stelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:47

patsur schreef:
ken er genoeg die het ook doen, durf het alleen zelf niet.

Ik zou mijn vriendin is flink laten schrikken door het te vertellen aan haar ouders nadat ik haar heb gevraagd het zelf te vertellen. Wie niet horen wil moet maar voelen.

Of een keer stiekem het plakkertje weer op het dingetje plakken.

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:48

ckaatjj schreef:
ja allemaal hartstikke mooi voor jullie en ja zet hier maar een slotje op. is er ook iemand die hier naar mij wil luisteren? ik denk het niet, ik probeer een beetj in jullie in te denken ik snap het ook wel.
en ja met drugs is precies hetzelfde..
denken jullie dat ik helemaal niet werk ofzo? ik werk gewoon in een restaurant

ja kijk goed voorbeeld een shirt van 100 euro heb ik dus niet nodig en die reken ik bij de kleine dingen. grote dingen noem ik een mobiel of i-pod ofzo maar die zijn ook niet steelbaar.. uhm nog meer grootte dinge: schoenen en zoo ..

Onee, 100 euro is niets joh. Heb je zo verdiend. Niet dus hè. Wat ik onder kleine dingen versta? de zooi tot 10 euro ..
Daarmee zeg ik niet dat ik vind dat je die wel mag stelen.
Maja, ik denk dat ik ook maar stop met reageren. Jij bent toch de dom om maar te blijven verdedigen.

ckaatjj

Re: stelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 22:49

okee najaa ik bedank iedereen voor zijn nuttige of onnozel advies en degene die het zei het is geen bekentenis het is gewoon de waarheid. ik wil natuurlijk niet gepakt worden, maar misschien heb ik dat wel nodig (ook al denk ik het niet maar wie weet)

blij dat iemand mijn gedachtengang fascinerend vind maar ik ga nu echt even rijden anders word het te laat.. tot morgen ofzo
*ik weet neit of ik nu aardig tegen jullie moet doen of juist niet:o*

muppetmayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:50

patsur schreef:
ken er genoeg die het ook doen, durf het alleen zelf niet.

Ik zou mijn vriendin is flink laten schrikken door het te vertellen aan haar ouders nadat ik haar heb gevraagd het zelf te vertellen. Wie niet horen wil moet maar voelen.

Ik denk niet dat ze dit zou doen... Haar vriendin zou immers gelijk naar haar ouders gaan, en dan is ze er zelf ook bij. Niet dat ik dit erg zou vinden overigens

Nouska

Re:

Jaduuh schreef:

Ooee, wat ben jij gemeen Jaduuh Jou zou ik niet mee uit stelen nemen (als ik het al zou doen )

Jaduuh

ckaatjj schreef:

okee najaa ik bedank iedereen voor zijn nuttige of onnozel advies
en degene die het zei het is geen bekentenis het is gewoon de waarheid. ik wil natuurlijk niet gepakt worden, maar misschien heb ik dat wel nodig (ook al denk ik het niet maar wie weet)

blij dat iemand mijn gedachtengang fascinerend vind maar ik ga nu echt even rijden anders word het te laat.. tot morgen ofzo

Graag gedaan.
Rijdse!

JoT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:51

Wat is er om naar te luisteren? Ik lees alleen maar het verhaal van een meisje met een probleem of een ontzettend dom kind die het doodnormaal vindt om dingen te pakken die niet van haar zijn. Ach joh, het zijn maar wat haarelastiekjes, het is maar een zonnebril, het is maar een jas, het is maar geld uit mijn moeders portomonnee, het is maar een fiets die toevallig ergens op slot in een fietsenrek stond. Hoe lang gaat het duren voordat je je kick niet meer kan halen uit kleine dingen en uit af en toe iets stelen? Hopelijk wordt je binnenkort een keertje gepakt, als je onder begeleiding van de politie de winkel uit moet lopen piep je wel anders.

