T-shirts met ***teksten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Girl007

Re: T-shirts met ***teksten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 12:57

Dit is nou echt totale onzin, daarom negeer ik dit soort opmerkingen omdat ze me totaal niet kennen en hier niet over kunnen oordelen. Dit gaat alleen over dit probleem dat er speelde niet over onze hele relatie. Denk je nou echt dat ik een kerel van 22 naar mijn hand kan zetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:58

Girl007 schreef:
Dit is nou echt totale onzin, daarom negeer ik dit soort opmerkingen omdat ze me totaal niet kennen en hier niet over kunnen oordelen. Dit gaat alleen over dit probleem dat er speelde niet over onze hele relatie. Denk je nou echt dat ik een kerel van 22 naar mijn hand kan zetten?

Ja als jij hem je excuses aan laat bieden aan je ouders en hem verbied om zo'n shirt aan te doen, zet je idd de dingen naar je hand. Bedoel als je dat om dit soort l*lligheidjes al doet...

En ik ken jou idd niet, maar zelf maak je ook een opmerking als "Ik heb tenminste wel een goede band met mijn ouders..." Jij kent mij ook niet!

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:59

Ik zou ook niet bepaald blij zijn met dat t-shirt, ik vind het ook niet kunnen. Afgezien van hoe TS reageert in dit topic, ik zou het zeker niet pikken als mijn vriend met zo'n t-shirt aan kwam zetten. Nee, niks met plak te maken, ik pak een mes en dat t-shirt gaat aan stukken. Duivel

Of ga even naar http://www.large.nl en zoek het t-shirt uit:
Men are idiots and I'm dating their King. Knipoog

Heerlijk kinderachtig... *LOL*

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:01

Relaxed schreef:
Girl007 schreef:

Ja als jij hem je excuses aan laat bieden aan je ouders en hem verbied om zo'n shirt aan te doen, zet je idd de dingen naar je hand. Bedoel als je dat om dit soort l*lligheidjes al doet...

En ik ken jou idd niet, maar zelf maak je ook een opmerking als "Ik heb tenminste wel een goede band met mijn ouders..." Jij kent mij ook niet!

helemaal niet......voor haar betekend dit wat....terwijl jij andere dingen hebt..
en gekwetst kan zijn...alsm ensen zeggen dat je een dikke kont hebt e.d.
ze heeft het gevraagt in respect
en banketstaaf...zo'n tekst.....echt niet...

maar het is klaar, ze heeft alles besproken en is beter dan voorheen Lachen

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 13:02

Sorry, maar naar de hand zetten absoluut niet. Hij wilde dit zelf ook anders had hij echt niet zijn excuses aan mijn ouders aangeboden. Ook mijn ouders en hij kunnen ontzettend goed met elkaar opschieten. en hj voelde zich ook schuldig tegenover mijn ouders. Hij heeft zich zelfs nog 2 dagen schuldig gevoeld tegenover mijn ouders en heeft daarna ook zelf nog met mijn ouders gepraat zonder dat ik zei dat dat moest.

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 13:05

Aan de mensen die zeggen dat ik hetzelfde soort t-shirt moet gaan dragen naar hem toe.

Nee dit doe ik niet, dit vind ik al helemaal een puberachtige actie. Je gaat toch niet hetzelfde doen, terwijl dat jij het er ook niet mee eens bent als je vriend dit doet?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:08

Girl007 schreef:
Aan de mensen die zeggen dat ik hetzelfde soort t-shirt moet gaan dragen naar hem toe.

Nee dit doe ik niet, dit vind ik al helemaal een puberachtige actie. Je gaat toch niet hetzelfde doen, terwijl dat jij het er ook niet mee eens bent als je vriend dit doet?

en een bombarie maken om een t shirt is geen puberachtige actie? en hem vervolgens te gaan verknippen ook niet??

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:09

Ehm, zij heeft daar nix over gezegd, dat zei ik.

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:10

Roxx schreef:
Ik vraag me af waarom je dit topic hebt geopend? Om bijval te krijgen van alle bokkers dat het schandalig was wat hij heeft gedaan zodat je hem dat mooi voor kon houden?

