Blowen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blow je wel eens?

Nee maar wil het wel gaan doen
28 (5%)
Nee
301 (56%)
Ja maar ben ermee gestopt
86 (16%)
Ja
114 (21%)
Gestopt maar wil wel weer gaan blowen
1 (0%)

Totaal aantal stemmen: 530

Anoniem

Re: Blowen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 19:59

suus_ schreef:
ik rook niet en ik blow niet. allebei nog nooit gedaan. ik vind het stinken en heb er totaal geen behoefte aan. ik heb geen drugs nodig om lol te hebben.

mensen blowen niet alleen om lol te hebben, als je het topic heb gelezen kan
je zien dat het niet alleen om lol gaat.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:14

ik heb zelf vroeger geblowd, ik vond er niks aan, om eerlijk te zijn. de space-cake, das een ander verhaal Knipoog.
dat vind ik echt helemaal geweldig! nu vind ik het vies. maar ik heb een keer een te sterke cake gehad, en dus teveel gegeten waar het me dus slecht van is geworden!!! :S

mijn vriend rookt wel iedere dag een joint. soms zelfs wel 2 of 3. ik vind het ook niet erg, moet ie zelf weten.
in het begin van het topic was er iemand die vroeg of de mensen niet zagen dat het een drug is en dat je je levne ermee kapot maakt! dar ben ik het dus niet mee eens in het geval van wiet. tom (mijn vriend dus Clown ) rookt al vanaf zijn 14e of 15e.
en hij heeft het altijd goed gehad. hij heeft nu een mooi groot huis, auto, goede baan en een mooi vooruitzicht!
dus het hoeft je leven niet kapot te maken!!!!!

naar mijn mening is een cigaret nog schadelijker en verslavender ook!

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:25

cissie schreef:
Als spierontspanner tegen de pijn van Reuma of MS kan het zo af en toe erg prettig zijn!!

Op dit moment heb ik behoorlijk last van mn knieenen en daardoor heb ik al ruim een week bijna niet geslapen, vanaaf een blowtje en ik knap dr echt van op!

Ik rook het niet omdat ik zonodig dubbel moet liggen van het lachen, als je lichte wiet gebruikt gebeurt dat ook niet, of in ieder geval niet zo snel, maar je raakt er wel ontspannen van, je spieren dus ook.

Een vrouw die ik ken, krijgt zelfs geld van de verzekering of weet ik het..
Zodat ze kan blowen, omdat ze anders te pijn heeft.

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:41

Ik rook niet, en ik blow niet. Maar laatst waren mn pupillen heel groot op school, toen dacht een leraar dat ik geblowed had. Dat vond ik wel heeel grappig. Dus ik moest zoo hard lachenj dat die leraar dacht dat het echt zo was.. Kwam die avond op school feest biertje halen bij diezelfde leraar, zegt hij zo van, eerst blowen en dan drinke, gaat goed met je. En ik en een vriendin kwamen niet meer bij van het lachen.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 22:12

Ik rook op feestjes/uitgaan.
En ja, ik wil nog wel een keer blowen denk ik.
Gewoon uitproberen.

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 22:19

Ik heb het zelf ook gedaan, maar heb van dichtbij meegemaakt hoe iemand ten ondergaat aan het blowen. Het lijkt allemaal leuk, totdat mensen die al gevoelig zijn voor een verslaving niet meer zonder kunnen. Dat iemand het gevoel heeft dat dit nog het enige middel is om tot rust te komen en van allemaal ellende af te zijn. De laatste keer dat ik het heb gedaan trok ik helemaal in mezelf en raakte helemaal in paniek. En dat wil ik ook nooit meer meemaken, echt heel eng. Allemaal hele enge gedachten die door je heenflitsen. Al kom ik er nu mee in aanraking, wordt ik gelijk helemaal misselijk door alle dingen die zijn gebeurd, alleen maar door "gewoon" blowen.

