MoonChloe schreef:Hmm, dan ben ik erg slordig bezig want ik doe dat niet eigenlijk. Ik lees het vaak wel door als ik het heb gepost.
Ja dat doe ik dus ook, en dan ben ik af en toe blij dat de 'edit-knop' erzit.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:Hmm, dan ben ik erg slordig bezig want ik doe dat niet eigenlijk. Ik lees het vaak wel door als ik het heb gepost.
Kitty schreef:Okee, dat kan ook. Maar dan lezen jullie het nog wel over en corrigeren jullie fouten.
Er zijn ook genoeg mensen die typen, klikken op "plaatsen" en meteen doorklikken naar een ander onderwerp.
KiWiKo schreef:hihi ik loop zelfs met dit weer met stevige stappurts onder mijn korte broek....... ook door schade en schande wijs geworden
KiWiKo schreef:KiWiKo schreef:hihi ik loop zelfs met dit weer met stevige stappurts onder mijn korte broek....... ook door schade en schande wijs geworden
is stappurts ook irritant???
KiWiKo schreef:stefoo schreef:Heel het n N ederlands zit raar in elkaar dus zullen we ons gewoon niet op het n N ederlands storten met zijn alleen (ik neem aan dat je ALLEN bedoeld) .. Slaat echt nergens op dit topic
heb het even gecorrigeerd
Jaduuh schreef:
Ik weet niet wat het zijn, zullen wel van die bergschoenen zijn? Maar kan aan mij liggen hoor.Aan zoiets irriteer [of was het nou erger? Ik las dat ergens in dit topic] ik me niet.
Jaduuh schreef:KiWiKo schreef:hihi ik loop zelfs met dit weer met stevige stappurts onder mijn korte broek....... ook door schade en schande wijs geworden
is stappurts ook irritant???
Ik weet niet wat het zijn, zullen wel van die bergschoenen zijn? Maar kan aan mij liggen hoor.Aan zoiets irriteer [of was het nou erger? Ik las dat ergens in dit topic] ik me niet.
Kitty schreef:Okee, dat kan ook. Maar dan lezen jullie het nog wel over en corrigeren jullie fouten.
Er zijn ook genoeg mensen die typen, klikken op "plaatsen" en meteen doorklikken naar een ander onderwerp.
Chocotof schreef:Dat punten systeem moet er inderdaad komen!
Ik irriteer me ontzettend aan lakse taalfouten.
Marije_jiplover schreef:Chocotof schreef:Dat punten systeem moet er inderdaad komen!
Ik irriteer me ontzettend aan lakse taalfouten.
Je ergert je aan lakse taalfouten, of lakse taalfouten irriteren je ontzettend!![]()
Maar dat onderscheid kan lang niet iedereen maken hoor!
KiWiKo schreef:stefoo schreef:Heel het n N ederlands zit raar in elkaar dus zullen we ons gewoon niet op het n N ederlands storten met zijn alleen (ik neem aan dat je ALLEN bedoeld) .. Slaat echt nergens op dit topic
hHeb het even gecorrigeerd
MoonChloe schreef:BedoelD is ook fout, het moet bedoelt zijn.
Simone_S schreef:Haha dit is een leuk topic, waar ik misschien ook nog eens iets van leer..![]()
Welk niveau school doen we hier allemaal ? Ik doe Atheneum
tinkerLuna schreef:MoonChloe schreef:BedoelD is ook fout, het moet bedoelt zijn.
Behalve als je iets "hebt bedoeld" (dus voltooid deelwoord), dan is het met een D.
Jaduuh schreef:Simone_S schreef:Haha dit is een leuk topic, waar ik misschien ook nog eens iets van leer..![]()
Welk niveau school doen we hier allemaal ? Ik doe Atheneum
Ik doe 4vwo, maar maak nog steeds fouten met de dt's en d / t hoor.