jaloezie binnen een relatie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: jaloezie binnen een relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 23:55

Tantjeuh, zo zie ik het ook Ja Ik zou het echt niet pikken als mijn lief mij wat verbiedt. Bovendien hebben we elk onze vrienden, het is niet nodig om altijd met elkaars kliek mee te gaan. Ik heb niet altijd behoefte aan zijn voetbalmakkers en hij heeft het niet op onze echte dansavondjes. Geeft toch niks. Punt is dat we het net zo gezellig hebben bij elkaar.

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 00:02

wow, daar heb ik echt bewondering voor Tantjeuh.
Ik moet mezelf dingen inpraten om mezelf gerust te stellen.
Maar eigenlijk heb je alleen maar gelijk daarmee.
Je moet elkaar ook de ruimte gunnen.. ik probeer het mijn vriend te geven door niet zo op z'n nek te zitten.. en ik vind dat,dat me nog aardig gelukt is Lachen maar als ik eens als jou kon denken zou dat echt geweldig zijn! Haha! wat is je geheim? Clown

Nee, ik zou echt zo willen denken.. dat zou alles een stuk makkelijker maken Lachen en ik wil het zo graag.. maar kan het niet Verward

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 03:09

Liefde is kunnen loslaten. In een relatie wordt je niet één maar gewoon een erg leuke 2 Lachen Het is toch niet omdat mijn vriend de helft van de tijd met voetbal bezig is dat hij mij niet graag ziet? Ik kan me er niet zo druk in maken eigenlijk.

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 09:28

hallow schreef:
wow, daar heb ik echt bewondering voor Tantjeuh.
Ik moet mezelf dingen inpraten om mezelf gerust te stellen.
Maar eigenlijk heb je alleen maar gelijk daarmee.
Je moet elkaar ook de ruimte gunnen.. ik probeer het mijn vriend te geven door niet zo op z'n nek te zitten.. en ik vind dat,dat me nog aardig gelukt is Lachen maar als ik eens als jou kon denken zou dat echt geweldig zijn! Haha! wat is je geheim? Clown

Nee, ik zou echt zo willen denken.. dat zou alles een stuk makkelijker maken Lachen en ik wil het zo graag.. maar kan het niet Verward

Geheim? Haha! Zelfvertrouwen? Een deftig zelfbeeld? Waarom zou jij jezelf gerust moeten stellen, je vriend ziet jou graag om wie je bent. Omdat hij je leuk, lief, knap, sexy, grappig vind. Waarom zou hij dan ingodsnaam op een ander gaan? Voor niets nodig toch?
Eeum, zelfkennis? Waarom wil jij niet dat hij bijvoorbeeld allleen op stap gaat? Wat vind jij ervan als hij je zou gaan verbieden om alleen op stap te gaan? Hoe zou jij je voelen daarbij? En wat denk je dat dat met je relatie doet? Verbeteren allesinds niet hoor..
Persoonlijk, als hij me zou verbieden alleen op stap te gaan. Ik zou me aangevallen voelen. Ik zou denken dat hij mij niet vertrouwd, voor welke reden dan ook, misschien omdat hij zelf dingen uitsteekt als hij alleen weggaat misschien? Gelooft hij zo weinig in mij? Heeft hij zo weinig vertrouwen? Waarom dan nog verder gaan met de relatie..

En misschien ook niet te bang zijn om gewoon te zeggen wat je denkt. Als ik en mijn vriend bijvoorbeeld samen op stap gaan, en ik een beetje een decolté aanheb, en de ganse avond al één specifieke jongen mij heel veel aandacht geeft zal hij misschien wel eens komen zeggen van "eeu, dieje heeft der percies wel interesse in he?". Dan antwoord ik ook simpelweg: "Ja, problemen mee?". Als ie ja antwoord krijgt hij gewoon terug "ik niet, jammer e schat Knipoog". Hij moet maar niet zo wantrouwig doen seg.

Gek toch dat het allemaal met jezelf te maken heeft he? Haha!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 10:16

Mijn vriend stelt zelf altijd voor dat ik die diepe bloesjes aantrek, kan hij lekker zijn lief showen, leuk toch Haha!