Dit dacht ik ook als eerste reactie op dit topic..

Girl007 schreef:
... Hij wilde dit zelf ook anders had hij echt niet zijn excuses aan mijn ouders aangeboden
...heeft daarna ook zelf nog met mijn ouders gepraat zonder dat ik zei dat dat moest.

Hij wou het zelf, maar jij hebt wel tegen hem gezegt dat hij z'n excuus moest aanbieden? Scheve mond

(Maar goed genoeg m'n mening geroepen vandaag, het heeft toch 0,0 effect)

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:13

ThaGirl schreef:
Roxx schreef:
Ik vraag me af waarom je dit topic hebt geopend? Om bijval te krijgen van alle bokkers dat het schandalig was wat hij heeft gedaan zodat je hem dat mooi voor kon houden?

Dit dacht ik ook als eerste reactie op dit topic..

Girl007 schreef:
... Hij wilde dit zelf ook anders had hij echt niet zijn excuses aan mijn ouders aangeboden
...heeft daarna ook zelf nog met mijn ouders gepraat zonder dat ik zei dat dat moest.

Hij wou het zelf, maar jij hebt wel tegen hem gezegt dat hij z'n excuus moest aanbieden? Scheve mond

(Maar goed genoeg m'n mening geroepen vandaag, het heeft toch 0,0 effect)[/quote]

dus als je een mening geeft, is het meer van afdwingen dat ze anders gaan denken ?
zo komt het nu over....
ik vertel iets uit liefde voor de mensen....als ze het niet geloven of willen aannemen nouja......
tijd zal het dagen Lachen
en misschien zit je verkeerd dat kan ook Lachen

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:21

Mensen vragen een mening om er wat van te leren, er over na te denken en/of andere uitgangspunten te horen.

Maar waarom zou je om een mening vragen als je standpunt toch al vast staat? Jij vind dit, en dat is de enige juiste gedachte.

Ik zeg niet dat ik gelijk heb, ik zeg wat ík vind. En zolang ik mijn eigen mening vertel, is daar niks verkeerds aan.
Als jij zegt dat je mij een stom wijf vind, dan is dat jou mening en dus jou waarheid. Dat heeft dan niks te maken met verkeerd zitten of niet.
Zowiezo is een mening nooit goed of fout.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:25

ThaGirl schreef:
Mensen vragen een mening om er wat van te leren, er over na te denken en/of andere uitgangspunten te horen.

Maar waarom zou je om een mening vragen als je standpunt toch al vast staat? Jij vind dit, en dat is de enige juiste gedachte.

Ik zeg niet dat ik gelijk heb, ik zeg wat ík vind. En zolang ik mijn eigen mening vertel, is daar niks verkeerds aan.
Als jij zegt dat je mij een stom wijf vind, dan is dat jou mening en dus jou waarheid. Dat heeft dan niks te maken met verkeerd zitten of niet.
Zowiezo is een mening nooit goed of fout.

nee dat klopt... ben het met je eens...
behalve jouwn mening jouwn waarheid....ja enigsinds zit daar wat in...
wat dat denkt men dan zeg maar Lachen
klopt Knipoog

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:30

pffff, wat een zeiktopic.

Girl007 heeft haar zegje gedaan.
Lijkt mij dat het nu klaar is.
Ze heeft het geregeld met hem.
Of ze nu wel of niet een "goede" relatie hebben is niet aan bokt om te beslissen.
Ze hebben het zo geregeld, niemand hier op bokt kan daar wat aan veranderen.

Ik kies geen kant, maar lijkt mij dat dit topic klaar is.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 14:20

ik vind sommige shirts ook niet kunnen, mijn voorkeur heeft het ook niet nee.
maar ik snap niet waarom je je vriend zo'n beetje dwíngt om dat ding niet meer te dragen ( lees: verbranden, want die arme jongen kan het toch niet meer aandoen, dan is verbranden het beste om zijn vriendinnetje tevreden te stellen.)
hij is 22, je bent zijn moeder niet en ook al ben je zijn lieftallige vriendin, je kan nou eenmaal niet alles bepalen voor hem.
je kan zeggen dat je het belachelijk vindt, stom vindt, maar om hem onder druk te gaan zetten... en je ouders erbij?!!!... sorry hoor, maar ik heb een heel goede relatie met mijn ouders maar ben je nou echt zo'n mama's kindje dat je alles persoonlijk opneemt? get alive zou ik zeggen, als je altijd zo rigide bent in dingen wens ik je nog veel sterkte. dat die jongen ook zo door het stof is gegaan voor je, ppfffff

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 15:43

Irmaatje schreef:
pffff, wat een zeiktopic.

