Vriendje is aangeklaagt..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: Vriendje is aangeklaagt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:22

griebels schreef:
Katiavl, misschien kan jij beter het onderzoek leiden Knipoog
Je weet het toch al allemaal.

Ipv gewoon af te wachten wat er uit gaat komen ben jij bezig met beschuldigingen te geven...

Op wat slaat dat weer, als zij fouten zegt mag ik die verbeteren Lachen

De verkrachting definitie is veel ruimer dan dat, en de uitspraak dan was ie bang daar gaan men haren van omhoog.

Ik heb geen intentie om de zaak te leiden, wel dingen rechtzetten. Heb er genoeg achtergrond info en zeker kwa bewijsmateriaal van dat ik weet over wat ik spreek.

Niemand zegt dat je vriend schuldig is Lachen ze staan gewoon open voor beiden mogelijkheden

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:22

ThePast03 schreef:
griebels schreef:
Ipv gewoon af te wachten wat er uit gaat komen ben jij bezig met beschuldigingen te geven...

Zou misschien handig zijn als TS dat ook deed richting dat neefje.
Het spijt me zeer maar ik vind het absurd zoals die hier door het slijk wordt gehaald terwijl nog helemaal niet aangetoond is dat hij valse aangifte heeft gedaan....

Ja, dit dacht ik ook, is het al zeker dat 'tom' het gedaan heeft? Ik heb nergens zien staan dat de politie inderdaad zei dat het zo is. Je denkt het alleen.. Toch?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:24

MeggieMea schreef:
Dat neefie is hoogbegaaft hoor,
Die wist toen die 5 of 6 was al precies wat wat was want het was thuis vanaf zijn geboorte voor hem gewoon.
Terwijl hij speelde op de grond lag zijn moeder elke dag met vreemde mannen op de bank.
Hij is niet voor niets onderzocht, en hij wist precies wat wat was, en zeer vroeg was met alles.
Jullie zeggen het is een kind dus hij liegt niet dus jou vriend is schuldig..
Beetje raar maar goed ieder zo zijn mening maar jullie kennen het hele verhaal niet ik denk hier op bokt mijn hart te kunnen luchten maar jullie zeggen gewoon
Het is een kind dus hij spreekt de waarheid en dus is jou vriend schuldig!
Dacht dat je hier je hart kon luchten maar dat is het zeker niet

Allereerst: Jij bent daar (hoop ik voor je) niet bij geweest en gelooft dus ook zomaar een verhaal uit tweede hand....
De verhalen over dat neefje zijn jeugd (die je alleen maar van horen zeggen hebt) hoef je hier niet neer te zetten, heeft geen enkele zin. Wij hoeven namelijk geen uitspraak te doen en je maakt je verhaal alleen maar ongeloviger.

Ten tweede zeg ik nergens dat het kind niet liegt. Jij bent degene die hier dat neefje keihard de schuld overal van geeft zonder dat er een rechtzaak is geweest.

Jij weet, net zomin als wij, wat er precies gebeurd is en kan dus ook nooit voor 100% zeker weten dat je vriend onschuldig is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:26

Hoogbegaafd zegt niets over het feit of hij op 6 jarige leeftijd al begreep dat er dingen gebeurden die niet goed waren. En als ik eerdere topics van je lees dan is je vriendje wel vaker stiekem bezig. Losse handjes ook( ik lees in een eerder topic dat je een klap terug geven geprobeerd hebt). Ik zou als ik jou was toch maar rekening houden met het feit dat hij wel eens dingen gedaan kan hebben die het daglicht niet kunnen verdragen. Dan valt het alleen maar mee als het niet zo is.

MeggieMea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-07 18:26

Nee hoor ik heb nu denk ik al wel 5 of 6 berichten getypt dat het zeker hem is maar goed.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:32

Ik denk niet dat jij er 100% zeker van kunt zijn.
Ik zeg niet dat jouw vriend schuldig is, maar het zijn heel vaak mensen waarvan je het niet verwacht en ik weet helaas waar ik het over heb.
Ze zullen hoogst waarschijnlijk toch iets hebben gevonden dat belastend is tegen je vriend, anders was hij nu waarschijnlijk toch wel vrij zijn.

Heel veel succes!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:42

katiavl schreef:
En zoek de definitie van verkrachting tegelijk eens op Knipoog dan zal je de aangifte beter begrijpen

onder verkrachting valt "het ongewenst binnendringen in een lichaamsholte"...
zie het "tongzoen arrest", want ja, gedwongen tongzoenen is ook ongewenst binnendringen in een lichaamsholte en ook dat valt over verkrachting!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:44

Je moet maar zo denken. Liegen voor de rechter is pas erg. Meineed is niet misselijk. Dus eerlijkheid duurt het langst en zij zal haar verhaal heel erg waterdicht moeten hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:45

Liezel1 schreef:
katiavl schreef:
En zoek de definitie van verkrachting tegelijk eens op Knipoog dan zal je de aangifte beter begrijpen

zie het "tongzoen arrest", want ja, gedwongen tongzoenen is ook ongewenst binnendringen in een lichaamsholte en ook dat valt over verkrachting!!

Ja, dat klopt!

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:46

Citaat:

Ik zag ineens zo'n stripfiguurtje voor me die zijn vuist in de mond van een ander plant... verkrachting!!! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:47

Nakisha schreef:
Citaat:

Ik zag ineens zo'n stripfiguurtje voor me die zijn vuist in de mond van een ander plant... verkrachting!!! Knipoog

Nou dan heb je wel een grote muil.....

