Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HBVisser schreef:maar ik heb mijn lieftallige F cup wel eens op de bar gelegd om eerder een drankje te krijgen.
HBVisser schreef:Ach bij alle nadelen die er aan zitten mag er ook wel een lichtpuntje zijn.
Toch?
Haffielover schreef:.Citaat:Oh, jawel 1 meisje op school. Die heeft denk ik cup C (is 15), en word altijd nageroepen erover.. Maar ze trekt ook wel strakke t-shirtjes aan die dat uitdagen
Oh, dus als jij strakke shirtjes fijn vind zitten, en het staat je goed..Dan zou je dat eigenlijk niet mogen doen met een grote boezem, omdat je er dan om vraagt om nageroepen te worden...![]()
rakkertjuuhh schreef:dit probleem heb ik ook.
heb ook cup d,en word altijd naar gekeken,mn vriend vind gweldig als ik beetje strak truitje aan doet(kan hij opscheppen) pff ik schaam me dood voor mn lichaam echt waarzo trots ben ik er niet op maja ik vind het zonde om in een gezond lichaam te snijden. en heb ook geen last van me rug.
bh's kopen is een ramp alleen van die lelijke oma bh's met suf kleurtje of met kantik wil ook wel sexy lingerie maja dat is er niet
of idioot duur
laatst zag ik wel leuke bh in mijn maat maar is die string wat er bij zit l en ik heb s
mocht geen andere string bij pakken echt zo flauw
HBVisser schreef:Da's natuurlijk waar. Maar ik voel me ook goed in mijn vel. Nochtans heb ik er al opmerkingen over gekregen. Achja, niet dat ik me er veel van aantrek. Iemand die je alleen wilt voor je borsten is het niet waardBen ik helemaal met je eens larissa, ik denk dat het erom gaat dat je lekker in je vel zit.
Je hoeft niet mooi te zijn of grote borsten te hebben om te stralen.
Groetjes Henrike