rot tnt en ah en hun domme regels

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juline

Re: rot tnt en ah en hun domme regels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 14:40

ja zo kan je ook een dagvulling hebben... nog steeds hier iver bezig.

punt is denk ik dat de ts te ondoordenkend is om andere oplossingen te zoeken voor het bezorgen van een pakje.

neem aan dat dit niet het eerste pakje is wat je in je leven hebt ontvangen dus je weet hoe het werkt.

zoals eerder al is gezegt had je het bijv ook naar je werk kunnen laten sturen naar een goeie vriendin of je ouders enz enz.

over paloma zal ik niet beginnen want dat doet er verder niet echt meer toe. ben er verder ook niet mee eens maar ja wie ben ik om daar over te zeuren..

dus om ontopic te blijven vindt ik dat je beetje kortzichtig bent geweest en je dit allemaal makkelijk tegen had kunnen gaan door wat verder door te denken.

en euh slimmerik hopelijk ben je net zo slim als je grappig probeerd te zijn als in je profiel heb je dus je pakkje niet naar adres van ts gestuurd want dan kunnen we dit topic nog heel lang gaan maken........

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 15:20

Cayenne schreef:
Ik vind het trouwens heel apart dat de mensen die in het topic van Paloma het al niet met de TS eens waren, nu opeens ook weer allemaal opduiken Bloos

Ik heb mezelf helemaal niet met dat topic van Paloma bemoeid dus die vlieger gaat niet op.
Verder vind ik het vreemd dat TS het Paloma verhaal te pas en te onpas mag gebruiken en anderen er niet op in mogen gaan.
Beetje meten met dubbele maten weer.

Verder denk ik niet dat de klacht erg serieus genomen wordt. De Tnt heeft zich netjes aan haar plicht gehouden en het pakket op tijd bezorgd, dat TS niet thuis was kun je de Tnt niet kwalijk nemen. Dat TS het pakket niet op de tijden kan halen die daarvoor staan kun je de ah niet kwalijk nemen, evenmin kun je de ah niet kwalijk nemen dat zij er niet aan gedacht heeft een familielid of goede vriendin te machtigen om het pakket op te halen.

Zo belangrijk was het pakketje dus ook blijkbaar niet.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 15:26

naadje24 schreef:
slimmerik schreef:
Als de postbode ermee stopt? Voor één gestopte postbode staan er minstens 10 anderen in de rij. Haha!

is dat zo Verward
ik denk dat je dit alleen kan zeggen als je een insider bent..

ik kan je namelijk vertellen dat dit dus niet zo is!(tot voor kort 4 jaar lang postbode geweest)

weet niet exact waar je woont maar hier weet ik wel 10 mensen die hier postbode willen worden , maar er zijn een vakatures
zeker niet nu ze weer paar postbodes de laan uitgestuurd hebben
ivm financieen en het idd gedeeltelijk door zo'n bedrijf met guppen word gedaan

afijn TNT valt niet geheel goed te praten,ze maken een hoop fouten....Toen wij zelf nog de pakketten deden...pff je wil niet weten hoe daarmee omgegaan werd....gelukkig is door vele klachten een andere regeling voor gekomen.
Maar voor pakketten gelden wel vaste regels die wie door de klant gemaakt worden!
een pakket mag namelijk alleen bij de buren afgegeven worden als dit met bepaalde tekens op de doos staat! staan deze tekens er niet op dan heb je pech en zal je toch echt naar het postkantoor moeten als je niet thuis bent
degene die het pakket verstuurd moet aan jou vragen of het bij de buren mag en dit op de doos vermelden
dit kan je als verzender dus niet zomaar aangeven of je moet het eigenhandig op de doos schrjiven Haha! alleen daar waar voor getekend moet worden kan je aangeven en dan zelfs mag er iemand anders voor tekenen
of je moet aangeven dat ALLEEN de ontvanger mag tekenen voor ontvangst
en idd zelf een briefje op de deur hangen is een optie.
ook leuk voor de dieven Haha!
ook bij de AH houden ze zich gewoon aan de regels...zoniet dan kunnen ze het hele postagentschap wel vergeten en hebben ze weer een service minder naar honderden klanten toe
dus gaan ze niet voor 1 klant ,honderden klanten op het spel zetten.

