Geheim?
Zelfvertrouwen? Een deftig zelfbeeld? Waarom zou jij jezelf gerust moeten stellen, je vriend ziet jou graag om wie je bent. Omdat hij je leuk, lief, knap, sexy, grappig vind. Waarom zou hij dan ingodsnaam op een ander gaan? Voor niets nodig toch?
Eeum,
zelfkennis? Waarom wil jij niet dat hij bijvoorbeeld allleen op stap gaat? Wat vind jij ervan als hij je zou gaan verbieden om alleen op stap te gaan? Hoe zou jij je voelen daarbij? En wat denk je dat dat met je relatie doet? Verbeteren allesinds niet hoor..
Persoonlijk, als hij me zou verbieden alleen op stap te gaan. Ik zou me aangevallen voelen. Ik zou denken dat hij mij niet vertrouwd, voor welke reden dan ook, misschien omdat hij zelf dingen uitsteekt als hij alleen weggaat misschien? Gelooft hij zo weinig in mij? Heeft hij zo weinig vertrouwen? Waarom dan nog verder gaan met de relatie..
En misschien ook niet te bang zijn om gewoon te
zeggen wat je denkt. Als ik en mijn vriend bijvoorbeeld samen op stap gaan, en ik een beetje een decolté aanheb, en de ganse avond al één specifieke jongen mij heel veel aandacht geeft zal hij misschien wel eens komen zeggen van "eeu, dieje heeft der percies wel interesse in he?". Dan antwoord ik ook simpelweg: "Ja, problemen mee?". Als ie ja antwoord krijgt hij gewoon terug "ik niet, jammer e schat

". Hij moet maar niet zo wantrouwig doen seg.
Gek toch dat het allemaal met jezelf te maken heeft he?