Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
hallow schreef:wow, daar heb ik echt bewondering voor Tantjeuh.
Ik moet mezelf dingen inpraten om mezelf gerust te stellen.
Maar eigenlijk heb je alleen maar gelijk daarmee.
Je moet elkaar ook de ruimte gunnen.. ik probeer het mijn vriend te geven door niet zo op z'n nek te zitten.. en ik vind dat,dat me nog aardig gelukt ismaar als ik eens als jou kon denken zou dat echt geweldig zijn!
wat is je geheim?
Nee, ik zou echt zo willen denken.. dat zou alles een stuk makkelijker makenen ik wil het zo graag.. maar kan het niet
Pashon schreef:Als ik sommige reactie's lees, dan denk ja jullie hebben helemaal gelijk! Maar ja het is makkelijker gezegt als gedaan. Zelf ben ik ontiegelijk jaloers en of ik er ooit af kom, joost mag het weten :+
Suzanne F. schreef:Pashon schreef:Als ik sommige reactie's lees, dan denk ja jullie hebben helemaal gelijk! Maar ja het is makkelijker gezegt als gedaan. Zelf ben ik ontiegelijk jaloers en of ik er ooit af kom, joost mag het weten :+
Heee blijf van mn vent af he??![]()
![]()
![]()
tantjeuh schreef:Geheim?Zelfvertrouwen? Een deftig zelfbeeld? Waarom zou jij jezelf gerust moeten stellen, je vriend ziet jou graag om wie je bent. Omdat hij je leuk, lief, knap, sexy, grappig vind. Waarom zou hij dan ingodsnaam op een ander gaan? Voor niets nodig toch?
Eeum, zelfkennis? Waarom wil jij niet dat hij bijvoorbeeld allleen op stap gaat? Wat vind jij ervan als hij je zou gaan verbieden om alleen op stap te gaan? Hoe zou jij je voelen daarbij? En wat denk je dat dat met je relatie doet? Verbeteren allesinds niet hoor..
Persoonlijk, als hij me zou verbieden alleen op stap te gaan. Ik zou me aangevallen voelen. Ik zou denken dat hij mij niet vertrouwd, voor welke reden dan ook, misschien omdat hij zelf dingen uitsteekt als hij alleen weggaat misschien? Gelooft hij zo weinig in mij? Heeft hij zo weinig vertrouwen? Waarom dan nog verder gaan met de relatie..
En misschien ook niet te bang zijn om gewoon te zeggen wat je denkt. Als ik en mijn vriend bijvoorbeeld samen op stap gaan, en ik een beetje een decolté aanheb, en de ganse avond al één specifieke jongen mij heel veel aandacht geeft zal hij misschien wel eens komen zeggen van "eeu, dieje heeft der percies wel interesse in he?". Dan antwoord ik ook simpelweg: "Ja, problemen mee?". Als ie ja antwoord krijgt hij gewoon terug "ik niet, jammer e schat". Hij moet maar niet zo wantrouwig doen seg.
Gek toch dat het allemaal met jezelf te maken heeft he?
hallow schreef:Zelfvertrouwen hoef je niet bij mij mee aan te komen kloppen ik krijg wel mannelijk aandacht als ik uit ga.. dus betekend dat er toch wel jongens zijn die me er leuk uit vinden zien.
Ben ik heel blij om maar dat is niet alles om zelfvertrouwen te krijgen
Ik kan absoluut niet tegen complimentjes van jongens! ook niet van m'n vriend ik zeg iets van: yeah, right ik kan gewoon geen complimenten ontvangen
Om wie ik ben? nou maak je borst maar nat want ik moet veel veranderen om te worden wie ik was.
Hij is zo niet blij met mij ik ben onzelfverzekert, onbetrouwbaar(zeg hij dan en daar HAD hij gelijk in.. nu niet meer), verlegen (na een jaar samen zelfs nog tegen zijn ouders) en ik kan gewoon niet trots zijn op mijn lichaam.. Hij wil dat graag anders zien.
Leuk, lief, knap, sexy en grappig? knap vind ie me niet, sexy zou daar ook wel onder vallen, lief? dat zou ik niet weten. .de laatste tijd in ieder geval niet (veel ruzie), Leuk? blijkbaar, anders was hij allang bij me weg gegaan.
Ik vind het prima dat hij alleen op stap gaat.. ik denk ook gewoon: als hij een ander zoent is het klaar.. is hij blijkbaar liever bij diegene en mag hij daar lekker mee verder.. en dat heb ik hem ook gezegt.
Hij wil mij niet verbieden op stap te gaan (andersom ook niet) maar vertrouwt mij niet.. vooral omdat ik praktisch elke avond een kerel aan me heb hangen..
Wij gaan nauwelijks samen uit.. hij woont om precies te zijn 201 km van mij vandaan. Als we samen uit gaan heeft hij het niet zo naar z'n zin.. wel vervelend voor allebei.. komt omdta hij gewend is gewoon even rondlopen en ergen zitten e.d. Wij dansen de hele avond gewoon
Haha, dat moest ik eens tegen hem zeggen "Jammer heh".. was hij me vast een partij kwaad geworden
Affin wij zijn elkaars tegenpolen.. en niet zo'n beetje ook.. dus het botst heel vaak tussen ons..
hallow schreef:Dat vind ik dan weer net goed voor dat meisje. Ik had precies hetzelfde gedaan maar het niet alleen bij een biertje gelaten. Ik had dr persoonlijk aan dr haren naar de wc getrokken en dr eens even haarfijn verteld wat haar plaats is in dit plaatje.
Dat zijn nou dingen die ik niet kan verdragen. Van die aandachttrekkige meiden die om je vriend heen gaan hangen.
De eerste keer zoek ik er geen kwaad achter. De tweede keer zie ik het door de vingers. Maar als ze dan nog eens komt en nog meer eist is bij mij al snel de maat vol