als je weet dat een pakket komt..zorg dat je thuis bent,iemand anders thuis is....of wat dan ook...
maar ga daar niet de bedrijven de schuld van geven.
ik krjig hier 3 a 4 x per week pakketten , moet dus altijd thuis zitten
omdat het ene pakket er 1 dag over doet en de ander 3 (vooral uit de verdeel post zwolle is standaard dag langer onderweg weet ik ondertussen..)nou ben ik idd 9vd10 keer thuis of moet in het ziekenhuis zijn of buitenritje aan het maken en de postbode komt spontaan op andere tijd (paar uur eerder of later ..gebeurt soms geeft inprincipe niks maar kan gebeuren ..
maar wat da n// Haha!

en dan een verhaal van een paard erbij betrekken,vervolgens word het geklaagd en moet er weer ontopic worden gepraat terwijl je er zelf weer van afwijkt.... Verward
niet fair....ook niet fair om het verhaal erbij te pakken om zo je zin te krijgen of steun
je bent een mens en klant net als ieder ander....er zijn genoeg mensen die goede dingen doen voor dieren en er niet te koop mee lopen of bedelen maar het gewoon doen!
die mensen doen dit op eigen verantwoording en keuze,je bent het niet verplicht!

dat je een klacht indient is dus niet fair en ik mag ook hopen dat ze m niet serieus nemen.

ik reageer uit de principe kwestie niet vawege deken voor zieluggg paard ..
al ging het over een onderbroek ..
gaat er om dat verschillende dames achter de balie de regels naar eiendunk invullen ..de een star de ander weet niet eens dat het niet mag ..
de kromheid van de uitspraak "moet zeker weten dat u u bent dus ik moet scannen .. terwijl het wel zo bij buren afgegeven kan worden
maar niet aan iemand met bewijs van poging tot afgifte en id kaart , trapt mij tegen het verkeerde been ..
sorry als je dit allemaal tegen de borst stoot maar na het lezen van alles is dit mijn mening.

die mag je zoals een ieder hebben Knipoog , naar aanleiding van het lezen van alles gecombineerd met eigen ervaringen heb ik een ander , ik respecteer de jouwe
jij ook de mijne ? Bloos

de enigste maar die ik heb is het niet aanwezig zijn van een poging iemand aners te vinden die misschien tijd had om het op te halen ..

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:06

naadje24 schreef:
afijn TNT valt niet geheel goed te praten,ze maken een hoop fouten....Toen wij zelf nog de pakketten deden...pff je wil niet weten hoe daarmee omgegaan werd....gelukkig is door vele klachten een andere regeling voor gekomen.
Maar voor pakketten gelden wel vaste regels die wie door de klant gemaakt worden!
een pakket mag namelijk alleen bij de buren afgegeven worden als dit met bepaalde tekens op de doos staat! staan deze tekens er niet op dan heb je pech en zal je toch echt naar het postkantoor moeten als je niet thuis bent
degene die het pakket verstuurd moet aan jou vragen of het bij de buren mag en dit op de doos vermelden en idd zelf een briefje op de deur hangen is een optie.
knip

als je weet dat een pakket komt..zorg dat je thuis bent,iemand anders thuis is....of wat dan ook...
maar ga daar niet de bedrijven de schuld van geven.

Van de week nog een pakketje gekregen, doos was kapot en er zijn dingen uit de doos verdwenen. En dat is nogal vervelend omdat het gaat om wikkels voor om collectebussen om te kunnen collecteren voor 'Jantje Beton'.
Verder waren we dus niet op de hoogte dat dit pakket nu zou komen. Niemand heeft ons gevraagd of het bij de buren afgegeven mocht worden en toch stond de buurman 's avonds aan de deur met het pakket. Ook nog zonder dat er een briefje bij ons in de brievenbus lag dat het pakket daar bezorgd was En dit was zeker niet de eerste keer, mijn buurman grapt al dat het goed bijverdiend dat postbode spelen. Toevallig was die week nog een pakketje bezorgd bij de buren, waarvan ik wel een briefje in de brievenbus had dat die bij de buren was bezorgd. Ziek nou ik weet het niet meer hoor.

