht neerleggen om vervolgens eieren te willen gebruiken en dan de nieuwe eieren weg te gooien en de oude uit de koelkast te trekken....

Dat ik ineens tegen Frank zeg heyyyy we moeten nog wel even vondenh.oer halen i.p.v. hondenvoer.

dusss dit zijn typische Chris-acties

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 08:43

Chrisssss schreef:
Ik kan de trap opvallen met de nadruk op OP.

Nieuwe eieren kopen op het aanrecht neerleggen om vervolgens eieren te willen gebruiken en dan de nieuwe eieren weg te gooien en de oude uit de koelkast te trekken....

Je wilt niet weten wat ik met een trap kan...Na dertig jaar eindelijk besloten dat ik alleen rustig en met niet meer dan een ding in mijn handen een trap op of af mag...
Eieren zijn idd heel leuk Tong uitsteken Ook een wijs besluit: eieren worden apart in de hand mee naar huis genomen. Zo heb ik namelijk de neiging om mijn tas lekker over de vloer te keilen als ik binnen komen (voel je 'm al?).
Met een doos eieren in een tas is dat geen handige actie. Haha!
Btw vandaag wordt 't 'm niet...Voor half acht heb ik al drie keer iets uit mijn handen laten vallen, meestal een slecht voorteken. De vorige keer dat ik zo'n ochtend had heb ik me in twee vingers tegelijk gesneden. Mooi dat de pleisters vandaag mee gaan. Knipoog

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 08:49

Haha dit is ook best een kleine blunder op mijn werk, het klinkt niet erg maar als de manager het gehoord had Bloos!

Ik stond dus zeg maar in het restaurant ( Fastfood ) waar ik dus werk. Naja ik moest de dienbladen schoonmaken, tafeltjes, prullenmanden, naja je kent het wel. Komt er een man met een dienblad met afval, waar kan ik dit kwijt? Zeg ik zo: U mag het wel in die prullenbak doen Nagelbijten / Gniffelen
Je moet zeggen zal ik het even van u aannemen Tong uitsteken