Wraakactie op ex

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tjaldur

Re: Wraakactie op ex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 18:41

Sylvia schreef:
Goh, ben ik blij dat ik niet andermans ellende nodig heb om me goed te voelen... Ik vind sommige reacties behoorlijk triest en bovendien jaloers overkomen. Zo ook van TS. Dat je überhaupt denkt aan iets vernielen (bv zijn tent) gaat er bij mij echt niet in.

Zoals eerder gezegt, het komt er áltijd uit dat jij iets uitgevreten hebt, wie zou 't anders moeten doen. Daarbij staat het op een openbaar forum.

Nee, petje af voor je reactie.

Als je wat beter had gelezen had je gezien dat ik daar ook op tegen ben. Ik had het meer over de kleine leuke dingen, zoals knopen van zn jasjes halen en maandverband op zn auto.
Maar die vent schijnt mij vanalles te mogen flikken, want hij blijft maar doorgaan, geen idee wat ik hem heb aangedaan hoor. Ik daarentegen mag niks doen en mag lekker over me heen laten lopen. Ik wil alleen voor mezelf opkomen.

Rinoa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:47

Ik zou lekker de eer aan jezelf houden en niet van die kinderachtige acties gaan uitvoeren.

Happiness is the best revenge heb ik eens gelezen en volgens mij klopt dat ook. De beste wraak is laten zien dat jij gelukkig bent zonder hem. Door maandverband op zijn auto te plakken laat je zien dat je er nog lang niet overheen bent.

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:51

dan maar kinderachtig mag zij ook een beetje lol hebben

Rinoa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 19:08

Mij maak je dus niet wijs dat je dan lol hebt Met wraak laat je alleen maar zien dat je hem nog lang niet vergeten bent en dat het je nog wat doet. En dat is nou net wat hij niet moet weten. Hij moet juist denken dat je zooo gelukkig bent zonder hem, en zoooo'n goed leven hebt!!

Laat hem lekker denken dat jij hem allang vergeten bent. Dat doet pas pijn!! Lege luchtbedden vinden is alleen irritant. Pijn doet het niet en na even oppompen ben je het de volgende dag alweer vergeten.

Maar goed, dat is mijn mening. Ben blij dat ik vrolijk verder kan leven zonder wraakgevoelens naar wie dan ook. Ze komen zichzelf echt nog wel een keer tegen. En ik leef vrolijk verder en hoor het vanzelf wel

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 19:17

mensen zitten allemaal anders in elkaar en er zijn echt wel mensen die lol hebben na een wraakactie oid, dus als je wraak wil nemen moet je vooral je gang gaan

de mensen die er anders over denken moeten dat zelf weten, maar laat degene die er wel lol aan beleven lekker hun gang gaan!

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 19:18

die knope met dat briefje ik hoorde da ze beter dan jou kon naaie ofzo
die vond ik het leukst!

absque_dubio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 19:22

Ik laat mn ex zien dat ik gelukkig zonder hem ben *ook al is dat niet zo*
Maar daar is hij niet zo blij mee.
Dat vind ik dan wel de beste wraakactie.
Verder vind ik die van de knopen eraf halen etc. wel leuk!

marleen_usar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 20:02

Maar waarom heeft hij het uitgemaakt had hij vast een goede reden voor, hij had ook door kunnen modderen hadden jullie allebei niks aan gehad. En dan wraak nemen of zoiets nee das niet goed.

Rinoa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 20:05

Renske_ schreef:
mensen zitten allemaal anders in elkaar en er zijn echt wel mensen die lol hebben na een wraakactie oid, dus als je wraak wil nemen moet je vooral je gang gaan

de mensen die er anders over denken moeten dat zelf weten, maar laat degene die er wel lol aan beleven lekker hun gang gaan!

Net of ik haar niet haar gang zou laten gaan, als ze zich voor banketstaaf wil zetten moet ze dat vooral doen
Geniet ervan zou ik zeggen, ik geef alleen een goed bedoelde tip

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 20:08

Precies Marianne

En Tjaldur, als je er tegen bent, waarom zeg je dat dan niet tegen die vriendinnen van je?

Tjaldur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 20:39

marleen_usar schreef:
Maar waarom heeft hij het uitgemaakt had hij vast een goede reden voor, hij had ook door kunnen modderen hadden jullie allebei niks aan gehad. En dan wraak nemen of zoiets nee das niet goed.

