postbode gooit doos met zadel erin in mn tuin !!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Re: postbode gooit doos met zadel erin in mn tuin !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 11:49

Dit is wel heel erg belachelijk! Ik hoop dat je TNT hebt opgebeld om te klagen en de onkosten betalen.. want dit kan gewoon niet.

Ik ben zelf ook postbode van TNT, maar doe dan de gewone post en geen pakjes. Beetje debiel, hij had het gewoon terug moeten nemen en een brief in je bus moeten stoppen!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 11:51

topic niet doorgelezen >? Haha!

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 12:11

Ho, sorry Lachen
Eerste pagina gelezen.. rest vond ik even te veel om kort een reactie te plaatsen Tong uitsteken
(nu wel gelezen)

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 14:43

het is echt niet te geloven ...

zadel word door ts eerst terug gestuurd
krijgt ze m zonder reden van opggaaf retour afzender

en nu .. heeft ze m de 18e WEER verstuurd
zelfde dag nog gesorteerd in amsterdam
en daar staat die nog steeds ROFL

schijnt er tussen uit gehaald te zijn
ze willen niet zegen waarom

als ik m morgen om 1400 nog niet heb
dan wel Koe

schiet mij maar lek
wat een kaaaaloooote bedrijf
zucht ....

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:16

Latruda schreef:
He wel vervelend hoor dit gebeuren! Het hoort natuurlijk niet zo...
Maar ik wil wel even zeggen dat er een verschil is tussen pakketdienst en postbodes..
Als postbode zijnde krijg je niet te maken met pakketjes die groter zijn als de broevenbus.. die gaan door naar de pakketdienst, de koeriers dus..

Niet helemaal waar. Iig niet toen ik er werkte ( toen nog tpg ) ik kreeg ook gewoon pakjes mee die niet door de bus paste. Had inderdaad ook die briefjes mee en moest geregeld terug naar TPG omdat mensen niet thuis waren.

Bij mij was laatst ook een pakketje voor de deur gezet. En ik woon in ene bovenwoning en heb voor dus alleen een gallerij ( ben even kwijt hoe je dat schrijft ) En toevallig was het een pakketje van de pabo omdat ik lingerie had besteld. Dat soort pakketjes wil ik daar dus echt niet hebben!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:22

@ supersmurf: das erg naar idd, zeker als de afzender er ook gewoon opstaat.

@ Nicky: das erg vervelend! wat raar dat die nu weer wordt achtergehouden in Amsterdam!
Hopelijk krijg je em alsnog snel binnen

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:26

Nee gelukkig staat de afzender er niet op, is gewoon een wit pakket ( weten de meeste mensen ook wel direct waar het om gaat ) en gelukkig was het 'gewoon ' lingerie, maar er zou wat anders in hebben gezeten!

@nickyu: ben erg benieuwd waarom ze m vast gehouden hebben!

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 15:29

SuperSmurf schreef:
Nee gelukkig staat de afzender er niet op, is gewoon een wit pakket ( weten de meeste mensen ook wel direct waar het om gaat ) en gelukkig was het 'gewoon ' lingerie, maar er zou wat anders in hebben gezeten!

@nickyu: ben erg benieuwd waarom ze m vast gehouden hebben!

Juist doordat de doos zo anoniem is weet iedereen dat het van de pabo is Knipoog Haha!

Het is gewoon balen dat het nu allemaal zo verloopt.
Heb ook wel duidelijk tegen de mevrouw van de TNT verteld hoe ik erover dacht maar morgen mag ze pas de reden van vasthouden geven.
Je zou toch gestoord worden van die lui Koe

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:31

SuperSmurf schreef:

Mijn zusje en ik hebben dezelfde voor letters (M.E.) en er was een pakketje binnen gekomen.
Had haar op gebeld met de vraag of ze iets verwachtte maar dat deed ze dus niet.

