sinterklaas surprises!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Hoipiepeloii

Re: sinterklaas surprises!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 11:57

Help, ik moet (voor de zoveelste keer) iets voor mn pa maken (golft, tennist, hockey coach en voetbal freak). Hij doet gewoon geen rare dingen, wat moet ik dan maken? Iemand een gek idee?
Hoop maar dat hij binnen nu en 2 dagen ( Nagelbijten / Gniffelen ) iets geks gaat doen, anders weet ik het ook niet meer..

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 15:34

oke ik roep ook maar een keer HELP
ik moet iets maken voor me broertje.. er is egt al vanalles voor hem gemaakt de afgelopen paar jaar.. (wekker, volleybal enzenz)
zijn hobbie's zijn zeilen en volleyballen.
had al even op die site gekeken maar kan niks vinden wat hier op lijk.
heb net even een cadeautje gehaald dat is een pc spel.. kan iemand mij helpen??

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 15:49

Ik heb ook hulp nodig!
Ik ga een volleybal maken voor een jongen uit mijn klas. Voor die jongen heb ik 2 pc spellen en 1 chocolade letter gekocht. Oke, nu het probleem... Hoe moet je een volleybal maken waar ook die spullen in passen? Lachen Een vriendin van mij kan voor gips zorgen zodat het lekker hard word Tong uitsteken Ik kan ook een zak pepernoten maken omdat hij altijd onder de les pepernoten zit te eten Nagelbijten / Gniffelen Wat moet ik doen en hoe maak je een volleybal/zak pepernoten?

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:21

een volleybal maken met papier mache goed stevig.. vervolgens er een luik in snijden.. spullen er in doen (plus je gips)
en vervolgens nog een paar lagen papiermache er over heen doen zodat je niet meer ziet dat je er een luikje in hebt gemaakt.
ik heb dit op deze manier echt heel vaak gekregen;)

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:22

sjaantje schreef:
Help, ik moet (voor de zoveelste keer) iets voor mn pa maken (golft, tennist, hockey coach en voetbal freak). Hij doet gewoon geen rare dingen, wat moet ik dan maken? Iemand een gek idee?
Hoop maar dat hij binnen nu en 2 dagen ( Nagelbijten / Gniffelen ) iets geks gaat doen, anders weet ik het ook niet meer..

miss een hockeystik met een golf bal er aan, of een voetbal? zeg maar wat.. weet niet of jij er de spullen voor in huis hebt..

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:25

Citaat:

Ja.. Die had ik ook gevonden.
Had heel fanatiek een Chihuahua uitgeprint op karton geplakt en uitgeknipt en geplakt.
Naarmate ik vordere stortte alles in elkaar..

Met als gevolg dat ik met de 5e poging alles op heb gepakt en in de container heb geflikkert.. Weg surprise..
Stom gedoe met die bouwplaten, niks voor mij iig!

is dit bij iemand anders wel gelukt? na lang denken maak ik denk ik een hond voor me broertje alleen als die dingen uit elkaar vallen hoef ik er niet aan te beginnen (beetje sonde van de tijd)
en hoe groot word die hond ongeveer?

lbabw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:26

me zusje heeft een paard gemaakt.
Echt heel mooi geworden.
Heb er helaas geen foto van.
Ze heeft het uit het blad ''de boerderij'' Pling

succes Tong uitsteken

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:26

OOh!! die had ik zien staan die was wel heel leuk ja Haha!

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:32

en dat is op de zelfde manier gemaakt als de hond? want die lijkt nog redelijk groot

Hanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:36

Ik heb mijn oom. Aangezien hij nogal vaak achter zijn laptop zit , wil ik een laptop maken....Alleen waar moet ik het cadeau dan in doen???? Hij is daar veelste plat voor :/

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:39

veronoz schreef:
Ik heb mijn oom. Aangezien hij nogal vaak achter zijn laptop zit , wil ik een laptop maken....Alleen waar moet ik het cadeau dan in doen???? Hij is daar veelste plat voor :/

Wat heb je voor cadeau? anders kun je hem in de onderkant plakken. Of van het cadeau een accu maken. Of je doet er een oplader bij, daar zit ook een blok aan (bij mij tenminste) die maak je dan met het cadeautje.

Hanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:42

KsVrPy schreef:
Wat heb je voor cadeau? anders kun je hem in de onderkant plakken. Of van het cadeau een accu maken. Of je doet er een oplader bij, daar zit ook een blok aan (bij mij tenminste) die maak je dan met het cadeautje.

Niveau aftershave Clown
Ik heb niet echt het beeld erbij van een oplader Nagelbijten / Gniffelen

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:43

Heb een startcoupon gemaakt, met geweldige punten en zeikjury Clown

Verder dan aan zijkanten balonnen en kado-tje? In een balon (wedstrijdspeld netjes ingepakt)!!

