Nee, waarom ik en waarom zo?? :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje201

Re: Nee, waarom ik en waarom zo?? :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 16:41

Jeetje, flink wat ontwikkelingen in het topic inmiddels
Super dat je je sloten toch laat veranderen!
zou hier niet te lang mee wachten eigenlijk, maar asap doen

Vreemd dat hij nergens te vinden is en zijn vrienden van niets weten..
Succes met het bellen van zijn ouders!

Miss_Shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 16:42

Ik vind het ook raar en zou me toch zorgen maken.Dat hij op deze manier weggaat ok,maar via een briefje en niemand weet waar hij is????
Ik zou toch de politie of idd zijn werk bellen,al is het alleen maar om te weten dat het goed met hem gaat.
Die spullen zou ik me geen zorgen om maken,ik zou eerst uitzoeken waar hij is.
En als blijkt dat hij wel gewoon op zijn werk is zou ik pas zijn spullen buiten zetten,hij moet toch iemand laten weten waar hij is.
Veel sterkte verder en ik hoop toch wel dat je hem vind,dan kun dit misschien ook afsluiten.

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 16:52

Sterkte ermee! Ik ben benieuwd of er nog nieuws is!

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 17:02

Ik heb een deja vu als ik je berichten lees.
Twaalf jaar geleden heb ik ongeveer hetzelfde meegemaakt. Ik maakte me zo'n zorgen...niet normaal... Ook mijn ex had geen goed contact met zijn ouders...echt ...de verhalen lijken op elkaar.

Mijn ex bleek dus wel bij een andere vrouw te zitten. ook hij had niks tegen zijn vrienden gezegd. Die hebben nog een hele zoekactie op touw gezet, omdat ze ongerust waren (hij was van vrijdag op zaterdag verdwenen).

Op maandag was hij wel op het werk. Met dezelfde kleren aan als waar hij vrijdag mee weggegaan was. (hij had trouwens geen briefje achtergelaten, ging weg, zei me gedag, ging even een frisse neus halen, was met een uurtje terug zei hij)

Als ik je een tip mag geven: bel wel zijn ouders...stel dat er echt wat aan de hand is...die mensen hebben ondanks het slechte contact wel recht op dit soort informatie, het blijven zijn ouders.

Neem voor de zekerheid andere sloten (heb ik niet gedaan, stond hij ineens dronken, huilend voor me dat hij terug bij me wilde (terwijl ik lag te slapen) en vervolgens heeft hij me van de trap gegooid)

Als je een gezamenlijke bankrekening hebt: haal jouw helft van het geld er af. Laat zijn deel staan. Dan kan hij nooit meer opnemen dan waar hij recht op heeft. Mijn ex heeft namelijk alles opgenomen, tot in de rode cijfers toe, dus was ik ook nog een paar duizend gulden kwijt.

Mocht er wel iets ernstigs aan de hand zijn, dat hij in de war is of zo...deze maatregelen maken daarvoor niets uit. Is hij idd bij een ander of zo...dan kon je nog wel eens blij zijn met deze maatregelen in de toekomst.

Kun je informeren of hij wel op zijn werk/school (weet niet hoe oud jullie zijn) is?
Zo heb ik mijn ex te pakken gekregen: hem gewoon op zijn werk opgezocht en gevraagd wat er aan de hand was en dat hij zijn spullen kon komen halen etc..

Ik wens je veel succes...want leuk zijn dit soort dingen niet. Wat een stress!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 17:12

Tjee meis wat een vreselijk naar bericht. Ik ga wel met de rest mee dus sloten vervangen al is het er maar 1 (hoofdslot). Ook zou ik zijn spullen vast in dozen stoppen en klaarzetten. Maar verder moet hij maar eerst bellen voordat hij ze terug krijgt. Ik hoop dat je de sloten heel snel kan vervangen want situaties zoals Polly hierboven beschrijft zou ik zeker niet onderschatten. Ook zou ik iemand zijn werk laten bellen als je het zelf niet fijn vindt. Dan weer je iig nog dat hij leeft. sterkte. zo te horen verdien je veel beter.

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 17:51

wat een rot streek, ik zou idd zo snel mogelijk de sloten laten veranderen enz. ben je daar van af. en begin je aan een nieuw leven......

heb je al wat gehoord? een uitleg is wel op zijn plaats denk ik zo....
sterkte meid Ach gut

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 19:45

Ooh meis, het is nu wel heel raar aan het worden.
Hoe gaat het nu eigenlijk met jou? Ik zou er helemaal door heen zitten namelijk!! Sterkte en succes.

