Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Storm76 schreef:meggiemeg, hij mag al in mijn mobiel kijken wanneer hij dat wil.
Soms doet hij dat ook wel (soms zelfs stiekem als ik op de wc zat), maar in het verleden wilde ik het soms niet omdat ik ook niet in de zijne mag kijken, en dan niet omdat ik iets te verbergen heb, maar juist omdat ik ook niet in de zijne mocht kijken.
Storm76 schreef:We zijn veel bij elkaar (4 nachten per week) en als ik niet bij hem ben, heeft hij zijn msn aanstaan thuis en spelen we poker op een speelsite. Voorlopig ga ik er niet vanuit dat hij vreemdgaat.
Misschien heb je ook gelezen dat hij niet eens vreemd kan gaan door zijn ongemak dat ondertussen al een maand of 6 duurt.
Maar ik zal goed opletten hoor!
Storm76 schreef:Dus ik moet er vanuitgaan dat hij sowieso vreemdgaat?
Ondanks dat ik het niet zeker weet moet ik er gewoon een einde aan maken?
Storm76 schreef:@ sweetheart
Het begin is idd helemaal verkeerd gelopen, maar nu weet ik iedere avond waar hij is, we bellen de hele dag door.
Op dit moment verdenk ik hem niet van verkeerde dingen, alleen mocht ik zijn gsm niet lezen (die trouwens de hele nacht ingeschakelt op tafel heeft gelegen, hulde!).
Ik kan nu niet met hem breken, hij doet wat ik wil en laat zijn gsm liggen.
Raja schreef:ik vind aan de ene kant dat je vriend niet zo belachelijk moeilijk moet doen om die telefoon. Als hij niks te verbergen heeft, hoeft hij ook niet zo stiekem te doen.
Maar aan de andere kant, het is we ZIJN telefoon. En dat is prive.
Ik vindt het ook niet prettig als iedereen maar iedere keer in mijn telefoon wil gaan zitten kijken en ik haal hem dan ook weg!
Dus miss, omdat hij iets te verbergen heeft, verstopt hij zijn telefoon, of hij verstopt zijn telefoon omdat hij het gewoon zat is dat jij iedere keer in zijn telefoon zit/zat te neuzen.
Storm76 schreef:Thnx Tamara, dank je!
Ik denk er net zo over, hij krijgt nog een kans, laat hij deze schieten is het natuurlijk weer een ander verhaal.
En mocht het idd weer verkeerd gaan, uitmaken is dan snel gebeurd hoor.
Maar ik moet er niet aan denken dat ik hem dump, terwijl hij niks verkeerd heeft gedaan (buiten hetgeen wat ik al weet).
Zolang jij je eigen grenzen blijft stellen en je hem ook daadwerkelijk aan de kant zet als je het niet meer fijn vindt gaan, dan is het toch prima? 
) *Tamara* schreef:Mensen, wat willen jullie nu bereiken met deze posts? De vriend van TS doet wat ze gevraagd heeft, laat zijn telefoon liggen en dat is wat ze ook van hem wilde, super dus. Tuurlijk zijn er zat verhalen van vreemdgangers die het dan wel op een andere manier aanpakten, maar vind niet dat je altijd maar van het slechte uit moet gaan. We kennen deze jongen niet persoonlijk en vind niet dat wij dan maar moeten beslissen dat ie niet deugt en dat ie vreemdgaat. Ja het is heel vervelend als achteraf bleek dat ie het toch deed, maar dat wil nog niet zeggen dat het ook echt zo is! Laat TS zelf beslissen wat ze wil & doet, en boor dat vertrouwen nou niet gelijk de grond in