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 20:39

Het punt van jalourzie is dat je er toch niets aan hebt.. Als hij wat met een ander zou willen doet hij het toch wel.. Met of zonder zogenaamde árgwaan, controle en jalourzie.. Dan kan je beter gewoon lekker van elkaar genieten zonder je zorgen te maken om iedere vrouw die voorbij loopt..

Ik vraag me af waar al die onzekerheid vandaan komt. Kijk maar eens als je gewoon door de stad loopt, vaak krijg je dodelijke blikken van meiden die met hun vriend lopen. Alsof je achter elke man aangaat?!

Die smsjes van meiden snap ik niet. Als je weet dat iemand een vriendin heeft ga je toch niet achter die man aan? Normen en waarden? (Daarbij pure tijdverspilling, of hij is een trouwe vriend en het heeft geen effect.. of hij gaat erop in, maar wat moet je zelf met een gozer die je niet kan vertrouwen Clown )

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 21:25

Ik was vroeger nooit jalours, ofjha alleen als ik hem met een ander meisje zag praten ofzo, niet dat ik er wat aan deed, er wat van ging zeggen ofzo, maar voelde me wel jalours..

Maar nadat we een tijdje uit elkaar zijn geweest ben ik echt ontzettend jalours geworden dat gaat gewoon vanzelf Scheve mond Hij was ook altijd ontzettend jalours, maar in de tijd dat we uitelkaar zijn geweest heeft hij dingen gedaan die echt niet kunnen.. dus misschien daarom..

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 22:42

Als ik sommige reactie's lees, dan denk ja jullie hebben helemaal gelijk! Maar ja het is makkelijker gezegt als gedaan. Zelf ben ik ontiegelijk jaloers en of ik er ooit af kom, joost mag het weten Clown

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 12:27

Pashon schreef:
Als ik sommige reactie's lees, dan denk ja jullie hebben helemaal gelijk! Maar ja het is makkelijker gezegt als gedaan. Zelf ben ik ontiegelijk jaloers en of ik er ooit af kom, joost mag het weten :+

Heee blijf van mn vent af he?? Boos! Boos! Haha! Knipoog

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 12:29

Suzanne F. schreef:
Pashon schreef:
Als ik sommige reactie's lees, dan denk ja jullie hebben helemaal gelijk! Maar ja het is makkelijker gezegt als gedaan. Zelf ben ik ontiegelijk jaloers en of ik er ooit af kom, joost mag het weten :+

Heee blijf van mn vent af he?? Boos! Boos! Haha! Knipoog

Duivel Schijnheilig

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 12:31

tantjeuh schreef:
Geheim? Haha! Zelfvertrouwen? Een deftig zelfbeeld? Waarom zou jij jezelf gerust moeten stellen, je vriend ziet jou graag om wie je bent. Omdat hij je leuk, lief, knap, sexy, grappig vind. Waarom zou hij dan ingodsnaam op een ander gaan? Voor niets nodig toch?
Eeum, zelfkennis? Waarom wil jij niet dat hij bijvoorbeeld allleen op stap gaat? Wat vind jij ervan als hij je zou gaan verbieden om alleen op stap te gaan? Hoe zou jij je voelen daarbij? En wat denk je dat dat met je relatie doet? Verbeteren allesinds niet hoor..
Persoonlijk, als hij me zou verbieden alleen op stap te gaan. Ik zou me aangevallen voelen. Ik zou denken dat hij mij niet vertrouwd, voor welke reden dan ook, misschien omdat hij zelf dingen uitsteekt als hij alleen weggaat misschien? Gelooft hij zo weinig in mij? Heeft hij zo weinig vertrouwen? Waarom dan nog verder gaan met de relatie..

En misschien ook niet te bang zijn om gewoon te zeggen wat je denkt. Als ik en mijn vriend bijvoorbeeld samen op stap gaan, en ik een beetje een decolté aanheb, en de ganse avond al één specifieke jongen mij heel veel aandacht geeft zal hij misschien wel eens komen zeggen van "eeu, dieje heeft der percies wel interesse in he?". Dan antwoord ik ook simpelweg: "Ja, problemen mee?". Als ie ja antwoord krijgt hij gewoon terug "ik niet, jammer e schat Knipoog". Hij moet maar niet zo wantrouwig doen seg.