Voor alle mensen die het nog nooit gedaan hebben, waarom zou je zoiets proberen?? Het is alleen maar slecht voor je.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 23:03

Ik rook, dat vind ik al erg genoeg. Haha! Bovendien ga ik over mijn nek bij het ruiken van een joint. Afbeelding

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 23:22

Ben nu 26 maar heb tijde gehad dat ik elke do tm zondag in de koffieshop zat Bloos

Nu 6 jaar later niet meer, ben nu opgegroeid Clown Vork

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 00:34

Ik doe het niet, en heb het ook nooit gedaan. Lachen

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 19:11

Ik heb ongeveer een half jaar geblowd, maar ik ben er dan een half jaar geleden mee gestopt Lachen Doordat ik moest (gepakt op school, dealen --> van school gesmeten, politie, geen examens mogen meedoen = blijven zitten...)
Ik doet het dus nu niet meer, maar ik zou het heel graag toch nog eens doen Bloos kvondet zo'n fijn gevoel, was beste tijd uit m'n leven de 'smoortijd'...
xxxjes

B_Sweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 19:26

Saskia9 schreef:
Ik doe het wel soms,
Zoals Sjemie zegt,het is echt grappig,
lekker chillen!

Kan je niet chillen zonder blowen dan ?

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 19:29

moah moah moah, niet zo vijandig:D tuurlijk kan ze dat, ksnap best wat ze zegt, lekker gevoel gwn Knipoog

Junella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 20:13

Heb 'vroeger Tong uitsteken ' veel geblowd, gewoon omdat het relaxed was en ik er regelmatig een mega lach kick van kreeg. Was een gewoonte geworden zeg maar samen met mijn ex. Van de een op andere dag had ik er geen zin meer in. Heb nooit meer eentje aangeraakt.
En mijn huidige vriend zou er ook niet bepaald blij mee zijn Bloos

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 21:28

mijn moeder is zelfs een keer in Amsterdam een koffieshop ingedoken om wiet te halen voor mijn buurvrouw Haha!
mijn buuv heeft elke dag vreselijk veel pijn. ik weet niet meer precies wat ze heeft maar het is heel pijnlijk. ze maakt er dan thee van. ze doet het voor zover bijna nooit.

ik kon het niet geloven, mijn nette mamsie in een koffieshop Clown

ik vergeet ook nooit dat ik opbiechtte dat ik wel eens cake had gegeten. ik dacht dat ze me zouden vermoorden. maar ik voelde me er zó zwaar onder, dat mijn vader er nieteens een big deal van maakte! hij zei: ooh, moet kunnen.
waaaaat!!!!!
al die jaren van 'je blowt toch niet he' en dan zo reageren? ik vond het wel vet. ik denk ook dat het hem niet veel uitmaakte omdat ik zelf al aangaf dat ik er niks aan vond.

ik heb mijn hele 'vriendengroep' kapot zien gaan aan het blowen en snuiven, paddo's en slikken en weet ik veel wat meer.
ik ging door, ontwikkelde me, studeerde, werkte, en zij? zij bleven hetzelfde.. hangen nu nog op straat rond, net al toen ze 16 waren. ze zien erui als zwervers. je ziet het zo aan hun gezicht. doodzonde.
en ik? studeer, heb werk bij kinderen met gedragsproblemen, heb rambo mijn honnieponnie, een auto en een toekomstdroom.
en dan mij verwijten dat ik veranderd ben... sja..

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 21:36

Sinds een week of 3 af en toe.

De eerste 2 keer werd ik heel rustig (mensen denken soms dat ik echt kalmerings-pilletjes moet krijgen) en kon ik echt op een andere manier naar dingen kijken.

Afgelopen maandag toen was het heel vroeg en werd ik echt MEGA vrolijk, ik kon me heel goed foccusen (op een ding Clown ) Heb een biologie toets gemaakt 8,2 best netjes Haha!

En ja ik ben niet van plan het heel vaak te doen (laatste tijd heb ik te veel vrij gehad daarom komt het dat het zo vaak achtereen was) maar af en toe is het wel leuk Bloos

Ik vindt het leven ook leuk zonder maar je beleefd sommige dingen echt intenser en anders dan normaal. Het enige minpuntje is de stank wat het stinkt wel (maar je ruikt niks meer na een tijdje)

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 09:18

anniek_uc schreef:
cissie schreef:
Als spierontspanner tegen de pijn van Reuma of MS kan het zo af en toe erg prettig zijn!!

Op dit moment heb ik behoorlijk last van mn knieenen en daardoor heb ik al ruim een week bijna niet geslapen, vanaaf een blowtje en ik knap dr echt van op!

Ik rook het niet omdat ik zonodig dubbel moet liggen van het lachen, als je lichte wiet gebruikt gebeurt dat ook niet, of in ieder geval niet zo snel, maar je raakt er wel ontspannen van, je spieren dus ook.

Een vrouw die ik ken, krijgt zelfs geld van de verzekering of weet ik het..
Zodat ze kan blowen, omdat ze anders te pijn heeft.