En het is altijd maar afwachten wanneer een pakket komt, de ene keer is dat de volgende dag, dan duurt het een week, zoveel vrije dagen heb ik niet, en dan komen ze nog altijd wanneer ik de hond aan het uitlaten ben. En iemand anders in ons huis laten oppassen, vind ik niet echt fijn.

Pakket op je werk laten bezorgen moet ook maar net kunnen en moet je willen.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:20

Nou ik zou iig niet amused zijn als ze mijn pakketje bij de buren zouden afgeven.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:23

Esther schreef:
Van de week nog een pakketje gekregen, doos was kapot en er zijn dingen uit de doos verdwenen. En dat is nogal vervelend omdat het gaat om wikkels voor om collectebussen om te kunnen collecteren voor 'Jantje Beton'.
Verder waren we dus niet op de hoogte dat dit pakket nu zou komen. Niemand heeft ons gevraagd of het bij de buren afgegeven mocht worden en toch stond de buurman 's avonds aan de deur met het pakket. Ook nog zonder dat er een briefje bij ons in de brievenbus lag dat het pakket daar bezorgd was En dit was zeker niet de eerste keer, mijn buurman grapt al dat het goed bijverdiend dat postbode spelen. Toevallig was die week nog een pakketje bezorgd bij de buren, waarvan ik wel een briefje in de brievenbus had dat die bij de buren was bezorgd. Ziek nou ik weet het niet meer hoor.

En het is altijd maar afwachten wanneer een pakket komt, de ene keer is dat de volgende dag, dan duurt het een week, zoveel vrije dagen heb ik niet, en dan komen ze nog altijd wanneer ik de hond aan het uitlaten ben. En iemand anders in ons huis laten oppassen, vind ik niet echt fijn.

Pakket op je werk laten bezorgen moet ook maar net kunnen en moet je willen.

als je dingen kapot krijgt of niet afgeleverd zoals het hoort dan moet je daar een klacht over indienen maar dit was niet het geval bij de TS
ik vind gewoon dat als tnt het WEL goed doet je niet moet klagen
tnt heeft een pakketlevergarantie van 24 uur mits het voor 16.00 bij het postkantoor gebracht is
als het pakket dus dagen op zich laat wachten dan ligt de oorzaak vaak bij de afzender
er zit ook tracktrace op de pakketten van 6,20,daarmee kan je precies zien wanneer het pakket afgeleverd is op postkantoor en waar het pakket zich bevind

nickjuh: het is ook maar net hoe je het briefje ophangt...als jij een klein briefje maakt op je brievenbus dan ziet zo'n postbode dit echt wel en boeven gaan niet overdag alle brievenbussen nakijken he?
en wat betreft het insiders verhaal....er kunnen geen 10 postbodes in de rij staan voor 1 die de laan uit wordt gestuurd
dat is te danken aan de mooie economie
als je nu solliciteert bij de post en je hoort de voorwaarden cao en loon,geloof me voor dat geld ga jij dat zware werk niet doen.....veel sollicitanten haken dus af en zo krijgt post dus ook geen mensen meer binnen...
het is nou ook eenmaal een feit dat een postbode wel de vrijheid heeft om het bij de buren af te geven maar op het moment dat je het komt afhalen bij een agentschap je je hiervoor moet legitimeren
dit is overigens al jaren zo...
de dame van de AH handelen dus juist bij het vragen van een legitimatie.

en hoe moeilijk is het om met stift even op een pakket te schrijven: b.g.g. graag bij de buren Verward

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:24

Charos schreef:
Nou ik zou iig niet amused zijn als ze mijn pakketje bij de buren zouden afgeven.

