Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
katiavl schreef:Waren er dan ook niet faken?zaten echt veel faken tussen.

runningkawa schreef:Maar wel door de 10 algemene vragen, zoals rob eerder al zei.Maar een reading op afstand kan niet met lichaamstaal
runningkawa schreef:Wat ik me afvraag, heeft deze man het dan altijd al juist gehad, bij al zijn klanten? Waarom is hij dan niet wat bekender? Ik neem aan dat moest hij het echt 100% correct weten, hij ellenlange rijen aan zijn voordeur had staat. Ik weet niet wat hij gedaan heeft, ik was er niet bij, maar hoe dan ook vind ik het wel knap.Een paard dat inelkaar zakt op de gevoelige plek op de rug zonder aanraking, krijg ik met mijn lichaamstaal ook niet voor elkaar
runningkawa schreef:Wat dit betreft, hier geloof ik eerder in het placebo effectEen stervende man met longkanker geen morfine komt ook niet voor

Hij had gewoon geen pijn, ook al was hij stervende, en dat komt wel vaker voor hoor
Is me toendertijd door de arts nog helemaal uitgelegd omdat wij het ook wat vreemd vonden
Cayenne schreef:Ik vind een magnetiseur toch echt wel wat anders dan helderzienden/readings waar we het over hebben
runningkawa schreef:Waarom?
Een man die kan zeggen hoe het gekomen is met details, is ook een vorm van helderzien.
De man die kan zeggen doe die bos bloemen die jij in gedachte hebt, is ook een vorm van helderzien.

runningkawa schreef:Nou zegplacebo bij iemand ide stervende is?
Dat schiet me zelfs verkeerd...heb jij ook stervende mensen met pijn gezien?
Laat ik me daar maar niet verder over opwinden...
Ik geloof dat als iemand ergens heel erg in gelooft, dat dat de pijn verzacht of zelfs wegneemt. waarom je hier nu zo kwalijk over doet snap ik echt niet?runningkawa schreef:Daardoor zou ik juist denken dat er alleen maar meer mensen voor zijn voordeur zouden staan, juist omdat hij er dus geen geld voor vraagt.Die man is niet bekender omdat hij er dus amper geld voor vraagt, dit naast zijn baan gewone baan doet.
Hij dit niet als kostwinning wil doen, want je ziet alleen maar mensen met ellende, moet je maar willen...

runningkawa schreef:Ik probeer open te staan voor jullie geloof en er respect voor te hebben, blijkbaar is dit dus 1-richtingsverkeerWaarom?
Omdat je zo mijn woorden teniet doet, alsof ik het verzin..placebo en zulke pijn..nee dat geloof ik niet.
Daarom...
Het gaat niet om een klein ziektetje met een slpinter in de vinger oid
En dat je vind dat ik zo je woorden teniet doet, zet dat je dan niet aan het denken?runningkawa schreef:Nou, dan mag je mij uitleggen wat er lomp aan is wat dat zie ik dus echt niet?nee zet mij niet aan het denken..totaal niet zelfs
Maar pijn van een doodzieke man op placebo gooien is gewoon nogal lomp..dat doe je niet...
Dus was er al sprake van 1 richtingsverkeer, maar niet vanuit mijn kant...
En van dat soort "readers" kan ik alleen maar