Dat kan goed hoor, ik ken mensen met MS die gewoon naar de apotheek kunnen om wat op te halen!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 09:21

kjoetie schreef:
ik heb vroeger wel meer gerookt,maar nu zo 1 keer in de maand/2 maanden... gewoon voor de lekker, en omdat ik er zo heerlijk van kan slapen Haha!

ooh bij jou reactie moest ik zo lachen, de oma van mijn vriend lijd aan slapeloosheid, maar slaappillen werken niet, die rookt dus elke avond een jointje met haar au-pair haha, toen ik het hoorde stond ik me vriend ook zo aan te kijken Nors opkijken

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 16:55

*LOL* ja maar tis echt zo, ik heb hetzelfde probleem, soms periodes van slapeloosheid, en echt, pillen waar je een olifant mee vloert krijgen mij niet eens suf Nagelbijten / Gniffelen dus als ik echt een periode weer op mijn wenkbrauwen loop haal ik jointje en dan kan ik gewoon echt 10 uur aan een stuk slapen... heeeerlijk.. kan ik weer 2 weken op vooruit *LOL*

Citaat:
ik heb mijn hele 'vriendengroep' kapot zien gaan aan het blowen en snuiven, paddo's en slikken en weet ik veel wat meer.
ik ging door, ontwikkelde me, studeerde, werkte, en zij? zij bleven hetzelfde.. hangen nu nog op straat rond, net al toen ze 16 waren. ze zien erui als zwervers. je ziet het zo aan hun gezicht. doodzonde.
en ik? studeer, heb werk bij kinderen met gedragsproblemen, heb rambo mijn honnieponnie, een auto en een toekomstdroom.
en dan mij verwijten dat ik veranderd ben... sja..

Dit is zó herkenbaar... dat verwijt heb ik ook zovaak naar mijn hoofd gekregen.. Ik heb ook weinig meer met de mensen waar ik vroeger mee omging, allemaal afgedraaid. Ik rook dus nog wel eens af en toe, maar ik heb Drs. voor mijn naam staan, een leuke baan, een eigen kamer/zometeen huissie, en mijn rijbewijs is bijna binnen..en mijn paard wordt in maart eruit gepoept door moeders als het goed is Haha! En idd, zij hangen nog op dezelfde pleintjes, met dezelfde mensen, geen auto, geen opleiding, niks... en dan ben ik arrogant en verwaand en "vergeten waar ik vandaan kom". alsjeblieft zeg.

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 17:35

Ik blow niet en nooit gedaan ook
Ik heb astma, ik durf er dus geen 1 op te steken (ook geen gewone sigaretten)
Ik ben veel te bang dat ik geen lucht meer krijg Clown

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 21:40

Heb nog nooit een sigaret of joint geprobeerd.
Ergens wel nieuwsgierig wat ik er van vind en wat het effect op mij is.
Heb astma en dat is eigenlijk de reden dat ik er makkelijk vanaf kan blijven.
Mijn zus heeft ook astma en die werd kortademig en kreeg nauwelijks lucht.

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 21:41

nog nooit gedaan, en lijk tme ook niet zo leuk Lachen

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 00:25

Als je het nog nooit gedaan hebt kun je er niet over oordelen. Maar je kunt het proberen als je dat perse wilt. Als je niet al rookt moet je het gewoon niet doen. Dat is zonde van je gezondheid. Maar lichamelijk verslavend is het niet.....
Het beste voor iedereen is als je het gewoon nooit doet.
Ik heb het wel eens gedaan en heb er veel plezier aan beleefd die paar keer maar zal het niet aanraden, dat is het zelfde als dat ik iemand aanraad teveel alcohol te drinken....

Ziek Hyper!

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 00:29

B_Sweet schreef:
Saskia9 schreef:
Ik doe het wel soms,
Zoals Sjemie zegt,het is echt grappig,
lekker chillen!

Kan je niet chillen zonder blowen dan ?

jeuzz ja, maar af en toe keer anders chillen.chillen is niet de geoede benaming ervoor,
weet ik veel,
af en toe gewoon relaxed Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 01:15

Maar 3 keer ofzo, kan niet goed over mn longen roken dus ja levert niet zo veel op bij mij. *LOL*

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 12:38

Ik heb het nog nooit gedaan, het lijkt me ook echt ontzettend walgelijk en smerig Tong uitsteken
Ik ruik het vaak genoeg en ik kan me echt niet voorstellen dat 't lekker is.

Zelfde geldt voor gewoon sigaretten roken.