Vriend vreemdgegaan, Tips nodig om verder te gaan...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lovely1

Re: Vriend vreemdgegaan, Tips nodig om verder te gaan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:25

Daarom! Toen ik net wat kreeg met mijn vriend hoorde ik ook het liedje maskers af van Marco Borsato.. ik heb een potje zitten janken omdat mijn vriend echt mij zag en dat deed eigenlijk niemand behalve mijn ouders.. dus dat was shocking Tong uitsteken

Risje80

suze_ schreef:
masturberen voel ik me ook niet bedreigd door nee.. weet zelf dat dat totaal los staat van mijn relatie met iemand.

Mee eens, behalve als je tekort komt in bed.. haha dan moet je toch eens gaan praten

---------------------------------------------------------------------------------------------

Precies, daar zit ik dan dus ook mee. Ik veel zin in sex en hij niet omdat hij het al met zich zelf heeft gedaan en blijkbaar geen sex met MIJ wilt. Geloof me, hij heeft dat echt niet nodig want ik heb 9 van de 10 keer zin.

Ik heb ook misschien 2 of 3 keer gemastrubeert maar ik kan het echt niet lekker vinden. Is echt puur klaarkomen, vind ik niks aan.

griebels

polly2 schreef:
Weet je...als je al wat ouder bent, zoals ik...dan denk je...het is maar een zoen. dat stelt niet zo veel voor. Ik snap wel dat het voor jou anders is hoor!
Bovendien is het met exen zo dat het kan komen doordat je op de een of andere manier zo vertrouwd met elkaar bent.
Als je het al vergeven hebt, dan is de stap naar het vergeten ook binnen bereik.
Zo'n enkele zoen...zie het maar als afscheid tussen hen...maak het niet te groot. Dat is het waarschijnlijk niet waard.....

Ik ben ook wat ouder maar een zoen is bij echt NOT DONE... Ik heb dan ook wel een erge ervaring achter de rug maar ik zou het niet meer accepteren
Het bleef namelijk niet bij die ene zoen Ook niet bij die ene griet

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:31

KiWiKo schreef:
ik draag nooit make up, maar wind elke vent zo om mijn vingertje heen joh Lachen Lachen Lachen

Uitstraling noemen ze dat Knipoog

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:34

Risje80 schreef:
Telkens wil ik bij hem weg maar toch is er iets wat me bij hem houd.
Ik heb echt spijt dat ik niet de eerste keer bij hem weg ben gegaan.
Blijkbaar is jou vriend er ook gevoelig voor.
Meestal blijft het niet bij 1 x.
Mannen, je hebt er helemaal niks aan!!!!!

Veel sterkte verder, goed van je dat je met hem door wilt gaan. Misschien vind je het fijn als je hem kunt controleren.

Bang om alleen achter te blijven?? Dat had ik namelijk, en nu ik alleen ben heb ik goed Ja
Ik hoef echt geen vent meer om mijn leven compleet te maken

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:37

Een kerel moet een aanvulling zijn, geen opvulling of noodzaak.. Ik ben nou weer single en flirten in de sportschool/trein/school/kroeg is leuk! Toen ik mijn vriend nog had flirtte ik ook wel maar nu is het toch anders Lachen

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:47

griebels schreef:
Het bleef namelijk niet bij die ene zoen Ook niet bij die ene griet

Vaak niet nee

Citaat:
Bang om alleen achter te blijven?? Dat had ik namelijk, en nu ik alleen ben heb ik goed
Ik hoef echt geen vent meer om mijn leven compleet te maken

inderdaad, ik ben ook heel lang alleen geweest, maar liever dat dan opgescheept zitten met iets dat je niet wil, of wat net niet 'het' is. Liever alleen en wachte op de ware, dan samen met iemand waarvan je denkt *hmm*

En zo denkt mijn vriendin Arabesk er ook over Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:49

oeh jij bent dus de befaamde Arno! Haha!

*ken arabesk uit HTG topig* Lachen

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:59

Ik heb helemaal geen behoefte meer aan een relatie. Ik ga mijn tijd niet verspillen aan een vent... Ik kan mijn tijd wel beter invullen Ja

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:01

Zoiets roep je tot je stapelverliefd wordt Griebels.. Been there, done that.. Knipoog

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:03

Ik word niet meer stapel, dat laat ik niet meer toe! Ik kan het weten want heb net een verliefdheid afgebroken Knipoog

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:05

arno8 jij en je vriendin hebben echt een heel rare manier van dieren houden en mensen afkeuren.

Sorry ff offtopic!! Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:05

ach griebels.. dat heb ik ook 5 jaar gedacht..
nooooooooit meer.
en dan *pats boem*
blijk je nog meer stapel op iemand te kunnen zijn dan je eerder had gedacht. Knipoog

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:12

Ja.. Ik denk ook niet dat je dat gevoel tegen kan gaan..