Gek toch dat het allemaal met jezelf te maken heeft he? Haha!

Zelfvertrouwen hoef je niet bij mij mee aan te komen kloppen ik krijg wel mannelijk aandacht als ik uit ga.. dus betekend dat er toch wel jongens zijn die me er leuk uit vinden zien.
Ben ik heel blij om maar dat is niet alles om zelfvertrouwen te krijgen
Ik kan absoluut niet tegen complimentjes van jongens! ook niet van m'n vriend ik zeg iets van: yeah, right Nors opkijken ik kan gewoon geen complimenten ontvangen
Om wie ik ben? nou maak je borst maar nat want ik moet veel veranderen om te worden wie ik was.
Hij is zo niet blij met mij ik ben onzelfverzekert, onbetrouwbaar(zeg hij dan en daar HAD hij gelijk in.. nu niet meer), verlegen (na een jaar samen zelfs nog tegen zijn ouders) en ik kan gewoon niet trots zijn op mijn lichaam.. Hij wil dat graag anders zien.
Leuk, lief, knap, sexy en grappig? knap vind ie me niet, sexy zou daar ook wel onder vallen, lief? dat zou ik niet weten. .de laatste tijd in ieder geval niet (veel ruzie), Leuk? blijkbaar, anders was hij allang bij me weg gegaan.
Ik vind het prima dat hij alleen op stap gaat.. ik denk ook gewoon: als hij een ander zoent is het klaar.. is hij blijkbaar liever bij diegene en mag hij daar lekker mee verder.. en dat heb ik hem ook gezegt.
Hij wil mij niet verbieden op stap te gaan (andersom ook niet) maar vertrouwt mij niet.. vooral omdat ik praktisch elke avond een kerel aan me heb hangen..

Wij gaan nauwelijks samen uit.. hij woont om precies te zijn 201 km van mij vandaan. Als we samen uit gaan heeft hij het niet zo naar z'n zin.. wel vervelend voor allebei.. komt omdta hij gewend is gewoon even rondlopen en ergen zitten e.d. Wij dansen de hele avond gewoon Knipoog
Haha, dat moest ik eens tegen hem zeggen "Jammer heh".. was hij me vast een partij kwaad geworden Clown

Affin wij zijn elkaars tegenpolen.. en niet zo'n beetje ook.. dus het botst heel vaak tussen ons..

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 13:10

hallow schreef:
Zelfvertrouwen hoef je niet bij mij mee aan te komen kloppen ik krijg wel mannelijk aandacht als ik uit ga.. dus betekend dat er toch wel jongens zijn die me er leuk uit vinden zien.
Ben ik heel blij om maar dat is niet alles om zelfvertrouwen te krijgen
Ik kan absoluut niet tegen complimentjes van jongens! ook niet van m'n vriend ik zeg iets van: yeah, right ik kan gewoon geen complimenten ontvangen
Om wie ik ben? nou maak je borst maar nat want ik moet veel veranderen om te worden wie ik was.
Hij is zo niet blij met mij ik ben onzelfverzekert, onbetrouwbaar(zeg hij dan en daar HAD hij gelijk in.. nu niet meer), verlegen (na een jaar samen zelfs nog tegen zijn ouders) en ik kan gewoon niet trots zijn op mijn lichaam.. Hij wil dat graag anders zien.
Leuk, lief, knap, sexy en grappig? knap vind ie me niet, sexy zou daar ook wel onder vallen, lief? dat zou ik niet weten. .de laatste tijd in ieder geval niet (veel ruzie), Leuk? blijkbaar, anders was hij allang bij me weg gegaan.
Ik vind het prima dat hij alleen op stap gaat.. ik denk ook gewoon: als hij een ander zoent is het klaar.. is hij blijkbaar liever bij diegene en mag hij daar lekker mee verder.. en dat heb ik hem ook gezegt.
Hij wil mij niet verbieden op stap te gaan (andersom ook niet) maar vertrouwt mij niet.. vooral omdat ik praktisch elke avond een kerel aan me heb hangen..