Echt leuk!

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:45

evens tipje. moet nu weg. maar heb geen inspi voor suprise Tong uitsteken

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 18:33

Ohjee help!

Ik heb vandaag lootjes getrokken met ons vriendengroepje (niet voor sinterklaas, pas voor na kerst *soort traditie van ons*). Maar ohjee Clown

Nu heb ik dus een vriend van mij. Ik als idee; hem na maken! Eerst was ik van plan alleen zijn hoofd (door iets wat hij ons ooit heeft verteld, en onderlinge grapjes enzo). Maargoed, hoe pak ik dat aan?

Papier-maché? Dat is al 9 jaar geleden geloof ik & ik denk niet dat we behanglijm in huis hebben (moeten ze binnenkort toch halen, want ze gaan behangen hier). Iemand nog andere ideeën om een hoofd te maken? (ook waarmee ik oren en mond, of haar moet maken? daar draait het zo'n beetje om Haha!)

Toen had ik ook nog bedacht om nog een stuk erbij te maken (zijn hart, vanwege zijn liefdes-trauma's Haha!). Maar ik ga echt geen hele pop van papier-maché maken. Ook omdat ik hem nog op de fiets moet vervoeren Tong uitsteken

Hihi, iemand.. help? *ik heb er al helemaal zin in Haha!*

litteltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 18:49

haha ooh help Vork ik zit hier met me surprise in me hand, heb zo'n poppetje gemaakt, alleen het hoofd moest ik vastplakken, en 't duurt even voordat de lijm droog is Vork en aangezien ik het geduld niet heb om rustig op een stoel te gaan zitten wachten Nagelbijten / Gniffelen
dus ben ik maar ff gaan bokken Vork
het moet alleen een zwerver worden: hoe maak je dát in godsnaam? Nagelbijten / Gniffelen

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 18:51

Uhm.. oversized kleding, het liefst met gaten, schoenen met een gat in de neus. Lang haar, een baard (& snor)?

*moet ik bij een zwerver aan denken Tong uitsteken

litteltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 18:52

ja idd, zoiets denk ik ook, maar zo heel creatief ben ik niet.. weet dus niet hoe ik die kleren moet gaan maken Vork

o0oJamieo0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 19:06

ik moet ook nog surprise ideen bedenken! Ik moet er 3 maken
2 verschillende vriendengroepen en thuis. Ik heb 1 meisje die paardrijd en tennist, dus ga denk racket ofzo maken
En mijn oma weet ik echt niet wat ik moet maken Clown
Ik zal wel even foto's van surprises van vorig jaar zoeken voor andere mensen hun inspiratie Vork

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 19:09

litteltje schreef:
ja idd, zoiets denk ik ook, maar zo heel creatief ben ik niet.. weet dus niet hoe ik die kleren moet gaan maken Vork

Hier hetzelfde probleem, ik ben ook niet zo crea Clown

o0oJamieo0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 19:22

Afbeelding
blauw paard Clown

Afbeelding
pakhuis

Afbeelding
altaar der rijkheid Haha!

Afbeelding
had me opa gemaakt Clown

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 19:59

op wat voor papier/karton hebben jullie die dingen afgedrukt van die site? volgens mij stort het anders in

sjaaaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 20:13

heb ooit eens een heel mooi zwembad gemaakt..Althans mijn vader dan,(ik ben niet zo handig met timmeren:P) is heel mooi geworden

*maak van hout een vierkant zwembad
*verf het hout of plak er iets overheen
*leg piepschuim op de boden(helemaal passend) en als je daar een gat in maakt kun je daar een cadeautje in doen en dan daar op nog een laag piepschuim en daarboven dat bubbeltjesplastic(dan lijkt het op water)
*maak van hout nog een stuk aan het zwembad( de vloer, waar dus plek is voor glijbaan enz)
*maak van 2 lege keukenrollen een glijbaan: leg ze achter elkaar en rol ze in kaftpapier
maak een trap voor de glijbaan(of jat een brandweertrapje van je broertje,, van zo'n brandweer auto haha)
*in de glijbaan maak je ong. in het midden een spleet(overdwars) en stop daar een stukje hout of karton in, dat nog een stukje blijft uitsteken
*aan de bovenkant stop je lekkernijen en perpernoten in de glijbaan,, (dat blijft als het goed is boven in de glijbaan door het stukje karton/hout wat je net hebt gedaan)
*versier je zwembad met zwemmende pietjes enz
*in het gedicht zeg je dat diegene het stukje hout/karton weg meot trekken

saaraah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 20:19

Wat een leuke dingen allemaal!

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 20:30

annehoe schreef:
op wat voor papier/karton hebben jullie die dingen afgedrukt van die site? volgens mij stort het anders in

kan iemand em helpen.. wil graag beginnen? met mijn hond!!!