Ik heb me misschien een beetje verkeerd uitgedrukt, ik gaf gewoon mijn mening

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely schreef:Meneer Nawijn heeft daar op persoonlijke titel iets over gezegd in Nieuwe Revue blijkt. Hij vindt dat als iemand bewust iemand van het leven berooft, welk recht om te leven heeft diegene dan zelf nog. Aldus het standpunt van meneer Nawijn.
runningkawa schreef:Ik vind het niet hetzelfde.
Dood omdat je het er zelf naar gemaakt hebt, of dood door 1 of andere l*l die het zonodig lollig vind om iemand verrot te schoppen of het leuk vind om met een geweer rond te lopen.
Enorm verschil.
kayla"]
[quote="Lovely schreef:Meneer Nawijn heeft daar op persoonlijke titel iets over gezegd in Nieuwe Revue blijkt. Hij vindt dat als iemand bewust iemand van het leven berooft, welk recht om te leven heeft diegene dan zelf nog. Aldus het standpunt van meneer Nawijn.
Lovely"]
[quote="kayla"][quote="Lovely schreef:Meneer Nawijn heeft daar op persoonlijke titel iets over gezegd in Nieuwe Revue blijkt. Hij vindt dat als iemand bewust iemand van het leven berooft, welk recht om te leven heeft diegene dan zelf nog. Aldus het standpunt van meneer Nawijn.
kayla"]
[quote="Desiree"]Sja, het liefste zou ik ook doodstraf zien enkel en alleen al op verkrachting maar dat zullen de meest mensen wel te cru vinden.
[/quote]
Dat vind ik best wel heftig ja! Dan liever castratie.
[/quote]
maar dan castratie zonder verdoving!
[quote="kayla"]
[quote="runningkawa schreef:Ik vind na een goede en eerlijke gerechtsprocedure, iemand om het leven brengen wel iets heel anders dan lukraak zo maar iemand op straat in elkaar schoppen of neer knallen.
Dat is naar mijn idee dus echt niet te vergelijken.
Desiree"]
[quote="kayla"][quote="Desiree schreef:Sja, het liefste zou ik ook doodstraf zien enkel en alleen al op verkrachting maar dat zullen de meest mensen wel te cru vinden.