Maar daar is bij ts ook helemaal geen sprake van en ook niet van kapotte pakketen oid.
Er is enkel sprake van het feit dat TS niet thuis was op de dag dat het pakket bezorgd werd en dat TS niet op de voorgeschreven uren haar pakket kon ophalen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:25

Charos schreef:

dit kan je door degene die het verstuurd op de doos laten zetten
ik heb dit altijd al gedaan omdat het wel bezorgd mocht worden op nr 7 maar niet op nr 5en ik heb er nooit geen sores mee gehad

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:28

Charos schreef:

Ik krijg best vaak pakketen van mijn buren. Die zijn dan niet thuis, zodra ze thuis komen, halen ze het ff op. niets aan het handje. Bloos

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:36

Bij mij ligt er altijd een briefje in de bus dat ze dezelfde avond nog een keer komen om het pakket te bezorgen, keurig met de tijd van aflevering daarbij.
Als ik er dan weer niet ben moet ik het inderdaad ophalen op de door hun vastgestelde tijden en ook die tijden staan keurig vermeld.

Niet hun schuld als ik niet op die tijden aanwezig ben of op die tijden het pakket niet kan halen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:37

ThePast03 schreef:
Charos schreef:

Maar daar is bij ts ook helemaal geen sprake van en ook niet van kapotte pakketen oid.
Er is enkel sprake van het feit dat TS niet thuis was op de dag dat het pakket bezorgd werd en dat TS niet op de voorgeschreven uren haar pakket kon ophalen.

idd! we klagen wel over tnt en andere zaken die hier eigenlijk niks toe doen
het hele verhaal waar het eigenlijk over gaat word over het hoofd gezien

in het geval van de TS heeft tnt goed gehandeld en AH ook
dat het niet naar de zin van de TS is gegaan is helaas pech voor haar....

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:39

ThePast03 schreef:
Bij mij ligt er altijd een briefje in de bus dat ze dezelfde avond nog een keer komen om het pakket te bezorgen, keurig met de tijd van aflevering daarbij.
Als ik er dan weer niet ben moet ik het inderdaad ophalen op de door hun vastgestelde tijden en ook die tijden staan keurig vermeld.

Niet hun schuld als ik niet op die tijden aanwezig ben of op die tijden het pakket niet kan halen.

idd zo'n briefje is dus een verplichting voor zo'n bezorger,pas wanneer hij geen briefje achterlaat is hij/zij fout en mag je een klacht indienen

en bovenstaand heeft helemaal gelijk over het feit dat de tijden netjes op het briefje staan vermeld

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:29

Wees blij dat je naar de AH bij jou in de buurt kan, ook al staan de tijden je niet aan. Ik heb 1 keer een pakket gekregen met een andere vervoerder en dat kon ik 20km verderop gaan ahlen, was het dichtsbijzijnde afhaalpunt.

En net wat Naadje zegt, gewoon een briefje ophangen als iets wel of niet bij de buren afgegeven mag worden. Bepaalde paketten mogen ook niet afgegeven worden bij de buren. Ligt er ook aan wat voor verzending de afzender er van maakt. Ik weet dat oa de Pabo aangeeft dat het pakket alleen op huisadres bezorgd mag worden.

Bedenk wel dat de postbode ook niet voor zijn lol 2 keer voor een dichte deur staat, ik niet iig

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 18:32

ik ben juist niet blij dat de ah het nu doet, bij postkantoor kon ik om 9 uur al terrecht, voor werktijd dus, en ook op zaterdag, nu niet meer dus.
En briefje op bus hange gaa bij mij niet, woon in een appartementen complex, leuk als iedereen weet dat ik niet thuis ben.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:37

Misschien een ander aflever adres opgeven. Als ik iets bestel en ik weet dat ik niet thuis ben laat ik het naar mijn ouders gaan. Die zijn wel veel vaker thuis.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:45

Dit is TS éénmaal gebeurd en natuurlijk nooit weer.... Haha! Haha! Haha!

Gewoon even rekening mee houden dat je met een dom bedrijf te maken hebt Haha! Knipoog

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:01

Het is vrij simpel om onder je adres te vermelden, alleen op huisadres of bij afwezig op nr X afleveren.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:06

juline schreef:
en euh slimmerik hopelijk ben je net zo slim als je grappig probeerd te zijn als in je profiel heb je dus je pakkje niet naar adres van ts gestuurd want dan kunnen we dit topic nog heel lang gaan maken........

