Aaaah, doorlekken op erg verkeerde plekken.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ano0uk

Re: Aaaah, doorlekken op erg verkeerde plekken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 20:37

Ooh altijd leuk zulke situaties Haha!

Ik was een keer samen met een vriendin voor de lol pas de deux aan het rijden zonder zadel,
en we gingen van pony wisselen.
Ik zeg zo: wat zit daar nou? [Er zat een rode vlek op de rug van de pony waar ik net op had gezeten.]
dus wij kijken bij de pony waar ik op zat na het wisselen,
en ja hoor ik was doorgelekt op de pony's.
Dat was wel erg dom. Bloos

Oekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 20:41

ik ben een keer op de basisschool doorgelekt.
ik was het nog maar een paar keer geworden dus ik dacht 'ik hoef geen extra mv mee te nemen want ik ben het toch niet erg meer' nooit meer gedaan
het was halverwege de middag dat ik doorlekte, ik voelde het gewoon en dat was echt niet prettig. ik begon me helemaal naar te voelen enzo en toen heb ik gevraagd of ik naar huis mocht *leraar wist gelukkig niet waarom*
ik mocht gelukkig weg en binnen 5 min was ik thuis, zat ook al een donkere plek om mn zadel Verdrietig
ga nu op school ieder pauze naar de wc Vork

EsSther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 20:50

ik ging met een vriendengroep naar sixsflags,
was e auto nog niet uit, en had al een mega vlek in mijn broek.
net een nieuwe overigens!
heb in sixflags een korte broek gekocht, en mijn nieuwe weggegooid...

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:39

Ik was gisteren weer doorgelekt Boos! Op school, had gedacht, ik ben het niet meer zo erg, ik gebruik wel mini's, was dus niet slim Clown Toen maar m'n tas nog lager gehangen zodat ie over m'n kont heen zat, het was eigenlijk best wel 'n grote vlek maar gelukkig was 't 't laatste uur en kwam ik er op de wc achter, meteen nieuwe tampon in gedaan Clown

Maar weet ondertussen ook van welke leraren je onder de les naar de wc mag, heel rooster voor als ik ongesteld ben Duivel Is gelukkig wel altijd op tijd Haha! Maar in de pauzes ga ik nooit, mag je eerst 'n kwartier is gaan wachten dan 5 min naar de wc en dan heb je nog 5 minuten en dan is je pauze voorbij Duivel

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:40

Ben ik dan echt de enige die nooit compléét doorlekt? *LOL*

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:48

nee ik ook niet.
denk ook wel dat het eraan ligt hoe erg je bloedt, als ik geen maandverband zou gebruiken zou ik nog niet doorlekken....

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:53

Wow een meisje van mijn school had op haar been gezeten was haar hele broekspijp onder het bloed en wij maar denken da da naar benede was gedropen..,,Egt dom van ons gelukkig waren we al uit
Ik ben eik nog nooit doorgelekt Godzijddank tis wel egt k*t.
Laatst bijgewerkt door Miss_m op 29-09-06 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:54

ik ben ook wel eens doorgelekt. Maar ben ook ongeregelmatig ongesteld. maar ik ben ook nooit zo erg ongesteld. Alleen de 2e dag en voor de rest bijna niet. De 2e dag gebruik ik ook meestal dubbel op. Ook al hou ik absoluut niet van maandverband. Echt zoo verschrikkelijk doorlekken. Ga ook altijd vaak naar de wc als ik ongesteld ben. Altijd bang om door te lekken.

En ja savonds lek ik ook altijd door. Me maandverband verschuift altijd ofzo.. Boos! Bloos

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:56

Kaiya schreef:

Idd, bij mij is het ook altijd maar een klein plekje als ik doorlek & soms zit het niet eens aan de buitenkant.

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:57

Droomster schreef:
Kaiya schreef:

Idd, bij mij is het ook altijd maar een klein plekje als ik doorlek & soms zit het niet eens aan de buitenkant.

Idd Tong uitsteken Haha!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:13

ben weleens doorgelekt, maar gelukkig zag niemand dat Vork

Een keertje tijdens n les ben k me helemaal dood geschrokken. We zaten in n computerlokaal met ook gewone tafels en de les was afgelopen. We moesten de stoelen terug zetten bij de tafels. Op de stoel die ik pakte zat een veeg van bloed, schrok me dood aangezien ik ook ongesteld was. Maar toen zag ik dat dat niet mijn stoel was, maar van n ander meisje uit mn klas...

Was voor mij echt n opluchting Lachen Voor haar wel wat minder...

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:30

Ik vroeg me trouwens af;
Als jij ziet dat iemand is doorlekt, zeg je het dan tegen diegene of niet?

