Staking op school!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Mel

Re: Staking op school!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:50

Hahha, denk maandag is het toch ook van de LAKS ofzo?

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:51

Ja klopt Lachen

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:51

Dan doe ik wel mee Vork

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:52

bij ons ging het op een gegeven moment wel heel ver, een jongen spuugde in het gezicht van een agent, walgelijk Nagelbijten / Gniffelen

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:53

pansor schreef:
bij ons ging het op een gegeven moment wel heel ver, een jongen spuugde in het gezicht van een agent, walgelijk Nagelbijten / Gniffelen

Respectloos Boos!

Jiill_

eeuhj ik weet zelfs wat de afkorting LAKS betekend Knipoog geleerd Nerd

LANDELIJK ACTIE KOMITE SCHOLIEREN Vork

Zie je wel Knipoog wy hoeven helemaal geen 9e uur Koe !!

Moehaha

_Mel

Jiill_ schreef:
eeuhj ik weet zelfs wat de afkorting LAKS betekend Knipoog geleerd Nerd

LANDELIJK ACTIE KOMITE SCHOLIEREN Vork

Zie je wel Knipoog wy hoeven helemaal geen 9e uur Koe !!

Moehaha

hahaha, bedankt ik wist het niet Vork Koe

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:54

mel_shet schreef:
pansor schreef:

Respectloos Boos!

Ja dat vond ik ook :S

Achmeddie_

pansor schreef:

Ieee Bloos!

*boete* Huilen van het lachen

Jimb0o

Ja bij ons in Zeist ook alle middelbare scholen..
Ik kwam om 11.15 op school en tijdens de les hoorden we een paar keer knallen en gejoel, even later werd er omgeroepen dat we de school absoluut niet uit mochten. Leraren blokkeerden de deuren. Dus wij gewoon in de pauze binnengebleven en we zien allemaal leerlingen de school uit snieken, die gingen allemaal naar een andere school, daar schijnen de ergste rellen te zijn en staan ze op het dak met vuurwerk en eieren te gooien.
Ik ben naar een leraar gegaan om te vragen wat er was en die zei dat het Vmbo (zit bij ons gescheiden) tot 3 x toe op het hoofdgebouw is afgerend en daarbij hebben ze van alles vernield en er zouden messen zijn getrokken. Vervolgens mochten we onder begeleiding naar de gymzaal, maar na een uur kwamen er 2 docenten vertellen dat we heel snel naar huis moesten en dat het heel gevaarlijk werd. Vervolgens weer 2 leraren gesproken en die zeiden dat we snel weg moesten, omdat ze bang waren dat ze langs onze school zouden komen en we anders niet meer veilig naar huis konden.
Onderweg werd er een beetje vuurwerk afgestoken.
Nu krijg ik op msn berichten dat iedereen uit Zeist maandag naar onze school moet komen om half 9!

Ik vind het eerlijk gezegd nergens op slaan, net of ze nu naar ons gaan luisteren, de helft weet niet eens waarom er gestaakt wordt. Ze maken gewoon van de gelegenheid gebruik om te gaan rellen.

_bloempje_

Bij mij was er vandaag ook staking!!!!! Haha!
Echt een chaos op school Vork

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:55

mel_shet schreef:
pansor schreef:

Respectloos Boos!

Inderdaad. Dat is gewoon echt vies.
Dat vechten en vernielen is ook not done, maar eerlijk gezegd vond ik het wel spannend. Er gebeurd tenminste nog eens wat Tong uitsteken

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:56

Bij ons was het een geregelde chaos. Binnen school niks vernield. En geen (hele) boze docenten

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:58

ik krijg nu over msn dat we weer gaan staken Tong uitsteken

er zijn bij ons al 20 mensen opgepakt door de politien ook Nagelbijten / Gniffelen

_bloempje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:58

mel_shet schreef:
Bij ons was het een geregelde chaos. Binnen school niks vernield. En geen (hele) boze docenten

Bij ons ook, teminste als k het vergelijk met sommige verhalen hier Nagelbijten / Gniffelen

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:01

DE STAKING WAS NET OP DE RADIO Tong uitsteken

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:01

EN OP RTL 7!!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:04

ik heb zelf niet gestaakt, maar de bovenbouw wel(SSG Scheldemond, vlissingen Knipoog ) het is volgens mij redelijk rustig gegaan.

