Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Liezel1 schreef:even ingaan op wat griebels net zegt over dat borsthaar....
mannen "eisen" van vrouwen dat alles netjes bijgehouedn en/of kaal is...
hiervoor moeten wij best moeite doen.. dan is het toch ook niet heel oneerlijk om van de man te eisen dat hij er in ieder geval niet als grizzly bij loopt?
ik heb ooit eens met een jongen gezoend die vreselijk goed kon zoenen.. maar toen hij zich uitkleedde herrinnerde ik me spontaan dat ik extra moest werken!!!
Fardos schreef:Ja hij is man!!!Kijk maar in zijn profiel!! niet verkeerd hoor, in tegendeel!!
![]()
helaas hij is al bezet!!
hahahahahaha
fotogril schreef:maar wat vind jullie dan slecht zoenen tongen..?
ik vind het wel als die jongens kwijlt of mond te groot maakt.
En gelijk met zijn tong in je m.... zit, Als een tornado.![]()
en jullie?
Veder lijk me sterk dat het waar is.
Ze zeggen ook als de jongen heel goed op de dansvloer is dat hij dat ook in b.d is.
terorita schreef:gatver jaggie
ooit ooit in een grijz verleden zoende ik met iemand, die nog net niet mijn neus d'r bij stopte.
duurde nog geen minuut ben minimaal een kwartier bezig geweest, om al zijn speeksel van me hoofd te verwijderen.
goddank zoent mijn eigenste hubbie heeeerlijk
griebels schreef:@Agerrits: Soms is de sex zo goed dat het lijkt of het voor elkaar gemaakt is... Maar dat een relatie (buiten een sexrelatie dan) er niet in zit
Lowara schreef:tjah, dan krijgt die een mep
meestal gaat het heel geleidelijk, tenminste, alle kerels waar ik mee heb gezoend wel.
eerst tijdje aanstaren, beetje dichterbij komen, nog even aanstaren en hup, contact maken
zo meteen pats boem op de bek bij een vreemde is niet helemaal normaal vermoed ik