Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
inge_0rland0 schreef:vaak is het ook verbeelding, ook al weet ik dat het ook echt kan zijn
thummetje schreef:ik heb ook een keer een nachtmerrie gehad en toen het net zeg maar op z'n engst was likte mijn kat m'n neus waardoor ik net wakker werd...
maar waar mooi als je paard je zo laat zien dat je d'r los kan laten...
ik heb een keer zo'n rare droom gehad over mijn pony!
ik had een plantje en daar groeide een pony uit die precies hetzelfde uitzag als mijne.
Toen rende die naar mijn echt pony toe en ze begonnen te vechten, toen werden ze opeens groter het waren shetlanders maar werden zo groot als een normaal paard...
die 'neppe' wilde mijne vermoorde en toen had ik hem in de schuur gedaan omdat ik niet wilde dat die 'neppe' mijn pony vermoorde...
toen besprong die 'neppe' mij... we vielen door de schuur deur en op een of andere manier had ik die 'neppe' op de grond gegooid... ik had een bijl in mijn handen en mijn moeder was ook in de schuur... ik vroeg aan mij moeder zal ik hem vermoorden?
toen zei mijn moeder ja.. dat kan je doen..
en toen hakte ik met de bijl zijn keel door en werd ik wakker...
ik kan me nog heel goed herrineren hoe ik mijn droom keek naar die zegmaar slechte tweelingbroer van mijn pony teon hij op z'n rug lag...
heb geen idee wat dit betekent!
yorin schreef:Misschien kennen jullie de film tree man and a baby..?
op de 60 ste minuut kun je een jongen zien in een vensteropening op de achtergrond. Deze jongen was de overleden zoon van de eigenares van het appartement waar de opname werd gedaan.
Nou ik heb de film gezien en het is echt zo.! Ook de mensen die de film gemaakt hebben zeggen dat dit een overleden jongen is..
Edit even een aanpassing
Fitch schreef:Ik heb ze af en toe. Ben er meestal niet bang voor, maar 's nachts knijpen ze soms in m'n benen, dat is heel eng en dan kan ik aan niets anders denken. Soms gaan ze weg maar ze komen terug om in mijn tenen en enkels te knijpen en te voelen. Weet iemand wat ik daartegen kan doen? Ik heb 't echt al jaren...
Weet iemand verder een goede paragnost? Ik worstel met dit en meer dingen. Weet niet echt hoe ik er mee om moet gaan zeg maar, maar zit er wel mee...
PinkyBubble schreef:inge_0rland0 schreef:vaak is het ook verbeelding, ook al weet ik dat het ook echt kan zijn
Het is ook maar net hoe je het wilt zien
Sommige dingen zijn verbeelding sommige dingen niet, Wees niet bang om open te staan wat het wel echt zou kunnen zijn, maar dat betekend niet gelijk dat je er bang voor hoeft te zijn.
Fitch schreef:Ik heb ze af en toe. Ben er meestal niet bang voor, maar 's nachts knijpen ze soms in m'n benen, dat is heel eng en dan kan ik aan niets anders denken. Soms gaan ze weg maar ze komen terug om in mijn tenen en enkels te knijpen en te voelen. Weet iemand wat ik daartegen kan doen? Ik heb 't echt al jaren...
Weet iemand verder een goede paragnost? Ik worstel met dit en meer dingen. Weet niet echt hoe ik er mee om moet gaan zeg maar, maar zit er wel mee...
PinkyBubble schreef:Fitch schreef:Ik heb ze af en toe. Ben er meestal niet bang voor, maar 's nachts knijpen ze soms in m'n benen, dat is heel eng en dan kan ik aan niets anders denken. Soms gaan ze weg maar ze komen terug om in mijn tenen en enkels te knijpen en te voelen. Weet iemand wat ik daartegen kan doen? Ik heb 't echt al jaren...
