Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura_horse schreef:yeaaaaah staking in apeldoorn!
haha k heb zekr wel meegedaaan!
politie stond al voor de school,
we zijn dr gewoon met zn alle doorheen gegaaan.
dr was ongeveer 4000 man, voor t stadhuis
Meryl_S schreef:Hoelang maken jullie dan?
Faelivrin schreef:Euh. Laat ze eerst maar eens wat aan KWALITEIT en MINDER TUSSENUREN veranderen ipv alleen maar meer nutteloze lessen uit te delen.
silvana schreef:Meryl_S schreef:Hoelang maken jullie dan?
van 8.20 tot 15.35 en 1 dag tot 16.35.Dit is voor het eerste middelbaar vanaf het tweede is het iedere dag tot 16.35
woensdag middag is het wel maar tot 12.15.
Zqw39 schreef:
Laura_horse schreef:lottehorse; het heeft wel zin. anders doen ze t ook niet..
Ilzjuh schreef:Laura_horse schreef:lottehorse; het heeft wel zin. anders doen ze t ook niet..
Wat is dat nou weer voor onzin?
Sterker nog, het zou me niks verbazen als jullie het nu mooi voor jezelf verpest hebben (ik heb er geen last van, schijn al 1040 uren te hebben momenteel op school).
Bovendien zit er een erg groot verschil tussen staken en rellen.
lottehorse schreef:bij alle scholen is het al ingevoerd!,
alleen nu word er weer overgepraat en staken mensen om te laten zien wat zij willen (dacht dat het dat was)
Ilzjuh schreef:Ik ben niet tegen stakingen opzich, en ik ben ook geen fan van zulke lange dagen op school zitten. Waar ik wél tegen ben is dat iedereen gewoon staakt om te rellen, niet weten waar ze mee bezig zijn en enkel meelopen voor de stoerdoenerij. Want hoe het nu gaat, vind ik het geen staking meer, maar gewoon echt rellen, heel stoer; totdat het goed fout gaat.