Wij gaan nauwelijks samen uit.. hij woont om precies te zijn 201 km van mij vandaan. Als we samen uit gaan heeft hij het niet zo naar z'n zin.. wel vervelend voor allebei.. komt omdta hij gewend is gewoon even rondlopen en ergen zitten e.d. Wij dansen de hele avond gewoon
Haha, dat moest ik eens tegen hem zeggen "Jammer heh".. was hij me vast een partij kwaad geworden

Affin wij zijn elkaars tegenpolen.. en niet zo'n beetje ook.. dus het botst heel vaak tussen ons..

Hou je wel van hem? Want als je niet eens van jezelf houd, hoe kun je dan van een ander houden?

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 13:20

tuurlijk, ik ben gek op hem! waarom zou ik dan niet van een ander kunnen houden.. sowieso is dat een compleet andere houden van. Overigens zou ik als dat waar was ook niet van mijn familie kunnen houden?

Dakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 13:26

ik maakte me echt nooit zorgen tot dat een ex van me bij me vreemdgegaan is...
ik was in het begin met me nieuwe relatie wat wantrouwig en hij was heel erg jaloers, wat totaal niet hoefde..

maar de vriend waar ik nou al een tijd mee samen ben, ben ik af en toe wel een beetje jaloers als een meid steeds om hem heen loop te parraderen.. maar dat heeft hij ook bij mij..
dus gelukkig hebben wij gezonde jaloezie...

emilieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 13:46

Jeetje zeg ik heb echt bewondering voor de mensen die geen last hebben van jaloezie. Ik ben wel snel jaloers en meestal tegen mijn zin maar wat ik ook doe ik geraak er niet vanaf. Mijn vriend heeft dat probleem ook, maar ik ben niet bepaald het type dat ander mannelijk gezelschap ga opzoeken dus heeft hij nergens last van. Omdat mijn vriend tamelijk populair is bij het vrouwvolk is het er dus van gekomen dat hij een aantal aanbidsters heeft die niet van zijn lijf kunnen blijven terwijl ik naast hem sta.
Gisteren gezellig samen uit gegaan tot we een meisje tegenkwamen die echt gek loopt van hem. Komt zij van ver aangelopen en vliegt rond hem Ach gut , hierdoor werd ik al een beetje chagerijnig want dat meisje zoekt elke week meer en meer lichaamlijk contact met hem. Dit kon ik nog wel door de vingers zien omdat ik weet dat hij nooit iets voor dat meisje zal voelen en hij mij niet wil laten gaan. Toen kwamen we dat meisje een tweede keer tegen en ik was gezellig met mijn vried aan het kletsen komt zij ineens tussen ons in, pakt hem stevig vast en eist alle aandacht van hem op. Ik had mijn vriend al gezegt dat ik het niet graag heb dat zij hem volledig op eist en dat het al lang genoeg heeft geduurt dat zij '' hem van mij wil afnemen" om het zo te zeggen. Nou die 2de keer was ze erger en wou ze meer dan hem vastnemen.
Mijn vriend had bier vast en mijn stoppen sloegen door en dat meisje is met een biergeur en natte kledij vertrokken. Ik vertrouw mijn vriend maar er is vroeger teveel gebeurt waardoor ik het niet kan verdragen dat iemand anders hem nog vastneemt. Hij is ook jaloers en zelfs nog erger dan mij Clown

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 13:53

Dat vind ik dan weer net goed voor dat meisje. Ik had precies hetzelfde gedaan maar het niet alleen bij een biertje gelaten. Ik had dr persoonlijk aan dr haren naar de wc getrokken en dr eens even haarfijn verteld wat haar plaats is in dit plaatje.
Dat zijn nou dingen die ik niet kan verdragen. Van die aandachttrekkige meiden die om je vriend heen gaan hangen.
De eerste keer zoek ik er geen kwaad achter. De tweede keer zie ik het door de vingers. Maar als ze dan nog eens komt en nog meer eist is bij mij al snel de maat vol Clown

emilieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 14:02

hallow schreef:
Dat vind ik dan weer net goed voor dat meisje. Ik had precies hetzelfde gedaan maar het niet alleen bij een biertje gelaten. Ik had dr persoonlijk aan dr haren naar de wc getrokken en dr eens even haarfijn verteld wat haar plaats is in dit plaatje.
Dat zijn nou dingen die ik niet kan verdragen. Van die aandachttrekkige meiden die om je vriend heen gaan hangen.
De eerste keer zoek ik er geen kwaad achter. De tweede keer zie ik het door de vingers. Maar als ze dan nog eens komt en nog meer eist is bij mij al snel de maat vol Clown

