Krijg je met een grote boezem meer aandacht?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ragebol1977

Re: Krijg je met een grote boezem meer aandacht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 07:42

Ik weet niet of je er bij elke man meer aandacht van krijgt maar ik heb mijn lieftallige F cup wel eens op de bar gelegd om eerder een drankje te krijgen.
Werkte uitstekend, ik moest ook altijd de drankjes halen.

Ach bij alle nadelen die er aan zitten mag er ook wel een lichtpuntje zijn.
Toch?

Groetjes Henrike

SorayaDL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 11:38

HBVisser schreef:
maar ik heb mijn lieftallige F cup wel eens op de bar gelegd om eerder een drankje te krijgen.

ROFL Haha!

HBVisser schreef:
Ach bij alle nadelen die er aan zitten mag er ook wel een lichtpuntje zijn.
Toch?

Ja Knipoog

En ik maar wachten aan die bar.... Bloos Knipoog

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 14:59

Haffielover schreef:
Citaat:
Oh, jawel 1 meisje op school. Die heeft denk ik cup C (is 15), en word altijd nageroepen erover.. Maar ze trekt ook wel strakke t-shirtjes aan die dat uitdagen
.
Oh, dus als jij strakke shirtjes fijn vind zitten, en het staat je goed..Dan zou je dat eigenlijk niet mogen doen met een grote boezem, omdat je er dan om vraagt om nageroepen te worden... Slapen

Dat zeg ik niet, maar ze weet heel goed dat ze er wel om wordt nageroepen. Ze heeft ook wel t-shirtjes aan die laag uitgesneden zijn ja, en je kan zien dat ze ervan geniet als ze weer wordt nageroepen. Ze zal nooit een vestje aantrekken, of een trui, omdat het koud is. Zijn ook t-shirtjes met korte mouwen en da's nu toch wel koud aan't worden.

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 15:18

ik denk wel zeker dat mannen er naar kijken maar dan in combinatie met alle B's. Dus borsten, billen, benen en niet te vergeten je Brain. ! Lachen
Tuurlijk zijn er altijd mannen die naar je borsten kijken maar daar kun je zelf ook iets aan doen, snap je Lachen

ik beken als ik op stap ga en we gaan naar een club voor 18+ of 21+ dan doe ik al een truitje aan met een diepere hals Knipoog gewoon omdat je dan meestal sneller door gelaten word Lachen

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:46

dit probleem heb ik ook.
heb ook cup d,en word altijd naar gekeken,mn vriend vind gweldig als ik beetje strak truitje aan doet(kan hij opscheppen) pff ik schaam me dood voor mn lichaam echt waar Ach gut zo trots ben ik er niet op maja ik vind het zonde om in een gezond lichaam te snijden. en heb ook geen last van me rug.
bh's kopen is een ramp alleen van die lelijke oma bh's met suf kleurtje of met kant Vork ik wil ook wel sexy lingerie maja dat is er niet Tong uitsteken of idioot duur Bloos laatst zag ik wel leuke bh in mijn maat maar is die string wat er bij zit l en ik heb s Haha! mocht geen andere string bij pakken echt zo flauw Vork

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:49

rakkertjuuhh schreef:
dit probleem heb ik ook.
heb ook cup d,en word altijd naar gekeken,mn vriend vind gweldig als ik beetje strak truitje aan doet(kan hij opscheppen) pff ik schaam me dood voor mn lichaam echt waar Ach gut zo trots ben ik er niet op maja ik vind het zonde om in een gezond lichaam te snijden. en heb ook geen last van me rug.
bh's kopen is een ramp alleen van die lelijke oma bh's met suf kleurtje of met kant Vork ik wil ook wel sexy lingerie maja dat is er niet Tong uitsteken of idioot duur Bloos laatst zag ik wel leuke bh in mijn maat maar is die string wat er bij zit l en ik heb s Haha! mocht geen andere string bij pakken echt zo flauw Vork

hahaha idd dat van je vriend herken ik ook! hij is er blij mee, maar ik zei ook al: als jij er blij mee bent, dan andere ook Knipoog

