Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elysha schreef:Qimm schreef:Frankie schreef:
.....en wat dacht je van de Islam? daar mogen de mannen 4 vrouwen hebben....
Maar hier in Nederland mogen ze niet met alle 4 getrouwd zijn, zeg maar officieel.
En hun vrouw moet er ook volgens de Islam mee instemmen; die godsdienst is niet zo barbaars als men schijnt te denken.
Blueberry schreef:ik vidn het juist heel erg jammer dat iedereen zijn eigen ding haalt uit het huwelijk. Het huewlijk si ene prachtig iets maar omdat mensen met de jaren egoistischre worden gaan ze alleen maar uit eigen belang handelem. En ik geloof niet dat dat goed kan zijn.
frankiej schreef:Ik probeer er mee te zeggen dat ik zo'n schrijfwijze nogal belabberd vind voor een opgeleid persoon; verder niets meer en niets minder. Ik meld het alleen maar even.
Blueberry schreef:tuurlijk mag ej zelf weten wat je haalt uit je huwelijk. Maar ik ben van mening dat men moet halen uit waar het huwelijk voro bedoeld is. En als iedereen maar eigen regels voor alles gaat bedenken dan zou de wereld er niet best uitzien, maargoed dat is mijn visie
frankiej schreef:Ik probeer er mee te zeggen dat ik zo'n schrijfwijze nogal belabberd vind voor een opgeleid persoon; verder niets meer en niets minder. Ik meld het alleen maar even.
Qimm schreef:Blueberry schreef:tuurlijk mag ej zelf weten wat je haalt uit je huwelijk. Maar ik ben van mening dat men moet halen uit waar het huwelijk voro bedoeld is. En als iedereen maar eigen regels voor alles gaat bedenken dan zou de wereld er niet best uitzien, maargoed dat is mijn visie
Niemand heeft er verder toch last van als jij lekker aan het rondsletten bent? Denk niet dat de wereld daar zo'n slechte plek van wordt.
Het huwelijk betekent ook niet voor iedereen hetzelfde.
Voor de 1 is het de ultieme uiting van liefde
De ander doet het omdat het juridisch wel handig is financieel en ivm kids
Voor weer een ander zit er een religieuze lading aan
En weer iemand anders houdt gewoon van een leuk feestje met een toffe jurk.