Wakeuplight wie heeft het?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sharon_Jims

Re: Wakeuplight wie heeft het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 11:06

Ik krijg m met de kerst en kan niet wachten... Had me vanmorgen alweer bijna verslapen...

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 11:10

Vriendin van me heeft zo'n ding. Met vogeltjes.
Dus ik zeg, hoe word je daar nou wakker van, ik hoor 's morgens ook altijd vogeltjes. Verward
Zgt ze: ja maar naar een tijdje komt er een koekoek, en die gaat steeds harder ROFL en dan weet ik dat ik er uit moet want ik heb geen koekoek in de tuin Huilen van het lachen

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 11:12

Ik zit er ook al een tijdje over te denken om zo'n ding te kopen. Wat ik me nou afvraag is of er veel verschil zit tussen de lamp van Naf of van Philips. En dan vooral de nabootsing van het daglicht, is die van Philips ook echt zo'n daglichtlamp wat erin zit?
En werken ze even goed?

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 11:26

Ik heb de nafnaf net besteld. Ben heeel benieuwd. Ik kan 's morgens ook maar niet uit mijn nest komen, snooze bijna een uur. En aangezien ik om 6 uur thuis weg moet ivm verkeersdrukte, kan ik een wakkere kop heel goed gebruiken.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 11:51

Nou ik heb die van Philips qua lichtsterkte uitgeprobeerd in de winkel, dat is net een schijnwerper als je de lamp op vol vermorgen zet *LOL*

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 12:17

Ik zag hem vandaag in de krant staan als aanbieding van de Micro Electro. Van 109 voor 79 of 89 geloof ik. Nou weet ik dus niet welke versie het is.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 12:19

Ik heb de versie zonder radio al te koop gezien voor 67,- die met radio was een stuk duurder, denk dat die van de micro degene zonder radio ook is.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 18:58

Ik koop hem met kerst voor mijn moeder. Bij de BCC is ie 89,- Lachen

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 23:09

bij mikro kost hij 89, bcc 89 kijkshop 89.
gewoon weer algemene prijzen dus. waar had jij de versie van 67 gezien charaz?

Die op pixmania is wel echt nepperij overigens. Ik wilde hem gaan bestellen, en toen kwam de uiteindelijk prijs (incl. verzendkosten en aankoop garantie geval, daar moet je nl. nog 7 euro voor betalen) op 86.95. dus dan koop ik hem liever bij een 'gewone' winkel van 89 euro. weetje zeker dat het goed is.

ik ga hem morgen dus even halen Lachen

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 23:12

die extra dingen kun je uitzetten bij pixmania.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 23:17

Ja dat klopt, dat had ik ook gezien, maar dat aankoop garantie ding ga ik niet uitzetten. Zag op kieskeurig bij recenties dat ze via webwinkels vaak kapot aan komen door de verzending. en ben bang dat ik zonder die aankoop garantie straks met een kapot ding, en een lege portemonnee zit! dus ik haal hem wel gewoon bij de bcc Knipoog

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 05:35

Gaaaap wat had ik vanmorgen graag zo'n WUL gehad..
Schrok weer zo van mijn wekker Nagelbijten / Gniffelen

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 08:27

Op www.coolsound.nl is hij €67,- verzendkosten zijn daar €8,69 in totaal dus €75,69.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 15:06

Charaz schreef:
Op http://www.coolsound.nl is hij €67,- verzendkosten zijn daar €8,69 in totaal dus €75,69.

Dat had ik gezien ja, maar die is niet aangesloten bij dat webwinkel waarborg geval. Veel die via internet verzonden worden komen kapot aan, en dan wil ik er wel zeker van zijn dat ik hem terug kan sturen en dat ik een goede terug krijg of mijn geld terug.

ik ga hem zo ff halen bij de bcc

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 17:33

Coolsound is niet echt een betrouwbaar adres vind ik. De reviews zijn niet zo positief en hmet garantie zit het vaak niet lekker. Veel van dat spul is van de vrachtwagen afgevallen volgens mij.

Ik ben persoonlijk liever 15 euro extra kwijt en dat ik zeker weet dat het goed is, ook wat betreft garantie!

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:22

Ik zit eraan te denken om hem voor mijn verjaardag te vragen.. Nog iets meer als een maand wachten dan Schijnheilig . Ik verlang echt naar zo'n ding.. Heerlijk rustig wakker worden, echt wat ik nodig heb om nóg vrolijker te worden 's ochtends dag Haha! .

