Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Jalours??? nou echt niet! Je verhaal is gewoon ongeloofwaardig!
Daarom reageren de mensen zo, je vergeet belangrijke zaken als gas licht water, gemeente belasting, ziektekosten verzekering, kabel tv en je paarden en honden moeten het afval van de lidl eten....
En dan ga je ook nog PB en dat je zo geschokt bent,..... zielug hoor! Laat mij maar werken voor gezin en paard en beesten! Lijkt me een stuk gezonder dan al die schulden die jij al hebt op je 21ste!
Maar gelukkig ga je zelf voor een pikeurjasje......( uit de humanitasbox?)
Citaat:Ik weet wel dat je met het salaris wat zij noemt geen koophuis en 3 paarden kan hebben.
NoaC schreef:Luxx; Als je 60 euro "over" hebt per maand voor leuke dingen noem ik dat ook niet echt een rijk leven.
Dat ben ik met een keer buiten de deur eten al kwijt.
Ze red het van dat salaris en dat vind ik zeer netjes van haar maar om nou te roepen over sparen terwijl je schulden hebt en roepen over een rijk leven met 60 euro per maand.....beetje overdreven.
Om dan met grote letters te praten van een rijk leven en in elke zin te zetten dat je spaart...
mevrouwb schreef:Waarom denk ik iedere keer dat bokt leuk is? En trouwens; jullie zeiken allemaal dat ik niet werk..... Wat doen jullie dan op dit moment? BOKT-EN!
hyppolyte schreef:wat dacht je dat een hypotheek was??? een hypotheek is een gigantische lening bij de BANK!!! Of bij een particulier for that matter, dat maakt geen reet uit.
Citaat:even tussendoor, iemand hier doet voor 600 euro boodschappen, wat haal je dan allemaal? (want voor mij is dat echt een gigantisch bedrag)
luxx schreef:NoaC schreef:Luxx; Als je 60 euro "over" hebt per maand voor leuke dingen noem ik dat ook niet echt een rijk leven.
Dat ben ik met een keer buiten de deur eten al kwijt.
Ze red het van dat salaris en dat vind ik zeer netjes van haar maar om nou te roepen over sparen terwijl je schulden hebt en roepen over een rijk leven met 60 euro per maand.....beetje overdreven.
Om dan met grote letters te praten van een rijk leven en in elke zin te zetten dat je spaart...
als zij dat zo voelt alleen maar prettig voor haar, ik vind dat nog geen reden om haar zo aan te vallen met zijn allen.
Debsey schreef:waar een mens zich al niet druk om kan maken he...
schrijf lekker een boek...
schrijf lekker op hoe jij rond komt in de maand..
schrijf lekker nog meer lariekoek op..
ik koop hem toch niet![]()
![]()
![]()
![]()
Citaat:ze geeft al een vrij uitgebeid overzicht van al haar kosten, moet ze dan ook echt alle details erbij zetten, de verklaring voor de zorgverzekering en g/l/w heeft ze er al bij gezet, een inboedelverz kost niet voor iedereen 80 euro p.m. de mijne is nog geen 10 euro.
IKbenEllen schreef:Ik ook een kopje koffie!
Jeske: denk je dat haar internet op kaarsen loopt?????
Debsey schreef:waar een mens zich al niet druk om kan maken he...
deschels schreef:IKbenEllen schreef:Ik ook een kopje koffie!
Jeske: denk je dat haar internet op kaarsen loopt?????
jij bent al goed wakker zeker![]()