Ik vraag me eerlijk gezegd ook af wat je motief was om dit topic te openen, Was je nou echt zo bezorgd om die vriendin, of wilde je gewoon even 'stoer' doen.
Laatst bijgewerkt door JoT op 05-06-06 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt

TeuntjeK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:51

ik vind het best wel heel erg triest als je moet stelen voor de kick.
mijn broer heeft het ook altijd gedaan en je wilt niet weten wat er van hem geworden is, maar ik denk dat als je dat weet je wel snel stopt met stelen.
Met stelen is het zo voordat je het weet steel je uit je vaders handen, ooit komen ze er toch wel achter dus ja je kan het ze beter zelf vertellen dan dat ze het van iemand anders te horen krijgen netzoals je vriendin. Maar los eerst je eigen probleem op!
Als je het je ouders verteld kunnen ze je helpen bij je probleem en het is veel fijner als je hulp krijgt maar dan moet je die wel willen krijgen.
Laatst bijgewerkt door TeuntjeK op 05-06-06 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:52

ckaatjj schreef:
okee najaa ik bedank iedereen voor zijn nuttige of onnozel advies en degene die het zei het is geen bekentenis het is gewoon de waarheid.
*
ik weet neit of ik nu aardig tegen jullie moet doen of juist niet

*

En bedankt.
Wees maar aardig, dan blijf ik het ook Tot morgen dan maar, ik blijf dit topic in ieder geval volgen.
Laatst bijgewerkt door Nouska op 05-06-06 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Jaduuh

Re:

Nouska schreef:
Jaduuh schreef:

Ooee, wat ben jij gemeen Jaduuh Jou zou ik niet mee uit stelen nemen (als ik het al zou doen )

Ik ben altijd als de dood dat iemand wat in m'n capijon [hoe schrijf je dat ] of in m'n tasje gooit ofzo. en dat ik dan gesnapt word.

Olle

ckaatjj schreef:

Tja dat is een keus die jezelf moet maken!
Je kan van ons niet vewachten dat wij je gaan steunen met criminele acties..

ckaatjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 22:52

jaduuh: ha ha en jaa dat was sarcastisch

ik ben serieus bezorgd om me vriendin en het is niet mijn bedoeling dat het over mij gaat maar mag ik me even verdedigen

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:54

ckaatjj schreef:
leo!

luister ik ben nog jong en ik wil gewoon doen waar ik zin in heb en die 1 biertje enzo hebben we ook al gehad! daar zijn we nu verder mee gegaan. het probleem is dus dat me vriendin is blijven hangen (beetje raar maar zo is het wel) bij het stelen.
En ik hoef me geen zorgen te maken over mezelf. ik red me prima. voor mij is het geen drang om te stelen. als zij iets ziet staan kijkt ze eerst of er poortjes in de winkel staan en daarna halen we de beveiliging eraf.

snappen jullie nu een beetje het gaat dus totaal niet over mij nu!

als je jong bent en wil doen waar je zin in hebt, ga naar school, maak een opleiding af, vind een goede baan en zorg dat je geld gaat verdienen. Zodat je gewoon netjes alles kan betalen, want dat geeft zekerweten net zo`n kick

Maarja je kan ook een x door de mand vallen en in de cel komen, dan heb je een strafblad en daardoor is de kans op een baan ook verkeken. Kun je lekker een uitkering trekken, met zelfmedelijden nog meer stelen en dan maar zien waar je terecht komt.

Olle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:54

JoT schreef:

Ik vraag me eerlijk gezegd ook af wat je motief was om dit topic te openen, Was je nou echt zo bezorgd om die vriendin, of wilde je gewoon even 'stoer' doen.

Daarom heb ik ook al even getemd, vind het verhaal wel raar worden, ik ben trouwens ook wel benieuwd naar de leeftijd van deze bokker..

Als dat nog niet in het topic naar voren is gekomen

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:55

ckaatjj schreef:
jaduuh: ha ha en jaa dat was sarcastisch

ik ben serieus bezorgd om me vriendin en het is niet mijn bedoeling dat het over mij gaat maar mag ik me even verdedigen

Hoe had je me ingeschat? Dat ik niet doorhad dat dát sarcastisch was?