Magic_Ubaila

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 19:53

Jeetje wat een verhaal!
Ik hoop voor je dat je snel wat hoort, hoef je je niet meer ongerust te maken en kan je weer verder met je leven!
Succes ermee...

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 20:34

Lizz schreef:
Ooh meis, het is nu wel heel raar aan het worden.
Hoe gaat het nu eigenlijk met jou? Ik zou er helemaal door heen zitten namelijk!! Sterkte en succes.

Ik probeer het zoveel mogelijk weg te stoppen, hoe ik me voel.. Eigenlijk voel ik me helemaal verslagen en weet ik niet meer hoe ik verder moet..
Zoals veel hier zeggen, ik zou blij moeten zijn van hem af te zijn.. tsja, dat is makkelijker gezecht dan gedaan..
Wel ben ik alweer wat opgelucht.. Mijn vriendin heeft naar zijn werk gebelt, hij was wel gewoon aanwezig.. Ook heeft ze gevraagd of ze iets door konden geven, dit kon wel dus als het goed is kan hij zo voor de deur staan. Nu hoop ik eindelijk er achter te komen waarom dit zo moest.. Verdrietig

Jullie weten niet hoeveel jullie voor me betekenen en hoeveel steun ik aan jullie heb!
Heel erg bedankt allemaal! Lachen

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 20:36

nu weet je iig dat er niets aan de hand is...
maw: sloten veranderen, en maatregelen nemen, nu je weet dat alles ok is met hem...

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 20:37

polly2 schreef:
Ik heb een deja vu als ik je berichten lees.
Twaalf jaar geleden heb ik ongeveer hetzelfde meegemaakt. Ik maakte me zo'n zorgen...niet normaal... Ook mijn ex had geen goed contact met zijn ouders...echt ...de verhalen lijken op elkaar.

Mijn ex bleek dus wel bij een andere vrouw te zitten. ook hij had niks tegen zijn vrienden gezegd. Die hebben nog een hele zoekactie op touw gezet, omdat ze ongerust waren (hij was van vrijdag op zaterdag verdwenen).

Op maandag was hij wel op het werk. Met dezelfde kleren aan als waar hij vrijdag mee weggegaan was. (hij had trouwens geen briefje achtergelaten, ging weg, zei me gedag, ging even een frisse neus halen, was met een uurtje terug zei hij)

Als ik je een tip mag geven: bel wel zijn ouders...stel dat er echt wat aan de hand is...die mensen hebben ondanks het slechte contact wel recht op dit soort informatie, het blijven zijn ouders.

Neem voor de zekerheid andere sloten (heb ik niet gedaan, stond hij ineens dronken, huilend voor me dat hij terug bij me wilde (terwijl ik lag te slapen) en vervolgens heeft hij me van de trap gegooid)

Als je een gezamenlijke bankrekening hebt: haal jouw helft van het geld er af. Laat zijn deel staan. Dan kan hij nooit meer opnemen dan waar hij recht op heeft. Mijn ex heeft namelijk alles opgenomen, tot in de rode cijfers toe, dus was ik ook nog een paar duizend gulden kwijt.

Mocht er wel iets ernstigs aan de hand zijn, dat hij in de war is of zo...deze maatregelen maken daarvoor niets uit. Is hij idd bij een ander of zo...dan kon je nog wel eens blij zijn met deze maatregelen in de toekomst.

Kun je informeren of hij wel op zijn werk/school (weet niet hoe oud jullie zijn) is?
Zo heb ik mijn ex te pakken gekregen: hem gewoon op zijn werk opgezocht en gevraagd wat er aan de hand was en dat hij zijn spullen kon komen halen etc..

Ik wens je veel succes...want leuk zijn dit soort dingen niet. Wat een stress!

Dat is ook toeval, mannan Verdrietig
Morgen laat ik de sloten vervangen, dit staat vast..
Mijn vriendin blijft waarschijnlijk hier een nacht slapen, echt vreemd, eerste keer in mijn bed slaap zonder dat hij er bij ligt..

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 20:38

Kunnen jullie er niet gewoon over praten,hoe alles is gegaan, misschien komt het nog goed? Of wil je dat zelf niet?

