Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Navidad schreef:Ik heb toch even een vraagjeLas een paar pagina's trug iets over homosexualiteit?
Leggen jullie mij eens uit als jehova getuigen wat daar zo verkeerd aan is. ik ben zelf homo, En in de bijbel staat dus ook dat je iedereen moet accpeteren zoals ze zijn, en geen onderscheid moet maken.
Waarom worden homo's geweigerd in een kerk? Ik bedoel in jullie kerk?
Ik geloof in mezelfBen er niet van gedient als er iemand bij me aan de deur komt, wat wel regelmatig gebeurden voordat wij onze waakhond hadden.. Terwijl ze dat wisten. Het aan de deur komen van vind ik dus zeer opdringerig.
Mijn oma was ook jehova's getuige, en die heeft me dus altijd geaccepteerd zoals ik ben, al was ik vroeger een halve meid.. En weet zeker nu ik al een tijdje out ben.. dat ze me nog steeds zal accepteren zoals ik ben. het gaat tenslotte om je kleinkind zou ze zeggen. hoe denken jullie daarover? en waarom? Leg me dat eens uit..
Aangezien ik iets las van dat homo's niet in een jehova gemeenschap hoeven te komen?
oensan schreef:hoereerders, overspelers, mannen die bij mannen liggen. Het is dus echt wel zo dat als je als homosexueel je wilt aansluiten bij JG je dus je geaardheid moet laten voor het wat het is. Ik zelf heb homo vrienden en vindt ze geweldig dus je begijpt misschien de dilemma's waar ik mee heb gelopen toen zelf nog JG was.