Ik het pakketje open gemaakt, zat er een gigantische vibrator is (maar dan ook echt een ONWIJS GROTE).
Sinds dat dat gebeurd is maakte ik NOOOOIIT meer pakketjes open van postorder bedrijven als ik twijfelde of ik iets verwachtte...
Dan had mn (2ling) zusje nog geluk dat ik het had open gemaakt, en niet iemand anders!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:35

@ ma_rie_tje: dat is wel onwijs genant zeg ROFL

@ TS & Nickyu: Zoooo de wet van Murphy is hier vol in werking gegaan! Wat een gedoe... Ach gut

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 15:36

ma_rie_tje schreef:
SuperSmurf schreef:

Mijn zusje en ik hebben dezelfde voor letters (M.E.) en er was een pakketje binnen gekomen.
Had haar op gebeld met de vraag of ze iets verwachtte maar dat deed ze dus niet.

Ik het pakketje open gemaakt, zat er een gigantische vibrator is (maar dan ook echt een ONWIJS GROTE).
Sinds dat dat gebeurd is maakte ik NOOOOIIT meer pakketjes open van postorder bedrijven als ik twijfelde of ik iets verwachtte...
Dan had mn (2ling) zusje nog geluk dat ik het had open gemaakt, en niet iemand anders!

Hahahahaha,genant zeg.
Als je der dan een keer met een rood hoofd ziet heb je meteen je twijfels hoe dat komt Haha!

Heb wel een keer toen ik voor mn schoonmoeder kleding moest bestellen bij de neckermann een extra iets besteld.
Omdat zij zo lekker preuts is is ze makkelijk te chokeren Haha!
Ik zeg niet wat het was,enkel dat het GROOOOOOOT en ZWART was Haha! Haha!
Haha! Haha! Haha!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:39

Laat me raden: grapje gelukt Haha!

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:42

SuperSmurf schreef:
Latruda schreef:
He wel vervelend hoor dit gebeuren! Het hoort natuurlijk niet zo...
Maar ik wil wel even zeggen dat er een verschil is tussen pakketdienst en postbodes..
Als postbode zijnde krijg je niet te maken met pakketjes die groter zijn als de broevenbus.. die gaan door naar de pakketdienst, de koeriers dus..

Niet helemaal waar. Iig niet toen ik er werkte ( toen nog tpg ) ik kreeg ook gewoon pakjes mee die niet door de bus paste. Had inderdaad ook die briefjes mee en moest geregeld terug naar TPG omdat mensen niet thuis waren.

Bij mij was laatst ook een pakketje voor de deur gezet. En ik woon in ene bovenwoning en heb voor dus alleen een gallerij ( ben even kwijt hoe je dat schrijft ) En toevallig was het een pakketje van de pabo omdat ik lingerie had besteld. Dat soort pakketjes wil ik daar dus echt niet hebben!

Inderaad, dat heb ik ook geregeld nu bij TNT.

1 huis vind ik wel heel raar: ze hebben hun voordeur brievenbus van binnen dicht getimmerd, en dan hangt er naast de deur een klein brievenbusje. Nadruk op kléin, want er past echt bijna niks in...
Heb er al een keer een briefje in gestopt met de mededeling dat er gewoon veel post niet in past. Maar tja, dat ding hangt er nogsteeds.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 15:51

IKbenEllen schreef:
Laat me raden: grapje gelukt Haha!

Ja zo zwart als dat ding was,zo wit werd zij bij het zien ervan Haha! Haha! Haha!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:51

@ myra, ja dat ken ik ook nog wel ja! En volgens mij zijn mensen verplicht (?) om een normaal formaat brievenbus te hebben, maar weet t niet zeker meer. Of dan die mensen die zo'n 'halve' brievenbus hebben, dat je grote brieven dubbel moet rollen om hem erin te krijgen..

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 20:46

FEEST het is dan eindelijk aangekomen
wonder boven wonder

nou ..reden van te late bezorging

VERPAKKING WAS BESCHADIGD !
deze hebben ze gerepareerd ..zucht

ts heeft er met GROTE ! letters opgeschreven
PAS OP breekbaar / kwetsbaar

echt je vraagt het je soms af..