MeggieMea schreef:Dat neefie is hoogbegaaft hoor,
Die wist toen die 5 of 6 was al precies wat wat was want het was thuis vanaf zijn geboorte voor hem gewoon.
Terwijl hij speelde op de grond lag zijn moeder elke dag met vreemde mannen op de bank.
Hij is niet voor niets onderzocht, en hij wist precies wat wat was, en zeer vroeg was met alles.
Jullie zeggen het is een kind dus hij liegt niet dus jou vriend is schuldig..
Beetje raar maar goed ieder zo zijn mening maar jullie kennen het hele verhaal niet ik denk hier op bokt mijn hart te kunnen luchten maar jullie zeggen gewoon
Het is een kind dus hij spreekt de waarheid en dus is jou vriend schuldig!
Dacht dat je hier je hart kon luchten maar dat is het zeker niet
Allereerst: Jij bent daar (hoop ik voor je) niet bij geweest en gelooft dus ook zomaar een verhaal uit tweede hand....
De verhalen over dat neefje zijn jeugd (die je alleen maar van horen zeggen hebt) hoef je hier niet neer te zetten, heeft geen enkele zin. Wij hoeven namelijk geen uitspraak te doen en je maakt je verhaal alleen maar ongeloviger.
Ten tweede zeg ik nergens dat het kind niet liegt. Jij bent degene die hier dat neefje keihard de schuld overal van geeft zonder dat er een rechtzaak is geweest.
Jij weet, net zomin als wij, wat er precies gebeurd is en kan dus ook nooit voor 100% zeker weten dat je vriend onschuldig is.