Ik heb veel geduld gehad want dat meisje doet zo al van vorig jaar oktober - november.
Ik ben niet snel agressief en had al 100 keer gezegt dat als ze zo blijft doen er wel eens iets gaat gebeuren. Gisteren was de maat vol en was het ook niet enkel bij dat biertje gebleven maar heb haar ook laten kennis maken met mijn hand. Dat meisje is overigens 16 jaar heeft bij al mijn vriendinnen al problemen in de relatie veroorzaakt en heeft elk weekend een ander vriendje.
Nou hoop ik dat het voor haar duidelijk mag zijn dat mijn vriend van mij is, ik kijk uit naar het volgende weekend

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 14:05

Pff, wat een vervelend kind Scheve mond Mooizo Ja hoop voor haar dat ze ermee gekapt is Knipoog

Ladynette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 14:22

ik ben ook heel snel jaloers! en ze moeten echt niet aan hem zitten als ik er bij ben(ook niet als ik er niet bij ben maargoed) ik moet me gen zorgen maken zegt hij ook hij zegt niemand mag aan jou zitten en niemand mag aan mij zitten dat maak ik wel duidelijk! dat geeft wel een vertrouwd gevoel hij gaat ook wle uit zonder mij en ik ook wel is zonder hem! en als we zamen uit gaan zijn we wel in de zelfde dicotheek maar is hij in een andere zaal dan mij en kom hem dan steets wel tegen maar ik loop niet de heletijd achter hem aan hij is met zijn vrienden daar en ik ben met mijn vriendinnen op de dansvloer !
en volgensmij weet mijn vriend ook wel dat ik snel jaloers ben want ik was laats een weekendje weg en was van slag want ik was bang dat hij dingen had gedaan maar hij had toch niks gedaan ik maakte me zorgen om niks:P en hij von het ondertussen wel grappig dat ik me zo druk maakte!
ik ben wel minder jaloers dan in het begin! we houdne echt heel veel van elkaar! dus zorgen maak ik me minder maar niemand mag aan hem zitten als ik erbij ben want dan zit ik eventjes aan dat meisje! en die zou nie meer zo snel aan hem gaan zitten Bloos Haha!

moi_gitte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 21:02

Mijn vriend is wel heeel jaloers, echt vermoeiend. Ik mag niet eens met iemand afspreken en dan zeg ik vertrouw je me niet? Dan zegti jaa ik vertrouw je wel maartoch. Volgens mij is dat gewoon een kwestie van zelfvertrouwen. Dat heefti volgens mij niet zoveel. Tis wel een turk, zou dat ermee temaken hebben?
Ikzelf merk dat ik in een relatie eigenlijk niet jaloers ben, maar als het uit is wel ineens! Ookal heb ik het uitgemaakt, echt heeeeel stom. Ik weet ook niet hoe het komt maar dan ineens begin ik te twijfelen ook al was er een duidelijk reden waarom het uitging. Ik denkt wel dat dit te maken heeft met onzekerheid want in een relatie kan ik nooit ECHT geloven dat hij van me houd, waarom weetikniet. Met uitgaan ofzo krijg ik altijd genoeg aandacht dus dat is het probleem niet, bem meer onzeker over mijn gedrag. Met mijn huide vriend heb ik eigenlijk nooit last van jaloezie, alleen als wel met andere meisjes danst maar niet met mij.
Het is maar een gedoe met die jaloezie wat jammer dat niet iedereen elkaar zo vertrouwd

emilieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 21:57

Ik denk niet dat er een probleem is met vertrouwen in elkaar, ik vertrouw mijn vriend voor 100% en ben ook snel jaloers. Heb enkel het gevoel dat hij van mij is en niemand aan hem moet gaan zitten frutselen,dit is eerder bezitterigheid.
Zo is het ook dat mijn paard van mij is daar hoeft ook niemand anders aan te komen of op rijden. Er zullen wel relaties zijn die problemen hebben met vertrouwen en daardoor jaloers zijn op elkaar maar vaak gaat het ook gewoon om het feit dat wat van mij is dat hoeft niemand anders af te nemen of aan te komen. Bij mij is dit zeker het geval

