Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Girl007 schreef:Dit is nou echt totale onzin, daarom negeer ik dit soort opmerkingen omdat ze me totaal niet kennen en hier niet over kunnen oordelen. Dit gaat alleen over dit probleem dat er speelde niet over onze hele relatie. Denk je nou echt dat ik een kerel van 22 naar mijn hand kan zetten?
Relaxed schreef:Girl007 schreef:Dit is nou echt totale onzin, daarom negeer ik dit soort opmerkingen omdat ze me totaal niet kennen en hier niet over kunnen oordelen. Dit gaat alleen over dit probleem dat er speelde niet over onze hele relatie. Denk je nou echt dat ik een kerel van 22 naar mijn hand kan zetten?
Ja als jij hem je excuses aan laat bieden aan je ouders en hem verbied om zo'n shirt aan te doen, zet je idd de dingen naar je hand. Bedoel als je dat om dit soort l*lligheidjes al doet...
En ik ken jou idd niet, maar zelf maak je ook een opmerking als "Ik heb tenminste wel een goede band met mijn ouders..." Jij kent mij ook niet!
Girl007 schreef:Aan de mensen die zeggen dat ik hetzelfde soort t-shirt moet gaan dragen naar hem toe.
Nee dit doe ik niet, dit vind ik al helemaal een puberachtige actie. Je gaat toch niet hetzelfde doen, terwijl dat jij het er ook niet mee eens bent als je vriend dit doet?
Roxx schreef:Ik vraag me af waarom je dit topic hebt geopend? Om bijval te krijgen van alle bokkers dat het schandalig was wat hij heeft gedaan zodat je hem dat mooi voor kon houden?
Girl007 schreef:... Hij wilde dit zelf ook anders had hij echt niet zijn excuses aan mijn ouders aangeboden
...heeft daarna ook zelf nog met mijn ouders gepraat zonder dat ik zei dat dat moest.
ThaGirl schreef:Roxx schreef:Ik vraag me af waarom je dit topic hebt geopend? Om bijval te krijgen van alle bokkers dat het schandalig was wat hij heeft gedaan zodat je hem dat mooi voor kon houden?
Dit dacht ik ook als eerste reactie op dit topic..Girl007 schreef:... Hij wilde dit zelf ook anders had hij echt niet zijn excuses aan mijn ouders aangeboden
...heeft daarna ook zelf nog met mijn ouders gepraat zonder dat ik zei dat dat moest.
ThaGirl schreef:Mensen vragen een mening om er wat van te leren, er over na te denken en/of andere uitgangspunten te horen.
Maar waarom zou je om een mening vragen als je standpunt toch al vast staat? Jij vind dit, en dat is de enige juiste gedachte.
Ik zeg niet dat ik gelijk heb, ik zeg wat ík vind. En zolang ik mijn eigen mening vertel, is daar niks verkeerds aan.
Als jij zegt dat je mij een stom wijf vind, dan is dat jou mening en dus jou waarheid. Dat heeft dan niks te maken met verkeerd zitten of niet.
Zowiezo is een mening nooit goed of fout.
Irmaatje schreef:pffff, wat een zeiktopic.
Girl007 heeft haar zegje gedaan.
Lijkt mij dat het nu klaar is.
Ze heeft het geregeld met hem.
Of ze nu wel of niet een "goede" relatie hebben is niet aan bokt om te beslissen.
Ze hebben het zo geregeld, niemand hier op bokt kan daar wat aan veranderen.
Ik kies geen kant, maar lijkt mij dat dit topic klaar is.
LimaGentle schreef:uit welke tijd kom je eigenlijk? de middeleeuwen?
wat een gezeik om een shirtje zeg allemachtig..
het shirtje verknippen DAT vind ik pas respectloos tegenover diegene die hem heeft gekocht..
xx_Horsiex schreef:LimaGentle schreef:uit welke tijd kom je eigenlijk? de middeleeuwen?
wat een gezeik om een shirtje zeg allemachtig..
het shirtje verknippen DAT vind ik pas respectloos tegenover diegene die hem heeft gekocht..
Wil jij wel eens even dimmen? Je blaast vrij hoog van de toren emt jowu reacties, wat vriendelijker mag het ook.