Heel veel sterkte de komende tijd. Wat een vreselijk begin van het jaar zeg, ik hoop dat je het ooit een plekje kunt geven. Echt vreselijk, zo ineens.
Jemig, Sylleke.. Wat een vreselijk naar bericht. Gecondoleerd en ook van mijn kant heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze moeilijke periode.
Jeetje Syl, Wat een bericht.. Hij was veelste jong om te gaan en dan ook nog zo onverwacht Heel veel sterkte en gecondoleerd voor jou en je familie
Wat erg voor jullie. Je paps was ook nog zo jong...Heel, heel veel sterkte met dit onverwachte verlies
Jeetje, zo onverwacht, zo jong nog..Ontzettend veel sterkte de komende tijd, ook aan de rest van de nabestaanden, en neem de tijd om het goed te verwerken.
Wat een schok moet dat voor jullie zijn! Ik wens jullie allemaal veel kracht om de komende periode goed door te komen.
Heel veel sterkte te komende tijd voor jou en je familie+vrienden in deze lastige tijd. Zomaar opeens...Sterkte!
Jezus Syl!en ik maak dan een topic aan over 2 vrienden van me jeetje! gecondoleerd!heeeeel veel stertke voor jou en familie, vrienden en kennisen!