Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:ik krijg net een mailtje terug van de stentor:
Hoi Agnes,
Om te bepalen of wij iets met jouw verhaal kunnen, moet ik wel
jouw woonplaats weten. Als jij woont in de gemeente Dronten,
Noordoostpolder, Urk of Lelystad kunnen we ermee aan de slag.
Zou je in dat geval ook een telefoonnummer achter kunnen laten
waar we je kunnen bereiken?
Met vriendelijke groeten,
redactie de stentor/flevoland
Evelli schreef:geloof dat er een filter op internet zit bij haar, bij bepaalde woorden opent een pagina wel of niet
daantjuhhh schreef:auk schreef:Naja sorry maar dat vind ik dus echt belachelijk. Plus als jij nu naar het bejaardenhuis gaat (waar jij niet thuis hoort) kan er weer een bejaarde minder daarheen, waardoor daar ook weer een noodoplossing moet komen.
Is er geen enkele instantie die je hiermee kan helpen?
Hoelang zou je nog moeten revalideren? is het uberhaupt mogelijk ooit weer in een "gewoon" huis te wonen?
Ja dat is t m net!
Mijn oma wacht al maanden bijvoorbeeld.
Dit is gewoon het probleem van het een naar het ander verschuiven!
Nu hebben ze nog steeds geen oplossing voor jou!
Ik zou niet weten wat je kunt doen, maar laat het niet over je heen gaan!
Tieme schreef:Kweetnietje1 schreef:Toch niet als het om tijdelijke opvang gaat ?
Als iemand tijdelijk opgenomen moet worden dan vallen de eerste 6 weken onder de AWBZ. deze worden dus vergoed. verblijf mag dan nog 1 of 2 x verlengd worden. hierna moeten ze een eigen bijdrage gaan betalen.
ikenindi schreef:de gemeente heeft toegegeven (telefonisch) dat als zij sneller gewerkt hadden en alles goed was gelopen dat ik dan al thuis had kunnen zijn nu. ze gaan dan ook kijken voor een potje om mijn eigen bijdrage door hun te laten betalen. ik moet die eigen bijdrage wel gewoon vanaf het begin betalen hoor, ik weet niet of dat is veranderd, maar ik hoor bij de laagste inkomens en heb een eigen bijdrage van (uit mijn hoofd) 139 euro p/mnd. dat is best veel als je dat naast je eigen huur en vaste lasten moet betalen...
Maanling schreef:Ik vind dat je het hartstikke goed doet in het interview! Leuke meid ben je Agnes, hou ons op de hoogte!
slimmerik schreef:ikenindi schreef:de gemeente heeft toegegeven (telefonisch) dat als zij sneller gewerkt hadden en alles goed was gelopen dat ik dan al thuis had kunnen zijn nu. ze gaan dan ook kijken voor een potje om mijn eigen bijdrage door hun te laten betalen. ik moet die eigen bijdrage wel gewoon vanaf het begin betalen hoor, ik weet niet of dat is veranderd, maar ik hoor bij de laagste inkomens en heb een eigen bijdrage van (uit mijn hoofd) 139 euro p/mnd. dat is best veel als je dat naast je eigen huur en vaste lasten moet betalen...
Inderdaad maar daar krijg je dus ook te eten voor?
Trouwens mijn complimenten