Ik zou denk ik wel een hint geven, niet rechtstreeks zeggen. Heb het alleen nog nooit gezien bij iemand.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 22:03

hmm ik denk dat ik diegene dan apart zou nemen en het even zou zeggen Tong uitsteken

ik doe ook heel bewust altijd donkere broeken aan.. hmm.. nou moet ik eerlijk zijn, ik ben nog NOOIT doorgelekt, zelfs hier thuis niet Nagelbijten / Gniffelen laat ik het maar zo houden dan Vork

MonAmieC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 22:21

Een vriendin van m'n moeder is een keer doorgelekt toen ze bij ons op bezoek was. En zij was natuurlijk op de nieuwe (peperdure) bank van m'n moeder gaan zitten. We hebben me toch staan boenen met z'n allen.

Koss_Binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 22:32

Ik lek ook wel door, maar gelukkig nooit helemaal. En met name gebeurd het ook snachts. Leg er meestal een handdoek onder zodat het niet in mn matras gaat zitten. Doen jullie dat ook?
Een vriendin van mij heeft het wel een keer gehad, heb haar toen apart genomen en verteld. We hadden nog maar een les, dus ze had haar vest maar om haar middel geknoopt.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 22:36

ben we eens doorgelekt op school, maar niet heel erg. Dan melde ik mij gewoon ziek en ging ik naar huis Tong uitsteken
Ik heb nu zowiezo aldtijd de eerste 5 dagen (ben altijd vrij heftig ongesteld) een maandvermandje en een tampon. Dan hoef ik mij niet bang te maken dat ik de komende uren door lek Tong uitsteken heel handig Lachen

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 22:39

annepaardoes schreef:
ben we eens doorgelekt op school, maar niet heel erg. Dan melde ik mij gewoon ziek en ging ik naar huis Tong uitsteken
Ik heb nu zowiezo aldtijd de eerste 5 dagen (ben altijd vrij heftig ongesteld) een maandvermandje en een tampon. Dan hoef ik mij niet bang te maken dat ik de komende uren door lek Tong uitsteken heel handig Lachen

zo doe ik het ook idd Tong uitsteken

@iemanddiehetvroeg: ja, leg er ook altijd handdoek onder voor het geval dat Vork

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 17:08

Oei, ik had dit topic gelezen en was ervoor nog nooit doorgelekt..Meteen 2 dagen later op school...Was ongesteld, maar we gingen met school eenbuitenrit maken tijdens praktijk...Tsjah toen voelde ik al dat er iets niet goed zat, trui ver over mn kont heengetrokken, en snel op die manege teruggekomen, paard afgezadeld en doorgerend naar de wc..Gelukkig heb ik voor die praktijkdag op school altijd nog een schone set met casual kleren bij, dus snel omgekleed en niemand die iets in de gaten had gelukkig..Bah, voelde me egt zo vies..Dat MOET ik voortaan zien te voorkomen Tong uitsteken

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 17:28

Ik was bijna doorgelekt op school maandag. Men, ik wist wel dat ik het moest worden maarja, niks bij me. Vriendin had niks mee. Voelde me ellendig. Heb me moeten redden met pleepapier Bloos
En dan nog anderhalf uur reizen met de metro en de trein he. Was zo bang dat als k zou opstaan in de trein dat iedereen het dan zou zien waar ik langsliep. Maar het viel nog wel mee gelukkig, net niet door mn broek heen.

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 17:34

wat lees ik veel dat sommige meiden niet naar het toilet mogen wat belachelijk. Ik ga gewoon Clown
Maar doorlekken tja is wel eens gebeurd ja maar gelukkig altijd thuis of op momenten dat er geen mensen waren

Nadhir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 18:52

Nooit doorgelekt zo erg als wat ik hier lees. MAar toen ik nog maandverband gebruikte was het wel dat ik sneller een vlekje ergens had ofzo. Sinds ik de tampon heb gevonden ben ik helemaal van die oliebol af!

Daarnaast heeft de pil mij ook echt wel geholpen...ben t veel minder en gewoon lekker regelmatig

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 18:53

Dat heb ik nou nog nooit gehad,, maar lijkt me niet bepaald fijn..

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:54

tsja ik heb daar ook altijd problemen mee... ik zit in een rolstoel, en ik weet niet of jullie zelf wel merken dat je als je veel beweegt ineens meer gaat vloeien. ik zit bijna altijd helemaal stil, dus als ik maar iets beweeg komt alles in 1 keer. meestal lek ik dus wel een paar keer per dag door:s

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 22:01

als je actief bent of als het warm is, is je bloed meer vloeibaar.. en vloei je dus erger..
IK zelf heb 1 in me bed door gelekt.. en dat was ook de EERSTE en de LAATSTE keer dat ik maandverband heb gebruikt.. ik vind dat wel zo vies..!! Misselijk dan voel ik me echt de hele dag vies.. onder de douche wel even schoon maar dat was ook maar een kwartiertje ofzo.. verschrikkelijk... Bloos

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 22:11

tsja, maar tampons zitten niet lekker vind ik, want ik heb hele grote nodig dan...