Oja, en tuurlijk mag je je verdedigen, maarre alleen als het terecht is en naar mijn idee is dat het nu niet.

muppetmayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:56

Olle schreef:
JoT schreef:

Daarom heb ik ook al even getemd, vind het verhaal wel raar worden, ik ben trouwens ook wel benieuwd naar de leeftijd van deze bokker..

Als dat nog niet in het topic naar voren is gekomen

Ze is 16

ckaatjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 22:56

okee weet je wat: ik ben zoo dom echt he ik zal een maand lang niets nakken en dan zullen jullie het zien !
en verder zal ik me mond houden als jullie het zo vreemd vinden. ik hoop dat hier eigenlijk een slotje op word gezet (ik weet niet maar ik voel me genoodzaakt om te antwoorde :S)

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:58

ckaatjj schreef:
okee weet je wat: ik ben zoo dom echt he ik zal een maand lang niets nakken en dan zullen jullie het zien !
en verder zal ik me mond houden als jullie het zo vreemd vinden. ik hoop dat hier eigenlijk een slotje op word gezet (ik weet niet maar ik voel me genoodzaakt om te antwoorde :S)

Zien? Mag je eerst vertellen waar je woont. Je denkt toch niet dat ik je nog geloof als je ZEGT dat je een maand niets jat?

Nouska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:58

Jaduuh schreef:
Ik ben altijd als de dood dat iemand wat in m'n capijon [hoe schrijf je dat ]
of in m'n tasje gooit ofzo. en dat ik dan gesnapt word.

Haha, ik durf heel soms bijna niet eens mijn eigen spullen in en uit mijn tas te halen, uit angst dat ze nog zullen denken dat ik steel . Ik wordt trouwens best wel vaak bij het verlaten van winkels verzocht om de inhoud van mijn tas of rugzak te laten zien. Ik zie er blijkbaar crimineel uit

Olle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:59

Ach meissie,
Stop gewoon met dat rare gedoe en ga een hobby zoeken! Misschien wat vaker naar je paard ofzo.
Ik vraag me alleen af hoe jij het zal vinden als iemand jou hele garderobe en geld zou stelen??

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:59

Nouska schreef:
Jaduuh schreef:
Ik ben altijd als de dood dat iemand wat in m'n capijon [hoe schrijf je dat ]
of in m'n tasje gooit ofzo. en dat ik dan gesnapt word.

Haha, ik durf heel soms bijna niet eens mijn eigen spullen in en uit mijn tas te halen, uit angst dat ze nog zullen denken dat ik steel . Ik wordt trouwens best wel vaak bij het verlaten van winkels verzocht om de inhoud van mijn tas of rugzak te laten zien. Ik zie er blijkbaar crimineel uit

Dat heb ik nog nooit gehad, maar zie dat je in Tsjechië woont. Daar zal het wel anders zijn.

ckaatjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 22:59

jaa grapje zeker! ik ga dus niet over internet of over telefoon (slimmerd) vertellen waar ik woon. Dat stukje van me opvoeding heb ik wel onthouden

dat zou ik poedersuiker vinden maar dat heb ik al een aantal keer gezegd

karin1985

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 23:00

Ik vind het zo sneu voor har ouders! Wat zullen die gekwetst zijn als ze er eenmaal achter komen!

Nouska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 23:01

ckaatjj schreef:
(ik weet niet maar ik voel me genoodzaakt om te antwoorde :S)

Misschien is het onbewust een schreeuw om hulp..

ckaatjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 23:01

nee maar even serieus ik heb er heel even over nazitten denken en ik vraag me af hoe ik het zou doen een maand lang.. ik begin nu te twijfelen door jullie

jaa maar me ouders kome er niet achter

nein geen schreeuw om hulp een schreeuw om hulp voor me vriendin nicht ik