Vriend verstopt gsm

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Storm

Re: Vriend verstopt gsm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 20:58

frankiej, het doet hem zeer, maar hij draagt wel gewoon een boxer, dat moet ook wel als hij er zalf op gesmeerd heeft, anders zit het hele bed onder...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 21:00

Ik vind het wel super van hem dat hij de GSM nu laat liggen Ja

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 21:09

Thnxxx, ik ook! Haha!
Nu volhouden!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 00:27

Storm76 schreef:
meggiemeg, hij mag al in mijn mobiel kijken wanneer hij dat wil.
Soms doet hij dat ook wel (soms zelfs stiekem als ik op de wc zat), maar in het verleden wilde ik het soms niet omdat ik ook niet in de zijne mag kijken, en dan niet omdat ik iets te verbergen heb, maar juist omdat ik ook niet in de zijne mocht kijken.

Dat hij z'n mobiel nu open en bloot op tafel legt komt omdat hij z'n minnares(sen) nu heeft gevraagd niet meer te smsen als hij thuis is.

En nee ik ben niet paranoia, dit vroeg die vreemdgaande collega aan mij 'wil je niet meer tussen ...h en ... h sms-en want dan kan mijn vriendin het lezen.

En alle smsjes die hij op andere tijdstippen kreeg wiste hij gewoon en toen durfde hij z'n mobiel wel alleen te laten.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-07 00:47

Arabesk, ik hoop dat hij dat niet doet, zijn gsm heeft de hele avond aangestaan en hij heeft niks gekregen en is niet gebelt.
We zijn veel bij elkaar (4 nachten per week) en als ik niet bij hem ben, heeft hij zijn msn aanstaan thuis en spelen we poker op een speelsite. Voorlopig ga ik er niet vanuit dat hij vreemdgaat.
Misschien heb je ook gelezen dat hij niet eens vreemd kan gaan door zijn ongemak dat ondertussen al een maand of 6 duurt.
Maar ik zal goed opletten hoor! En ik hou jullie op de hoogte of het goed blijft gaan!

Voorlopig lijkt het erop dat hij door het topic snapt dat het menens is.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 01:03

even............ smsjes kan je ook wissen Lachen

geloof me Lachen Lachen

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 09:13

Storm76 schreef:
We zijn veel bij elkaar (4 nachten per week) en als ik niet bij hem ben, heeft hij zijn msn aanstaan thuis en spelen we poker op een speelsite. Voorlopig ga ik er niet vanuit dat hij vreemdgaat.
Misschien heb je ook gelezen dat hij niet eens vreemd kan gaan door zijn ongemak dat ondertussen al een maand of 6 duurt.
Maar ik zal goed opletten hoor!

misschien ben ik dan ook wel naief hoor,maar als jij thuis zit en hij ook op i-net,kan hij toch ondertussen best sms-en en of bellen met anderen?
Enne vreemdgaan ,hij hoeft er toch niet gelijk het bed mee in? Hij kan er ook mee zoenen en weet ik wat bij haar.

Ik hoop voor jou dat je eruit komt en hij laat nu zn telefoon open en bloot liggen,mag je zn sms ook al lezen dan?

Sterkte...

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 10:01

Mijn ex ging een half jaar vreemd en daar heb ik in mijn huidige relatie toch behoorlijk wat last van gehad. In het eerste jaar vond ik het heel moeilijk om hem te vertrouwen. Was continue bang dat hij me belazerde, wat dus helemaal niet was.
Inmiddels zijn we 10, bijna 11 jaar samen en zoals het in een goede relatie betaamt, hebben we geen geheimen voor elkaar.

De post maakt hij wel vaak zelf open (logisch, hij heeft een bedrijf), maar 99% zie ik meteen daarna. De telefoon is een gemeengoed: wat dijn is, mijn is. We gebruiken dus regelmatig elkaars gsm.
Ikke iets meer die van hem als hij die van mij, maar goed.
Heb ook eigenlijk geen reden om te snuffen in zijn telefoon en heb er ook geen behoefte aan.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-07 10:05

Dus ik moet er vanuitgaan dat hij sowieso vreemdgaat?
Ondanks dat ik het niet zeker weet moet ik er gewoon een einde aan maken?

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 10:29

Storm76 schreef:
Dus ik moet er vanuitgaan dat hij sowieso vreemdgaat?
Ondanks dat ik het niet zeker weet moet ik er gewoon een einde aan maken?

Ik ben het wel met je eens.
Vertrouwen moet ergens beginnen. Heel jammer is dat jullie met vertrouwen al een valse start hebben gemaakt. Tuurlijk moet je hem nu weer langzaam gaan vertrouwen, persoonlijk zou ik wel mijn oren en ogen goed open houden voor andere tekenen van vreemd gaan, zijn die er niet, dan zou ik zeker ook geen overhaaste beslissingen nemen.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-07 10:38

@ sweetheart
Het begin is idd helemaal verkeerd gelopen, maar nu weet ik iedere avond waar hij is, we bellen de hele dag door.
Op dit moment verdenk ik hem niet van verkeerde dingen, alleen mocht ik zijn gsm niet lezen (die trouwens de hele nacht ingeschakelt op tafel heeft gelegen, hulde!).

Ik kan nu niet met hem breken, hij doet wat ik wil en laat zijn gsm liggen.

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 10:40

Storm76 schreef:
@ sweetheart
Het begin is idd helemaal verkeerd gelopen, maar nu weet ik iedere avond waar hij is, we bellen de hele dag door.
Op dit moment verdenk ik hem niet van verkeerde dingen, alleen mocht ik zijn gsm niet lezen (die trouwens de hele nacht ingeschakelt op tafel heeft gelegen, hulde!).