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 20:39

jeetje wat een verhaal sterkte ermee. en laat even weten wat er gebeurt is of hij is gekomen enzo

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 20:40

@ ReBaTi: Ja dat gaan we hopelijk ook doen, hij is er van op de hoogte dat ik wel met hem wil praten..

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 20:46

Pff.. wat een gedoe zeg!! Maar gelukkig is er dus niks ernstigs gebeurd, in de zin van dat hij vermist is ofzo.
Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt!!
Sterkte ermee en hou ons maar op de hoogte meid!

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 20:48

@ Jumpfreak: Hij is in ieder geval niet vermist, ook is hij er van op de hoogte dat ik hem wil spreken.. Ik hoop echt meer duidelijkheid te vinden, denk dat het wel wat meer rust geeft.. Al die vragen waar je geen antwoord op kan vinden houden je er erg mee bezig.. Verdrietig

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 20:52

Phoeh! Wat een drama!
Sterkte, dat zeker!

Maar, het is zeker dat hij straks voor de deur staat? Of denk je dat?

Heeft hij z'n spullen ook nog niet opgehaald?

Naatus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 20:54

heb je hele topic doorgelezen.. wat een verhaal zeg. Je denkt altijd dit overkomt mij niet. Onze relatie gaat top.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand niks meer van zich laat horen. Misschien schaamte? Hij durft je niet onder ogen te komen?
Denk ieder geval aan jezelf en laat hem maar in zijn sop gaarkoken. Hoe makkelijk het ook klinkt.. sterkte!

Bouwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 20:56

Och... Ik hoop dat hij snel voor de deur staat.. dat je het af kunt sluiten en je kan focussen op andere dingen.

Heeeel veel sterkte als hij komt.. je bent niet alleen gelukkig Lachen
Fijn trouwens dat je vriendin bij je slaapt... slaapt in ieder geval beter dan alleen..

bai meissie we horen het wel Lachen

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 20:56

@ RicardoOpa: Nee, zeker is het nog niet.. Hij is er van op de hoogte dat ik hem graag spreken wil en hij gerust langs kan komen..
Zijn spullen staan hier ook nog, ook dat kan hij dan metteen meenemen.

@ Naatus: Idd, het klinkt makkelijk maar probeer het maar eens.. Vooral nu die onbeantwoorde vragen nog door mijn hoofd spoken.. gewoon één en al kl*te

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:02

Nee, ik snap dat hij niet vermist is..
En ik snap ook echt dat je nu niks liever wilt dan antwoorden..
Ik hoop dat je ze snel zult krijgen.

Naatus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:07

tis veel makkelijker als je de antwoorden weet inderdaad.. dan kan je het naast je neerleggen. Ik zou er zelf dan ook geen vrede mee kunnen hebben. Wel fijn dat je vriendin blijft slapen! Toch wel prettig idee dan..

Probeer ieder geval niet kwaad op hem te worden als hij komt. Ik weet wel zeker dat het schaamte is en denk dat ie iemand anders heeft.. Dit soort dingen moet je jezelf niet aantrekken. Ligt niet aan jou! Voor hem 10 anderen Knipoog alleen is het nu een beetje moeilijk voor te stellen. En iedereen zegt wel ga lekker stappen.. Maar dat is niet voor iedereen de remedie. Denk gewoon aan jezelf. Doe allemaal dingen die je leuk vind en jezelf lekker verwennen!

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 21:09

Het is idd erg fijn dat ik iemand heb die bij me slaapt, anders slaap ik heel onrustig.. Het geeft toch een veilig gevoel, vooral omdat hij nog een sleutel heeft..
Ik weet wel dat het niet aan mij licht, toch blijf je denken dat je misschien een fout hebt gemaakt omdat het zo plotseling was..

Naatus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:11

als erover gepraat had en gezegt wat er was en jij deed er niks mee of wat dan ook. Dan lag het misschien aan jou/jullie beiden (zoiets is altijd van 2 kanten). Maar als er niks aangegeven wordt hoe moet jij dat zoiets weten??

Wat je eventueel kan doen vanacht is de deur op de knip, komt ie er niet in en anders sleutel in slot houden. Dan kom je er ook niet in Lachen

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:12

Jeetje wat een verhaal.. In ieder geval verstandig dat je de sloten laat vervangen.. Lijkt me geen overbodige luxe!!

heel veel sterkte er mee!