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:50

ThePast03 schreef:
griebels schreef:

Zou misschien handig zijn als TS dat ook deed richting dat neefje.
Het spijt me zeer maar ik vind het absurd zoals die hier door het slijk wordt gehaald terwijl nog helemaal niet aangetoond is dat hij valse aangifte heeft gedaan....

Dat de een het doet wil niet zeggen dat wij dat dan ook maar moeten doen toch!?
Ik beschuldig niemand, ik wacht gewoon af.

Dat zij het neefje 'zwart' maakt is wel begrijpelijk, zij zit er middenin... Wij bokkers niet!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:52

Liezel1 schreef:
katiavl schreef:

Oeh dan ben ik al vaak verkracht Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:54

Nou ik hoop niet dat het tegen je wil is gegaan, want dan....... Misselijk

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:57

Niemand maakt der vriend toch zwart, ik leg alleen uit dat iemand niet perse bang moet zijn, en dan verkrachting een grotere definitie heeft.
Als ik vriend beschuldig: zal ik wel gewoon simpel zeggen je vriend in schuldig, maar allesinds ik al gezegd heb dat je dat hier niet kan Tong uitsteken zou ik niet weten waar je dat haalt.

edit cayenne heeft gelijk Lachen
Laatst bijgewerkt door lesilla op 05-09-07 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:59

Beetje jammer dat het nu offtopic gaat en dat het daardoor misschien op slot moet.

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:00

Zolang hij ontkent kan de politie je niet maken.

Toen ik 13 was moest ik naar halt, want ik had een aantal vernielingen gedaan. Hier waren ook oudere jongens bij. Ik heb duidelijk gezegd dat hun er ook mee te maken hadden en dat ik het gezien had. Toen zei ze iets tegen mij waar ze zelf nog van schrok later. Als iemand wat ontkent en er is verder geen bewijs op film of foto, dan ben je onschuldig en kan er niks tegen je gedaan worden.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:01

griebels schreef:
Dat de een het doet wil niet zeggen dat wij dat dan ook maar moeten doen toch!?
Ik beschuldig niemand, ik wacht gewoon af.

Dat zij het neefje 'zwart' maakt is wel begrijpelijk, zij zit er middenin... Wij bokkers niet!

Behalve de TS beschuldigd niemand hier iemand, het enige wat gezegd wordt is dat ze er rekening mee moet houden dat het mogelijk is dat haar vriend niet onschuldig is.
En ik vind het alles behalve begrijpelijk dat zij dat neefje zwart probeert te maken en dat door verhalen die ze ook alleen maar van horen zeggen heeft. Daar is niemand mee geholpen, zeker haar vriend niet.

Dat bij haar vriend ook een steekje los zit blijkt wel uit haar andere topics, maar daarmee is niet gezegd dat hij ook schuldig is. Blijkbaar zit vreemd gedrag wel in de familie.
Zou een stuk handiger van TS zijn om het ook binnen die familie te houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:01

griebels schreef:

Dat neefje is wel een KIND van elf jaar. Eigenlijk vind ik het nogal zwak hoe TS schrijft over hem. Want wat nou als het waar is?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:02

Meissie17 schreef:
Zolang hij ontkent kan de politie je niet maken.

Toen ik 13 was moest ik naar halt, want ik had een aantal vernielingen gedaan. Hier waren ook oudere jongens bij. Ik heb duidelijk gezegd dat hun er ook mee te maken hadden en dat ik het gezien had. Toen zei ze iets tegen mij waar ze zelf nog van schrok later. Als iemand wat ontkent en er is verder geen bewijs op film of foto, dan ben je onschuldig en kan er niks tegen je gedaan worden.

En wat wil je hier mee zeggen? Dat hij maar moet liegen ook al zou hij het gedaan hebben en zij hem daarin moet steunen?

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:06

russel schreef:
Nou ik hoop niet dat het tegen je wil is gegaan, want dan....... Misselijk

Ach je kent het wel.. Zatte gozers die hun tong achter in je giel proberen te proppen... Gelukkig ben ik zeer overtuigend Haha!

Maikuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:11

Vind het maar een vreemd verhaal..
Hoop dat er snel duidelijkheid is voor de TS, want met dit gespeculeer schiet niemand wat op.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:28

MeggieMea schreef:
Dus beetje vreemd dat mensen denken omdat die nu soms raar uit de hoek komt mijn vriend, terwijl die op normaal oudere of evenoude vrouwen valt ineens maar terwijl die toen jonger was maar met zijn neefje aanpapen beetje vreemde vergelijkenis vind ik dat.

Hier kom ik even op terug. Ik lees in een ander topic van je dat je al eerder een relatie met deze jongen hebt gehad toen jij 12 jaar was en hij 16 jaar.
Het spijt me voor jou, maar de jongens van 16 jaar die ik ken vallen absoluut niet op 12-jarige meisjes.
En blijkbaar valt jouw vriend dus ook wel op jonge meisjes.
Je bovenstaande quote klopt dus echt van geen kant.

Denk na voordat je wat schrijft en probeer geen dingen te verzinnen om je vriend te verdedigen, dat maakt het alleen maar erger voor je vriend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:33

ALs je terugleest, lees je ook dat meneer losse handjes heeft, want in een ander topic vertelt TS dat ze wel eens geprobeerd heeft een klap terug te geven.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:35

Dat wil nog niet per definitie zeggen dat hij ook schuldig is...