lieve Kim en Sanne ..... heel heel veel sterkte voor nu en later ....Ik denk aan je .... Dikke knuffel
Kim en de jouwen, heel veel sterkte de komende tijd, wat zal het raar zijn dat ze er ineens niet meer is...
kim en sanne,gecondoleerd met het verlies van je moeder en oma.Ze is nu gegaan zoals ze zelf wilde heel rustig.Sterkte de komende dagen.Paulien
kim en sanne,gecondoleerd met het verlies van je moeder en oma.Ze is nu gegaan zoals ze zelf wilde heel rustig.Sterkte de komende dagen.Paulien
Gecondoleerd!Héél en heel veel sterkte toegewenst de komende tijd..Fijn dat je het op zo'n manier bekijkt!
Kim, wat is het snel gegaan. Gelukkig voor je moeder want een lange lijdensweg is haar nu bespaard gebleven.En je was er, voor haar. Sterkte de komende tijd.
Aan de ene kant fijn dat haar een verder lijden bespaard is gebleven, maar voor de nabestaanden is het wel ineens erg snel. Gecondoleerd Kim.
oh, wat is dat snel gegaan..ik wens je alle sterkte toe..en veel kracht om hiermee om te gaan..ook voor Sanne die nu haar oma moet missen..
kippevel,zo hadden we het erover dat het wel "redelijk" ging..en nu lees ik dit... heel erg veel sterkte ,voor jou, sanne,en iederen die haar lief had.
Gelukkig pak je het goed op, maar heel veel sterkte toegewenst aan jou, familie en andere mensen daarbij.