Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DiLiberty schreef:Annelous schreef:Boy ( de jongen die is geslagen) zit bij mij op school, hij had het ijsblokje niet eens zelf gegooid hoorde ik, lange frans stormde gewoon op hem af en gaf hem een klap op zijn neus..
Boy heeft niets maar tis echt niet normaal vind ik...
Ja? Ik wilde ook net reageren dat onze school (en jullie school) dit schoolfeest heeft georganiseerd.
Ik had inderdaad ook gehoord dat hij dat ijsblokje niet heeft gegooid, maar iemand vlakbij hem. Frans zou toen gevraagd hebben wie dat ijsblokje gooide, en toen reageerde Boy dat hij dat deed (voor de gein?)...
Ik weet niet of dit helemaal klopt, dus correct me if I'm wrong.
Ketaki schreef:Ja maar als Lange Frans niet eens weet wie het deed, moet hij gewoon GEEN mensen slaan.
hoeveel moeten er nog komen(zingt hij dan)
Sorane schreef:Ketaki schreef:Ja maar als Lange Frans niet eens weet wie het deed, moet hij gewoon GEEN mensen slaan.
hoeveel moeten er nog komen(zingt hij dan)
Dus als hij WEL geweten had wie het gedaan had, had hij wel mogen slaan???
Kom op zeg. Weet je wat ik nog triester vind! Mensen die zitten lachen om dat filmpje. Hier op mn werk zit er ook 1 die het filmpje hilarisch vind, nou dan ben je een zielig persoontje hoor.
Citaat:De jongen die klappen van Frans kreeg zou inmiddels aangifte hebben gedaan van het zinloos geweld van bedrieger Lange Frans.
Roseane schreef:En ik hoorde ook dat hij na dit incident zat te huilen bij Barend en van Dorp?
droefje schreef:we hebben het wel allemaal over lange Frans, dat het een sukkel is, maar wat denk je van die jongen die aan het gooien was. ze zijn beide even schuldig. daar ben je 20 voor geworden om met ijsblokjes te gooien en middelvinger op te steken. ik vind ze beide even triest. wat betreft de tekst: hoor ook de meeste mensen zeggen, dat ga je toch niet rappen voor kinderen, maar neem aan, dat kinderen toestemming hebben gekregen van ouders om naar zo'n concert te gaan en de meeste mensen weten wel als er gerapt wordt, dan komen er hier en daan ook dingen voorbij die je zelf niet eens je mond uit krijgt.
ik keur het gerdrag helemaal af hoor. daar niet van, maar ik vind gewoon, dat beide even veel schuld hebben, want wat bezield je om met ijsblokjes te gooien? is ook nog geen rede om te meppen.
obelix schreef:Ja Baas B heeft ook al eerder iemand geslagen...
@Jaduuh,Ja als blijkt dat Lange frans en Baas B echt niet worden uitgenodigd voor 5 mei,mogen ze bij ruud de wild een uur optreden op 4 mei..
Wat een gedoe weer..