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:13

griebels schreef:
Ik heb helemaal geen behoefte meer aan een relatie. Ik ga mijn tijd niet verspillen aan een vent... Ik kan mijn tijd wel beter invullen Ja

De ware komt vanzelf wel op je deurmat waaien Knipoog

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:14

Vind het knap van je, maar ik snap het. Ik had een vriend die was vreemd gegaan. Ik was er kapot van, hij vertelde me het op school terwijl het meisje met wie hij gezoent had achter hem stond Vork was aan het einde van de pauze ik reageerde nouwlijks en zei dat ik maar is naar mijn les moest. Toen heeft hij mij 3 uur lang (tot de volgende pauze) om de 5 minute smsjes lopen sturen of ik heb wou vergeven en dat hij het echt NOOIT meer zou doen. Toen heb ik het goed gemaakt, heel lang alles lopen opkroppen en gek zitten worden van jaloezie. vertrouwde hem echt niet meer! Maar naar een tijd ging het beter vertrouwde hem weer, toen ging hij op vakantie naar oosterijk (was met carnaval) hij heeft me laten beloven met niemand anders te zoenen omdat hij dat ook nooit meer zou doen. Ik heb me heel netjes gedragen en niets uitgespookt. Naar de vakantie had hij ineens ruzie met een vriendin van mij en ik mogt niet weten waarom. Nouja toen bleek dat hij 2 maanden daar voor weer met een ander meisje had gezoent terwijl hij tege mij zij dat ik met niemand anders moest zoenen omdat hij dat ook niet meer deed. En die vriendin had tege hem gezegt dathij het mij meost vertellen omdat zei het anders gedaan had. Anders had ik het nog niet geweten, nou toen heb ik het onmiddelijk uitgemaakt.
succes ermee ik hoop dat jou vriend het je niet nog een keer flikt en dat je hem wel weer goed kan vertrouwen!

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:15

Girl007 schreef:
arno8 jij en je vriendin hebben echt een heel rare manier van dieren houden en mensen afkeuren.

Sorry ff offtopic!! Schijnheilig

Ik geloof dat Griebels er net zo over denkt hoor, dus wat je wilt zeggen met deze post snap ik niet Verward

Het gaat hier niet over dierenhouden, dus... offtopic

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:18

Ik zeg toch dat het een offtopic is

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:21

Girl007 schreef:

plaats het dan niet Boos!, het is een persoonlijke post die kant nog wal raakt

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:22

Kimonoo schreef:
Vind het knap van je, maar ik snap het. Ik had een vriend die was vreemd gegaan. Ik was er kapot van, hij vertelde me het op school terwijl het meisje met wie hij gezoent had achter hem stond Vork was aan het einde van de pauze ik reageerde nouwlijks en zei dat ik maar is naar mijn les moest. Toen heeft hij mij 3 uur lang (tot de volgende pauze) om de 5 minute smsjes lopen sturen of ik heb wou vergeven en dat hij het echt NOOIT meer zou doen. Toen heb ik het goed gemaakt, heel lang alles lopen opkroppen en gek zitten worden van jaloezie. vertrouwde hem echt niet meer! Maar naar een tijd ging het beter vertrouwde hem weer, toen ging hij op vakantie naar oosterijk (was met carnaval) hij heeft me laten beloven met niemand anders te zoenen omdat hij dat ook nooit meer zou doen. Ik heb me heel netjes gedragen en niets uitgespookt. Naar de vakantie had hij ineens ruzie met een vriendin van mij en ik mogt niet weten waarom. Nouja toen bleek dat hij 2 maanden daar voor weer met een ander meisje had gezoent terwijl hij tege mij zij dat ik met niemand anders moest zoenen omdat hij dat ook niet meer deed. En die vriendin had tege hem gezegt dathij het mij meost vertellen omdat zei het anders gedaan had. Anders had ik het nog niet geweten, nou toen heb ik het onmiddelijk uitgemaakt.
succes ermee ik hoop dat jou vriend het je niet nog een keer flikt en dat je hem wel weer goed kan vertrouwen!

Ja dat is dus het k*tte..
Of ja.. In ieder geval bij mij..
Bij elk klein dingetje denk ik ook maar dat hij het nog een keer heeft gedaan..
Terwijl hij zegt dat hij dat echt nooit meer doet maja dat zegt iedereen natuurlijk..

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:23

Erger nog: zelfs bij vriendjes die nooit de fout in zijn gegaan of zullen gaan heb je meer bevestiging nodig dat ze weten dat ze "bij jou horen" Knipoog

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:24

De meningen lopen in dit topic nogal uiteen. Het verbaast mij dat het merendeel van de mensen met enige levenservaring niet heel grote problemen maakt van een kus buiten de relatie om.

Misschien dat ik nog teveel in een droomwereld leef, maar ik hoop stiekem nog steeds dat er voor iedereen een 'ware' is en dat je heus wel een monogaam leven kunt leiden én erg gelukkig kan worden zo.
Oke, niet iedereen heeft er behoefte aan om monogaam te zijn, maar dat wil niet zeggen dat de mens daar niet voor gemaakt is.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:25

arno8 schreef:
Girl007 schreef:

plaats het dan niet Boos!, het is een persoonlijke post die kant nog wal raakt

"t is nog maar 15 jaar, gewoon naast je neerleggen..Knipoog

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 16:27

Ik heb dt topic niet geplaatst omdat ik nou zo geschrokken ben van die kus.
Mag van mij een keer gebeuren, liever niet. Maar wat doe je eraan.

Maar ik wil niet de jaloerse vriendin worden die zijn broekzakken checkt/mobieltje afpakt.
Daar zit ik gewoon mee.

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:28

Misschien is het niet eens zo'n slecht idee om z'n broekzakken en mobiel te checken. Als het goed is hoor je niks te vinden nl.
Knipoog