Ik kan nu niet met hem breken, hij doet wat ik wil en laat zijn gsm liggen.

Daarom! Je geeft hem nog een kans en dat vind ik goed. Succes verder!

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 11:10

als mijn vriend dit deed,maakte ik het uit,ben al 3keer verneukt door jongens,door msn en smsjes,en hij verbergt duidelijk wat! als hij niks te verbergen heeft,liet hij jou gewoon die smsjes lezen(ook al was het alleen maar om jou gerust te stellen dat het bijv alleen maar smsjes van kamaraden zijn ofzo en niet van die rare smsjes van meiden)

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 11:21

Raja schreef:
ik vind aan de ene kant dat je vriend niet zo belachelijk moeilijk moet doen om die telefoon. Als hij niks te verbergen heeft, hoeft hij ook niet zo stiekem te doen.
Maar aan de andere kant, het is we ZIJN telefoon. En dat is prive.
Ik vindt het ook niet prettig als iedereen maar iedere keer in mijn telefoon wil gaan zitten kijken en ik haal hem dan ook weg!

Dus miss, omdat hij iets te verbergen heeft, verstopt hij zijn telefoon, of hij verstopt zijn telefoon omdat hij het gewoon zat is dat jij iedere keer in zijn telefoon zit/zat te neuzen.

Dat kan wel wezen, maar je weet hoe het werkt - verboden vruchten zijn het lekkerst. Als hij ervanaf wil, laatr haar dan gewoon een keer kijken zodat ze weet dat hij niks verkeerd doet - klaar toch? Zo ver te gaan als met je telefoon in je zak slapen en hem verstoppen, dat vind ik wel een kleiiiiin beetje hysterich gedoe van vriendjelief.....

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 11:48

Mensen, wat willen jullie nu bereiken met deze posts? De vriend van TS doet wat ze gevraagd heeft, laat zijn telefoon liggen en dat is wat ze ook van hem wilde, super dus. Tuurlijk zijn er zat verhalen van vreemdgangers die het dan wel op een andere manier aanpakten, maar vind niet dat je altijd maar van het slechte uit moet gaan. We kennen deze jongen niet persoonlijk en vind niet dat wij dan maar moeten beslissen dat ie niet deugt en dat ie vreemdgaat. Ja het is heel vervelend als achteraf bleek dat ie het toch deed, maar dat wil nog niet zeggen dat het ook echt zo is! Laat TS zelf beslissen wat ze wil & doet, en boor dat vertrouwen nou niet gelijk de grond in Lachen

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-07 11:51

Thnx Tamara, dank je!
Ik denk er net zo over, hij krijgt nog een kans, laat hij deze schieten is het natuurlijk weer een ander verhaal.

En mocht het idd weer verkeerd gaan, uitmaken is dan snel gebeurd hoor.

Maar ik moet er niet aan denken dat ik hem dump, terwijl hij niks verkeerd heeft gedaan (buiten hetgeen wat ik al weet).

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 11:56

Storm76 schreef:
Thnx Tamara, dank je!
Ik denk er net zo over, hij krijgt nog een kans, laat hij deze schieten is het natuurlijk weer een ander verhaal.

En mocht het idd weer verkeerd gaan, uitmaken is dan snel gebeurd hoor.

Maar ik moet er niet aan denken dat ik hem dump, terwijl hij niks verkeerd heeft gedaan (buiten hetgeen wat ik al weet).

Dat vind ik ook gewoon goed, niet alle mannen zijn zo en vind inderdaad dat iemand wel een tweede kans verdient, tenzij echt is aangetoond dat ie vreemdgaat, maar dat is niet zo. Je kunt beter spijt krijgen van de dingen die je hebt gedaan, dus hem een kans geven terwijl misschien achteraf blijkt dat dat geen goed plan was, dan je voor altijd afvragen hoe het zou zijn als je hem wel zou hebben gedumpt zonder hem een kans te geven Lachen Zolang jij je eigen grenzen blijft stellen en je hem ook daadwerkelijk aan de kant zet als je het niet meer fijn vindt gaan, dan is het toch prima?

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 12:11

Ik vind het goed opgelost zo.
Vertrouwen moet ergens beginnen, je kunt wel blijven nadenken over " Wat als hij zn smsjes wist.." en "Wat als hij zn minaressen heeft gevraagd om... blabla", maar dat lost op dit moment echt niets op Knipoog

Hem nu dumpen zou erg oneerlijk zijn, hij doet tenslotte wat je hem vraagt om dit te voorkomen (lijkt mij Tong uitsteken )

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 22:31

*Tamara* schreef:
Mensen, wat willen jullie nu bereiken met deze posts? De vriend van TS doet wat ze gevraagd heeft, laat zijn telefoon liggen en dat is wat ze ook van hem wilde, super dus. Tuurlijk zijn er zat verhalen van vreemdgangers die het dan wel op een andere manier aanpakten, maar vind niet dat je altijd maar van het slechte uit moet gaan. We kennen deze jongen niet persoonlijk en vind niet dat wij dan maar moeten beslissen dat ie niet deugt en dat ie vreemdgaat. Ja het is heel vervelend als achteraf bleek dat ie het toch deed, maar dat wil nog niet zeggen dat het ook echt zo is! Laat TS zelf beslissen wat ze wil & doet, en boor dat vertrouwen nou niet gelijk de grond in Lachen

Afgod
Dat probeer ik in mijn laatste twee posts ook te zeggen, maar jij slaat de spijker op zijn kop!