Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Storm76 schreef:dan was hij ook niet de slimste dat hij dat niet doorhad![]()
maandje geen sex, oke, maar een jaar...
Amina schreef:kussss, we praten ook. Maar gister een stinkmodder avond gehad samen. En nou ga ik morgen op vakantie zonder hem, kan hem niet meer zien voor ik ga.
ratzel schreef:toen ik merkte dat ik mezelf niet meer mocht of kon zijn... dan gaat het echt helemaal fout..
Armaris schreef:ratzel schreef:toen ik merkte dat ik mezelf niet meer mocht of kon zijn... dan gaat het echt helemaal fout..
Dat had ik ook![]()
Mocht geen kort haar,moest froefroe
Mocht geen make up of rokje(te hoerig)
Mocht mijn haar maar 2x per week wassen
Eindelijk ervan afNu voel ik me op en top goed en bij mijn huidige vriend kan ik doen wat ik wil
kusSsS schreef:wat is froefroe
BrittKitt schreef:Toen ik merkte dat ik verder groeide en hij niet. Ik begon me te ergeren aan hem en wist dat ik mezelf toch niet met hem zag in de toekomst. Toen wist ik dat het beter was om er niet mee verder te gaan.
Idd, ook hij heeft het er ontzettend moeilijk mee (gehad) en ook dan begin ik weer te twijfelen omdat ik nog wel van m hou. Dan denk ik ook weer van ja maar hij is wel heel lief enz.
Ik herken je posts erg goed
BrittKitt schreef:Mannen vinden het inderdaad altijd wel best, er hoeft niks te veranderen.. Dan laten ze heel even zien dat ze écht wel hun best doen door 2 weken mee te werken en dan vervallen ze weer in hun oude patroon
kusSsS schreef:er zijn heel veel goeie vriendinnen die wel eens als ze dronken zijn met elkaar zoenen / gezoend hebben..
hebben jullie dat wel eens gedaan met een goede vriendin?