Hoop maar dat hij binnen nu en 2 dagen (
) iets geks gaat doen, anders weet ik het ook niet meer.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
) iets geks gaat doen, anders weet ik het ook niet meer.. 
Een vriendin van mij kan voor gips zorgen zodat het lekker hard word
Ik kan ook een zak pepernoten maken omdat hij altijd onder de les pepernoten zit te eten
Wat moet ik doen en hoe maak je een volleybal/zak pepernoten? 

sjaantje schreef:Help, ik moet (voor de zoveelste keer) iets voor mn pa maken (golft, tennist, hockey coach en voetbal freak). Hij doet gewoon geen rare dingen, wat moet ik dan maken? Iemand een gek idee?
Hoop maar dat hij binnen nu en 2 dagen () iets geks gaat doen, anders weet ik het ook niet meer..

Citaat:
Ja.. Die had ik ook gevonden.
Had heel fanatiek een Chihuahua uitgeprint op karton geplakt en uitgeknipt en geplakt.
Naarmate ik vordere stortte alles in elkaar..
Met als gevolg dat ik met de 5e poging alles op heb gepakt en in de container heb geflikkert.. Weg surprise..
Stom gedoe met die bouwplaten, niks voor mij iig!

veronoz schreef:Ik heb mijn oom. Aangezien hij nogal vaak achter zijn laptop zit , wil ik een laptop maken....Alleen waar moet ik het cadeau dan in doen???? Hij is daar veelste plat voor :/
KsVrPy schreef:Wat heb je voor cadeau? anders kun je hem in de onderkant plakken. Of van het cadeau een accu maken. Of je doet er een oplader bij, daar zit ook een blok aan (bij mij tenminste) die maak je dan met het cadeautje.

)
). Maar ik ga echt geen hele pop van papier-maché maken. Ook omdat ik hem nog op de fiets moet vervoeren 
*
ik zit hier met me surprise in me hand, heb zo'n poppetje gemaakt, alleen het hoofd moest ik vastplakken, en 't duurt even voordat de lijm droog is
en aangezien ik het geduld niet heb om rustig op een stoel te gaan zitten wachten
litteltje schreef:ja idd, zoiets denk ik ook, maar zo heel creatief ben ik niet.. weet dus niet hoe ik die kleren moet gaan maken

annehoe schreef:op wat voor papier/karton hebben jullie die dingen afgedrukt van die site? volgens mij stort het anders in