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:49

Oja, dat doet me herinneren aan de bikini-ellende. Dat wordt altijd als 1 setje verkocht, maar maatje 44 zit boven behoorlijk strak, maar zwabbert van mijn kont af Ja

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:51

ja dat heb ik ook Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb 38 borsten en 36 billen dus pik altijd een maatje 36 eraf Clown en doe die van 38 eraan Clown

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:54

ja wou ik ook doen maar mocht niet (was al schagarijnig) en ik zei tegen die vrouw (die heel dik was) jij draagt toch ook geen e cup met maatje 6 van ondergoed. (ja ze zet mij ook mooi voor schut bij die kassa ik haar ook:P wel gemeenm haha)

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:58

Het is wel grappig want ik ben helemaal niet zo superslank.
Gewoon stevige hollandse welvaart zullen we maar zeggen.

Ik ben ook echt niet heel knap.

Ik denk dat aandacht krijgen meer in je persoonlijkheid zit.
Sta je ervoor open of niet?

Ik ben een beetje gek want ik ben in staat als ze naar mijn bordes lopen te staren deze ook daadwerkelijk in hun gezicht te duwen met de opmerking 'mooi he'.

Zorgt altijd voor een hoop hilarische momenten.

Hier in Singapore doe ik het maar niet want voordat je het weet heb je een aanklacht aan je broek hangen en ik wil geen slaag met het rietje.

Bikinies en BH's kopen is een regelrechte ramp.
Ik koop nu maar BH's van Marlies Dekker, wel duur maar ze gaan ook echt lang mee en houden de boel goed onder controle.

Tja je hebt ze of je hebt ze niet.
En ik?......Ik heb ze dus wel.

Groetjes Henrike

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 19:02

Singapore Nagelbijten / Gniffelen Die mensen zijn over het algemeen toch eh.. tietloos Knipoog?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 19:08

dan zou ik dus niet opvallen Clown

heb met mijn cup A niet zo veel last van starende mannen tijdens een gesprek....

ik heb meer last van mannen als ze achter me lopen Clown

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 19:26

Je wil niet weten wat ik (en mijn bordes) hier allemaal mee maken.

Een van de eerste weken dat we hier waren gingen we iets eten en drinken met een kennis van mijn vriend.
Allemaal leuk en aardig enz, tot er een collega (zweed) van die kennis bij komt met zijn chinese vriendin.

En ik zag haar al vol ongeloof kijken naar mijn voorkomen.
Maar ik denk 'ik zeg niks'.

Goed daarna naar de Bricks, dit is een hotelbar van het Grand Hyatt. Altijd leuk en live muziek.

Chineesjes kunnen niet zo goed tegen drank en voordat ik het wist zat ze in mijn tweeling te knijpen.
Of dat allemaal echt was? En hoe ik ze had gekregen.
Ik zei 'gewoon goed eten, meid'

Ik kreeg helemaal de slappe lach en ze kon er maar niet vanaf blijven.

De hele avond ging het door.
Het was een van de eerste weken en ik weet nog dat ik dacht als ze maar niet allemaal zo zijn hier.

Ach verder valt het allemaal wel mee. Ik ben zowiezo al een lopende attractie vanwege mijn 1 meter 80.

Ik lach er maar om, ik ben ik, en ze moeten het er maar mee doen.

Groetjes Henrike

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 20:08

Volgens mij wel ja Ja. 'Het' springt toch meteen in het oog (sorry voor de misschien ongepaste woordkeuze Clown ). Niet dat alle mannen er eentje moeten hebben met een boezem van hier tot ginder, dat niet, maar toch hebben grote borsten volgens mij wel bepaalde invloed (op de 'aandacht' zoals je zegt). Zoals ik al zei; het valt bij mannen op (denk ik dan toch, voor zowat ik er wat van kan zeggen als vrouw Vork ).

