ja maar tis echt zo, ik heb hetzelfde probleem, soms periodes van slapeloosheid, en echt, pillen waar je een olifant mee vloert krijgen mij niet eens suf
dus als ik echt een periode weer op mijn wenkbrauwen loop haal ik jointje en dan kan ik gewoon echt 10 uur aan een stuk slapen... heeeerlijk.. kan ik weer 2 weken op vooruit 
Citaat:
ik heb mijn hele 'vriendengroep' kapot zien gaan aan het blowen en snuiven, paddo's en slikken en weet ik veel wat meer.
ik ging door, ontwikkelde me, studeerde, werkte, en zij? zij bleven hetzelfde.. hangen nu nog op straat rond, net al toen ze 16 waren. ze zien erui als zwervers. je ziet het zo aan hun gezicht. doodzonde.
en ik? studeer, heb werk bij kinderen met gedragsproblemen, heb rambo mijn honnieponnie, een auto en een toekomstdroom.
en dan mij verwijten dat ik veranderd ben... sja..
Dit is zó herkenbaar... dat verwijt heb ik ook zovaak naar mijn hoofd gekregen.. Ik heb ook weinig meer met de mensen waar ik vroeger mee omging, allemaal afgedraaid. Ik rook dus nog wel eens af en toe, maar ik heb Drs. voor mijn naam staan, een leuke baan, een eigen kamer/zometeen huissie, en mijn rijbewijs is bijna binnen..en mijn paard wordt in maart eruit gepoept door moeders als het goed is
En idd, zij hangen nog op dezelfde pleintjes, met dezelfde mensen, geen auto, geen opleiding, niks... en dan ben ik arrogant en verwaand en "vergeten waar ik vandaan kom". alsjeblieft zeg.