Moet ik daar nou respect voor krijgen? Hij had al maanden een ander... had ie t ook uit kunnen maken voor hij met haar het bed indook.

Juulja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:28

Oké, we weten het, sommigen zijn voor andere tegen maar dat heeft geen nut , om hier een uitgebreide discussie te houden
zij wil tips voor een wraakactie en die krijgt ze.
zij vind wraakacties oké, anderen niet
ik vind echt wel dat mensen hun mening mogen geven hoor.
sommigen hebben er lol van anderen niet...
maar het gaat nu al ongeveer 6 pagina's over of het goed is of niet...
Srry, moest ik even kwijt

griebels

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:47

Ik hoef niet een echte wraakactie te doen om me goed te voelen hoor. Zoals ik al zei, als de tijd daar is, kun je hem door simpelweg iets te zeggen wat hem raakt ook een hak zetten.
Dat is wat ik doe.
Ik ga echt niet het bed met iemand delen om hem alleen een hak te kunnen zetten, daar is echt wel meer voor nodig om het bed met iemand te delen.

Limitless

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:53

ze vroeg voor tips, niet voor een discussie

Rinoa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 15:50

Ja, en mijn tip was: Happiness is the best revenge. Dus maw: laten zien dat je gelukkig bent zonder hem.
Dat is mijn 'wraakactie'. Maar hier wordt dat niet als wraakactie beschouwd, prima. Maar dat is dus mijn tip. Dat dat als kritiek wordt opgevat ligt niet aan mij

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 16:00

MarianneR schreef:
Ja, en mijn tip was: Happiness is the best revenge. Dus maw: laten zien dat je gelukkig bent zonder hem.
Dat is mijn 'wraakactie'. Maar hier wordt dat niet als wraakactie beschouwd, prima. Maar dat is dus mijn tip. Dat dat als kritiek wordt opgevat ligt niet aan mij

precies!!
Gun hem de lol niet dat jij nog enorm met hem bezig bent. Geloof me, dan is het alsof jij het niet kan verkroppen dat het over is! Hierdoor "heeft" hij jou nog steeds. Hij zou zich daardoor alleen maar gevleid kunnen gaan voelen!!
Als jij doorgaat met leven en lol hebt en hem als een goede bekende te behandelen (niet overdrijven) beseft hij dat jij heeeeel goed zonder hem kan .... Dat had hij niet verwacht hè!!

Juulja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 16:52

ja die vind ik ook goed

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 18:25

O maar dat doe ik ook zeker hoor! Hij weet niet dat ik van deze gevoelend heb:

Maar ik moet zeggen dat het me allemaal niet meer zoveel doet. Hij is gewoon een zak, dat heeft hij bewezen en als ik die twee samen zie ben ik alleen maar blij dat ik van hem af ben en moet ik me inhouden om hem niet keihard uit te lachen. Pff, hij loopt er echt als een mak schaap achteraan. Maar ik wil gewoon meer laten merken dat ik niet zo makkelijk over me heen laat lopen.

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 18:57

Wraak op ex? Nee. Heb wel net wraak genomen op het meest irritante zeikwijf in de flat. Ze verzint iedere keer iets nieuws wat weer niet kan of mag volgens haar. Vandaag treft ze me in een slechte bui. Nu mogen de honden niet meer met hun staart tegen de deur komen.
En nu ben ik het zat! Ik heb een Tena pakket besteld voor grote hoeveelheden urine, kan ze daar lekker op zeiken ipv tegen mij }>
Kinderachtig? Ehm ja..mja een mens moet wat he in een sago bui.

Juulja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 21:58

hihi

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 22:04

Zijn auto onder het 'ei' smeren

Als dat eenmaal droog is, kan hij uren poetsen

Zijn mobieltje te pakken krijgen, jouw naam met die van zijn huidige vriendin wisselen (dus nummers zo laten) en hem vervelende smsjes sturen
BV iets in de trant van: ''ik heb een ander''

Iets harder:

Zijn banden laten leeg lopen
Een zak paardenpoep voor zijn deur, met daarin een rotje
Telefoontje naar de gemeente om zijn parkeervergunning op te zeggen

Nu niet denken dat ik dit allemaal zelf heb gedaan hoor

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 08:03

Haha jaaaja, dat zeggen ze allemaal! Die van die gsm is leuk! Het nadeel is dan alleen dat ik hem constant aan de lijn heb Zit ik niet op de wachten haha.