Girl007 heeft haar zegje gedaan.
Lijkt mij dat het nu klaar is.
Ze heeft het geregeld met hem.
Of ze nu wel of niet een "goede" relatie hebben is niet aan bokt om te beslissen.
Ze hebben het zo geregeld, niemand hier op bokt kan daar wat aan veranderen.

Ik kies geen kant, maar lijkt mij dat dit topic klaar is.

Waarom reageer je dan in een zeiktopic?? Clown

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 15:50

Omdat ik dit meisje ken en haar vriend.

De rest heb ik uitgelegt in mn vorige post Lachen

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 16:28

LimaGentle schreef:
uit welke tijd kom je eigenlijk? de middeleeuwen?

wat een gezeik om een shirtje zeg allemachtig..
het shirtje verknippen DAT vind ik pas respectloos tegenover diegene die hem heeft gekocht..

Wil jij wel eens even dimmen? Je blaast vrij hoog van de toren emt jowu reacties, wat vriendelijker mag het ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:02

xx_Horsiex schreef:
LimaGentle schreef:
uit welke tijd kom je eigenlijk? de middeleeuwen?

wat een gezeik om een shirtje zeg allemachtig..
het shirtje verknippen DAT vind ik pas respectloos tegenover diegene die hem heeft gekocht..

Wil jij wel eens even dimmen? Je blaast vrij hoog van de toren emt jowu reacties, wat vriendelijker mag het ook.

Haha, nee dit komt vriendelijk over... Ff dimmen.. Koe

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:32

Ja, wat had ik anders moeten zeggen? Ze zit de TS bijna gewoon te pesten, dat vind ik niet kunnen.

Vanillala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:34

Ach ik snap wel dat je het niet zo leuk vindt en dit t-shirt is inderdaad wel een beetje erg lomp. Mijn vriend had een t-shirt over vrouwen, weetje wel die regels wat mannen willen. Ofzo. Vond ik ook niet zo leuk als hij dat aan trok, maar verder heb ik het hem niet verboden ofzo. En heb ik er (niet veel) over lopen zeuren tegen hem.

Ik heb nu ook een t-shirt, ook van de large inderdaad, met twee wc-poppetjes een mannetje en een vrouwtje. Het mannetje zit op zijn knieën en rijkt het vrouwtje zijn creditcard aan. Nou. Dat vind ik nou grappig en daar hoor ik ook geen gezeur over. Pimp my Wife, vind ik ook nog wel leuk. Maar zoals ik zei, I love my hooker is inderdaad wel een beeetje lomp ja.

Nick1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:43

We hebben allemaal toch wel zoiets , dat je man/vrouw iets doet wat jij niet helemaal oke vindt? En zeker als zo n t shirt je gevoel van beschaafdheid/eigenwaarde ( of wat dan ook) in de weg zit , is dat niet makkelijk.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:54

Moderatoropmerking:
Kunnen we weer normaal bij het onderwerp blijven aub?

Sannii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:02

Ik vind zo'n t-shirt helemaal niet erg , het is toch maar om te lachen ? dat weet toch iedereen ?

Dakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 22:48

ik vind als er zo een tekst op een t'shirt staat ook niet super.. dan zou ik mijn vriend aankijken en vragen over er geen leukere was..

bvb. doe dit, doe dat, doe zelf ook eens wat!
of simsalabim... sh*t je bent nog steeds lelijk...

edit. zoals al eerder werd gezegt de large heeft ook super leuke s'shirts..

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 23:21

je kan wel vertellen dat je het niet leuk vind dat hij het aan heeft.. maar om je vriendje te verbieden in een t shirt te lopen vinnik echt belachelijk.. lekkere relatie!