Zelf ben ik met mijn b cupje (hangt af per bh, soms c) niet met een grote boezem gezegend (ach, sommigen krijgen rug- en nekpijn van te grote borsten, dus het is niet altijd een zegen wsg). Uiteraard ben ik slechts 15 en misschien (waarschijnlijk) groeien ze nog wel wat maar heb toch al lompe opmerkingen over mijn borsten gekregen Nors opkijken Nagelbijten / Gniffelen (over de grootte. Of wat zeg je hier? Kleinte?). Ik ben slank en zware borsten zouden mijn lichaam nogal vreemd, 'onnatuurlijk' maken. Maar toch vinden sommigen dat dat blijkbaar wel moet... Rolleyes

Larissa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 20:39

Vind ik niet altijd opgaan, heb totaal niet veel Clown en heb toch echt niet te klagen over de aandacht etc.

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 20:44

Ben ik helemaal met je eens larissa, ik denk dat het erom gaat dat je lekker in je vel zit.
Je hoeft niet mooi te zijn of grote borsten te hebben om te stralen.

Groetjes Henrike

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 20:47

HBVisser schreef:
Ben ik helemaal met je eens larissa, ik denk dat het erom gaat dat je lekker in je vel zit.
Je hoeft niet mooi te zijn of grote borsten te hebben om te stralen.

Groetjes Henrike
Da's natuurlijk waar. Maar ik voel me ook goed in mijn vel. Nochtans heb ik er al opmerkingen over gekregen. Achja, niet dat ik me er veel van aantrek. Iemand die je alleen wilt voor je borsten is het niet waard .

Larissa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 20:48

Denk dat dit topic weer eens bewijst hoe sommige zich vasthouden aan een ideaalbeeld Bloos trouwens hoeveel modellen hebben ook geen borsten?!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 20:51

Ik heb in de ogen van de meeste mensen een 'mooie' combi (1.81 met een cup E). Het zou bij mn lengte passen en blabla.. Nou ik vind het maar onzin. Ik ben er helemaal niet gelukkig mee en vind het niet passen bij mij als persoon, en ook niet bij mijn lichaam!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 20:51

En achja, grote borsten waar een navel tussen hangt is ook niet alles toch Clown

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 20:52

Fiekhe niemand is perfect, ik heb dan wel grote borsten maar ook een groot achterwerk.
En weet je wat? Het kan me niks schelen.

Als mensen denken er wat over te moeten zeggen mogen ze dat van mij lekker doen.
Alsof ze zelf wel het snoepje van de week zijn.
Laat lekker gaan en maak plezier.

Groetjes Henrike

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 20:53

*Proest* Je krijgt inderdaad meer aandacht, meer om je boezem dan om jezelf.

Ik vind het niet ideaal hoor... Jongens die reageren, willen je alleen daarom Nagelbijten / Gniffelen

groetjes Knipoog

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 20:59

Hmmmm, mijn drie zussen varieren van cup E t/m G, en ik heb een AA'tje. En laat ik nou net de minste aandacht krijgen....

Toch denk ik dat dat eerder door persoonlijkheid komt. Ik ben de enige die behoorlijk gesloten is, en een spontane, open persoon trekt mannen gewoon meer aan denk ik.

lisjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 21:03

Ik ben zelf 14, en heb 70 D wat soms een C is
Maar ben daar dus echt niet blij mee op m'n leeftijd!
geef mij maar een fijne C,
okee ik krijg wel veel mannen die me aankijken of me ouder inschatten.
maar vooral de jongens die ik ken plagen me altijd ermee

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 21:06

Berichten: 2981 En achja, grote borsten waar een navel tussen hangt is ook niet alles toch

Nee, niet alles maar wel veel.
Je kan ze eventueel ook over je schouders gooien Knipoog

Groetjes Henrike