Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris1702 schreef:Heeft iemand inspiratie???
Hilli schreef:- Een mooie ingelijste foto van jezelf (of jezelf met partner), gemaakt door een fotograaf? Zodat ze toch nog steeds aan je kan denken nu je 'definitief' huis bent?
- Houdt ze van kunstzinnige dingen om neer te zetten? Iets van een beelje met insciptie misschien?
Citaat:Ik heb al een kadootje gekocht (http://www.covercards.nl/bmk.php?boek=82) maar wil graag nog wat extra's geven.
dees_daan schreef:mijn bijrijdster gaat binnenkort verhuizen, en omdat ik haar dankbaar ben dat ze de pony heeft gereden, en hij veel geleerd heeft, wil ik haar iets speciaals geven, iemand ideetjes?
Polivy schreef:Wie kent nog originele leuke gezelschapsspellen? Wat dus niet iedereen geeft... (aangezien ze dit ook hebben gevraagd aan anderen)
Polivy schreef:Wie kent nog originele leuke gezelschapsspellen? Wat dus niet iedereen geeft... (aangezien ze dit ook hebben gevraagd aan anderen)
LinseyDonja schreef:6 September as ben ik 3 jaar samen met mijn bijna 21 jarige vriend, wat moet ik kopen heeeelluuuup!!!
Polivy schreef:Oeh, dat soort dingen zijn altijd heel erg persoonlijk vind ik.
Misschien een boekje ofzo? Ik heb laatst een vriendin de levenslessen van Winnie de Pooh gegeven. Ze zijn zoooo waar en zo herkenbaar en het was echt iets wat op dat moment in haar leven paste.
Het zijn vaak net de dingetjes waar je tegenaan moet lopen. Dus gewoon lekker de stad in gaan en je ogen de kost geven.
Maar ik denk dat een lief kaartje al veel doet hoor