Ja ik doe rustig aan hoor! ik hoop zoiets NOOIT meer mee te maken want het doet echt ongeloofelijk veel zeer.. Nooit verwacht dat dat zo hard kon aankomen.. En dan had ik nog geluk dat ie niet op ijzers staat.
heee alison! fijn dat je weer thuis bent! dan knap je het snelst weer op! geloof mij maar ik hoop dat je een leuke pony kan vinden als je weer beter bent en dat je paloma een goed tehuis kan bezorgen! weet je al waneer je weer mag rijden? groetjes van die halve zool die je overviel in het ziekenhuis!
ach ja ik was er toch en dan kan ik net zo goed ff een kijkje bij je komen nemen, toch? en moet jij nog op controle of mag dat gewoon bij jullie? ik mag nog wel een keer of 3 a 4 terug denk ik!
hoi hoi jeetje wat heb je veel meegemaakt nu zeg en beter thuis uitzieken als in het ziekenhuis doe ik ook altijd , dat is beter in je eigen omgeving ect.
Nou Sorayalover1, heftig verhaal hoor! Zo'n dingen kunnen nu eenmaal gebeurenmet paarden...helaas... Rust jij maar lekker uit en verder veel plezier met je nieuwe paardje!
Gelukkig ben je weer thuis! Was wel schrikken zeg! Goed uitrusten dan maar!
Nog ff een vraagje, trapte de pony uit 'kwaadheid' of omdat hij ergens van schrok? Als hij ergens van schrok kan je t hem toch niet kwalijk nemen? ja ik snap natuurlijk wel dat je bang bent geworden!