Je relatie beeindigen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pandabeertje

Re: Je relatie beeindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 21:29

Ik was er al heel lang eigenlijk klaar mee.
Toen ik een oude vriend van vroeger tegen kwam heb ik mijn ex uiteindelijk echt aan de kant gezet.
Het was alleen niet echt de bedoeling om wat met die jeugdvriend te beginnen.
Van het een kwam het nadere. tja. Een beetje snel, maar ik ben nu eindelijk echt gelukkig en heb nu eindelijk iemand die echt vol voor me gaat en geen opmerkingen en aanmerkingen heeft aan mijn karakter, uiterlijk en eigenlijk alles vond mijn ex aan mij niet goed.
Kan me nu gewoon veilig voelen bij iemand en moet niet telkens op mijn hoede zijn.

Nu denk ik achteraf ik had het veel eerder moeten uit maken.
Dat is dan ook het enige waar ik spijt van heb.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 21:58

Storm76 schreef:
dan was hij ook niet de slimste dat hij dat niet doorhad Nagelbijten / Gniffelen

maandje geen sex, oke, maar een jaar...

Hij was ook niet bijster snugger inderdaad Lachen Lachen

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 22:04

Ik heb ook een vriendje gehad die echt altijd ruzie zocht om mij aan het oraten te krijgen. Is ook de enige geweest waar ik in 8 maanden tijd ( ja zo lang heb ik het nog uitgehouden ) iedere paar weken wel bonje had. Die eikol zei ook altijd: "Oh wat ben je mooi als je boos bent" Echt om te wurgen!! Huilen van het lachen

Ik heb eigenlijk nogal wat stakkers getroffen als ik het zo bedenk! ROFL

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 22:33

Toen ik 'm meer aan 'm ging ergeren ipv verheugd te zijn om 'm te zien. Maar gelukkig heb ik nu een schat gevonden. Of beter: hij vond mij Lovers

ratzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 22:47

toen ik merkte dat ik mezelf niet meer mocht of kon zijn... dan gaat het echt helemaal fout..

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 22:53

Toen ik er helemaal klaar mee was dat ik telkens naar hem moest komen en hij het verdomde om naar mij te komen..

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 22:56

Toen ik merkte dat ik eigenlijk niet wilde dat ie kwam omdat ik me meer aan hem ergerde dan dat ik hem nog lief & leuk vond en dat ik kriebelig werd van de lieve dingen die ie zei omdat ik dat niet zo voelde...

En een andere relatie omdat ie vreemd was gegaan, maar hij wilde zelf ook niet meer verder met mij... Dag erna had ie met het meisje waarmee ie vreemd gegaan was Rolleyes

kusSsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 23:03

Amina schreef:
kussss, we praten ook. Maar gister een stinkmodder avond gehad samen. En nou ga ik morgen op vakantie zonder hem, kan hem niet meer zien voor ik ga.

ooow ja sorry dat kon ik niet weten..
Hmm ja.. dan weet ik het ook even niet ..

sorrryyy

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 23:05

hmm,

vriendje 1 dumpte mij Nagelbijten / Gniffelen
Vriendje 2 heb ik aan de kant gezet omdat het gevoel weg was, en hij te lief was, het klopte gewoon niet meer Nagelbijten / Gniffelen
Vriendje 3 bleek een junk te zijn, na 2 weken dus ook de deur uit gezet Nagelbijten / Gniffelen
Vriendje 4 bleek een player, dumpte mij Nagelbijten / Gniffelen
Vriendje 5 was meer broer/zus dan vriend/vriendin.. En was gewoon beter als het uit was, dat hebben we toen samen besloten....

En vriendje 6 is een engeltje en die gaat de deur niet uit voorlopig wat mij betreft Lovers

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 23:07

ratzel schreef:
toen ik merkte dat ik mezelf niet meer mocht of kon zijn... dan gaat het echt helemaal fout..