Euh.... veel mensen vinden mijn profiel geweldig maar als je het over slimmigheid hebt: ik had het pakje niet verstuurd hoor Clown . Mijn ervaringen met TNT zijn dermate dat ik het liever en goedkoper zélf breng of een koeriersbedrijf het laat doen. Iig een bedrijf wat wél klantgericht en dienstverlenend is. Haha!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:08

slimmerik schreef:
Gewoon even rekening mee houden dat je met een dom bedrijf te maken hebt Haha! Knipoog

Een bedrijf is volgens jou dom omdat ze geen rekening houden met de werktijden van topicstarter?
Misschien moet ts in het vervolg gewoon haar pakketjes zelf op gaan halen, dan heeft ze niemand meer iets te verwijten en geen kans dat ze met domme mensen in aanraking komt.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:15

naadje24 schreef:
[tnt heeft een pakketlevergarantie van 24 uur mits het voor 16.00 bij het postkantoor gebracht is
als het pakket dus dagen op zich laat wachten dan ligt de oorzaak vaak bij de afzenderer zit ook tracktrace op de pakketten van 6,20,daarmee kan je precies zien wanneer het pakket afgeleverd is op postkantoor en waar het pakket zich bevind

nickjuh: het is ook maar net hoe je het briefje ophangt...als jij een klein briefje maakt op je brievenbus dan ziet zo'n postbode dit echt wel en boeven gaan niet overdag alle brievenbussen nakijken he?
en wat betreft het insiders verhaal....er kunnen geen 10 postbodes in de rij staan voor 1 die de laan uit wordt gestuurd
dat is te danken aan de mooie economie
als je nu solliciteert bij de post en je hoort de voorwaarden cao en loon,geloof me voor dat geld ga jij dat zware werk niet doen.....veel sollicitanten haken dus af en zo krijgt post dus ook geen mensen meer binnen...
het is nou ook eenmaal een feit dat een postbode wel de vrijheid heeft om het bij de buren af te geven maar op het moment dat je het komt afhalen bij een agentschap je je hiervoor moet legitimeren
dit is overigens al jaren zo...
de dame van de AH handelen dus juist bij het vragen van een legitimatie.

en hoe moeilijk is het om met stift even op een pakket te schrijven: b.g.g. graag bij de buren Verward

okee gaan we .. uh pardon Haha! mag ik even Haha! verzend alles met de pakketpost en ja voor 16.00 bij de post en nee niet altijd (vaker niet dan wel) de dag erna afgeleverd Haha! kan je heeeel netjes nazi3n idd aan de tt code Haha! maar dat ligt dan dus aan mij en niet aan de TNT ..okee ..ook goed Clown wat jij wlt Haha!

ook leuk de ene keer staat er afgeleverd en dat het postkantoor adres terwijl het aan huis is afgeleverd , of bij de buren de andere keer staat er simpel JA
en als het dan NIET bij de geadresserde is afgeleverd en niet op het postkantoor ligt en er GEEN briefje is achtergelaten ..dan is het zoeken bij de buren en als je dan vraagt aan TNT WAAR het dan afgeleverd is ..dan weten ze dat niet Bloos

mijn man zou ondanks karig loon echt wel postbode willen zijn Vork ondanks bar slechte cao (jullie hebben tenminste nog een cao dat kan echt niet elke bedrijfstak zeggen Knipoog )en ja heel vroeg op Haha! en partime ..voor weinig ..in weer en wind .. Haha!
maar er zijn 10 wachtende voor hem Knipoog

ennuhhh mijn postbus zit aan de straat en nee gezien mijn zaak aan huis
(ruitersport) wil ik echt geen briefje op hangen als ik er eens niet ben Bloos
heb gelukkig goed allarm systeem (buren worden gek als we per ongelukkig een anti muis kat hebben opgesloten en er niet zijn ) en waakhondje ..
maar dan nog ..een klein briefje aan de brievenbus bij een rjitjes huis is een ding maar zo is het dus niet overal

in het geval van TS ..heb ook wel eens zoiets dergelijks aan de hand gehad
en je hebt dan dus idd de krokodil gevoel ..een beetje coulance en de persoon zich zelf laten indentificeren en tekenen voor ontvangst en dan
even het te scannen stickerje 10 minuten appart houden ..om dit vervolgens 10 minuten later door de scan te halen ...is dat nu echt teveel gevraagd ??

