Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Latruda schreef:He wel vervelend hoor dit gebeuren! Het hoort natuurlijk niet zo...
Maar ik wil wel even zeggen dat er een verschil is tussen pakketdienst en postbodes..
Als postbode zijnde krijg je niet te maken met pakketjes die groter zijn als de broevenbus.. die gaan door naar de pakketdienst, de koeriers dus..
SuperSmurf schreef:Nee gelukkig staat de afzender er niet op, is gewoon een wit pakket ( weten de meeste mensen ook wel direct waar het om gaat ) en gelukkig was het 'gewoon ' lingerie, maar er zou wat anders in hebben gezeten!
@nickyu: ben erg benieuwd waarom ze m vast gehouden hebben!
SuperSmurf schreef:Nee gelukkig staat de afzender er niet op, is gewoon een wit pakket ( weten de meeste mensen ook wel direct waar het om gaat ) en gelukkig was het 'gewoon ' lingerie, maar er zou wat anders in hebben gezeten!
ma_rie_tje schreef:SuperSmurf schreef:Nee gelukkig staat de afzender er niet op, is gewoon een wit pakket ( weten de meeste mensen ook wel direct waar het om gaat ) en gelukkig was het 'gewoon ' lingerie, maar er zou wat anders in hebben gezeten!
Mijn zusje en ik hebben dezelfde voor letters (M.E.) en er was een pakketje binnen gekomen.
Had haar op gebeld met de vraag of ze iets verwachtte maar dat deed ze dus niet.
Ik het pakketje open gemaakt, zat er een gigantische vibrator is (maar dan ook echt een ONWIJS GROTE).
Sinds dat dat gebeurd is maakte ik NOOOOIIT meer pakketjes open van postorder bedrijven als ik twijfelde of ik iets verwachtte...
Dan had mn (2ling) zusje nog geluk dat ik het had open gemaakt, en niet iemand anders!
SuperSmurf schreef:Latruda schreef:He wel vervelend hoor dit gebeuren! Het hoort natuurlijk niet zo...
Maar ik wil wel even zeggen dat er een verschil is tussen pakketdienst en postbodes..
Als postbode zijnde krijg je niet te maken met pakketjes die groter zijn als de broevenbus.. die gaan door naar de pakketdienst, de koeriers dus..
Niet helemaal waar. Iig niet toen ik er werkte ( toen nog tpg ) ik kreeg ook gewoon pakjes mee die niet door de bus paste. Had inderdaad ook die briefjes mee en moest geregeld terug naar TPG omdat mensen niet thuis waren.
Bij mij was laatst ook een pakketje voor de deur gezet. En ik woon in ene bovenwoning en heb voor dus alleen een gallerij ( ben even kwijt hoe je dat schrijft ) En toevallig was het een pakketje van de pabo omdat ik lingerie had besteld. Dat soort pakketjes wil ik daar dus echt niet hebben!
IKbenEllen schreef:Laat me raden: grapje gelukt