Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pansor schreef:bij ons ging het op een gegeven moment wel heel ver, een jongen spuugde in het gezicht van een agent, walgelijk
Jiill_ schreef:eeuhj ik weet zelfs wat de afkorting LAKS betekendgeleerd
![]()
LANDELIJK ACTIE KOMITE SCHOLIEREN![]()
Zie je welwy hoeven helemaal geen 9e uur
!!
Moehaha
mel_shet schreef:pansor schreef:bij ons ging het op een gegeven moment wel heel ver, een jongen spuugde in het gezicht van een agent, walgelijk
Respectloos
pansor schreef:bij ons ging het op een gegeven moment wel heel ver, een jongen spuugde in het gezicht van een agent, walgelijk
mel_shet schreef:pansor schreef:bij ons ging het op een gegeven moment wel heel ver, een jongen spuugde in het gezicht van een agent, walgelijk
Respectloos
mel_shet schreef:Bij ons was het een geregelde chaos. Binnen school niks vernield. En geen (hele) boze docenten
Jimb0o schreef:Ja bij ons in Zeist ook alle middelbare scholen..
Ik kwam om 11.15 op school en tijdens de les hoorden we een paar keer knallen en gejoel, even later werd er omgeroepen dat we de school absoluut niet uit mochten. Leraren blokkeerden de deuren. Dus wij gewoon in de pauze binnengebleven en we zien allemaal leerlingen de school uit snieken, die gingen allemaal naar een andere school, daar schijnen de ergste rellen te zijn en staan ze op het dak met vuurwerk en eieren te gooien.
Ik ben naar een leraar gegaan om te vragen wat er was en die zei dat het Vmbo (zit bij ons gescheiden) tot 3 x toe op het hoofdgebouw is afgerend en daarbij hebben ze van alles vernield en er zouden messen zijn getrokken. Vervolgens mochten we onder begeleiding naar de gymzaal, maar na een uur kwamen er 2 docenten vertellen dat we heel snel naar huis moesten en dat het heel gevaarlijk werd. Vervolgens weer 2 leraren gesproken en die zeiden dat we snel weg moesten, omdat ze bang waren dat ze langs onze school zouden komen en we anders niet meer veilig naar huis konden.
Onderweg werd er een beetje vuurwerk afgestoken.
Nu krijg ik op msn berichten dat iedereen uit Zeist maandag naar onze school moet komen om half 9!
Ik vind het eerlijk gezegd nergens op slaan, net of ze nu naar ons gaan luisteren, de helft weet niet eens waarom er gestaakt wordt. Ze maken gewoon van de gelegenheid gebruik om te gaan rellen.
Citaat:Ja ik zit dus heel toevallig bij mijn zus op scool, maar ik vond de sfeer op een gegeven moment ook echt dreigend worden, ik vind al deze acties (zeker al ik een aantal filmpjes zie) echt van heel weinig niveau getuigen, de meeste leerlingen grijpen dit echt alleen aan om van alles te vernielen, als je gaat staken maak dan diplomatiek je punt en doe iets zinnigs, maar dit vind ik echt beneden pijl om zoveel te vernielen en dan ook nog eens anderen op te hitsen zo van : '' we gaan weer staken en jij dus ook'' . Wees blij dat we goed onderwijs in Nederland hebben, daar kunnen heel wat kinderen in andere landen inderdaad van dromen zoals al eerder is gezegd.
pansor schreef:laten ze eerst maar goede lessen gaan geven in plaats van meer lessen van minder kwaliteit
Achmeddie_ schreef:pansor schreef:bij ons ging het op een gegeven moment wel heel ver, een jongen spuugde in het gezicht van een agent, walgelijk
Ieee
*boete*