Janski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 08:16

de beste wraak is nog altijd : Je energie niet in hemstoppen maar zelf zorgen dat je happy bent .. als het even kan dat je gelukkiger bent dan hij.

een betere wraak is er niet.

Wraak nemen kost energie, door energie in hem te stoppen geef je hem aandacht en toon je dat je hem niet los hebt gelaten.. dat zou ik hem dus zeker niet gunnen

Denk je dat hij gaat nadenken als je hem te grazen neemt met een lolletje .. hij krijgt een hekel aan je en maakt je balachtelijk en je zet jezelf voor schut.

Gun hem dat toch niet man. Als je hem weer ziet zorgn je gewoon dat je er fris en gelukkig uit ziet.

Als hij denkt : "hey ze is helmemaal niet meer met mij bezig" dan denk ik dat je resultaat veel groter is.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 08:16

Trakteer jezelf op een nieuw kapsel, nieuwe look...famme fatale en straal uit dat je gelukkig bent (al ben je dat niet).
Voordeel van dit is dat je er zelf wat aan hebt...je jezelf hierdoor uiteindelijk ook beter gaat voelen: doordat je er verschrikkelijk goed uitziet krijg je positieve aandacht van je omgeving en ga je je uiteindelijk beter voelen en dat straal je weer uit blablabla...snapje?
Ik begrijp je heel goed. Dat je wraakgevoelens hebt.
Ik heb dit zelf meegemaakt na een relatie van zeven en half jaar, waarbij we drie jaar samenwoonden. Ook ik had allerlei wraakplannen. Ik heb ze opgeschreven, wat ik hem allemaal aan wilde doen. Ik heb geen enkele ervan uitgevoerd, behalve het bovenstaande. Ik had heel lang haar, dat heb ik naar een heel vlot korter kapsel af laten knippen, leuk kleurtje er in en van mijn vakantiegeld heb ik toen een hele nieuwe gardarobe aangeschaft...echt gesmeten met geld toen. En....dat had effect...hij was perplex!
Verder heb ik hem genegeerd en ik ging me dus uiteindelijk steeds beter voelen door bovenstaande actie.
Later heb ik nog eens gelezen wat ik had opgeschreven en toen heb ik smakelijk gelachen om mijn eigen verzinsels.
Als je echt rottigheid uithaalt dan kan het 't volgende effect hebben:
hij gaat rottigheid terug doen (zit je niet op te wachten)
hij lacht je vierkant uit, want hij weet waarom je dat doet
hij baalt als een stekker van wat je hebt uitgehaald en maakt je belachelijk ten opzichte van anderen
hij baalt er van, maar haalt zijn schouders op...hij is immers verliefd...zal hem worst zijn wat er verder gebeurt.
Hoe kom ik aan deze wijsheid? Ik ben 37 en heb veel van dit soort dingen in mijn omgeving gezien en gehoord. En de bovenstaande reacties heb ik ook allemaal voorbij zien komen.
Uiteindelijk trek je aan het kortste eind.
Logisch dat je nu kwaad bent....maar kies voor jezelf. Steek daar energie in...hij is jouw tijd en energie niet meer waard.
Zet 'm op!

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 08:18

Tjaldur schreef:
O maar dat doe ik ook zeker hoor! Hij weet niet dat ik van deze gevoelend heb:

Maar ik moet zeggen dat het me allemaal niet meer zoveel doet. Hij is gewoon een zak, dat heeft hij bewezen en als ik die twee samen zie ben ik alleen maar blij dat ik van hem af ben en moet ik me inhouden om hem niet keihard uit te lachen. Pff, hij loopt er echt als een mak schaap achteraan. Maar ik wil gewoon meer laten merken dat ik niet zo makkelijk over me heen laat lopen.

Ik ken je niet...maar als ik dit lees krijg ik er het gevoel bij dat je echt nog niet los van hem bent (begrijpelijk hoor, geen verwijt), als je op wraak zint zou hij dat wel eens net zo kunnen voelen....dat wil je toch niet?
Laat hem echt links liggen...dat is pas de echte wraak...