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:28

Kim_89 schreef:
Coolsound is niet echt een betrouwbaar adres vind ik. De reviews zijn niet zo positief en hmet garantie zit het vaak niet lekker. Veel van dat spul is van de vrachtwagen afgevallen volgens mij.

Ik ben persoonlijk liever 15 euro extra kwijt en dat ik zeker weet dat het goed is, ook wat betreft garantie!

Waar vind jij die revieuws als ik vragen mag? Ik heb net gezocht maar kan geen slechte ervaringen vinden.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:33

IK WIL HEM!!!!(!!!!!!!!!)
Aan de reacties te zien is ie goedgekeurd Tong uitsteken. Ik ben altijd strondchagrijnig als ik mijn bed uit kom, als ik niet heb uitgeslapen

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 22:21

Ik zit er over te denken die van nafnaf te kopen. Stuk mooiere vormgeving (studentenkamer, dus mijn kamer is mn leefruimte waar ik mensen ontvang etc Knipoog), en hopelijk net zo goed?
Iemand ervaring met dat ding? Ik kwam wat recenties tegen maar die gaven weinig nuttige info!

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 22:26

Ik ben eigenlijk heel benieuwd of dit ook werkt als je met zijn tweeen slaapt en je op verschillende tijden op moet staan...

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 17:21

Charaz schreef:
Waar vind jij die revieuws als ik vragen mag? Ik heb net gezocht maar kan geen slechte ervaringen vinden.

Een tijdje geleden wilde ik misschien wat bestellen bij Coolsound en op een vergelijksite vond ik ook Coolsound met reviews en die gingen niet echt over rozen. Ik weet alleen niet meer waar Knipoog

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 09:28

DresslOver schreef:
Charaz schreef:
Op http://www.coolsound.nl is hij €67,- verzendkosten zijn daar €8,69 in totaal dus €75,69.

Dat had ik gezien ja, maar die is niet aangesloten bij dat webwinkel waarborg geval. Veel die via internet verzonden worden komen kapot aan, en dan wil ik er wel zeker van zijn dat ik hem terug kan sturen en dat ik een goede terug krijg of mijn geld terug.

ik ga hem zo ff halen bij de bcc

Ik heb hem nu inmiddels 3 dagen, en het is niet dat je fluitend je bed uit springt, maar het is toch wel een stuk lekkerder wakker worden!! je bent veel minder gehaast en chagarijnig en zit (zoals in mijn geval) niet rechtovereind in bed als je wekker gaat Ja

Tis zn geld waard als je het mij vraagt!!

@Yessy; de lamp van de nafnaf is wel maar half zo sterk, dát is een wekker met lamp, niet ontwikkeld om je wakker te laten worden door de lamp, dus ik vrees dat er wel verschil in zit hoor Ja hij is inderdaad wel stukken mooier.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 10:30

Dus je word er wel écht wakker van?

Hoe rampzalig ben je normaal? Haha!

Het probleem bij mij is dat ik juist NIET recht overeind in bed zit als m'n wekkerS gaan Nagelbijten / Gniffelen Clown

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 10:33

ik word er wel echt wakker van ja Ja

Ehm, ik ben 's ochtends een wandelend rampgebied. ik zit recht overeind in bed van die pokke wekker, ik schrik me echt dood, vervolgens loop ik een half uur lang als een zombie rond en komt er echt niet meer als een chagarijnig : mwoah' uit.. Knipoog het is voor mij vooral het rustig wakker worden wat belangrijk is, en dat gebeurt hiermee ook. heeel relaxt en kalm.

eerst was het : k*T ik moet eruit!! *spring, ren, vlieg, hol, val, fladder* nu is het : ooohh, ik moet er zachtjes aan uit.. *snooze*

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 10:51

DresslOver schreef:
@Yessy; de lamp van de nafnaf is wel maar half zo sterk, dát is een wekker met lamp, niet ontwikkeld om je wakker te laten worden door de lamp, dus ik vrees dat er wel verschil in zit hoor Ja hij is inderdaad wel stukken mooier.

Ik hoop dat hij wel genoeg licht geeft om iets minder sjaggie wakker te worden, al wordt je dan wel gewoon wakker van de wekker en niet van het licht. Misschien haalt het me net ietsje uit de vegetatieve toestand waarin ik me 's morgens bevind Haha!.