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:20

nickyu schreef:
naadje24 schreef:
in het geval van TS ..heb ook wel eens zoiets dergelijks aan de hand gehad
en je hebt dan dus idd de krokodil gevoel ..een beetje coulance en de persoon zich zelf laten indentificeren en tekenen voor ontvangst en dan
even het te scannen stickerje 10 minuten appart houden ..om dit vervolgens 10 minuten later door de scan te halen ...is dat nu echt teveel gevraagd ??

En dus moeten ze volgens jou dus voor iedereen die geen oplossing zoekt (zoals het verzenden naar het bedrijf waar je werkt, je ouders etc of het pakketje door iemand laten ophalen) maar uitzonderingen maken?
Het is niet hun fout dat TS niet op de aangegeven tijden terecht kan en ik vind dit gewoon de zaak compleet omdraaien.
Dat er dan een dame uiteindelijk zo vriendelijk is om je te helpen is inderdaad een uitzondering en haar aardigheid zal haar misschien zelfs nog wel in de problemen helpen dankzij de klacht van ts want zij had dit dus niet mogen doen.

De rest van je post heeft niets met de "klachten" van ts te maken en is voor mij dus volkomen off topic.
Lijkt me meer iets voor een centraal klaagtopic over tnt. En als je dan bedenkt hoeveel pakketen er verstuurd worden per dag vind ik het nog heel erg meevallen eigenlijk.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:58

verkeerde quote ThePast03 Knipoog
ik schreef het niet Tong uitsteken

idd een een centraal klaagtopic waarin iedereen zijn ei over de tnt kwijt kan
maar dan ook een centraal klaagtopic andersom? Clown
heb als postbode genoeg te klagen gehad op de mensen
(stront in de voortuin door eigen hond of kat,dichtgeplakte brievenbussen,agressieve dieren,brievenbussen die klemmen en je vingers eraf hakken,onvriendlijkheid enz enz..kan nog wel een uurtje doorgaan)

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:41

Mijn ervaringen met TNT/TPG zijn wat wisselend. Zo zou het postagentschapje in Rilland tot half 6 open moeten zijn. Echter in schoolvakanties is dat maar tot 12 uur, hetgeen voor de full-time werkende mens ronduit ondoenlijk is. Verder hebben ze al 's zonder een briefje in de bus de doen een pakket afgeleverd bij de buren en ze hebben het zelfs al een keer gepresteerd om een pakketje naast een laag muurtje bij de voordeur (dus wel nog enigszins beschermd) neer te zetten, zonder briefje door de bus te doen met de mededeling dat er iets buiten stond! Het is dat m'n bel spookneigingen heeft, anders had't er zo een dag kunnen staan!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 21:06

en is niet zo dat die meid zo aardig was, zij wist niet een sdat ze niet zomaar pakje kon meegeven maar moest uitscannen. best raar he, dat personeel niet eens weet hoe en wat. En die meid van vrijdag had mij ook kunnen zeggen datz e dag erna gesloten waren, net zoals ik om half 9 belde en vroeg of ik ook pakketje kon versturen. ja, dat kon zeiden ze, dus toen ik iets later daar kwam was ik te vroeg. hadden ze me ook telefonisch kunnen laten weten vind ik.

Onyx88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 21:07

Ik houd ook niet van de TNT. Mijn vriend werkt daar en is het spuugzat. Hij werkt op de helpdesk van de mensen die de software voor het versturen van paketten gebruiken. Deze software is bijzonder slecht en dat word genegeerd. Hij heeft een heel klachtenrapport geschreven, hele systeem onderuit gehaald en kreeg van zijn leidinggevende te horen: "Goed speurwerk, ga zo door!" Het is dus gewoon genegeerd. Ik krijg steeds meer een hekel aan bedrijven die zo omgaan met hun klanten en vaak zelfs hun eigen werknemers.

Daarnaast vind ik de Albert Heijn een pleuriswinkel. Ze doen alsof ze bekend staan met hun goede service maar ik vind dat zij een van de supermarkten zijn met een slechtere service en slecht omgaan met hun personeel. Beide bedrijven, zowel TNT als AH, zijn in mijn ogen bedrijven met meer oog voor winst dan voor het welzijn van hun werknemers én klanten.