Wie heeft er ook zo genoeg van al dat ge-sonja-bakker?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spetterlover

Re: Wie heeft er ook zo genoeg van al dat ge-sonja-bakker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 18:28

Annetje_ schreef:
Ik heb er ook schoongenoeg van. Heb het een week gedaan, maar voor een mens met een (druk) leven is het niet te doen. Ik sport vaak, en lang. Toen ik de 3e dag een halfuurtje ging skeeleren ben ik maar snel naar huis gegaan. Werd helemaal duizelig en licht in m'n hoofd. Nee, bedankt Sonja.
Ik wil hier helemaal niet mee zeggen dat bij mensen die het wel werkt geen druk leven kunnen hebben! Het werkt alleen simpelweg bij mij niet. Kan ook leeftijd zijn (13).
Ik zou eerder gewoon de grote lijn aanhouden, dus sporten en een beetje op de calorieën letten.

Iedereen die het nog aan het doen is, en het lijkt te werken, succes!

Nee op je 13e moet je ook helemaal niet aan lijnen denken maar gewoon lekker van eten genieten!
Als je je er zo vroeg al mee bezig gaat houden verpest je je lichaam voor later, dus doe dat alsjeblieft niet..

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 18:48

Ik ben vanaf januari 8 kg afgevallen.
Een dieet volg ik niet.
Tis gewoon een kwestie van minder en gezonder eten en meer bewegen. Haha!
Al die dieeten is gewoon geld uit klopperij. Vork
Daarbij weet iedereen ook heus wel wat wel of niet goed voor je is. Clown

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 19:00

heb ooit is gezien voor dat inschrijven op die website viel om van het bedrah dat ze vroeger :s

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 19:35

ik ook, heb er nooit aan meegedaan, mn vriendin wel, ze was er zo zeker van, en ik maar zeggen lekker bewegen lekker in je vel zitten en jezelf niet uithongeren! er is trouwens bewezen dat al die spullen van haar goedkoper te halen zijn, zij moet persee alles van knor enzo.. mensen ga dan toch lekker sporten. of wees een blij met jezelf. *LOL*

Annetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 19:41

Spetterlover schreef:
Annetje_ schreef:
Ik heb er ook schoongenoeg van. Heb het een week gedaan, maar voor een mens met een (druk) leven is het niet te doen. Ik sport vaak, en lang. Toen ik de 3e dag een halfuurtje ging skeeleren ben ik maar snel naar huis gegaan. Werd helemaal duizelig en licht in m'n hoofd. Nee, bedankt Sonja.
Ik wil hier helemaal niet mee zeggen dat bij mensen die het wel werkt geen druk leven kunnen hebben! Het werkt alleen simpelweg bij mij niet. Kan ook leeftijd zijn (13).
Ik zou eerder gewoon de grote lijn aanhouden, dus sporten en een beetje op de calorieën letten.

Iedereen die het nog aan het doen is, en het lijkt te werken, succes!

Nee op je 13e moet je ook helemaal niet aan lijnen denken maar gewoon lekker van eten genieten!
Als je je er zo vroeg al mee bezig gaat houden verpest je je lichaam voor later, dus doe dat alsjeblieft niet..

Jup. Ik ben daar ook bijtijds achtergekomen, en heb even scheit aan al die dunne dennetjes. Ik ben niet dik, maar maar dun? Nee. Maar ik maak er ook geen probleem meer van, ga gewoon zo verder als voorheen. Cool

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 19:46

anne iedereen heeft zo een aparte eigenschap dat ons zo uniek maakt, wees blij met wat god je heeft gegeven, dit heeft ie gedaan met een reden.

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 20:04

jaa! je mag niks eten, iedereen doet opeens gezond, bah. Geen leuke rage Clown

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 20:07

Annetje_ schreef:
Jup. Ik ben daar ook bijtijds achtergekomen, en heb even scheit aan al die dunne dennetjes. Ik ben niet dik, maar maar dun? Nee. Maar ik maak er ook geen probleem meer van, ga gewoon zo verder als voorheen. Cool

Je moet jezelf ook niet met anderen vergelijken, dat heeft geen zin, iedereen is ander gebouwd, je lichaam is niet hetzelfde als dat van een ander Lachen Fijn dat je dat inziet!
En dat je niet dun bent, boeiend, je bent nog jong, je groeit nog, als je gewoon genoeg en gezond eet en daarbij blijft bewegen, komt het helemaal goed Haha!

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 21:35

PrinCessRomy schreef:
ik ook, heb er nooit aan meegedaan, mn vriendin wel, ze was er zo zeker van, en ik maar zeggen lekker bewegen lekker in je vel zitten en jezelf niet uithongeren! er is trouwens bewezen dat al die spullen van haar goedkoper te halen zijn, zij moet persee alles van knor enzo.. mensen ga dan toch lekker sporten. of wees een blij met jezelf. *LOL*

Worden er vast door gesponsord. Knipoog

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 15:56

Het is dus vaak zo dat het dus niet voldoende is om alleen maar gezond te eten.
En met een dieet moet je niet stoppen nee want dan kom je inderdaad dubbel en dwars aan.
Tuurlijk het zijn hele hypes maar ik ben blij dat veel mensen toch hun ding erin hebben gevonden om af te vallen aangezien er veel te veel mensen overgewicht hebben

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 16:13

chevax schreef:
@Iballa: da's alleen maar goed dat het jou goed is bevallen en dat je bent afgevallen. Maar.... (ja,ik blijf zeuren Lachen ), je noemt het nu de SB-manier. Maar het is toch gewoon logisch en gezond eten? Sonja Bakker heeft geen patent op gezond eten, hoor, dat doe je zelf.

JA, je hebt helemaal gelijk. Ik heb het zo genoemd om aan te geven dat we dus een beetje op dezelfde voet doorgaan.

Iedereen heeft een eigen manier van afvallen. Je moet doen wat je zelf prettig vind.
Sommigen doen het met Modifast, anderen met SLim Fast, of dmv minder eten, meer bewegen enz..
Ik voel me hier goed bij en verder maakt het me niet zoveel uit wat een ander er van vind Knipoog

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 16:27

Ons ma doet ook aan Sonja Bakker. En het werkt echt supergoed bij der. Ze is 25 kilo afgevallen, en heeft er niet bij gesport. Ze werkt dan ook de hele dag, veel lopen enz. Maar ze neemt het niet al te letterlijk. Het onbijt en tussen de middag eet ze wel dat uit het boekje. Maar savonds kan ze ook gersut een bord friet pakken. Zo honger je jezelf niet uit, en werkt het bij haar heel goed. Maar ben het wel met jullie eens dat het ineens iedereen doet, en die publiciteit nu wel afgelopen mag zijn.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 16:33

Afbeelding IK!

Je kunt nergens gaan eten of iets doen zonder dat Sonja ge-emmer! Doe mij maar SAS!
Ik heb overgewicht en als ik dan achter de kassa zit begint zowat iedere klant dat ze daar mee bezig zijn omdat ze er dan al vanuit gaan dat omdat je dik bent je er ook wel mee bezig zult zijn Scheve mond

Ja Doei! dieet, het woord zegt het al goed! Zit er net zo snel weer aan, het is je levenstijl en gewoonte die je aan moet pakken voor de rest van je leven en niet voor 9 weken!