Je zou ook een bergkristal aan kunnen schaffen, Bergkristallen ' absorberen' negatieve energie. En op het moment dat ze in je bene knijpen (hoe moelijk het ook is) Zeggen Ga weg! laat me met rust! Maar probeer vooral niet bang te zijn, of bang te klinken, Zorg dat je sterk in je schoene staat, desnoods schreeuw je het en blijf volhouden. Luisteren ze niet, dan vraag je Wat willen jullie van mij? Meestal krijg je dan een hint, of stoppen ze al omdat het vaak ook gewoon kan zijn dat ze alleen even je aandacht wouden hebben.
edit:
Ik had altijd een bergkristalletje om mijn ketting hangen, In mijn oude huis stikte het van de negatieve energie, dat hij op een gegeven moment gebarsten is. en dat is heel wat, Want kristal barst niet zomaar, en al helemaal bergkristal niet. Nu heb ik een pentagrammetje geteken, gewoon een normale rechtopstaande (niets van die onzin van satan enzo) En tijdens het tekenen ingewijd door te zeggen, dit pentagram gaat zorgen dat er geen negatieve energie door mijn deur komt, Heb hem boven mijn deur hangen al 5 jaar en geeft mij een veilig gevoel, Als ik 1 maart naar me eerste eigen huisje ga, gaat dat tekeningetje echt mee, Ook al is het een op kladpapier getekend pentagrammetje, Het heeft geschiedenis en heeft mij al 5 jaar veilig laten voelen. Ook helpt zeezout.. om dingen te reinigen, als je denkt da tje bergkristal ' negatieve energie geabsorbeed' heeft, leg je hem in een schaaltje met zeezout voor een nacht. En is hij weer zo goed als nieuw, alleen als hij gebarste is moet je hem vernietigen. ( ook kan je zout onder je deurplintje kunne leggen) Vele mensen hebben dat gedaan omdat het ook reinigt
Noah2006 schreef:Ik heb van die dromen die ik zie afspelen in mijn kamer en ik heb dus vooral als ik bang ben. Dan zie ik echt iets heel vreemds en dan denk ik, nu ga ik er iemand bij halen. Dan spring ik uit mijn bed en ben ik weer wakker. Heel raar is dat dan! Maar het is een kwestie van zelfvetrouwen. Ik voel mij veilig in mijn huis en als je zo gaat slapen heb je nergens last van.
PinkyBubble schreef:Fitch schreef:Ik heb ze af en toe. Ben er meestal niet bang voor, maar 's nachts knijpen ze soms in m'n benen, dat is heel eng en dan kan ik aan niets anders denken. Soms gaan ze weg maar ze komen terug om in mijn tenen en enkels te knijpen en te voelen. Weet iemand wat ik daartegen kan doen? Ik heb 't echt al jaren...
Je zou ook een bergkristal aan kunnen schaffen, Bergkristallen ' absorberen' negatieve energie. En op het moment dat ze in je bene knijpen (hoe moelijk het ook is) Zeggen Ga weg! laat me met rust! Maar probeer vooral niet bang te zijn, of bang te klinken, Zorg dat je sterk in je schoene staat, desnoods schreeuw je het en blijf volhouden. Luisteren ze niet, dan vraag je Wat willen jullie van mij? Meestal krijg je dan een hint, of stoppen ze al omdat het vaak ook gewoon kan zijn dat ze alleen even je aandacht wouden hebben.
edit:
Ik had altijd een bergkristalletje om mijn ketting hangen, In mijn oude huis stikte het van de negatieve energie, dat hij op een gegeven moment gebarsten is. en dat is heel wat, Want kristal barst niet zomaar, en al helemaal bergkristal niet. Nu heb ik een pentagrammetje geteken, gewoon een normale rechtopstaande (niets van die onzin van satan enzo) En tijdens het tekenen ingewijd door te zeggen, dit pentagram gaat zorgen dat er geen negatieve energie door mijn deur komt, Heb hem boven mijn deur hangen al 5 jaar en geeft mij een veilig gevoel, Als ik 1 maart naar me eerste eigen huisje ga, gaat dat tekeningetje echt mee, Ook al is het een op kladpapier getekend pentagrammetje, Het heeft geschiedenis en heeft mij al 5 jaar veilig laten voelen. Ook helpt zeezout.. om dingen te reinigen, als je denkt da tje bergkristal ' negatieve energie geabsorbeed' heeft, leg je hem in een schaaltje met zeezout voor een nacht. En is hij weer zo goed als nieuw, alleen als hij gebarste is moet je hem vernietigen. ( ook kan je zout onder je deurplintje kunne leggen) Vele mensen hebben dat gedaan omdat het ook reinigt