Dat had ik ook Boos!
Mocht geen kort haar,moest froefroe
Mocht geen make up of rokje(te hoerig)
Mocht mijn haar maar 2x per week wassen

Eindelijk ervan af Haha! Nu voel ik me op en top goed en bij mijn huidige vriend kan ik doen wat ik wil

kusSsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 23:07

Armaris schreef:
ratzel schreef:

Dat had ik ook Boos!
Mocht geen kort haar,moest froefroe
Mocht geen make up of rokje(te hoerig)
Mocht mijn haar maar 2x per week wassen

Eindelijk ervan af Haha! Nu voel ik me op en top goed en bij mijn huidige vriend kan ik doen wat ik wil

wat is froefroe Bloos

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 23:10

toen hij ging zeggen dat me paard er uit moest als we gingen samen wonen, het niet meer leuk vond om naar hem toe te gaan. en hij het heel normaal vond als ik er een dagje was dat hij tv keek en ik de was deed Boos! nou mooi niet dus Tong uitsteken maar ik heb nu een veel beter vriendje gevonden Lachen

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 23:12

Kroeshaar KusSsS

kusSsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 23:13

Vork oke

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 23:29

kusSsS schreef:
wat is froefroe Bloos

Het stukje haar dat over je voorhoofd groeit tot aan je wenkbrauwen,ook wel pony genoemd

kusSsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 23:32

dus je krult je pony *als ik het goed begrijp*

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 07:57

Oh haha, bij ons is dat meer krullen dan een pony Vork
Maar je bedoelt een pony dus

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 08:01

Froefroe is idd Vlaams voor een pony. (ter info: ik woon aan NL, bijna letterlijk om de hoek van Antwerpen)

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 10:36

BrittKitt schreef:
Toen ik merkte dat ik verder groeide en hij niet. Ik begon me te ergeren aan hem en wist dat ik mezelf toch niet met hem zag in de toekomst. Toen wist ik dat het beter was om er niet mee verder te gaan.
Idd, ook hij heeft het er ontzettend moeilijk mee (gehad) en ook dan begin ik weer te twijfelen omdat ik nog wel van m hou. Dan denk ik ook weer van ja maar hij is wel heel lief enz.
Ik herken je posts erg goed Ja

Ja idd... ik hou van hem, en vind het echt erg voor hém... ik weet het, het is raar, maar ik vind het gewoon zo niet leuk.... dus daarom gaat het maar door.. maar niet lang meer (als ik het tegen hem durf te zeggen, niet echt durven, maar meer omdat ik het zo erg vind)

row_bow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 10:38

Toen ik me ontzettend aan hem ging ergeren, echt bij alles wat hij deed.! Toen wist ik dat het toch niks meer zou worden verder!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 10:38

BrittKitt schreef:
Mannen vinden het inderdaad altijd wel best, er hoeft niks te veranderen.. Dan laten ze heel even zien dat ze écht wel hun best doen door 2 weken mee te werken en dan vervallen ze weer in hun oude patroon

2 weken! Waar vind je die... die van mij heeft het anderhalve dag volgehouden Knipoog maar je kan jongens niet veranderen... misschien een beetje vormen Vork maar veranderen niet

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 10:42

Je hebt een pb DeniseES Tong uitsteken

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 10:42

Je moet ze ook niet willen veranderen, dat kan niet. Dan kan je beter op zoek gaan naar de volgende. Idd, aanpassen kan wel een beetje, maar dan moet hij het wel zelf willen, en dáár zit t m nou juist vaak Tong uitsteken

marannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 10:44

Voor mij is de keus gemaakt, mijn ex heeft mij letterlijk en figuurlijk de keet uitgeslagen, ik heb de keuze gemaakt om NOOIT meer terug te komen.

Ik heb aangifte gedaan bij de politie, na ruim een half jaar is de zaak voorgekomen, hij heeft 24 uur taakstraf gekregen, wat een prutsers.
Maar goed, dat stukje van mijn leven heb ik achter me gelaten en ben nu gelukkig Pling en heb mijn leven weer op de rails.

Ik heb destijds ook geprobeert om hem te veranderen, ik had altijd de hoop dat het wel weer goed zou komen, hoe naïef was ik zeg, gelukkig weet ik nu beter.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 10:49

kusSsS schreef:
er zijn heel veel goeie vriendinnen die wel eens als ze dronken zijn met elkaar zoenen / gezoend hebben..

hebben jullie dat wel eens gedaan met een goede vriendin?

Ik vind het zo raar dat mannen, als 2 vrouwen zoenen, dat helemaal geweldig vinden, en als vrouwen 2 mannen zien zoenen, dan is dat echt Misselijk

Zijn wij dan zo raar?