Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lizz schreef:Ooh meis, het is nu wel heel raar aan het worden.
Hoe gaat het nu eigenlijk met jou? Ik zou er helemaal door heen zitten namelijk!! Sterkte en succes.
polly2 schreef:Ik heb een deja vu als ik je berichten lees.
Twaalf jaar geleden heb ik ongeveer hetzelfde meegemaakt. Ik maakte me zo'n zorgen...niet normaal... Ook mijn ex had geen goed contact met zijn ouders...echt ...de verhalen lijken op elkaar.
Mijn ex bleek dus wel bij een andere vrouw te zitten. ook hij had niks tegen zijn vrienden gezegd. Die hebben nog een hele zoekactie op touw gezet, omdat ze ongerust waren (hij was van vrijdag op zaterdag verdwenen).
Op maandag was hij wel op het werk. Met dezelfde kleren aan als waar hij vrijdag mee weggegaan was. (hij had trouwens geen briefje achtergelaten, ging weg, zei me gedag, ging even een frisse neus halen, was met een uurtje terug zei hij)
Als ik je een tip mag geven: bel wel zijn ouders...stel dat er echt wat aan de hand is...die mensen hebben ondanks het slechte contact wel recht op dit soort informatie, het blijven zijn ouders.
Neem voor de zekerheid andere sloten (heb ik niet gedaan, stond hij ineens dronken, huilend voor me dat hij terug bij me wilde (terwijl ik lag te slapen) en vervolgens heeft hij me van de trap gegooid)
Als je een gezamenlijke bankrekening hebt: haal jouw helft van het geld er af. Laat zijn deel staan. Dan kan hij nooit meer opnemen dan waar hij recht op heeft. Mijn ex heeft namelijk alles opgenomen, tot in de rode cijfers toe, dus was ik ook nog een paar duizend gulden kwijt.
Mocht er wel iets ernstigs aan de hand zijn, dat hij in de war is of zo...deze maatregelen maken daarvoor niets uit. Is hij idd bij een ander of zo...dan kon je nog wel eens blij zijn met deze maatregelen in de toekomst.
Kun je informeren of hij wel op zijn werk/school (weet niet hoe oud jullie zijn) is?
Zo heb ik mijn ex te pakken gekregen: hem gewoon op zijn werk opgezocht en gevraagd wat er aan de hand was en dat hij zijn spullen kon komen halen etc..
Ik wens je veel succes...want leuk zijn dit soort dingen niet. Wat een stress!