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:05

Jimb0o schreef:
Ja bij ons in Zeist ook alle middelbare scholen..
Ik kwam om 11.15 op school en tijdens de les hoorden we een paar keer knallen en gejoel, even later werd er omgeroepen dat we de school absoluut niet uit mochten. Leraren blokkeerden de deuren. Dus wij gewoon in de pauze binnengebleven en we zien allemaal leerlingen de school uit snieken, die gingen allemaal naar een andere school, daar schijnen de ergste rellen te zijn en staan ze op het dak met vuurwerk en eieren te gooien.
Ik ben naar een leraar gegaan om te vragen wat er was en die zei dat het Vmbo (zit bij ons gescheiden) tot 3 x toe op het hoofdgebouw is afgerend en daarbij hebben ze van alles vernield en er zouden messen zijn getrokken. Vervolgens mochten we onder begeleiding naar de gymzaal, maar na een uur kwamen er 2 docenten vertellen dat we heel snel naar huis moesten en dat het heel gevaarlijk werd. Vervolgens weer 2 leraren gesproken en die zeiden dat we snel weg moesten, omdat ze bang waren dat ze langs onze school zouden komen en we anders niet meer veilig naar huis konden.
Onderweg werd er een beetje vuurwerk afgestoken.
Nu krijg ik op msn berichten dat iedereen uit Zeist maandag naar onze school moet komen om half 9!

Ik vind het eerlijk gezegd nergens op slaan, net of ze nu naar ons gaan luisteren, de helft weet niet eens waarom er gestaakt wordt. Ze maken gewoon van de gelegenheid gebruik om te gaan rellen.

Ja ik zit dus heel toevallig bij mijn zus op school Vork , maar ik vond de sfeer op een gegeven moment ook echt dreigend worden, ik vind al deze acties (zeker al ik een aantal filmpjes zie) echt van heel weinig niveau getuigen, de meeste leerlingen grijpen dit echt alleen aan om van alles te vernielen, als je gaat staken maak dan diplomatiek je punt en doe iets zinnigs, maar dit vind ik echt beneden peil om zoveel te vernielen en dan ook nog eens anderen op te hitsen zo van : '' we gaan weer staken en jij dus ook'' . Wees blij dat we goed onderwijs in Nederland hebben, daar kunnen heel wat kinderen in andere landen inderdaad van dromen zoals al eerder is gezegd.
Laatst bijgewerkt door JimBeer op 23-11-07 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:06

Citaat:
Ja ik zit dus heel toevallig bij mijn zus op scool Vork , maar ik vond de sfeer op een gegeven moment ook echt dreigend worden, ik vind al deze acties (zeker al ik een aantal filmpjes zie) echt van heel weinig niveau getuigen, de meeste leerlingen grijpen dit echt alleen aan om van alles te vernielen, als je gaat staken maak dan diplomatiek je punt en doe iets zinnigs, maar dit vind ik echt beneden pijl om zoveel te vernielen en dan ook nog eens anderen op te hitsen zo van : '' we gaan weer staken en jij dus ook'' . Wees blij dat we goed onderwijs in Nederland hebben, daar kunnen heel wat kinderen in andere landen inderdaad van dromen zoals al eerder is gezegd.

Ik vind de kwaliteit van het onderwijs zéér terug lopen

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:09

laten ze eerst maar goede lessen gaan geven in plaats van meer lessen van minder kwaliteit Knipoog

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:10

pansor schreef:
laten ze eerst maar goede lessen gaan geven in plaats van meer lessen van minder kwaliteit Knipoog

AMEN Haha!

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:12

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:13

Achmeddie_ schreef:
pansor schreef:

Ieee Bloos!

*boete* Huilen van het lachen

die krijgt ook een boeten Knipoog

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:14

ik denk dat ik straks een heleboel by moet lezen Bloos maargoed ik moet toch eens naar mijn knolletjes Lachen
Auf Wiedersehen .. Doei!

Zie je hoe goed duits ik kan Huilen van het lachen heb ik geen 9e uur voor nodig Huilen van het lachen omg