Ik ben hardstikke gek op Kerst, en we hebben dan ook vorige week woensdag (28-11) de boom al gezet. En niet 1 boom, maar 2!!! Vriendlief wil persé alles bont gekleurd, en ik houd meer van een uni kleur. We hebben dus nu een bonte en een rode boom staan. (ja, wel nepbomen, want anders overleven ze het niet). Ze blijven ook tot zeker half januari staan. Veel te gezellig in huis. Daarnaast heb ik om de ramen lichtjes heen geplakt, en hebben we zo'n arreslee met twee rendieren voor buiten. Binnen hebben we nog 3 van die piramides met lichtjes in (rood) en 3 sterren met lichtjes in (rood). Jaja, gezellige boel bij ons binnen.
Weken heb ik geroepen ik werk 6 december niet, omdat ik dan de kerstboom neer wil zetten. ben ik alsnog het bokje moet ik werken donderdag Dus ik hoop donderdagavond daar tijd voor te hebben
Bij ons komt de kerstboom er pas in 1 of 2 dagen voordat mijn zus jarig id. zal deze keer wel rond 15 december zijn.. en gaat er rond 5 januri weer uit.
Onze kerstboom komt meestal rond 20 December of iets later. En hij gaat weg rond ong. 5/6 januari. M'n vader is geen liefhebber van kerstbomen in huis, daarom moet ie altijd zo snel mogelijk weer weg Daarna gooien we hem gewoon op straat bij het pleintje achter ons huis, daar komen kinderen ze altijd op halen
wij gaan vanavond optuigen op sinterklaasavond gewoon maar mn lief vertrekt naar zee overmorgen tot net voor kerst en samen optuigen is veul leuker dus dan maar wat vroeger
wij doen het altijd naar 18 december. want dat is de sterfdag van mijn vader, en men moeder nja die vind dat er geen kerstboom in huis hoeft te staan op de sterfdag van men vader want tja das niet bepaalt een feestdag. dus bij ons staat die lekker laat
Aanstaand weekend komt onze boom weer in de woonkamer te staan.
Ja bij ons ook mijn vriend wou hem net al halen maar had ik even geen zin in.Moet eerst nog weer alles opruimen van sinterklaas.Had het helehuis vol en overal ligen pepernoten
wij ook aankomend weekend geloof ik is altijd wel leuk vind t altijd wel gezellig zn kerstboom en al die lichtjes enzo maar dan wel na sinterklaas pas!
Wij vieren zaterdag pas Sinterklaas en tot die tijd ben ik druk met de surprise. Waarschijnlijk haal ik zondag de doos uit de schuur, alhoewel we dit jaar geen (kunst)boom zetten maar een guirlande hangen met wat andere rommeltjes enzo (ivm jonge kat)..