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 21:58

Hallow: ik vrees dat als je zo'n laag zelfbeeld blijft hebben, en je ook zo negatief denkt over je vriend (hij vindt je niet mooi, leuk zeg je? Ben je dat zeker?), dan ga je hem echt van je wegjagen.

Ga sporten. Niks zo motiverend voor je als zien in de fitness dat er eigenlijk maar heel weinig mensen het perfecte lijf hebben. Bovendien krijg je na een tijd vertrouwen in je lichaam en ga je er trots op worden. Laat je niet neerhalen door negatieve gevoelens!

Emilieke: moest mijn vriend denken dat ik van hem ben... ik krijg al de kriebels bij de idee eerlijk gezegd.

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 10:14

Als hij zelf zoiets ongeveer zegt.. nogal zeker.
Voor de duidelijkheid: hij zei: Ik vind je niet knap, maar je word al mooier (dat laatste wist ik niet zeker.. heb alleen het eerste goed onthouden.. en mijn vrolijkheid werd lekker door de plee gespoelt toen ik dat te horen kreeg)
Het is niet zozeer dat ik de allerknapste wil zijn.. maar om dat te horen zegt voor mij al genoeg. Hij zegt ook: je hoeft toch niet op een model te lijken en blablabla.
Hij vind mij wel mooi genoeg (zegt ie) maar als hij eerst het een zegt en vervolgens zich verbetert doordat hij mijn stemming ziet keren geloof ik er geen snars van.
Ik zit sinds een paar week op fitness.. wel op een non- profit centrum dus de apperatuur is niet je van het. Affin als het maar helpt. Dr loopt toch behoorlijk wat lui rond met slanke lichamen.. als ik de mijne dan in de spiegel zie schaam ik me kapot.

Soms denk ik.. heey het valt wel mee.. maar bekijk m'n buik en besef dat ik mezelf voor de gek hou

M'n vriend en ik hebben praktisch altijd ruzie.. het spant er nu om of het nog allemaal wel lukt.
Hij woont 201 km van mij vandaan.. 2,3 uur reizen.. maar ik heb het voor hem over.
Ik houd van hem.. maar heb weinig gedaan om mijn deel in de relatie te bewijzen.. niet dat ik afstandelijk e.d doe.. maar beloftes om dingen te doen heb ik meerdere malen gebroken.. ik heb hem serieus gevraagt wat hij in hemelsnaam met mij doet.. maar dat weet ie niet eens Verdrietig

Overigens ben ik zo op hem afgesteld dat ik praktisch alles geloof wat hij zegt.. vreselijk.. het is zelfs zo erg geweest(misschien nog steeds?) dat ik helemaal niet meer voor mezelf kon denken.
Hij zegt: je toont geen initatief en je bent niet impulsief e.d.. nou dan is dat dus zo. Weer wat om aan te werken.. en zo zijn er nog talloze andere dingen..
Hij zit hier overigens ook op bokt.

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 10:27

Sorry hallow als ik het zo hoor. Maar bij zo'n vriend zou ik niet willen zijn.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 11:10

Hallow, als ik jou was zou ik die vriend van je direct aan de kant zetten! Hij trapt je alleen maar de grond in met zijn opmerkingen. En misschien ben je geen fotomodel, dat is nog geen reden voor hem om te zeggen dat je lelijk bent enzo. Iedereen is mooi en bijzonder op zijn eigen manier!!

Overigens ben ik wel benieuwd wie je vriend hier op bokt is.
Laatst bijgewerkt door Pashon op 21-05-07 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt